11 Ocak 2008 Cuma

ÇİKOLATALI TOPLARIM



Günaydınn...Hafta sonu tatiline bir gün kala şöyle bir ağzımızı tatlandıralım istedim ki hafta sonu tatilimiz güzel geçsin.. Herkese şimdiden iyi hafta sonları...

Belki okumuşsunuzdur geçen günlerde sonu hüzünle biten bir çikolata şekerleri denemem olmuştu..Kreması tutmamıştı vs..Bende o tutmayan kremayı bir takım acil eylem planları devreye sokarak tutturdum ve ismini de çikolatalı toplarım koydum. Kaynak göstermiyorum, çünkü ayıp olur şimdi tarifiniz güzel olmadı , benim tarifim daha güzel der gibi :)))))

MALZEMELER

3 paket beyaz çikolata (1 pkt. 80 gr)

200 ml krema

2 paket pötibör veya burçak bisküvi

1 su bard. iri çekilmiş fındık

İsterseniz portakal kabuğu veya limon kabuğu rendesi

Üzeri için:

Kakao, toz fıstık, hindistan cevizi

YAPILIŞI

-Kremayı bir tencereye alın,kaynama noktasına gelene kadar ısıtıp altını kapayın.

-İçine küçük parçalara böldüğünüz çikolataları ekleyip, karıştırarak erimelerini sağlayın.

-Bir gece buzdolabında bekletin :))

-Ertesi gün içine elinizle ufaladığınız bisküvileri, fındıkları, portakal kab. rendesini ekleyip hamur kıvamına gelene kadar karıştırın (kıvamına göre bisküvi ilave edebilirsiniz)

-Karışımdan istediğiniz büyüklükte parçalar alıp toplar yapın ve kakao, hindistan cevizi ile toz fıstığa bulayıp servis yapın..

Afiyet olsun...

NOT: Dilek'cim soben başım üstüne, çikolatalı bir etli yemek tarifi bulurbulmaz cevaplarımı yazacağım :))))))

51 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

feyzacım ne kadar harika tariflerin.sunumlarda pek hoş.yine enfess olmuş canım.ellerine saglık
sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok güzeller, yerim onları ben "bi bana, bir banaaa" diyerekten...

sevimin sayfasi dedi ki...

feyzacim hizini almisin masallah
doktürüyorsun
toplarin harika
ellerine saglik

adigenisehilal dedi ki...

mmm... nefis olmuşlar... ellerinize sağlık

DENİZSEFASI dedi ki...

kıs ne güzel yapmışsın böyle
ellerine sağlık
valla akşamları görüşüyoz annemle, şimdi işyerimdeyim, gidince çay yudumlarız
darısı başına feyzacığım, annen en kısa zamanda gelir inşallah.

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Çok güzeller, fotoğrafında öyle. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Gönül dedi ki...

yeavrımmmmmmmmmmm ne güzel doplar şettirmişsin ellerine sağlıkkk ne güsel olmuşşşş......sen sakın yeme gızan ve kocişin yesin.......yoksa sana termal sauna falan kar etmez he eheheheheheeheh.....hade öpüyorum senü

Feyza Fidan dedi ki...

Ezgicimm o senin güzelliğin, fıstık arkadaşım benim :))
Öpüyorum,

Limonlum benümm, hepsi saa, hepsi saaa:)))
Öpüyorum seni,

Sevim'cim,
Kız biraz hasta, evdeyim yaa yapıyorum 3-5 bişi :))))
Öpüyorum canımm,

Sevgili Adıgenısehilal,
Güzel yorumunuz için çok teşekkürler,
Sevgiler..

Denizsefam benüm :))
Bir bardakta benim için için caanım..
Öpüyorum:))))

Feyza Fidan dedi ki...

Betül'cüm,
Teşekkürler,İyi bir hafta sonu geçirmeni dilerim canım..
Sevgiler,

Anaaaa o kadar emek vir, 1 gün beklet, sonra şeet sonunda yimeee.Olmaz bacım her renginde yiycem birer dene :)))))
Öptüm seniii

ab-ı hayat dedi ki...

Hiçte başına aksilik gelmiş gibi durmuyor bunlar.

Her renginden birer tane (fazla değil:)))) alıyorum izninle....

sevgiler.....

Feyza Fidan dedi ki...

Son yorumu Gönülcüme hitaben yazmış idim :)))))))

Feyza Fidan dedi ki...

Al aalll canım Bengisu'm
Şifa niyetine :)))
Çok öptüm..

Hülya dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

tam benlik bunlar ellerine sağlık canım benim
iyi bir haftasonu dilerim

Baharcicegi dedi ki...

