25 Ocak 2008 Cuma

ÇİKOLATALI FINDIKLI ISLAK KEK


Bu kadar dayanabildim ancak çikolatalı tarif yokluğuna :))) Onun için size bu bool çikolatalı oda yetmezmiş gibi fındıklı ıslak kekin tarifini hemen vermem gerek...



MALZEMELER

150 gr tereyağı

300 gr bitter çikolata

1,5 su bard. esmer şeker

4 yumurta (çırpılmış)

1 su bard. un (elenmiş)

1/2 su bard. yoğurt

1/2 su bard.iri dövülmüş fındık



YAPILIŞI

-Çikolata ve tereyağını bir kaba alıp kısık ateşte eritin. Eriyince ateşten alıp ılımaya bırakın.

-Ilıyan çikolatalı karışımı bir kaba alıp şeker ve yumurtayı ekleyip mikserle çırpın.

-Daha sonra bu karışıma yoğurdu, elenmiş unu ekleyip tekrar düşük devirde karıştırın.

-En son fındıkları ekleyip tahta bir kaşıkla karıştırın.

-Yağlanmış ve unlanmış dikdörtgen borcama karışımı dökün.

-175 C de önceden ısıtılmış fırında, kürdan batırdığınızda yapışmayacak hale gelinceye kadar pişirin. (kekin içi ıslak görünümlü olmalıdır)

-Kekinizi çikolatalı sosla ılık olarak servis yapın.

Afiyet olsun...




59 yorum:

Ilker Erdem dedi ki...

Enfes gorunuyor. Sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzosum,
yine bizi ekrana baglamayi basardin bu güzel fotolarla.

CIKOLATALI FINDIKLI ISLAK KEK kulaga ne hos geliyor, damaga da cok iyi geliyordur bundan eminim.

Senin de ellerine saglik güzel arkadasim benim, yine yapacagini yapmissin ama cikosuz yapamiyorsun o bir gercek dimi?

Seni cok öpirim ve selamlarimi yolluyorum..bye bye..

anneminkizıyim dedi ki...

Selamlar, ellerinize saglik cok güzel olmus, sunumda sahane sevgiler...

DENİZSEFASI dedi ki...

feyza, ya sen bizi yoldan mı çıkarıcan ya, çok güzeller. ellerine sağlık

Nilay Cinisli dedi ki...

Sihirli Görümcem, gücük kepçem :)))
Meaşellah pek de güzel olmuş...Ellerin dert görmesin...Bizim payı ayırdın herhal !!!! Bekliyorum bak ona göre :))))

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Arkadaşım, bütün o güzel tatları bir araya getirip,becerinizle o muhteşem
görüntüyüde verdikten sonra,bizlerede başarınızı kutlamak düşüyor. Resim
gibi maşallah.Ellerinize sağlık.
Kutlarım..

ufukmutfakta dedi ki...

Şu sıralar pek bir şey yapamazken hele çikolatalardan uzak kalmışken....
Üstelik birde sabah sabah...
Feyza, bilgisayar ekranına yapıştırdın beni daha ne diyeyim.
En en kısa zamanda yapmalıyım, üstelik bu sunumla.... Ellerine sağlık...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Tarif şahane, sunum harika, o meyvecikler ne yakışmış resme, fotoğrafların kompozisyon gibi Feyza ağzım açık gelip gidiyorum ben Shirli Kepçe'ye ah bi de salya akmasa ....

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Yine ağzımı sulandıran şahane bir görüntü hem de Cuma.
Daha ne olsun :)
Sevgiler Feyzacığım...

İlker Ergin dedi ki...

feyzacım işte şimdi beni mahvettin.bu ne güzel bir görüntü.bu ne güzel bir sunum.bu ne güzel bir lezzet.valla çikolata dedinmi bende akan sular duruyor.harika olmuş.resimlerde her zamanki gibi.ayyy içim açıldı vallahi.ellerine sağlık şekercim.öpüyorum çok çok.

ç e r k e z k ı z ı dedi ki...

FEYZA'CIM
OLDU MU ŞİMDİ :))
İNSANIN CANI ÇEKİYOR...

YAPMAK LAZIM ŞİMDİ.
SEVGİLER.

Disalce dedi ki...

feyzam yine harika bir sunumla verdin tarifini....

harika görünüyor..maşallah....

ellerine sağlık şekerim....
ye bakalım bizde burda çekelim şu görüntüyü.......mafolduk biz.....

öptüm canım......

ab-ı hayat dedi ki...

Feyzacığım,

Ne yaptın sen böyle,bu kadar iştah açıcı bir resim eklenir mi :))))

Kendimi mutfağa gidip kek yapmamak için zor tutuyorum şu an.Ama en kısa zamanda deneyeceğim....


Ellerine sağlık,nefissss görünüyor.....


sevgiler...

