1 Ocak 2008 Salı

YENİ YILDA YENİ BİR HEYECANLA HERKESE MERHABA



Herkese merhaba,

Olsun mu olmasın mı derken sonunda ben de bir blog sahibi oldum. Bilenler bilir; Canım Gelinim Nilay'ın yanında yardımcı (yamak) blogger olarak bu maceraya atıldım...En az onun kadar heyecan duydum
kitchen o'clock'un açılışından ve yine her yeni tarif eklenip her yeni yorumun gelişinden...Herşey şaka ile başladı :))) Sevgili dostlarımdan bazıları ''Feyza'ya ne zaman blog açacaksınız dedi, bende gelinim izin vermiyor beni yamak olarak kullanıyor'' dedim ve bu şaka uzadı gitti....Aslında bu blog açılışında hep o beni destekledi , ama hep ben nazlandım...Neyse uzatmayayım...

Güzel gelinim öncelikle sözüm sana;
Sihirli kepçenin oluşmasındaki desteğin için, yardımların için, harcadığın emek için çok ama çookkk teşekkürler..Zannetme ki yine sormayacağım ''gelinnnn, bugün niye yeni tarif koymadın'' diye :)) Takipteyim her daim, unutma:)))

Ve son olarak sözüm sizlere;
Sizlerin bloglarını takip ederken arasınızdaki derin dostluklar, güzel arkadaşlıklar ve yeri geldiğinde gösterdiğiniz harika dayanışma beni çok etkiledi...Nasıl desem? İmrendim sanırım ve bende bu güzel arkadaşlıklara dahil olmak istedim..

Yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiii kısaca beni de aranıza alınnnnn :)))))))))))))))

Sevgilerimle,
Feyza FİDAN

23 yorum:

sevimin sayfasi dedi ki...

hosgeldin,
bu heycani cok iyi bilirim, bende daha yeniyim
tariflerini heycanla bekliyorum

sana ve ailene mutlu yillar diliyorum
sevgilerimle sevim

Adsız dedi ki...

Blogunuz hayirli olsun.Mutlu yillar diliyorum.

Hülya dedi ki...

Ne iyi ettin de geldin.
Nilay'ın sitesini ve güzel fotoğraflarını izliyordum.
Ben de çok eski sayılmam ama burada sıcacık dostluklar var...
Güzelliklerde görüşmek üzere...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Blogunuz hayırlı olsun aramıza hoş geldiniz sevgiler...Yeni yılın size ve tüm sevdiklerinize sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canimcimmmmm,
inanamadim blog mansetten dogru attigin baslik üzerine geldim ve SENSIN!!!
Harika hayatim, artik seninde tencerelerinin icine ve tabaktakilerine bizzat bakabilecegiz, cok sevindim, aramiza almazmiyiz senin gibi candan bir dostu.

Hemen linklerime ekliyorum ve hosgeldin diyorum aramiza, gerci sen hep bizleydin yani benden yana öyle..

Tekrar mutlu ve huzurlu bir yeni yil diliyorum sana ve yeni blogun hayirli ugurlu olsun canim benim.

Selamlar ve öptüm seni ve Nilay'i da.

NOT:
Sayfanin sablonu da cok güzel olmus!

Betül İnce dedi ki...

Sevgili Feyza,

Yeni bir yılın ilk gününde yeni lezzetlerle hoşgeldin.
Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

o zaman ne diyoruuuuz aramıza hoşgeldiiiiiin ben geldim gördüm bloğun çok güzel olmuş arkadaşım hayırlı bol yorumlu olsun:)
bende beklerim mutluluk,bereket,sağlık dolu bir yıl dilerim sevgiyle kal canım

EZGi :)) dedi ki...

aramıza hoş geldiniz.bende yeni sayılırım ama iyiki bir blog kurmuşum.buradaki sıcak dostluk bambaşka gerçektende.mutlu yıllar
sevgiler

Adsız dedi ki...

hoşgeldin Feyza aramıza iyi ki de geldin. burda çok güzel dostluklar var
sevgilerr mutlu senelerr

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Sevim,
Sevgili Kızılcık şurubu,
Sevgili Hülya,
Sevgili Gönül,
Sevgili Kevseriiimmm,
Sevgili Betül,
Sevgili Papatya,
Sevgili Ezgi,

Sabah nasıl uyandım, nasıl yorganı yastığı bir tarafa fırlatıp bilgisayarın başına koştum ,acep yorum var mıdır diye (eşimin şaşkın bakışları eşliğinde :)bilemezsiniz:))
Hepinize çok ama çok teşekkürler beni yanlız bırakmadığınız için..