Cok sirin ve nefis bir görüntüsü var elinize saglik.
Sizinde agziniz tatli neseli bir hafta sonu gecirmeniz dilegiyle

Ateş Mutfakta... dedi ki...

VAlla sana yorum yazmakta zorlanıyorum artık..Nolcek böyle..Güzel, güzel, güzel...Ellerine sağlık cannım..HAngi arada yapıyon bu kadar şeyi bilmiyomki..Hamaratlık böle bişi herhalde..Öperim seni..İyi tatiller..

Adsız dedi ki...

Cikolatali toplar süper yaa..Tabiiki müzikte süper.Ellerine saglik canim.Öpüyorum.Hayirli cumalar,hayirli hafta sonlari.

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Handecim,
Sevgili Bahar'cım
vede Sevgili Kevserim,

Teşekkür ederim üçünüzede ayrı ayrı..

Kucak dolusu sevgiler...

**Kevserim bacımm sen yorum yazma artuk :))) üç nokta koy, iki nokta üstüste koy yada virgül koy ben annarum bebişimmm :))))))

Adsız dedi ki...

Fotolomana gurban..Nası bi kurtarma operasyonu böle nefis görünümlü çikotoplar olarak neticelenir hayal gücüm çalışmadı şu an amma velakin elimi monitörden çikotoplara daldırasım varrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

uygarimizlahayat dedi ki...

Çok hoş olmuşlar hımmmmmmmmmm, ellerine sağlık feyzacımmm...

Feyza Fidan dedi ki...

Senem'cim teşekkürler, senin ton balıklı sandviçin üzerine iyi gider caanım ;)
Öpüyorum,

Burçüün'im çiköötoplar sana gurban olsun :))))))
Öpüyorum,

Uğur böcüüm,
teşekkürler, güzel bir hafta sonu geçir, güzel yemekler yap.. sonra ben seni ziyarete gelecemm..Sende bana ikram edicen :))
Öpüyorum

Nilay Cinisli dedi ki...

Acil kurtarma planın daha da lezzet katmış göccüğümmm kepçem..walla arkadaşlara nispet gibi olcek ama ben 3er 3er yedim :)))))
Ellerine sağlık görümceeee

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben bu topları naparım biliyor musun:) bir bir bir yerim:))
Ellerine sağlık canım,hayırlı akşamlar

meleginmarifetleri dedi ki...

görüntüleri süper olmuş ama tadını da bakmak fırsatımız olsa keşke ellerine sağlık hoşçakal

Feyza Fidan dedi ki...

Gelinim hihihiihhhiihii
Afiyet olsun sen yi yeterki, ben sana yine yaparımm..
Hadi çayı koy gelcem bir saate kadar,
Öptüm..

Papatyam prensesim :)))
Bizim geline yapınca viririm sanada accık:)))
Öpüyorum..

Marifetli Meleğim :)))
Sanada accık veririm tamam mı canımcım, 2 ölçü yapim bari , kikiiikihihihii..

Öpüyorum çokkk..

Adsız dedi ki...

Toplar muhteşem görünüyor.Ellerine sağlık.Ben de sobe işini yeni öğrendim.Seni sobeledim.

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel gorunuyor enfess afiyet olsun

umran dedi ki...

sevgili Feyza,
Ne guzel bir blogun var.Cikolatalarla karsilanmak cok guzeldi yeniden gelmek uzere sevgiyle kal.

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Dilek,
Sobenin kaptım bacım...Cevaplar pek yakında :)))))))
Çok öpüyorum..

Canım Filiz ablacım,
senin yaptıkların yanında hiç kalır.Hele tahinli un helvana bayıldım..
Sevgiler,

Sevgili Ümran
Hoşgeldin bloguma...Hep bekliyorum vallahii...Başımın üstünde yerin var :)))))
Sevgiler,

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Geçmiş olsun dilekleri sağol canım bu gün daha iyiyiz.Şu topların görüntüsü ve renklerine bayıldım nefis olmuşlar ellerine sağlık canım ....

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ellerine sağlık cnm harika görünüyorlar.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzoss,
sana böyle hitap edebilirim dimi?
Eh, sorun yoksa simdi bu agzimiza layik cikolatali toplara birkac satir yazayim:
Nefis görünen toplari kurtarabildigine sevindim hayatim, insan böyle durumlarda nasil panik oluyor bilirim.
Sobeni unutmus degilim, bu aksam muffin yaptim ve onlari yayinlarken cevaplarimi yazacagim.

Simdi burdan daha ben ne diyim, sana ve ailene güzel bir hafta sonu diliyorum, bol güzel yemekli ve tatlili, tekrar görüsürüz hayatim.

