8 Ocak 2008 Salı

BALLI DİLİMLER




Yeni birgünden herkese merhaba.. Hafta sonu yaptığım yine çok pratik ama çok da lezzetli bir tarifle karşınızdayım.Pazar sabahları erkenden uyanıp eşimin ve kızımın sevdiği kahvaltılıklar hazırlamaya bayılırım. Geçtiğimiz pazarda ne yapabilirim bu gün diye düşündüğümde yine mutfaktan rafa henüz kaldırmadığım Sofra'nın son sayısındaki bu dilimleri gördüm..Kısa sürede ortaya çıkan bu görüntüler çok hoşuma gitti.. Lezzeti de süper olmuştu..Sizlerde bir pazar sevdiklerinize ballı dilimlerle sürpriz yapabilirsiniz..
MALZEMELER
6 dilim tost ekmeği
2 yumurta
1 tatlı kaşığı toz şeker
2 çorba kaşığı süt
Kızartmak için sıvıyağ
Üzerine bal ve tarçın
YAPILIŞI
-Tost ekmeklerini ikiye ayırın (üçgen olacak şekilde)
-Sütü, yumurtaları, tozşekeri bir kapta iyice çırpın.
-Ekmek dilimlerini bu karışıma batırıp her tarafının iyice karışıma bulanmasını sağlayın..
-Kızgın yağda her iki tarfını kızartın.
-Üzerine bal gezdirdiğiniz dilimlerinizi bol tarçın dökerek servis yapabilirsiniz.
Afiyet olsun...

27 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

feyzacım yine döktürmüşsün.hızına yetişemiyorum.muhtesem görünüyor.ellerine sağlık canım.
sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok şık ve albenili bir görüntü olmuş:)

Gönül dedi ki...

canım harika bişi olmuş bu böyle yaa ...şimdi ben eccük zayıflayım sonra bi kahvaltı menüsüne alayım bundan olarmııııı olar olar:)) sevgilerimleee

Nilay Cinisli dedi ki...

Ellerine sağlık güccüküm görümcemm,sihirli gepçemmm,
Gelsene kahve yapiim saa..Gerçi senin İŞİN BAŞINDAN aşkın ya ossun gel :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Feyza Fidan dedi ki...

Ezgi'cim, çok teşekkür ederim :)))
Öpüyorum seni..

Papatya Prensesim çok teşekkürler..
Sevgiler,

Gönülüm ,
Sen yap bacuum bu dilümlerden yiii üç-beş, sonra gir recüme, valla diom çok güsell bunnar,
Öpüyorum senii,

Feyza Fidan dedi ki...

Gıııss Gelünn baa bah uğraşma benümle, gelürüm emme yannız deil, toplarumm başuma bi sürü galabaluk :)))))))) öyle gelirim vallahiii :::))))))))))))))))))))))Ay geberdim gülmekten ayyyyyyyyyyyyyyy....

Nilay Cinisli dedi ki...

hahahahahahahhahah feyza öldüm bittim buracıklardaa...gelünnn gelünnn...başumun üstünde yerünüz vaaaa :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Adsız dedi ki...

ayy ayy çok güzel nasıl ağzım sulandı bide üzerine ceviz parçaları
aman çok tehlikeli
sevgilerr

Ateş Mutfakta... dedi ki...

Ballı hatuuuun.. Döktürmüşsün yine..Oh oh maşallah görüntü harika..Hafta sonları aynı telaşe benide alır..Artık ne yapacağımı şaşırırım..Ama bu haftasonunda ki menüme sayende yeni bişi daha eklendi..Mersi hayatım..Öpüldüüün..

banu kırmızıgül dedi ki...

canım merhaba,
nefis görunuyor ellerine sağlık. sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Sevgili Feyza,

ne hoş ne pratik bir tarif bu böyle..

İyi ki kalkmamış rafa o dergi :)

Yiyenlere afiyet olsun. Ellerine sağlık.

