7 Ocak 2008 Pazartesi

MISIR VE PİRİNÇ ÇITIRLI SANDVİÇ


Herkese iyi haftalar.. Dilerim bol lezzetli, mutlu ve sağlıklı güzel bir hafta geçiririz hep beraber :)
Hafta sonu olması nedeniyle malumunuz ev işleriyle epey uğraştım..Geri kalan zamanımın çoğunu prensesime ayırdım.. Kalan azıcık vakitte ise sayfama koyacak güzel, lezzetli ama kolay birşeyler ararken yine Sofra Dergisinin son sayısı imdadıma yetişti..Yapımı beş dakikamı alan resimlemesi ise daha uzun süren bu harika atıştırmalık tarifi sizlerinde yapması için bilgilerinize sunuyorum :))
MALZEMELER
2 adet mısır ve pirinç çıtırı
1 çorba kaşığı krem peynir
1 adet muz
1 çorba kaşığı bal
Üzeri için vişne reçeli (tarifin orijinalinde frenk üzümü reçeli vardı)
YAPILIŞI
-Mısır ve pirinç çıtırının üzerine krem peyniri sürün. Diğer çıtırı üzerine kapatın.
-İkinci kata da yine krem peyniri sürüp muz dilimlerini üzerine yerleştirin.
-Muzların üzerine balı gezdirip vişne reçeliyle süsleyin.
Afiyet olsun...

31 yorum:

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Ne kadar güzel ve pratik. Üstelik de hafif. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

slm
blogmanşetten geldim
ellerine sağlık harika olmuşlar
iyi haftalar cnm

Feyza Fidan dedi ki...

Betülcüm,
Gerçekten çok lezzetli oldular:)) Hemen yapılıp hemen yenilesi bişi...Belki çikolata sosuda güzel olurdu diyorum :))
Sevgiler,

Sevgili Hande, hoşgeldin sayfama..Her zaman beklerim..
Görüşmek üzere,
Sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Görünüşü kadar tadı harika olmalı ellerinize sağlık nefissss olmuş.Güzel bir hafta geçirmenizi dilerim...

Adsız dedi ki...

Sevgili Feyza,

nefis olmuş. Fotoğrafta, tarifte..

hem pratik hem iştah açıcı.

Ellerinize sağlık
sevgiler

www.misssgibi.com

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Gönül, çok teşekkürler..
Bende iyi bir hafta diliyorum sana,
Sevgiler

Sevgili Zerrin,çok teşekkürler..
Sanada güzel bir hafta diliyorum,
Sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

feyzacığım harika görünüyor
ellerine sağlık canım
sevgiler

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Feyza aramıza hoşgeldin.Hızlı da bir giriş yaptın senden beklentilerimizi arttırdın.Bu blogtan çok güzel şeyler çıkacak çooook.Ellerine sağlık.sevgiler...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Feyza'cığım,
çok çok çok güzel:)) Pratiklik de cabası:)9
Fotoğraf ise harika.
Ellerine sağlık,
Sevgiler.....

Feyza Fidan dedi ki...

Canım yeni arkadaşlarım,
Sevgili Ezgi,
Sevgili Serpil,
Sevgili Rapunselimm

Ne diyim, hepinizin ağzından bal damlamış :)) Çok teşekkür ediyorum ve kucak dolusu öpücükler yolluyorum sizlere :))
Sevgiler,

uygarimizlahayat dedi ki...

Selam Feyzacım ne hızlısın, sabah ayva marmelatı vardı tam ona yorum yapacaktım, fatura kesmekten vakit bulamadım, ama şimdi bakayım dedim harika bir tarifle karşımızdasın, bunun görüntüsü muhteşem yaaa, eminim tadı da öyledir...Ellerine sağlık canım...

Ateş Mutfakta... dedi ki...

Feyzacım ellerine sağlık..İştah kabartan muhteşem bir görüntüsü var..Tadı da görüntüsü gibiyse vayy vayyy vayy diyorum sadece..Öpüldüüün..

Tijen dedi ki...

Benim sevdiğim hali:
Çıtırların üzerine fıstık ezmesi sürülecek, üzerine bal, en üste de muz dilimleri!

Eya dedi ki...

Feyazcigim...

Süper bir bulus...cok ta hos bir görüntü. Ellerine saglik

Zehra

Feyza Fidan dedi ki...

İşte 4 yeni canım arkadaşım daha..İnşallah sizlerde beni öyle görüyorsunuzdur:))
Sevgili Uğur Böceğim,
Sevgili Kevserim,
Sevgili Tijen'im,
ve Sevgili Zehra'm,

Hepinizin ağzına sağlık, bilseniz beni nasıl mutlu ediyorsunuz,
Sevgiler,

sevimin sayfasi dedi ki...

süper fikir cok begendim
ellerine saglik

Adsız dedi ki...

iyi hoş da bu çıtırları nerden bulcaz bizim köyde ne gezer???
sevgiler
ellerine sağlıkk

Adsız dedi ki...

