1 Ocak 2008 Salı

PANKEK


Şimdiii huzurlarınızda ilk tarifim olan pankek..Dilerim beğenirsiniz..
MALZEMELER
1 su bard.un
1 su bard. süt
1 yumurta
1 çorba kaşığı toz şeker
1 çorba kaşığı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1 çay kaşığı vanilya (isteğe göre)
YAPILIŞI
-Süt, yumurta ve sıvıyağı iyice çırpın.
-Daha sonra toz şekeri ilave edin.
-Birlikte elediğiniz un ve kabartma tozunu da ilave edip pürüzsüz bir hale gelinceye kadar karıştırın.
-Teflon tavanızı iyice ısıtın. İstediğiniz büyüklükte bir kepçe ile aralıklı olarak tavanıza bu karışımdan dökün.
-Her iki yanını kızarttığınız pankeklerinizi pekmez, çikolata sosu, reçel, marmelat veya balla servis yapabilirsiniz.
Afiyet olsun..

9 yorum:

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

kocaman bir HOŞGELDİNNNNNN:)
Ve nefis bir tatlıyla açılış yapmışsınız..öbür taraftan metinizi çok duyduk geç bile kaldınız blog açmak için...
ellerinize emeklerinize sağlık..nefis olmuş:)
sevgiler hayırlı seneler....

Nilay Cinisli dedi ki...

Canım benim,
Pek de güzel yapmış benim görümcem...aman da aman :)Ellerine sağlık..Tekrar hayırlı olsun taptaze bloğun..
öpüyorum..

unutmadan;
kahve koy geliyorum :)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Hayatim,
iste budur dedirttin simdi bana ekran basinda.
Müthis görünen bizlerinde cok sevdigi pankekler süper olmuslar, ellerine saglik.
Resim olayina artik zaten diyecek birseyim yok.

Kisacasi:
Hersey harika olmus!

Tekrar görüsmek ve yazismak üzere, hoscakal canim benim, öpüyorum ikinizide (Nilay).

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Merhaba ve Hoşgeldiniz;
Bayılırım pancake'e, ellerinize sağlık,
Sevgiler...

Ateş Mutfakta... dedi ki...

Hoşgeldiin..Harika bir tarifle giriş yapmışsın..Anlaşılan senden çok şeyler öğreneceğiz..Bloğun hayırlı uğurlu olsun..Mutlu yıllar diliyorum..Sevgiler..

seher dedi ki...

merhaba,

ben blog ları sessiz takip edenlerdenim.
sitenizin ismi ve ilk tarifiniz pankek
sunumu çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.
sessiz kalmak istemedim. tebrik etmek istedim.
kolay gelsin.

iyi seneler.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Merhabalar nilayın tatlı görümcesi feyza.ne güzel bir hitap.Allah muhabbetinizi arttırsın.siten hayırlı olsun cnm.güzel paylaşımlarda buluşmak dileğimle.şimdiden sık kullanılanlarımdasın:)

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Sofra Özlemi,
Sevgili ve canımın içi gelinim Nilayy ( yarın yine beklerim kahveye :)
Sevgili Kevserimmm,
Sevgili Pastacı Rapunsel,
Sevgili Ateş Mutfakta,
Sevgili Seher,
Sevgili Semra Mutfakta,

Hepinize ayrı ayrı teşekkürler bloguma girip güzel güzel yorumlar yazıp renk kattığınız için.. Okuyup okuyup duruyorum yorumlarınızı..Sonra yaslanıyorum arkama sırıtarak mutlu mesut :)))
Ay deymeyin keyfime anlayacağınız..
Hepinize kucak dolusu sevgiler,

sadiye dedi ki...

bu tarif gerçekten de çok güzeldir. pazar günleri eşim için muhakkak yaparım. kendisi çok sever şimdi resmini görünce diyorum ahaa bakma öyle seni pazara yapacam diye sonra güldüm.
ellerine sağlık