Gönül dedi ki...

gepçeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gepçe bu ne ya ne vakit yaptın bunu:))) dün kayınvalden gelmişti bunu onamı yaptın kıs kadın tatlı komasına girer yedürme sakun yazuk:))) gepçem bana ne vakti yapcan bunnardan hade yapda gelip yeyim kıs:))) asülde çay demler bize kalkın kendiniz koyun için der ama ossunnn o demlesinde koyacak birini buluruz dimi ama:))) gepçem hade kalk öğlen oldu seni bekliorum kalk gel salına salına yanıma ahahahahahah....gepçee saaa diorum kalksana beeee bu saate kadar uyunurmuuuuuuu bak gelip üstüne su dökerim hemide buzlu buzlu...gepçeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gel msn eee ne olursan ol yine gel ahahahahahaha zaputtu bak arkadaşun:)))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Feyza,
Nefis resim ve tariflerinle harikasın.
Resmin çerçevesi olmasa sayfayla bütünlük kazanmış olacaklar.
Çikolatalı olsun yada olmasın bütün tariflerin nefis görünüyor, ellerine sağlık.

EZGi :)) dedi ki...

RESMEN KOPTUM FEYZACIM AĞZIM ŞAPUR ŞUPUR:))
ENFESS OLMUŞ YAAA.ELLERİNE SAGLIK CANIMCIM
KOSKOCAMAN SEVGİLER

uygarimizlahayat dedi ki...

Allahım görüntüye bak hımmmmmmmm, reklam filmindekileri aratmıyor yaaa, ağzım sulandı, ellerinize sağlık...Hımmmmmmmmmmmm....

Adsız dedi ki...

selam..valla bu görüntüye bende dayanamam..o sosuda akmış öle.....
hımmmm nefis görünüyor.elinize saglık..sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

İlkercim,
Çok teşekkürler,
Sevgiler..

Canım Kevserimmm,
Çikööölatasız olur muuuu hiç güzel arkadaşım :))))
Çok öptüm....

Ayşecim,
Çok teşekkürler güzel yorumuna,
Sevgiler..


Gelinciğim,
Sen gel ben sana daa neler ayırdım hahahhahahah.
Öptüm...

Klasik Tatlarım,
Ağzınıza sağlık sizinde..Yorumlarınız çok mutlu etti beni :)
Görüşmek üzere...
Sevgiler,

Ufukcumm,
Garanti tariflerden bu :)) İnşallah görünümü kadar tadınıda beğenirsin..
Öpüyorum..


Burcumm, canım benimmm teşekkürler:))))
Çok öptüm...

Burçincim,
Teşekkürler,
çok öptüm seniiiiii.

sevimin sayfasi dedi ki...

cok güzel olmus
bende cikolataya dayanamam
ellerine saglik

Feyza Fidan dedi ki...

İlkercimmm,
canımcımm çok teşekkürler:)
Öpüyorum..

Çerkez kızım, sen daha güzelini yaparsın eminim hamaratcım..
Öpüyorum...

Disaaaalll,
kıss mafolma kıyamam sana, şekercim benümm,çok öptüm seni...

Bengisumm,
Canımmmm benimmmm çok teşekkürler :))
Öpüyorum...

Gönülümm, bekle gelcem.....
(sanada yapcam ama gelünce yine kapıyı açmıycam) hahahhahahahahhahahahahhah..
Öptüm..

Muhteremcimm,
çok teşekkürler..
Öpüyorum..

Ezgim, fıstıkım, hamaratım,
gir mutfağa hadii, döktür şööle..
öpüyorummm..

Uğurböceğim :))))
Çok teşekkürler..
Öpüyorum..

Hünerliellerim,
Çok teşekkürler :)))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Gıcıkmısın sen abla:D Ben bu görüntüyü görüpde nasıl pc başında kalabilirim ki! içim gitti be offf

Ellerine sağlık,hayırlı cumalar

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Komplolarına dayanmak giderek zorlaşıyor, bu kek dene beni dene beni diye çağırıyor. Ellerine sağlık.

Saygılarımla.

Yemekbahane dedi ki...

Nefis! tek kelimeyle böyle anlatabilirim...Resim yine harika ...

Müge

sevdamavisi dedi ki...

Feyzacığım,
döktürmüşsün yine ellerine sağlık. nefis görünüyor. sevgiler..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

yok yok sen işkence yapıyorsun bize:))))yalanıp yalanıp gidiyoruz kös kös bloğumuza,olmaz ki ama:))))
ellerine sağlık canımcım...
şaka bir yana nefis görünüyor:)
öpüyorum

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bende dayanamayıp yiyenlerdenim ama ne olarak döndükleri belli.Ammannn ellerine sağlık arkadaşım nefis olmuş...

nagehan dedi ki...