Selamlarimi yolluyorum ve cok öpüyorum canim arkadasim..

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Topların çok güzel olmuşlar.Renkleride cezbedici. Ben atıştırmalık olarak çok severim.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

Saliha dedi ki...

FEYZE ELLERINE SAGLIK YA:))NEFIS DURUYOR..
MUCVEREDE BAYILIRIM YORUMUNU BURAYA AYZIM DEDIM KUSURA BAKAM...
NANELI KEKIDE INCELICEM SIMDIK..
SEVGILERIMLE

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Gönülcüm,
İnşallah bugün hepiniz daha iyisinizdir,
Sevgiler,

Semra'cımmm, teşekkür ederim,
Görüşmek üzere..
Öpüyorum

Kevserim gözel bacım...Sen bana ne istersen de bebişimm...Arkadaşlar arasında lafı olmaz Elda'mın anası...Çok öptüm sizi:))) Kıss Yasin'i de öp dombiliğim o benim :)))))

Aslı'cım
Çok teşekkürler,
İyi bir hafta sonu tatili diliyorum sana,
Sevgiler,

Saliha'm,
Canım arkadaşım, naneli kek nasıl olcek mutlak haber vir canımm..
Öpüyorum :))

Feyza Fidan dedi ki...

Hi Crescenet,
Thank you for your kind comments. I've just took a look to your site but I couldn't understand it's content since it's in Spanish. Thank you anyway...

Disalce dedi ki...

feyzacım yine sunumu harika bir şekilde yapmışsın....

çokda güzel değerlendirmişsin...

işte blog sahibi olmak budur...biz hiç bişey etmayız,böyle değerlendiririz...

ellerine sağlık canımcım....

Mutfaknotlari dedi ki...

feyza fidanım şekerim harika görüntüler bunlar yaaaaaaaaa eline sağlık

Feyza Fidan dedi ki...

Disalcim, doğru didin valla, hem blogcu olmak böyle bişi hemde iktisatlı bir evhanımı olmak galiba..Duyyy beni eşimm:)))))))
Öpüyorum çok..

Melisa'cııımm,
Seninde ağzına bide bu yorumu yazan pannaklarına sağluuk :))
Çok öptüm seniii..

Eya dedi ki...

Feyzacığım...

Çikolata toplarına bayıldım.Ellerıne sağlık. Pastama gelince tavsiye ederim. Elinde şeker hamurun olduktan sonra spiderman resminin üzerine yağlı kağıt ile kopya çekip şeker hamurunu puzzle gibi kesip birleştirmen yeterli.Soruların olursa seve seve hazırım.

Sevgiyle...

Zehra

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Feyza hersey harika gorunuyor. Ellerine saglik. sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Zehra'cım,
Çok teşekkürler içtenliğine, pasta konusunda sıkışınca mutlak senden yardım istiycem ..Çok öpüyorum,
Sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili İlker ,anladığım kadar sende çocukları uyuttun :))) Benim kızda uyuyunca meydan bana kaldı :)))))
Güzel yorumuna çok teşekkürler,
Herzaman görüşmek dileğiyle,
Sevg

Adsız dedi ki...

Canımın içi Feyzam,

bunlar nedir böyle yahu.

Görüntü beni bitirdi.. Mutfağa gidip ne bulursam karıştırmak böyle toplar yapmak istiyorum :)))

ellerine sağlık hayatım..

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Feyza Fidan dedi ki...

Misss gibim Zerrinimm...
Allah İyiliği versin öyle herbişeycikleri karıp karıp top yapman gözümün önüne geldiii, öldüm kendi kendime gülmekten..
Ne diyim cancağızım yap bi acele resmini yolla :)))
Kucakladım kocamannn, bide öptüm..

İlker Ergin dedi ki...

feyzacım ne diyeyimki.Yine harika.Nasılda güzel ve davetkar görünüyorlar.Ellerine sağlık.Sevgiler.

busem dedi ki...

Ne de harika toplar yapmışsınız. Resim konusunda da hayli ustasınız. Ellerinize sağlık. İyi geceler.

Feyza Fidan dedi ki...

İlkercim ,şımartma beni cancığızım, o senin güzelliğin,çok teşekkürler :)))
Öpüyorum..

Sevgili Busem,
Güzel yorumların için çok teşekkürler..Tekrar görüşmek dileğiyle,
Sevgiler,

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Feyza bende senden esinlenip yaptim bu toplardan. Ben Biraz degisik yaptim. Tarifin icin tesekkurler.

Feyza Fidan dedi ki...

İlker'cim ,
Seninde ellerine sağlık canımcım..Senin tarifini dört gözle bekleyeceğim..
Sevgiler,