Tarifiniz çok güzel görünüyor.Blogunuzu ilk günden beri izliyorum,nefis lezzetlere imza atıyorsunuz.Ayrıca sayfama bıraktığınız yorum için de sonsuz teşekkürler.
Sevgiler...
Bahriye

pastacı cafe dedi ki...

aman tanrım bu negüzel bir fotoraf gerçi hepsi aydınlık ve hoş makinanız ne marka alıcam alıcam bir türlü alamadım araştırmaktan hangisi iyi hangisi değil derken:)bu arada ellerinize sağlık birkaç yormda sizi çok merak edilen kadın olarak gördüm haberiniz var mı bilmem ama bağzı yorum bıraktığınız bloglarda tıkladığımız zaman blogunuz çıkmıyor haberiniz olsun böyle muhteşem tariflerden mahrum kaldık bunca zaman:))

Feyza Fidan dedi ki...

Sevim'cim,
Teşekkürler:))
Sevgiler,

Yeşim'cim bu çıtırlar diet... Marketlerin, bakkalların diet pissküvit satılan yerlerinde var bacım:))
Sevgiler,

Sevgili Bahriye ,iadeyi ziyaretine çok teşekkür ederim..Bundan sonra bende senin takipçinim:)
Sevgiler,

Sevgili Sena'cım, fotoğrafları beğendiğin için çok teşekkürler:)) Profiliminde artık çıkması lazım..
Bu arada neyi merak etmiş arkadaşlar acep ,ayyy bende bunu merak ettim :)))) Hafif deli, hala çocuk bir kadınım işte :))))

Sevgiler,

Unknown dedi ki...

Sevgili Feyza..
Bogunu Mutfakta hoş Sedam dan gezerken buldum açıkcası...
Ve gezdiğime çok memnun oldum...Ama tariflerden çok fotoğraflarına aşık oldum diyebilirim.Fotoğraftaki dizaynında çok hoş...Seni ziyaretlerim sıklıkla devam edicek...Sevgilerimle...Ayrıca bu tarifte çok hoş ve çok değişik...Mısır ve pirinç patlağının arkadaşlara mavi yeşil markalı olduğunu hatırlat istersen :)))hepsi çok merak etmiş....

Nilay Cinisli dedi ki...

Gıı güccük görümceee :)
Akşam sütlü kahve benden bu çıtırlar senden tamam mı bacım ?Çok güzel görünüyor walla..bak elin boş gelmeyesin görümce falan dinlemem açmam kapıyı ona göre..

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Çok güzel bir görüntü.Elinize sağlık.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim, benim pastanin yarisi feda olsun sana, her zaman beklerim!
Gelelim senin citirlara, görüntü zaten muhtesem, balli ve meyvali da nefis bir tadi vardir. Ben bu citirlari diyet halindeyken sade sade hatur hutur da yiyorum yani anlaycagin seviyorum öyle atistirmalik olarak ta iyi gidiyor ama fazla doyurmuyor senin de bildigin gibi.

Karin doyuran seyler de pek bir zararli oluyor maalesef.

Ben birkac ziyaret daha yapayim canimcim, tekrar görüsürüz biz zaten.

Ben güzel Sare'yi öpüyorum ve gidikliyorum, hoscakal canim..

meleginmarifetleri dedi ki...

selam feyza harika olmuş sandviçler ellerine sağlık hoşçakal bende beklerim bay

Feyza Fidan dedi ki...

Handecim, merhaba..
İyiki geldin sayfama arkadaşım,yazımı bitirip derhal sana ziyarete geliyorum..
İsim vermiyim dedim ama madem sen söylemişsin :))) bu çıtırlar
Mavi-Yeşil ve Eti Form da var :))
Sevgiler,

Ahada gelinlerin hası Nilay Sultanım gelmiişşş :))) Baa bahhh gelünn hep öyle dion gelincüde başka işler yapup benim gayfeyi unutuyon hahahhhhahhahh:)) ay bacım öldüm gülmekten şindü Allah'ta seni güldüreee..Hadee oyalama benii işim var şindük. hahhahahahah....

Sevgili Kitchensweetkitchen,
Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için,
Sevgiler,

Ahada arkadaşların hası Kevserim güzelimm..Canım bacım hiç açma şu reciiim olayını..Her pazartesi recüme başlıyıp aynı pazartesi rejjümü bitirmekten bıktım kendümden valla..Hayır o deill saygımı yitirivircem kendimee...Bu kadar mı iradesiz olur bir kişii..
Bunun sadesini bende çok seviyorumda bide rejimlik sunta kıvamında olanlar varya amannn çok feci onnar :))) İnsan çok yese bağırsağı felan delinir herhal :)))))
Hadii seni çok tuttum,git bakalım ziyaretlerine, bende azcık durup geliyim peşinden..
Kuzumla seni öptümm..

Melekcim merhaba, çok teşekkürler güzel sözlerine..Birazdan sendeyim :)))
Sevgiler,

MUTFAKISTAN dedi ki...

ellerine saglik harika gorunuyor

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Filiz çok teşekkürler,
Sevgiler

Nilay Cinisli dedi ki...

Sultanım dimi :) heee öleyim tabiii..Baa bak güccük,ben senin için çalışıyom bi de yanında çay ikram ediyom daa neistiyon :))))Hadi sen İŞİNE bak o zeman :))))))))

Aymen dedi ki...

Bu görüntüye bayıldım. süper.

Aymen dedi ki...

Bu görüntüye bayıldım. süper.