Merhaba arkadaşım
Harika bir kek ve harika bir sunum.
ellerine sağlık.
Sevgiler
Nagehan

Feyza Fidan dedi ki...

Sevimciim,
Çok teşekkürler, yap bu tarifi pişman olmassın valla :)))
Öpüyorum..

Papatyacım :))))
Kıss niye gıcık dion ablana hahahhahah..
Öptümseni çokk..

Betülcümmm,
O zaman napcan kuzucumm, hemen mutfağa gidicen bi koşuu..Sonra bana dua edicen :)))))
Öptüm seni...

Mügecim, çok teşekkürker canımcım,
Öpüyorum...

Canım sevda mavim benim,
çok teşekkürler:))
Öpüyorum...

Zeynoşum :)))
Güldürdün beni ayol :)))))
Çok öptüm güzel yanaklarında...

Gönülcüm yiii güzel bacımmm..
Bir dirhem et bin ayıp örter, bahh bana hiç ayıbım gözüküyoo mu hahahahahahah.
Çok öptüm...

Nagehancım çok teşekkürler canımcım,
Öpüyorum..

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik muhtesem gorunuyor sihirlikepce.gmail.com adresine bir mail attim bak bakalim :) sevgiler

Adsız dedi ki...

hARIKA VE AGIZ SULANDIRICI BIR GORUNTU
AHHH BIRDE UCUNDAN AZICIK KOPARABILSEDIM FENA MI OLURDU:((

ellerine saglik canim

www.yenitadlar.blogcu.com

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Ninocumm,teşekkürler güzel yorumuna, dur bi bakimm ne gelmiş :)
Öptüm çok..

Canım yenitadlarcımmm..
Keşke teknoloji gelişsede koparabilsen accık valla,
Öpüyorum..

Adsız dedi ki...

yorum kismina bisi gonderemem ki zaten :) mail attim canim sana mailine bak nino :)

Adsız dedi ki...

Feyzacim sana cok ama coooooooooooook tsk ederim,

tebriklerin ve bana diledigin güzel seyler icin cok tsk ederim.

diplomami paylasirim yeterki sen iste, seninde olsun :))

Allah insaALLAH güzel ve iyi bir is nasip eder...

kek harika, ellerine saglik...

hadi bi fikrim var, ben kekinden aliyorum, cünkü sana zaten pasta getirmeye geldim...

eee su keki görünce bende bos elle dönmiyeyim dimi,

aldim ve kactim :))

Hersey icin cok SAGOL,

sevgiyle kal,

aysel

Disalce dedi ki...

feyzam gitmiyorum hayatım daha...bu pazar gitcem Allah nasip ederse...

ankaraya ailelerimizin yanına gidiyoz....

öptüm canoom

Adsız dedi ki...

ayrica ne dicektim snein su sarkin varya her sayfana girdigimde su sarki basliyorya,

COK HOS OLUYOR degisik birsey...

düsüncen icin tsk ler :))

Adsız dedi ki...

Ben bu tarife tek kelimeyle muhteşem diyebilirim. Ellerine sağlık.

Yaren dedi ki...

Feyza canin ne kaden gozel bir pasta.KEndin yedin demi bize vermek yok,yok öyle kendi yapinda yemek bizde variz burda heralde yaneee.Himide cikolatali soslu yapmisin mmmm ellerine saglik feyza can nediyem garin.Afiyetler olsun sizlere.Iyi bir hafta sonu dilerim sana.

NiNo dedi ki...

cok begendim deyince dayanamadim napim :)

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Kepçem kepçem sihirli kepçemmmm,
Daha yeni yemiştim çikolatalı kek ama bunu görünce yine canım istedi cancağızım:)
Ellerine sağlık, ama biz bundan da isteriz ona göre:) Di mi Gönülll?
Kocaman öpücükler,
Sevgiler.....

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

FEYZACIM, HAKİKATEN SİHİRLİ SENİN ELLERİN. HEM BU MAMALARI YAPARKEN HEM DE FOTOĞRAFLARKEN. MİZANSENLERİN BİR HARİKA, KEK DESEN ONDAN ŞAHANE...OF FEYZA YA OF DİYORUM BAŞKA DA BİR ŞEY DEMİYORUM YANİİİİİİİ.....

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Ufff!Amma kilo yapar bunlar heee:)

Adsız dedi ki...

Ama olmuyor böyle bu kadar da güzel olmas ki.Kesin bu kepçe sihirli

Feyza Fidan dedi ki...

Ayselciimm,
pastana huşu içinde baktım geldim..Süperdi..Eline sağlık seninde..
Öpüyorum canikomm..

Disalim benim, git keyfini çıkar tatilin canımın içii..
Öptüm çokk..

Dilekcim çok teşekkürler,
Dide'yi ve seni çok öpüyorum..

