18 Ocak 2008 Cuma

YE# 30 DÜNYA MUTFAKLARI


Çokkk heyecanlıyım.. Çünkü ilk kez bir etkinliğe katılıyorum :))) Konumuz Dünya Mutfakları.. Evsahibemiz ise Sevgili Tuba.. Şimdiden evsahipliği, misafirperverliği ve harcadığı emekleri için çoook teşekkürler Tuba'cıma..

Gelelim tariflereee..İlk tarif Meksika Mutfağından.


CHILI CON CARNE


Çok lezzetli, bol vitaminli..Deneyin derim :))

MALZEMELER

200 gr dana kıyma

1 kutu kırmızı Meksika Fasülyesi (konserve)

2 adet acı küçük yeşil sivri biber

2 orta boy domates

1 adet taze kırmızı yağ biberi

1 adet çarliston biber

1 adet dolmalık biber

2 adet acı kırmızı sivri biber

1 adet kereviz (küçük)

1 adet havuç

1 adet patates

3 çorba kaşığı zeytinyağı

2 diş dövülmüş sarımsak

1 çorba kaşığı domates püresi veya salça

4-6 dilim cheddar peyniri

Küçük konserve mısır (tarifin orijinalinde yok)

2 tatlı kaşığı kimyon, 1 tatlı kaşığı karabiber, 1 tatlı kaşığı kırmızı pul biber, 1 tatlı kaşığı kırmızı toz biber, tuz





YAPILIŞI

-Soğanları doğrayıp zeytinyağında pembeleşene kadar kavurun. Kıymayı ilave edip küçük taneciklere ayrılana kadar kavurmaya devam edin. Tuz ekleyin.

-Konserve fasülyeyi süzerek ( tarifin aslında süzülmüyor) tencereye alın salça veya domates püresini ekleyin.2 bardak su ilave edin.

-Domates, soğan,patates, kereviz,havuç, kırmızı yağ biberi ve dolmalık biberi minik küpler halinde doğrayın, tencereye ekleyin.

-Kırmızı ve yeşil sivri biberleri ince ince doğrayın, tencereye ekleyin.

-Kimyon, karabiber, pul ve toz biberi ekleyin, tüm malzemeleri karıştırın, tadarak tuz ilave edin, ara sıra karıştırarak havuçlar yumuşayıncaya kadar pişirin. Gerekirse biraz su daha ilave edebilirsiniz.


-Rendelediğiniz cheddar peyniri servis sırasında üzerine serpin.

Afiyet olsun...

İkinci tarif İspanya'dan

İSPANYOL OMLETİ




Yapımı kolay vee çok lezzetli..Damak tadımızla da pek uyuştu :))))

MALZEMELER


4 adet patates
4 çorba kaşığı zeytinyağı
2 adet orta boy soğan (yarım ay şeklinde doğranmış)
4 yumurta
Tuz
Karabiber

YAPILIŞI


-Patatesleri soyup ince halkalar halinde doğrayın. Bir tencereye soğuk su doldurun, tuz ekleyip patatesleri ilave edin. Su kaynamaya başladıktan sonra orta ateşte 5 dakika kadar haşlayın. Haşladığınız patatesleri kevgire alın ve süzülmelerini sağlayın.

-Bir tavaya zeytinyağını döküp kızdırın, soğanları tavaya döküp rengi dönünceye kadar kavurun. Patatesleri soğanların üzerine ekleyip patatesler hafif kızarıncaya kadar hafifçe karıştırara kavurmaya devam edin.Tuz ve karabiberi ekleyip ateşten alın.

-Karıştırma kabına yumurtaları kırıp iyice çırpın. Patatesleri ekleyin.

-Teflon bir tavayı biraz kızdırıp patatesli yumurtayı dökün. Omletin bir yüzünü 2-3 dakika pişirip, büyük düz bir tabak yardımıyla çevirip diğer yüzünü de pişirin..

-Taze yeşil soğan ve maydanozla servis yapın..

Afiyet olsun...

