22 Ocak 2008 Salı

MUZLU PUDİNGLİ KEK




Hafta sonunda tarif defterimi şöyle bir karıştırdım. Belki temize çekerim,düzenlemeler yaparım diye düşündüm.. Ama defterin sayfaları dolmuş taşmış, hiç el sürülecek gibi değil..Çok zaman alır anlayacağınız adam etmek :)) İnternetten tarifler aramaya başlamamla birlikte tarif defterimin sayfaları ekstradan dolup taşmaya başlamıştı. Kimi tarif denenmiş, çok beğenilmiş, yanına bolca yıldızlar artı işaretleri koyulmuş, kimileri yine denenmiş ama beğenilmediğinden koskoca bir çarpı ile cezalandırılmış..Hepsinin bir anısı var bende..Bazende defterimin sayfalarında.. Canım kızım mutfağıma dahil olmaya başladıktan sonra neler yapmış neler o güzelim sayfalara :))))))

Yine lafı dolandırdım, işte bu bol artılı kek tariflerinden birini tekrar yapmak ve tabiiki bu defa sadece ev halkıyla değil sizlerle de paylaşmak istedim.. Hangi arkadaşımın tarifi yanına yazmamışım, ama kimden aldıysam bu tarifi ellerine sağlık, nefis bir kek bu...



MALZEMELER


3 yumurta
1/2 su bard. sıvıyağ
1/2 su bard. su veya süt
1 paket muzlu puding (toz halinde)
1 su bard. tozşeker
2 su bard. elenmiş un
1 pkt. kabartma tozu



YAPILIŞI




-Mutfak kabınızda yumurta ve tozşekeri mikser yardımıyla iyice çırpın.

-Daha sonra sırasıyla su veya sütü, yağı, pudingi ilave edip yine mikserle çırpın.

-Un ve kabartma tozunu karıştırıp birlikte eleyerek karışıma ekleyin.

-Yağlanıp unlanmış kek kalıbınıza boşalltığınız keki önceden 175 C de ısıtılmış fırınınızda pişirin.

Afiyet olsun...

60 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
kek harika olmuş çok güzel kabarmış.sıvıyağ ile olmasıda çok güzel.ellerine sağlık canımcım.aldım bir dilim
sevgilerimle

sevdamavisi dedi ki...

Feyzacığım,
çok lezzetli görünüyor kekin ellerine sağlık. muz aroması ile çok lezzetlidir eminim. sık sık kek yaptığım için hemen arşivime aldım. sevgiler

Gönül dedi ki...

gepçemmmmmmmmmm delüklü sihürlü gepçemmmmmm ellerine sağlık kekin pek güzel görünıyy...ee şimdi biz rapınselle kekten yemeye gelmeye kalksak kapuyu açmazsun kıs sen bize hani öyle demiştinde ehehehehehe:)))gepçe kalk hade yatıp durma akşam yatmayı bilmiorsun sabah kalkmayu...ahh gepçem akşam hastaydunnn iyileştünmü yeavrımmm ...hade gelll ben saaa bakarummm..bi ev temizle bi terle bişiyciğin kalmaz...hade öpüorum senü....

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Feyzam, Sihirli Kepçe'mmm,
Sildim "çay"ları:) merak etme!
Kekten ben de isterim, sen de gelirken bundan getir:))
Ellerine sağlık canımmmm
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Merhaba kek tarifine bayıldım az yağlı kekleri her zaman tercih etmişimdir...Puding için başka alternatifler deneyebilirmiyiz acaba ??Ellerinize sağlık..

EZGi :)) dedi ki...

feyzacım ne kadar leziz görünüyor.çok da güzel kabarmış
ellerine saglık canım
kocaman sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ay bloglar çıktı,tarif defterleri kenara kalktı resmen:)) Benimde öyle temize çekilmeyi bekleyen defterim var:)

Kek nefis görünüyor,evde elmalı kek var ama canım muzlu istedi şimdi:)))

Ellerine sağlık canım,sevgiler...

nagehan dedi ki...

