13 Ocak 2008 Pazar

BEN OLSAYDIMMMM

Herkese mutluluk dolu, aydınlık, sımsıcacık, harikaaa bir pazar diliyorum..
Arkadaşım Dilek beni sobelemişti..Cevaplarım gecikmeli olsada işte huzurlarınızda..







Yemek olsam çikolata olurdum:))) Yemekten sayılmaz belki ama benim için oda bir nevii yemek..Onunla 3 öğün idare edebilirim :))))) Ara öğünlerden de çikolatalı gofret :)))

Müzik aleti olsam kesinlikle keman olurdum..Nasıl insanın içine işler o büyülü ses....

Aylardan biri olsaydım ya Eylül olurdum ya Ekim, belki de Kasım...Bence en romantik aylar sonbahar ayları..Baksanıza şu hazan yapraklarına...

Ayakkabı benim hastalığım :)) Olsaydım eğer bir ayakkabı tamda bunun gibi olurdum..Alımlı, kadınsı, gösterişli, havalı...

Kıyafet olsaydım eğer kesinlikle siyah (asil olduğu için) bir kıyafet olurdum.. Modelim de tam olarak böyle olurdu herhalde..Şık, kibar, hem çocuksu hem kadınsı...
İşte böyleeee....
Benim elim ise sevgili gelinim Nilay'da ..Bakalım o neler olurmuş neler :))))





11 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

günde 24 saat her öğün yaşasın çikolataaa:))

Feyza Fidan dedi ki...

Papatyam Prensesim,
Ağzından bal damlamışş :))))))
Öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Cevaplarını çok beğendim.Teşekkür ederim arkadaşım.

Tijen dedi ki...

Feyza'cığım neden ayıp olsun ki bilmemek? Ben de otları hiç tanımadan büyüdüm. Bodrum'da yaşamasaydım bu kadar aşık olur muydum onlara bilmiyorum.

Gönül dedi ki...

feyzaaaaa sihürlü gepçemmmmmmm eheheheheheeh bende sobeledimmm seni hade bakalım cüvap verrrr:)))))))))

Feyza Fidan dedi ki...

Dilek'cim canım arkadaşım ben teşekkür ediyorum beni oyununa dahil ettiğin için..
Sevgiler,

Sevgili Tijen, yaş kaç olursa olsun öğrenecek şeyler hiç bitmiyor değil mi? Bir şey daha öğrendim sayende..Teşekkürler,
Sevgiler,

Gönül gözüm, güzel bacımm...
Sobeni yirim senin..Hade bekle bakemmm ne deyivircem hhihihihi...
Öptüm caanım....

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzosssum,
sana bir dilim bugün yaptigim cheesecake'den getirdim, eger kabul edersen tabii.

Sobeye verdigin cevaplarida cok begendim, kizzz sen gercekten öyle cok yüksek ayakkabi giyebilirmisin???

Valla ben hayatta yapamam, bana ver sen yazin parmakarasi terliklerimi dünyalar benim olsun, saka saka, herseyin bir yeri var tabii ki.

Seni cok cok öpüyorum ve selamlarimi yolluyorum..

Feyza Fidan dedi ki...

Güzel bacım Kevserimmm...
Gittim sayfana aldım frambuazlı çizkekinden yidim azcık canımcım :))) Ellerine sağlık..
Kısss giyerim tabii yüksek dopuklu pabıç ne var...Şöyle şıkıdık şıkıdık salına salına fenamı olur kihkihkihhh..
Canımcım ben azcık uyuyim yarın yine gelcem sana.Çok öptüm...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ayy bende yemek olsam çikolata olurdum ayol...bide tatlı pasta olmak vardı ya..
ehe aynen ben ..karnımı bunlarla doyurabilirim valla:))..
ne güsel cevaplar cnm..
sevgiler..

Leziz Sofralar dedi ki...

Feyza'cim cevaplar süper seni degisik yönlerinle tanimis olduk canim kucak dolusu sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Özlem'cim,
Aynı kafadanız seninle canımcım..Delimiyiz acep biz :))))))
Öpüyorum..

Seval'cim inşallah ilerleyen zamanlarda birbirimizi daha yakından tanırız..
Öpüyorum,