75 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canımm döktürmüşsün yine ellerine sağlık

SEVGİYLE KAL

Gönül dedi ki...

ahahahahahaahahah zuhahahahahah ehıhahohuhahohıhah ehehehehehehe kıssss gepçemmmmmm sabah sabah gülmekten öldürdün bena beaaa yorumlama dediğin için yorumlamadım ama valla ne yalan söyleyim aslında yorumlamayı düşünmedim değil bacum manıakmısın sen gecenin 4ünde sabahın 7sinde bana yorumlar yazmışsın ahahahahaahahah rüyanda benimi gördünde kalktun geldin pc başuna ahahahaah hala gülüyorum yaaa işyerindeki arkadaşlarım geldi noldu die yanma okadar kahkaha attmışımki yazdığgın yoruma ahahahahah gözlerimden yaşlar geldi hey allahım çok yaşa emi sen...neyse ben üsturuplu yazıyımda onayla ahahahah....gepçem ellerine sağlık meksika ve ispan lezzetlerin harika şu mektisa yemeğinden yapıcam meksikaya gidip fasulye alıyımda bu hafta sonumu meksikada geçiricektimg itmişken alırım kahvaltıyada ispanyaya gidicektim artık ordada omlet yer sana gelir çay içer dönerim avrupa yakasına ahahahahah...hade öpüyorum seni...gece bekçisi gibi bloğumu beklemişsin artık öğlene kadar fosur fosur uyursun ama uyutmucam banaa bak 1 saatin var 10.30 seni arıcam telle uyandırıcam ahahahaahahahha artık ne kadar küfür eder saygılarını gönderirsin bilemem....gepçemmmmmmmmm kalk hade öğlen oldu anlatacaklarım var dün rapınzelle harika vakit geçirdik kalksana yauuuuuuuuuuuuuu....ahahahaha uyutmucam birazdan telefonu zırtlatıp seni yataktan tavana sıçratıcam yaşasın kötülük ahahahahahahahaha

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Alev,
öncelikle aramıza hoşgeldin. umarım çooook etkinliğe katılırsın. Tariflerin çok güzel ellerine sağlık. rengarenk ve lezzetli tarifleri severim ben de. sevgiler

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Feyza ,
çok afedersin ismini yanlış yazmışım. İlk tanışmamda isimleri karıştırırım da. isim hafızam geç oturuyor. sevgiler..

Adsız dedi ki...

Arkadaşım ne güzel şeyler yapmışsın sen böyle Meksika ve İspanyol mutfağından iki harika örnek. Ben bol baharatlı tatları çok seviyorum. Meksika yemeğini mutlaka deneyeceğim. Diğeri de patates soğan ve yumurtanın hoş bir kombinasyonu. Hem de çok pratik. Dide sevebilir. Zaten o yesin diye binbir yöntem icat ediyorum. Ispanağı da işte böyle değişik şekillere sokuyorum. Sebzelere yorum katıyorum yani.
Ellerine sağlık canım, yemeklerin gerçekten harika görünüyor.

Ateş Mutfakta... dedi ki...

Ooo la laaaa..Bakıyorum kepçeni Meksika ve İspanyaya daldırmışsın..Ne güzel, ne güzel..

Aslında farklı ülkelerin yemekleri lezzet olarak bana hiçbir zaman cazip gelmemiştir.Eşimle çıktığımız yurt dışı gezilerinden bir iğne bir iplik olarak geri dönmüşümdür hep.
Tadıyla ilgilenmesemde, seninkilerin görünümleri harika olmuş canım.Ellerine ve emeğine sağlık..

Bu arada şunu da sormadan geçemeyeceğim..Bakıyorumda internette-MSN'de çok hızlısın..:))Peki hayatım sen internette sabahlara kadar sörf ederkene, bu yemecikleri kim yapıyor bea kuzuuum??Yoksa Nilay'a mı yaptırıveriyon gızzz.:))) Puhahahahaa..Ayy birazda ben güleyim yavv..Öperim seni canım..