Merhaba arkadaşım
Geçenlerde de blogunuza gelmiştim ama bir türlü yorum yazamamıştım. Nihayet bugün yazabiliyorum çok güzel bir blogunuz var emeğinize sağlık
Kekiniz de harika görünüyor tarifi aldım ellerinize sağlık
Sevgiler
Nagehan

Feyza Fidan dedi ki...

Hande'cim,
Mis gibide muz kokuyor valla, hadi bir dilim daha al canımcım :)
Çok öptüm,

Sevda Mavim'cimm,
İlk denenecekler arasına al, lezzetini beğenirsen de bana bildir..Çok sevinirim tabi beğenirsen :))
Çok öptüm.

Gönülüm,
Vallahide çok hastayım, sayfamı bir kolaçan ediyim diye kalktım yataktan :(( Kapınında zili bozukmuş aaaaa :)))))))
Öptüm seni termal donlum

Rapuu, getircem söz..Ama bak hastayım dedim, mikrop istemem demiştin, Bi daha düşün getiriyim mi :)))))))))))))))))))))))
Çok öptüm piirensesimmm benim...

Zerrincim,
tarifi kakaolu pudinglede deneyip içine damla çikolata atabilirsin..Oda nefis oluyor..
Sevgiler, öpüyorum..

Feyza Fidan dedi ki...

Ezgim fıstıkuummm,
mutlak dene sayfanada koy...bakiim beğenecekmi benim hamaratım :)))
Çok öptüm..

Adsız dedi ki...

selam..bugun yeryerde kek var......
bende şimdi muftaga gidip kek yapacam:))bu tarifi begendim bunu yapayım:))tarif için teşekkürler...sevgiler..

NiNo dedi ki...

nefis olmus canim ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Yaa aptalca bir soru soracağım gülmek yok ama, pudingi toz halde mi koyuyoruz acaba (pudingi hazırlayıp değil herhalde)? Kem-küm hık-mık, çok yoğunum anlamadım ne yapayım...Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Günaydin Feyza,

Muzlu pudingli kek,

söylemesi bile hos :)))

Ellerine ve Yüregine Saglik,

kekin süper görünüyor.

Sevgilerle Aysel

Adsız dedi ki...

Kek gerçekten çok güzel görünüyor.Muzlu puding eminim çok hoş bir koku ve lezzet katmıştır.Mutlaka deneyeceğim.Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

canim kek muthis guzel gorunuyor
ellerine saglik deyisik bir tarif gibi geldi en kisa zamanda deniycem
sevgiler

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Feyzam,

ne güzel bir tarif bu. ne güzel bir görüntü bu..

Ellerine sağlık hayatım. hele alttaki dilimler beni baştan çıkarıyor.

Sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

sevimin sayfasi dedi ki...

ayy feyzacim kek harika olmus
kaldisa bir dilimde ben aliyim

mutlaka deniyecegim
ellerine saglik

keskinli dedi ki...

selam canim
ellerine saglik kek harika masallah cokta enfes kabarmis bir dilim aldim sevgiler

Ateş Mutfakta... dedi ki...

Feyzacığımm, nerelerdesin kuzum sen yaa..4 gün oldu..Her gün güzel şeyler görmeye alıştırdın bizi..Aaaa olmuyor bak..Valla ben sayfanı her gün güncellemeni istiyorum..

Kek fevkaladenin fevkinde..Ellerine sağlık..Mis gibi koktu ya..Çantamda ki ilk yardım top kekimle idare edeyim barimm..Akşama Allah Kerim..
Kocaman sevgiler yolluyorum..byee.

Adsız dedi ki...

ne güzel bir kek bu yaaa
feyzecığım ellerine sağlık

uygarimizlahayat dedi ki...

Harika olmuş yaaaaa, tablo gibi, hımmmmmmm ellerine sağlık...Ayyy valla canım çekti yaaa:(((

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

İçindeki malzemeleri doğrularcasıan ne kadar hafif ve lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık Feyzacığım.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Bak sende kek gördüm,

benim canimda kek yapmak istedi ve bugün yaptim :))

Sana bir dilim kek birakmaya geldim :))

Iyi bak kendine,

selamlar Aysel

Feyza Fidan dedi ki...