Sevgiler.
www.misssgibi.com

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Yeşim'cim
Canım Kevsercüüm,
Canım Banu'şum
Vee Canım Zerrin'im

Yorum yazan o güzel elleriniz dert görmesin..

Hepinizi çookk öptümm..

Hatice dedi ki...

nefis bir şey, resimde harika, tam kahvaltılık, ellerine sağlık Feyza'cığım...
sevgiler...

Disalce dedi ki...

aa canım hem kolay hemde lezzetli bir tarif...

ellerine sağlık....

sevimin sayfasi dedi ki...

benim büyük oglan cok sever bu ekmekleri

ellerine saglik

Adsız dedi ki...

ye beni diye bagiran balli dilimler ve ben unlara uzanamayisimin acisini cekmekteyim:((
ellerine saglik

www.yenitadlar.blogcu.com

meleginmarifetleri dedi ki...

selam ellerine sağlık harika görünüyorlar hoşçakal

Adsız dedi ki...

Feyzacım yine harika bir sunum ile rejime başlamaya niyetlenmişken beni yoldan çıkardın..Tebrik ederim..
O nasıl bir foto karesidir öleee !!!

Ellerine denklanşörüne bin sağlık şekerim

NiNo dedi ki...

ellerine saglik ne kadar guzel gorunuyor

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım;

Hatice'm, Disal'im, Sevim'm,Nurcanım, Meleğim, Burçiin'im,Nino'cum..

Yorumlarınız benim için çook değerli güzel bacılarım benim:))
Ağzınıza sağlık sizinde..

Kucak dolusu sevgiler..

Saliha dedi ki...

FEYZA CANIM:) SEN DE Mİ UYUMUYORMUSUN BENIM GİBİ:)
GORDUM BU AYKI SOFRANIN PRATIKLEZZETLER ARASINDA AMA DOGRUSU HEP TUZLU YUMURTALIEKMEK YAPMAYA ALISKINDIM BIRAZ ITICI GELDI:) AMA SEN YAPMISSIN DEMEKKI GUZEL BİR LEZZET..EMINOL DENEYECEGIM..BENDE BAYILIRIM PAZAR KAHVALTILARINDA GUZEL MAMALAR HAZIRLAMAYA:)
ELLERINE SAGLIK CANIM....SEVGILERIMLE..

LINKLERIME EKLEDIM CANIM..ETKINLIGIMEDE KATILIMINI MERAKLA BEKLIYORUM:)

Feyza Fidan dedi ki...

Ahh Saliha sorma ya canımcım..Ne zamana kadar gidecek bu uykusuzluk durumum bilmiyorum:))
Tarifi dene valla pişman olmazsın ....(ay bide beğenmezsen çok utanırım kih-kihhh)
Bende seni linklerime kaptım bacım..
Öpüyorum

İlker Ergin dedi ki...

merhaba,öncelikle ziyaretiniz sıcak yorumunuz için teşekkür ederim.yeniyim demişsiniz ama sayfanız ve resimleriniz muhteşem,bayıldım.Ellerinize sağlık.Bende uzun yıllar mesleğim olmadığı halde sigortacılık yaptım.Hala çok özlüyorum o işi.Neyse tekrar görüşmek üzere.Sevgiler........

Mutfaknotlari dedi ki...

günaydın sayfan harika resimlerinde çok güzel çıkmışlar görüşmek dileğiyle
site linklerine ekledim adresini sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili İlker,
Sevgili Melisa ,
Ziyaretiniz ve harika yorumlarınız için çok teşekkürler..
Sevgiler

Tijen dedi ki...

Ben de pek severim bu basit ama güzel görünümlü, insanı şaşırtan tatları. (İhanet insana özgü bence de, o garibim lezzetlerinki ihanet olur mu hiç, olsa olsa bizim yakıştırmamız, insan aklımızla...)

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Tijen,
Keşke hiç olmasa ama çiğ süt emmiş ademoğulları maalesef :(
Sevgiler