Feyza Fidan dedi ki...

Dilekçim çok teşekkürler :))
Sevgiler,


Kıs Gönüllll...
Napiyim yawww.. kızım ateşli die hiç uyumadım gece...Bilgüsarayımın başı ile kızımın yanı arasında mekik dokudum uyumiyim deyii..Azcık sıkıldım kendü kendüme eylendim ne olacah???? Dostlar bu günner içündür deil mi huahauıhauhauahau..
Hade msn yi açıyom gel :)))))

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Sevda Mavisi hiç önemli değil :)))
Güzel sözlerin için teşekkürler..
Sevgiler,

Dilek'cim benim valla çok güzel oldu bu yemekler (yada ben çok açtım:))) Dene mutlak, değişikli olsun..
Bu çocuklar hep aynı model deil mi ihihihihihi..
Olsun sağlıklı sıhhatli olsunlarda uğraşıp duralım kaprisleriyle..
Çok öptüm..

Kıss Kevser bana bir çay vermeyen gelin yemek mi yapcekk:)))))
Bacım benim kız çok ateşlendi dün gece, nöbet tuttum başında..Arada bir bilgisayarın başına gittim, tekrar ateş ölçtüm, ilaç verdim, mama yaptım....Yine bilgisaraya gittim...Sabaha kadar uyumadım yani :))))

Şimdi uyuyacam ...

Çok öptüm..

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Feyza'm canım,
İyileştir artık şu kızı:)Çocuk da sen de helak oldunuz.Geliyim mi yardıma, komşuyuz şunun şurasında:)
Cancağızım, fasulye de, omlet de pek güzele benziyor:) Ellerine sağlık,
Sevgiler kocaman kocaman......

EZGi :)) dedi ki...

feyzacım bir kez daha harika lezzetler sunmuşsun bize.ayrıca sunumlarıda herzamanki gibi harika.
çok değişik ve enfess olmuşlar canım
ellerine saglık
sevgiler

Yaren dedi ki...

CAnim cok güzel görünüyor,cok lezzetlidir eminim ,resimde cok güzel anlasilabiliyor.Bu tabaktakini bana verirsen hic itiraz etmem ,habarin olaaa:))Afiyetler olsunn sana canimm mmmm nefiss.Iyi bir hafta sonu gecirmeni diliyorum canim.

İlker Ergin dedi ki...

feyzacım yine nefis.yemekler renkleri ve sunumlar harika.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

Etkinlik icin güzel degisik bir secim yapmissin,yemek renkli harika görünüyor sunumda zaten cok güzel ellerine saglik canim

Feyza Fidan dedi ki...

Didemim güzelimm,
Sorma yahu...Çok üzülüyorum valla el kadarcık yavrum ateşleniyo, aonra bi sürü ilaç..Hiç uyku uyumamışım valla..Komşucuum benim...Ev alma komşu al demişler deil mi :))) Zorda kalırsam seslenirim merak etme rapunzelimm benümm ihihihhiih..
Sizin kafeye bayıldım be yıwrımm..Gönül resimleri koymuş..İnşallah gelcez tez vakit biliyosun :=)
Çok öpüyorum arkadaşım...

Ezgimmmm,
Esas senin ellerine sağlık, ne hamaratsız kıss sen öyle :)))
Öptüm seni..


Canım Yaren'cim,olsaydında verseydim bi tabahcuk :))) Kıs ağzın yanardı valla hahhah..Ama güzeldi hakkaten..
Öpüyorumm canımcım..

İlkercim,
Çok teşekkürler beğendiğin için cancığızımm...Çok öpüyorum seni :)))

DENİZSEFASI dedi ki...

kıs feyza yine döktürmüşsün yavvv, ellerine sağlık

geçmiş olsun kızın daha iyiydir umarım

iyi haftasonları

Feyza Fidan dedi ki...

Bahar Çiçeği'm
Çok teşekkürler güzel yorumuna ...
Senin havuç tatlılarının tadıda damağımda hala :)))))
Sevgiler,

Feyza Fidan dedi ki...