Papatya Prensescimm,
olsun bide bunu yap, yersiniz akşam çayının yanında :)))
Sevgiler,

Sevgili Nagehan,
Çok teşekkürler güzel yorumun için :))) En kısa zamanda ziyaretine gelicem..
Sevgiler,

Sevgili Hünerli eller,
İnşallah beğenirsin :))
Sevgiler...

Ninocum çok teşekkürler,
Sevgiler,

Limonlum canummm niye güliyim yaa cancığızım... Toz halindeki puding konuyoo..Dur tarifede ekleyim..
Çok öptüm seni...

Ayselcim çok teşekkürler:))
Sevgiler...

Dilekciimm,
Mis gibi kokuyordu vallahii, yerkende mis gibi bir muz aroması bırakıyor damakta :)))
Sevgiler,

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Yeni tatlar, sende inşallah beğenirsin denediğinde..
Sevgiler..

Canım Misim Zerrinimmm...
Hangi dilimi istersen al canımcım, feda olsun :))))
Öpüyorummm...

Sevimciiim, kalmazmı sana canımun içüü, ayırmıştım zaten 2 dilim :))))
Öpüyorum...

Ayşecimm,
Al canım ne demek, afiyet olsun :)))
Sevgiler,

Kevserümmmm,
Sorma çok hastalandumm bende :)))Çocuk kibi ateşlendüm vallahii.Grip olmuşum üstüne afiyet hahhahah..
Şöyle bi eyleşimde senin için koyarım tarif... bir sabah bir akşam hemide hahahhahahahah...
Sevgiler,

Denizim,nerelerdesin ayolll...
Annen gittimi yoksa ??? Dur bi gelim sana ben:)))
Öptümmm.

Uğur Böcüümm,
Çok teşekkürler canum..Sende bir dilim al valla:))))
Sevgiler,

Burçinimm çok teşekkürler,
Hakikaten çok hafif oldu..Denersen tadını beğenip beğenmediğinide bildir canımcımm :)))
Sevgiler

Kıss Aysell, dur ben gelip alıyım kekinden ...Çayda demle ama :)))))
Öpüyorummm...

Adsız dedi ki...

Feyza harikasin,

oooo cay coktan hazir,

seni bekliyorduk hihi :))

buyur gel :))

Unknown dedi ki...

amanda aman ne güzel kabarmış böyle maşaallah bence değişik bir lezzeti de var puding den dolayı eline sağlık canımcım denenecekler listesinde yerini aldı sevgiler bende beklerim

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzoooossss,
gercekten bu güzel kekin hem kivami hemde de rengi süper olmus, icinde birde muz aromasi varsa, tutmayin beni, alla alla dalarim böyle hepsini yirim ben, hele ki senin elinden olursa yeavrimmm..

Ahanda, iste hepsini bitiremedim, sana da biraz biraktim, kisss acidim sana iste baksana, seni nasil düsünüyorum..

Ha, ellerine saglik demeyi unuttum be güzelim, onuda diyip hemen kactim ben, hadi bye bye ve öpirim cok..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım nefis bir görüntü:)))
ellerine sağlık,fotoğrafta her zaman ki gibi güzel zaten:)))
öptüm canım

Yaren dedi ki...

Ne kaden harika olmuslar bunlar,altin parcalari gibi:)Ya rejimdeyim girmeyim bakmayi diyorum ama olmuyor.Nefis olmus bu pasta ,ellerine saglik canikom.Seni gendüme örenk alduum,bende bir defter hazirlicam,yanin yildizlar yapcam,ey fikir;)Sevgülerümü biratuum,görüsürük gali ,üptum be a.

Cafe Gusto dedi ki...

Canım kekin lezzetini bilemem ama görüntüsü büyülüyor.Ellerine sağlık.sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Ayselimmm sensin harika :))))))

Papatyacım, mutlak dene..Birazdan geliyorumm..Zaten takibimdesin :)))
Sevgiler,

Kevserrrr, dur kıss Eldamla oğlanlarada accık paket yapmıştım yirler deyüüü :)))))))))))))Al yesin yıvrılarım..
Öptüm...