Yarenim kalk gel sen saa bah nasıl pastalar yapıvircemm..Canım benümm yeterki iste..
Çok öptüm..

Ninoommmm benim, çoook ama çooooooooooooooook teşekkürler canım benim..
Öpüyorum seni..

Gepçen kurban olsun sana kısss...Yaparım sanada bundan hahahaha..Ama eve almam, paket yapıp kapıdan viririm.hahahhahah..
Öptüm seni..

Canım Nesrinimmm, çok teşekkürler..Senin gibi bir ustadan bunları duymak harika..Kocaman ve sımsıkı sarılıp öptüm seni..

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Kitchensweetkitchen,
Yapmaz mı kiloo :)))
Sevgiler,

Ayşecimmm,
çok alemsin canımcım yahuu..öptüm seni kocaman...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik,cok guzel olmus. Harikasin....
Guzel bir hafta sonu diliyorum.

Sevgiler.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ayy bu ne yaaaaa..
o çikolata sosu yane akıyıo öle dayanmamıyorum ben..parnağımı hemen daldırdım şöle bi sıyırıp o sosu kaçtım.
ay ağzıma gözüme bulaştırdım yaf:)
hımmm çok tatlı ellerine sağlık cnm........
sevgüyle.

Feyza Fidan dedi ki...

Aybikecim,
Çok teşekkürler..Sanada iyi bir haftasonu diliyorum..Sevgiler

Özlemcim,
Afiyet şeker olsun..Git yüzünü çabuk yıka :)Öpüyorum canım sevgiler

Adsız dedi ki...

ay valla yap tutmam seni :))

pasta kolay ya, az zaman aliyor ama neyse :)))

ay su sayfandaki parcaya bayiliyorum, baska bir dünyaya götürüyormus gibi...

cok hos ve degisik bir parca :))

öptüm seniiii...

iyi hafta sonular

Adsız dedi ki...

Feyza cığım,
ıslak kek senin olsun sen bana en iyisi fotoğrafçılığı öğret anacım; bu nasıl güzel resim çekmektir yaa:))) ellerine sağlık
sunum da şahane laf aramızda...
gel beni ye diyor resmen...
sevgiler canım

ayseyaman dedi ki...

Feyzacım ellerine sağlık bool çikolatalı meyveli hemde ıslak kekinin görüntüsüne bayıldım. Arka fonun beyazlıgı şahane...Kekin güzelliğini daha da ön plana çıkarmış, ellerine sağlık..
sevgilerle :)

Feyza Fidan dedi ki...

Ayselim canım :)))ilk önce senin pastayı yapcam ve de sayfama koycam :)))))) tabii izninle..
Canım bu parçayı bende çok seviyorum, onun için bir türlü değiştiremedim..
Öptüm seni caaanım...

Sefertasımmm, canımın içiii hakketen o kadar iyimi resimler yaahu :)
Çoook öptüm..

Ayşem Yamanım,
Çok teşekkürler :))))
Öpüyorum...

inci dedi ki...

mmmm.....nefis bir şey olmuş...ellerine sağlık canım.....

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

FEYZACIM, KEKİNİ DENEDİM. MUHTEŞEM ÖTESİ BİR LEZZET.... HEP BU KIVAMDA YUMUŞAK VE ISLAK BİR KEK TARİFİM OLSUN İSTEMİŞTİM.İYİ Kİ SENİ BULMUŞUM, İYİ Kİ BU TARİFİ YAYINLAMIŞSIN, İYİ Kİ VARSIN...... SEVGİLERİMLE.......( FINDIKLARLA BERABER AZ KALMIŞ VE KENDİ BAŞINA BİR İŞE YARAMAYACAK PARÇA ANTEP FISTIKLARIMI DA İÇİNE KATTIM. BÖYLE YEŞİLLER KAHVERENGİ SARI FALAN ACAYİP GÜZEL BİR GÖRÜNTÜ OLDU...:))

Feyza Fidan dedi ki...

İnci'cim,
çok teşekkürler canımcım,
Sevgiler..

Nesrinimmm,
Ay nasıl sevindim beğendiğine vallahiii...Canım benim iyiki bulmuşsun beni ki bende seni kazanmışım canımcım..
Çok öptüm güzel yanaklarından...

Adsız dedi ki...

herkes yorum yazmis ama kimse denememis herhalde merak ettiù deneyen biri varsa yorum yapsin=)
bisi diycem yarin denemek istiyorum esime sevgililer gunu icin fakat esmer sekerim yok onun yerine ne kullanabilirim:S yardim ederseniz sevinirim

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Lala geç kaldım biliyorum
:((
Normal toz şekerde olacaktır mutlaka..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Saglik olsun:)
bi ara deniycegim umarim guzel olur:)

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Lala, şimdiden ellerine sağlık,
Sevgiler...