Kıss sen nerden çıktın Denizim, daa demin burda yoktun hahahahha..
Kızım idare eder teyzesi,ateşi bir iniyo bir çıkıyo..Ama gece perişan oluyor kuzucuğum, titreme,üşüme felann..İnşallah yarına kadar biraz düzelir..

Yemeklerimi beğenmene sevindi..Sende yap, seversin acılı acılı :)))
Öptüm senüüüü..

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Feyzaa chily con carneyi ben de yaparım ara sıra ;)) Çok seviliyor bizim evde ellerine sağlık her zamanki gibi görüntüler muhteşem :))

Eya dedi ki...

Feyzacığım...

Chılı Con Carne'ya bende bayılırım.Hrika bir seçim.Ellerine sağlık...

Sevgiler

zehra

Ayşegül dedi ki...

iade-i ziyarete geldim Feyzacım :))
görüntüye bayıldım ikram ediyosun heralde sen de bana bu nefis yemekten acılı acılı hımmm..

bu etkinlik iştahımı açacağa benziyor:)
sevgiler..
görüşmek üzere..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ilk etkinliğin ve tarifin hayırlı olsun cnm..
ellerine sağlık ..herzamanki gibi çok güzel görünüyorlar ben o güççük süt mısırlarına bittim..
sevgilerimle.

Nilay Cinisli dedi ki...

Gepçeeeem,
Malum kızın hasta karantina bölgesisin :)Gelip de yiyemedim yaptıklarından ee getiren de olmadı malumunuz..Bi de diyo ki gelin baa çay mı getiriyoo :)))Sen baa çili kon kon getiriyon muuuuu ki :)))Arkadaşlar bu kepçe beni hep size kötülüyo halbuki her gece eli boş geliyo oturmaya :))))))))))))))bi de hizmet istiyo :))))))bilmiyonuzzz bu görümceden neler çektiğimiii :))Ay baa neler ediyoooo..amannnn...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu ne ayol, ay ne okimik isimli bi yemek öle:)))) hihhhihhhihihhh

Ellerine sağlık ama çok güzel görünüyor:)

Nilay Cinisli dedi ki...

Bu arada ilk etkinliğin hayırlı uğurlu olsun kepçeeee...pek de güsel olmuş kon konlar :))))hadi ben kafama bişey yemeden kaçıyim :))))

LeYYa dedi ki...

var yaa kimsenin yorumları bu kadar ilgimi çekmemişti.yıkılıyo buraları arkadaşım.hele gönülle muhabbetiniz ayrı bi gezegen))çok yaşayın emi.üşenmedim okudum karşılıklı yorumlarınızı .züppersiniz))yemekler çok cazip ama ben nedim başımı nereye vursam))ilikle düğme düşman olacak bana

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Kepcelerin en sihirlisi;
chili con carne ve omlet en sevdigim yemeklerdendir, nirden bildin yaaa?

Chili'yi ben icine hazir cesnili toz katarak yapiyorum ama sen tam tesekkürlü tarifini vermissin be bacim, valla gözlerim bayram ettü!

Ben de su an firinda birseyler yumurtlatiriyorum etkinlik icin, geceye cikar ancak.

Benim adam ismarladigin limonlu cayi tabii ki seve seve bana hazirladi ve de bizzat icirdi, tekrar sagol varol bacummmm...

Hadi, cok öptüümmm ve sevgilerümüüü birakktimmm....

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim ne guzel birgoruntu bu bole :)

Feyza Fidan dedi ki...

Burcum çalışkanım,
çok teşekkürler, ilk kez yaptım ama çok beğendim :)))) Seninde ellerine sağlık..
Sevgiler,


Zehracım,
yiyebileceğim bişey olsun istedim :))) Her mutfak herkese göre olmuyo galiba :)))Tarif için araştırırken anladımki uzakdoğuya gitsem aç kalırmışım mesela..
Çok öpüyorum..