Yarenimmm...
Recimi felan geç şindüü.Bir tadına bakkk bayılcan...yiyelüm karşılıkluuu hahahahah..
Öptüm..

Serpilcim,
tadıda yerinde canımcım..Yap Ege'de yer azıcık :)))
Öpüyorum ikinizide

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik cok hos bir kek olmus. Kimden almissan bu tarifi verende yapanda sagolsun, belki sahibi cikar cikmazsa ben talip olurummm:)) sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım sen şu artı , yıldız ne kadar varsa bence hepsini yayınla...NE güzel böyle hazır denenmişler...Bazen ben de deniyorum resim hoşuma gidiyor ama hayal kırıklığına uğruyorum, malzemem ziyan oluyor...bu tarifi aldım deneyeceğim bir keksever olarak...sevgilerimle keyfin de kekin gibi olsun:)))

MUTFAKISTAN dedi ki...

kek cok degisik ve guzel olmus eline saglik 1 dilim aldim mmm

Adsız dedi ki...

Feyza'cim cok gecmis olsun.. Bende hergun guncelliyordu ne oldu buna diye dusunup duruyordum.. TArif hemen yapilacaklar listesine coktan eklendi bile ellerine saglik.. Demek kakaolu pudingle de yapilabilir.. Hmm yummiee :))..SAreyi optum..Sevgilerimle...
OZlem

busem dedi ki...

Değişik bir kek olmuş. Tadını merak ettim doğrusu. Ellerinize sağlık.İyi akşamlar.

Adsız dedi ki...

Tadını çok merak ediyorum.Ellerine sağlık.Harika görünüyor.

Feyza Fidan dedi ki...

Aaaaa Ayşe hatırladım senden almıştım bu tarifi :)))))))))))))))))))))))))
Canımcım teşekkürler güzel yorumuna,
Öpüyorum,

Sefertasimm benim,
Bu tarifi dene, garanti tariflerden :)))
Bloguna koyduğun hikayede süperdii...
Öpüyorum...

Filizcimm,
Eee ben senin susamlı tavukları komple aldım sende kekten tabiiki alcan :)))
Sevgiler,

Canım Özlemcim, kuzenlerin güzelii..
Sorma epey bir üşütmüşüm, Sare'den kaptım gibi :))) Aman o iyi olsunda hahahha..
Senin yakışıklı delikanlılar nasıl? Öpüyorum hepinizi..
Eşinede çok selamlar...


Sevgili Fınduuksepetciim,

Mutlaka yapın derim, beğenirseniz söyleyin beğenmezseniz yine söyleyin :)))
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Tadını merak ettim.Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.

Leziz Sofralar dedi ki...

Feyza'cim ellerine saglik kekin görünümü o kadar sahaneki tadini cok merak ediyorum eminim oda sahanedir...

kucak dolusu sevgiler...

LeYYa dedi ki...

yok güzelim yok)fotoşopladım da ondan öyle duruyorlar))kalem dolma ayarı var ))
senin kekte esas kız gibi maşllhhh

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Benim bu tembellik günlerime inat senin kekin çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Feyza'cım madem bu kadar övdün hemen deneyeceğim bu tarifi.ellerine sağlık cnm.Bu arada unutmadan sobelendin!!!tarafımdan.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Kek harika olmuş bir dilim olsada tadına baksam şimdi.Harikaaa ellerine sağlık arkadaşım öpt...

hatice dedi ki...

Feyza'cığım kek harika olmuş ellerine sağlık..sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

Benimde pasta tarifi defterim temize cekilecek am cok is,benim kizda tarif defterime bol bol resimler karalamisti kücükken minik elleriyle.
kek cok güzel kabarmis,sicacik bir bardak cay olsun yanina baska bir sey istemem,eline saglik canim

Feyza Fidan dedi ki...