Sevgiyle kalın...

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Yeşim hoşbulduk:) Sanada mutlu seneler..
Sevgilerimle.

Mutfak Havlusu dedi ki...

vay be gelin görümce dayanışması ne güzel yaa:)))
Allah muhabbetinizi artırsın,tadınız eksilmesin.
çok hoşuma gitti görüyordum sizin yorumları arada ne güzel aramıza hoşgeldiniz..
blogunuzun resmi çok güzel olmuş bu arada ve yandaki bakır tavada çok hoş olmuş..
tekrardan hoşgeldiniz yeni senede yeni bir soluk,hayırlı olsun.

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Mutfak Havlusu'm
Aslında hep öyle denir ama biz Nilay'la gelin-görümce değilde gerçek anlamda abla-kardeş gibiyizdir. Eeeeee abla olan benim laf aramızda :)))
Güzel sözlerin ve yorumun için çook teşekkürler..
Görüşmek üzere,
Sevgiler..

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

CANIM ABLACIM, BLOGUN HAYIRLI OLSUN, BUNA EN ÇOK BEN SEVİNDİM SANIRIM:)

AYRICA GECİKMİŞ YENİ YILINI KUTLAR ELLERİNDEN ÖPERİM:)

fidaneli dedi ki...

gorummceemmmm hosgeldın.. gercı benı de aranıza alın demıssın ya sen zaten hep aramızda değılmıydın:) eltımın desteğı sayesınde sıhırlı kepcenle, sıhırlı ellerınle emınım kı cok cok guzel ısler basaracaksın.. takıpteyım..

Feyza Fidan dedi ki...

Canlarım benimmmmm,
Kuzum Nazoşum,
Güzel Gelinimm,
Sizlerin de desteği var bu işte, asla hakyememmm..Teşekkürler ikinizede.
Çok öpüyorum ikinizide :)))

Feyza Fidan dedi ki...

Canlarım benimmmmm,
Kuzum Nazoşum,
Güzel Gelinimm (Fidanım yani),
Sizlerin de desteği var bu işte, asla hakyememmm..Teşekkürler ikinizede.
Çok öpüyorum ikinizide :)))

Unknown dedi ki...

Merhaba
blog dünyasına hoşgeldin umarım bu blog hayatına güzellikler katar..hayırlı olsun sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Zerrin,
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim..
İnşallah hep beraber nize güzellikleri paylaşırız :)
Sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Hayırlı olsun. Nilay Hanımın blogunu ve sizi zevkle takip ederken artık sizi burdan ayrıca takip edeceğim... Tekrar hayırlı olsun. Sunumlarınız da çok şık söylemeden geçemeyeceğim... Sevgiyle...

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Aysel,
Güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum..
Sevgiler...

Müge dedi ki...

Merhaba Sevgili Feyza;
Bende her zaman Nilay'ın blogunu zevkle ve çok beğenerek takip edenlerdenim. Yazıları, resimleri herşey harika. İçimden şanslı kız arkası da kuvvetli, görümceleride bomba gibi diyordum :) ve açıkçası ne zaman bir blog açacağınızı merak ediyordum. Birlikte de olsanız ayrı ayrı da olsanız, çok güzel. Her zaman sizleri takip etmeye devam edeceğim. Aramıza hoşgeldin, umarım giren herkesin çok memnun olduğu, harika paylaşımların ve dostlukların yaşandığı bu dünya senide hep mutlu eder. Sevgiler.

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Müge,
Böyle yorumlar duyunca çok mutlu oluyorum..Dediğin gibi inşallah güzel dostluklarla hayatımız renklenir ve hep beraber mutlu oluruz..
Çok teşekkürler,
Sevgiler,