Ayşegül'cüm hoşgeldin..
Bundan sonra devamlı bekliyorum seni :)))
Sevgiler,

Özlemmm, saa o güççük mısırların tarlası feda olsun bacım benim :)))
Çok öptümmm...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Bizde gecen hafta ilk defa chili con carne yaptik.Benim tarifimde ketchap vardi.Ilk önce nasil olur dedim ama birazda acili olunca iyi gitti valla.....
Sen yaninda chips de koymussun bak bu güzel olmus ha.......

yesildomates dedi ki...

canım ellerine sağlık..böyle değişik lezzetler bizi buluşturduğu için etkinliğe teşk.ederim..ve sanada...harika olmuşlar..öptüm..iyi hafta sonları dilerim..

Ilker Erdem dedi ki...

Tarifini verdigin bu iki yemegide biz cok severiz. Ellerine saglik.

Feyza Fidan dedi ki...

Gelin gelinnnnn..gelin kısmı az gonuşur, bol hizmet eder..Öğretemedim mi ben sanaaa..hahahhahahah...
Yaparım ben sana kon kon merak etmeee...

Papatyam kıss sende dalga geçme yemeğin ismiyle ayoll, nimet o :))))))))))))
Çok öptümm seniii

Gelinnnnnnnnn....Öptüm senii...

Leyyacım, sorma bu Gönül alem ...Bende çok gülüyorum, Allah gülmekten ayırmasın kimseyiii :)))
Düğmeyle ilik olayına hiç gelme bacım, fena oluyomm :)))
Sevgiler,

Kevserim afferim senin kocaya valla, helal olsun...
Chiliyi ilk kez yaptım bacım ama çok beğendik...Sen ne yaptın acep ????? Yarın gelimde bi bakiyim ne yapmış arkadaşım :)))
Çok öptümmm...


Nino'cumm benim,teşekkürler,
Çok öptüm....

Feyza Fidan dedi ki...

Serapcım,
Senin tostunda harika olmuş, çok değişik, dedimya tadını hayal etmeye çalıştım:)))
Ay o cipsleri acı salsa sosuyla yedim ben resim çektikten sonra :))))
Sevgiler,

Yeşil Domatesim, çok öpüyorum seni...
Sevgiler,

İlkercim, afiyet olsun canımcım..
Öpüyorum...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Feyza'cığım,
Geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkür ederim. Senin kızına da geçmiş olsun canım. Umarım artık iyileşmiştir.
Tuba iyi ki böyle bir konu seçmiş de benim gibi yabancı mutfaklara uzak olanları senin de yaptığın nefis yemeklerle buluşturmuş.
Her iki yemekte enfes olmuşlar, hele acılı meksika yemeğini çok beğendim. İçinde sebzelerin de olması yemeği vitamin bakımından çok zengin kılmış. Resimleri de muhteşem.
Ellerine sağlık.
Sevgilerimle,

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Işıl bende çok teşekkür ederim hem ziyaretine hem geçmiş olsun dileklerine :)
Aslında bende yabancı mutfaklara çok aşina değilim..Bir kaç tane herkesin bildiği tarif dışında herhangi bir deneyimim olmadı..Ama bundan sonra dünya mutfaklarından değişik tarifleri deneyip sizlerle paylaşacağım inşallah :))

Sevgiler,

Adsız dedi ki...

selam..etkinlik için hazırladıgınız tarifler süper...elinize saglık.sevgiler..

Adsız dedi ki...

Canim nefis bunlar valla.Resimlerine de bayiliyorum senin en az tariflerin ki kadar.Ellerine saglik tatlim etkinlik icin cok güzel iki tarif olmus.

keskinli dedi ki...

selam canim
etkinlikte basarilar bakayim bende cok severim dhili con carneyi afiyetle yeriz ellerine saglik sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Hünerlieller,
güzel yorumunuza çok teşekkür ederim,
Sevgiler,

Senemcim çok teşekkürler canımcım,tadlarıda güzeldi, mutlaka dene hamarat arkadaşım,
Öpüyorum

Ayşecim,
Teşekkürler canımcım,
Öpüyorum..