Ayşecimm,
Tadı muzu sevenler için harika..Seviyosan mutlak yap canımcım,
Öpüyorum...

Sevalciim
Tadıda çok güzel valla, bi dene sen pişman olmazsın canımcım..
Öptüüm çok..

Feyza Fidan dedi ki...

Leyyacım Allah iyiliğini versin, esas kız ha :)))))) Çok yaşa emi sen...
Öptüm senii

Betülüm,
Boş ver arada dinlenmek lazım canımcım :)))
Çok öptüm..


Semracımm benim,
Ben sobelenmiştim yahuu, civapları yazdıydım önceden.. Bana bahh Semra sen beni hiç takip etmiyon zaar :(((((
hihihihihihiihi..
Çok öptüm...

Gönülüm benim yii valla kaç dilim yersen yii..Afiyet olsun arkadaşıma:)))
Öptüm seni..

Hatice'm
Çok teşekkürler canım benim..
Öpüyorum..

Bahar çiçeğim,
Eee kızları azar azar mutfağa alıştırmak lazım. İlerde onlarda anne olcek..Onlarda tarif defterini çızıktırmayla bu dünyaya adım atıyolar, yalan mı :)))))

Çok öptüm..

Aybike Ceylan dedi ki...

Harika bir goruntu, ellerine saglik.

Sevgiler

Yaren dedi ki...

Selam Feyza can,seni sobeledim haberi ola ha.Cevabiy icün sindikten sagolasin kurban :)))) Yörelerimizin sifesini anmak adina davetimi ona göre yazdim caniiim.

Adsız dedi ki...

kıs güldürdün beni, demek tatlımı çorba zannettin hııı.

kıs msn de gönülle çene çalacağına şuraya bir tarif ekle de hep aynı tarife msj yazmayalım

hadi bekliyoruz.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım sende hastaymışsın gaiba geçmiş olsun..bu havalar herkesi hasta ediyor ..
kekin çok duru güzellikte gözüküyor cnm..pudingi kurabiyede denemiştim ama kekte kısmet olmadı..yarın oğlumun beslenme saatinde kek var hemen denemeliyim bunu..
ellerine sağlık cnm..
öptüm sevgiler.

ab-ı hayat dedi ki...

Kek nefis görünüyor,muzlu olmasıda ayrı bir güzellik,ellerine sağlık Feyzacığım.

sevgiler....

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık...gerçekten gle beni ye diyor....


özlem

Feyza Fidan dedi ki...

Aybikecim çok teşekkürler,
Öpüyorum canımcım..

Yarenim balam benümmm..
Ben hakkımdaki acu gerçeklerin 7 denesünü açıkladım kıss..Niye benü sobeledüm güzel bacum hahahhahaah..
Öptüm seni çohhhh...

Kısss Deniz sefam Semam,
hastayım diom be annamadum zaar hahahahhahaha..Akşama ekliycem yeni tarif senün güzel haturuna hahahahhahahaha..
Öptümmmm...

Özlemcimm canım benim saol valla, kırıldık hastalıktan çoluk-çocuk hahah...
Yap yap da bakalım senin yakışıklı oğluşun beğencek mi kekii..
İkinize öptüm...

Bengisummm
Çok teşekkürler canım..
Öpüyorum..

Özlemcimm çok teşekkürler,
Öpüyorum...

Ayşegül dedi ki...

Feyzacım nefis görünüyor kek, üstelik tarifi de çok kolay.. kek yapmayı çok severim mutlaka yapacağım..
mutfağını paylaştığın kızını da öpüyorum burdan :)) sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Ayşegülcümm,
Çok teşekkürler güzel yorumuna..Bizde kızımla seni öpüyoruz çok çok :))))
Sevgiler..

sadiye dedi ki...

kek yapmak gerçekten bir ayrıcalık. keki kabartmak bir mağrifet seninki ne güzel kabarmış ben bu kekin kakao vanilyalı pudingli olanını hep yapıyorum çokta güzel oluyor ama muzlusunu hiç denemedim. emin olki deneyeceğim. eline sağlık