Adsız dedi ki...

Ellerine Saglik...

Etkinlik icin yaptigin yemekler hos olmus,

nefis :))

Görüsmek dilegiyle,

Sevgilerle Aysel

Disalce dedi ki...

ne yaptın kardeşim....ben şimdi utandım haa...sen yapmışsın üç çeşit etkinlik tarifi..ben yaptım bir çeşit..onuda zor buldum kolay olsun diye.....

eline sağlık..koluna sağlık.....
yemeside zevkli olmuştur haaa.....

Saliha dedi ki...

kepçem:) ellerıne saglık..yemek gercekten cok besleyıcı..ispanyol omletiyse devamlı yaptıgım bır lezzet...uzerındekı yarım ay seklındekı soğanların aroması benı mest edıyor....eeee bılırsın devlet gıbı kadınımdır kolay kolay mest omama eheheheh.....sevgıler kepçem:))

Ayse Pamuk dedi ki...

Bu omlet çok güzel görünüyor.ellerinize saglık.

Unknown dedi ki...

canim cok guzel hazirlanmissin dunya mutfagi etkinligine basarilar diliyorum
ispanyol omleti tarifini aliyorum pazar kahvaltisi icin yapacagim.
ellerine saglik.
sevgilerimi biraktim canim kolay gelsin.

Nurten dedi ki...

Ellerinize sağlık her iki tarifte nefis görünüyor, ama benim aklım omlette kaldı :))) yumurtanın her çeşidini severim, bu tarife bir patates girmiş :))) içim gitti buralarda :)))

NİRVANA dedi ki...

merhaba canım kızına gecmıs olsun dilerim gec olsada....bu tarifler çok süper denemek istiyorum bende...ayrıca iznin olursa linklere ekliyorum seni sevgilerimle...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, offff canim hepside birbirinden harika görünüyor ellerine saglik, sevgiler...

hatice dedi ki...

Sevgili Feyza, harika iki tarif, ikiside çok nefis gözüküyor, ellerine sağlık, sevgiler....

yaban mersini dedi ki...

ilk etkinlik falan ama ,tarifler şahane..ellerine sağlık.slmlar.

Adsız dedi ki...

Yine BeeeeNnNnNnnnn :)))

ya yazin icin cok ama cok tsk ler, ne sevindim bi bilsen.

Senin sayfanda cok hos resimler gördüm, birtanesi suan baya gözüme takildi, hangisimi... :))

Senin su yaptigin Pankekler, harika gözüküyor. Amerikada yasiyanlar cok yermis soslu moslu, yapmasini denicektim hic nasip olmadi,

senin tarifini bir incelicem :))

Ellerine Saglik

Sevgilerle Aysel

Feyza Fidan dedi ki...

Aysel'cim,
Beğenmene çok sevindim :))
Çok teşekkürler,
Sevgiler

Disalimmm,
İlk etkinlik ilk heves :)))))
Seninde ellerine sağlık canımcım,
Sevgiler,


Aaa Devletlümm Salihamm :)))
Allah iyiliğini versin senin canımcım :))) Hala gülüyorum halimize,
Sevgiler,

Sevgili Ayşe çok teşekkürler,

Özgülcüm,
İnşallah güzel olmuştur omlet,seninde ellerine sağlık,
Sevgiler,

Sevgili Nurten,
Güzel yorumuna çok teşekkürler,
Sevgiler,

Doktorcum,
Çok teşekkürler güzel sözlerine,
Bende seni kaptım linklerime:))
Sevgiler


Ayşecim çok teşekkürler,
Seevgiler,

Sevgili Haticecim
Çok teşekkür ediyorum,
Sevgiler,

Sevgili Süheylacım,
Beğendiğine çok sevindim canımcım,
Görüşmek üzere,
Sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Ayselimmm yinemi sennn:))))))))))))))))
Canımcım yap valla o pankekler garanti pankek..Tutmama şansı olmayan tarifler olur ya hah işte onlardan..
Ballı,reçelli,çokokremlii...Neyle istesen yee valla..
Öptüm seni çok..
Yine gel şekercim :)))

sekergibi dedi ki...

feyzam şekerim fidanım,
döktürmüşsünüz anacım.
daha biz bizim evin dört metrekare
mutfağından çıkamadık siz dünyayı
kapıp getirmişiniz.
ellerine sağlık canım benim.

bide senin anlama problemin yok şekerim benim anlatma problemim var. çocukların şifresini çözmeye çalışırken benimkiler karışıyor. idare et.

Adsız dedi ki...

selam canım,
ilkini geçelim ama ikinci yani ispanyol pmletine bayıldım...bir şekilde en kısa zamanda denemek istiyorum...ama patatesi direkt haşlayarak kullansak olmuyor mu merak ettim...soyup halka doğrayıp haşlayıp soğana ilave edilince de parçalanacak nasılsa...
ellerine sağlık canım
sevgilerimle huzurlu bir akşam dilerim

Feyza Fidan dedi ki...

Şekerimmm bende sen gibiyim ayoll, en uzak mesafem bakkal, nerde kaldı ispanyalar meksikalar :)))))) Allahtan icat edilmiş şu bilgisaraaylarda dünya ayağına geliyor hihihihiihihihihi..

Canım benim, benim kızda tıpkı seninkiler gibi, bizde çizgi film repliklerini günlük hayata uygularız mecburen, dışardan seyreden olsa deli bunlar der kesin :)))))
Öptüm seni şeker gibimmmm...


Canımcım Sefertasımcıımmm,
Dur geçme birinciyi.Valla çok lezzetli oldu..Misafir falan geleceği zaman çok cıkks bir görüntüsü olduğundan yapılabilir valla...3 bardaktan pirinç pilavını da yaptıkmı yanına ohh yemede yanında yat..
EE sen omlet diye ısrar ediyosannn şöyle diyem sana en o zaman :))Halka patatesler 5 dakika haşlandığında çok fazla pişip dağılmıyor..Soğana ilave edip dikkatlice karıştırıncada yine dağılmıyor..Ama yok haşlayıp yapıcam dersen bence oda olur tad aynı tad neticede :)))

Çook öpüyorum, her zaman bekliyorum

Sevgiler

Ayse Pamuk dedi ki...

Meksika fasulyesini çok severim.Şili burger harika olur içinde meksika fasulyesi var.Bir ara yapıp sitemde yayınlayacagım sevgileeerr

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Her zaman olduğu gibi yine şık sunumlar yapmışsın. Yumurta ve patatesi çok severim, omlete bayıldım. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Tijen dedi ki...

İkincisine bayılırım, ilkini etsiz yerim, memnuniyetle!

Adsız dedi ki...

canım gel beni ye diyor mamalar...geliyorummmmmm...ellerine sağlık...harika...

cincinsfikirli dedi ki...

meksika mutfağını çok severim ve bu süper olmuş...ellerine sağlık...sevgiler..

Unknown dedi ki...

Feyza :)))önce gel benim blogumda diyet yazıma yorum yaz sonra gel dünya mutfağından harika yemeklerle karşılaş olur mu yani bu revamı bu gidişle diyetler pazartesi akşamını bile bekleyemeyecek akşamüstü biticek :)sevgiler....
sağlıkla ve afiyetle

Disalce dedi ki...

artık bize nasıl fotoğraf çektiğini nasıl bi program kullandığını söyle.....yoksam ben çıldırciğim....

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım ellerine sağlık...
resimler o kadar güzelki,bayıldım inan.süpersin:)

öptüm canım

Feyza Fidan dedi ki...

Ayşecim,
Çok mutlu olurum bu tarifi yapıp yayınlarsan :))))
Canımcım inşallahta beğenirsin mahçup olmiyim :)))
Sevgiler,

Betül'cümmm,
Çok teşekkürler, çok mutlu ettin beni herzamanki gibi :))
Sevgiler,

Tijen'cim,
Mutlaka etsizde güzel olur, zaten içinde ne ararsan var, hatta belki daha güzel olur :))
Sevgiler,

Lezizim,
Çok teşekkürler,bende senin karayipli muzuna hasta oldum :)))
Sevgiler..

Cin(s)fikirlicim,
Bloguna çok güzel bir tarifle dönmüşsün, güzel tariflerini bekliyorum,
Sevgiler..

Ay napiim Handecim yaa,
Ye bir türlü yeme bir türlü :))))))))
Sevgiler,

Disalim şekerim,
Ne söyliyim ki sana..Öyle profesyonel bir makine değil ki makinem ,inşallah daha sonra alıcam iyi bir makine . Şu an kullandığım Canon A85..Yani çoğunuzun makinesinden daha alt model eminim..Ben resimleri salonumun balkon camının önünde çekiyorum..Işık çok güzel geliyor orda..Gece hiç resim çekmedim, güzel olmuyor..Genelde yakın çekim yapıyor Vallahi başka bişi yok :))))))

Çok öptüm canımm..

Tuba dedi ki...

Feyza'cigim, yemeklerine de, muzigine de doyamadim valla. Harikasin. Gecikme icin cok cok cok ozur diliyorum. Ilk etkinligin hayirli olsun, uzun yillar nice etkinliklerde beraber olabilmek dilegiyle, kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

Bu Chili con corneyi yazdın ya, beni teee yıllar öncesine götürdün, 15 sene öncesine. O zamanlar İngilteredeydim ve ev sahibesi bu yemeği pek severdi, hem de en acılısından. Her hafta bir kere mutlaka yapardı. İşte o zamanki anılarım canlandı gözlerimin önünde, hey gidi günler hey...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

İki tarifde süper ellerine sağlık canım bayıldımmm...

Feyza Fidan dedi ki...

Tubacımmm,
Dedim yaa çok heyecanlanmıştım acep nasıl olacak diye :)))
Güzel sözlerine teşekkürler canımcım,

Çok öpüyorum..


Anaaa Limonlum benimmmmm,
İy anılarsa amenna, kötü anılarsa derhal silerim valla chili mili demem :)))

Çok öptüm canımmmm..

Adsız dedi ki...

Yok yok kepçecim güzeldi güzel, keşke yine o yıllara gidebilsem, hayatımın en güzel zamanlarıydı.

cekirdeksizuzum dedi ki...

çok güzel görünüyor. meksika mutfağını da çok severim zaten. ellerinize sağlık. sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Limonlum tamam bacım, kalıyo chiliiii sayfada hahahhahahahahahhaha...
Öptüm

Çekirdeksiz üzümcüm çok teşekkürler,
Sevgiler...

Yunkabu dedi ki...

Sevgili Feyza, fotograf o kadar guzel , o kadar aydinlik gozukuyor ki, eminim omletin goruntusu kadar lezzeti de harikadir. Ellerine saglik. Favorilerime ekliyorum bu omleti, ilerde yapmak uzere. Kahvaltida guzel gider di mi:)

sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Fulya'cııımmm
Hoşgeldin..Sana cevap yazmadan evvel uğradım bile sayfana :)))))
Harika bir blogun var üstüne afiyet :))))))
Hep görüşelim olur mu :))))))))))))))

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Merhaba arkadaşım,bloguna misafir
oldum,güzel tariflerini inceledim.
Hele biri var ki,hakkında bir çift
söz etmeden geçemezdim.
İspanyol Omleti' tarifin muhteşem.
Elerine sağlık, beğendim. Başarı dileklerimle, hoşça kalınız.

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Klasik Tatlar,
Blogumu ziyaret etmeniz beni çok mutlu etti. Ayrıca güzel sözlerinize de çok teşekkür ederim. Dilerim ziyaretleriniz sürer..
Sevgiler,