26 Ocak 2008 Cumartesi

NİHAYET BULUŞTUK BİZZZZ


Ve sonunda beklediğimiz büyük buluşma gerçekleşti :))))))

Canım gelinim Kitchen o'clock Nilay ve aşkım yeğenim Efe , prensesim Pastacı Rapunsel ve yemeğini yakıp ocağını batıran birtaneciğim Gönül... Nasıl olduysa oldu, nasıl ayarlandıysa ayarlandı valla hiç sormayın bende hala inanamıyorum , dördümüz bir araya gelmeyi başardık :))))) Her buluşmaya niyetlendiğimizde kimimizin işi, kimimizin çoluk çocuğu v.s.. bir şekilde mazaretimiz oluyordu..Bu defa biraz da emrivaki yapınca birbirimize, proje gerçekleşmiş oldu :))))

Neler mi yaptık ??? Tabii ki uzun uzun konuştuk, gözlerimiz yaşarana kadar güldük, karınlarımız şişip midemiz bulanana kadar da yemek yedikk.. Amaanın o termal şort mağduru Gönülüm var yaaaa, 40 yıl şort giyse bu öğünde yediklerinin kalorisini harcayamaz valla :))))))))))))))) Ay şaka şaka...Esas obur kişilik olan ben ( ki zaten herkes fotoğraf makinesini eline almış resim çekmeye çalışırken bendeniz direkt çatal bıçağa sarılan) nasıl yemeği yedim, nasıl bir yandan muhabbete katıldım hiç anlamadım..Bir ara öyle kaptırmışımki kendimi yemeye, sanırsınızki yemeği önümden alacak birileri :))))))
İşte böyle...Tabii işin hikaye kısmı aslında Gönül'de..Sever bilirsiniz anlatmayı :)))
Ben sadece burdan canım Rapunselime, canım Gönülüme ve biricik gelinim Nilay'a böyle güzel bir günü benimle paylaştıkları için çoooooooooooooooooooook teşekkür ediyorum..Rapum, Könülüümm sizinle tanıştığım için ne kadar mutluyum kızlar bir bilseniz...Hepinizi çoook ama çooooooooooooook seviyorum :)))))






Bir fincan kahvenin kırk yıl süren hatırını hepiniz bilirsiniz...Dilerim bu dostluğumuz nice kırkyıllar sürer :))



Gönülcüm'le Nilay'cım bir ara birbirlerine fotoğraf makinalarını çevirdiler..İşte bu resim Nilay'ın makinasından çıkan Gönül'cümün resmiii...

34 yorum:

inci dedi ki...

çok hoş vakit geçirmişsiniz,ne güzel olmuş...yemekler öyle şortla falan gidecek gibi değil:))ama sohbetle kaloriler gitmiştir:))hepinize sevgiler....

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Feyza'cığım,

Ne kadar hoş bir buluşma, sohbet, yemekler eşliğinde. Allah muhabbetinizi artırsın diyelim.İyi ki emrivaki yapmışsınız. Yoksa dediğin gibi bir araya gelmek çok zor İstanbul koşullarında.

Yemeğe katılan herkese afiyet olsun der sevgilerimi gönderirim.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşlar ne güzel vakit geçirmişsiniz öyle.Sizlerin adına ben bile çok sevindim.Adaşımdan ayrıntıları okurum artık.İyi pazarlar canım öpt...

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Feyzacigim boyle bir bulusma gerceklestirmis oldugunuz cok guzel bir sey. Iste bu bloglar arasindaki arkadasligi seviyorum bende. Sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

İnci'cim sorma şort deil termal eşofman olsa bi işe yaramaz hahahah..Ama çok güzel bir gün oldu..İnşallah sizlerlede böyle bir gün geçirmek nasip olur :))
Öpüyorum..

Işıl'cım,
hakikaten en güzeli böyle valla...Yoksa mümkünatı yok buluşmanın :)))
Öpüyorum çook,
Sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Gönülcüm,inşallah bir gün hep bir araya geliriz..Harika oluyor :)))
Öpüyorum...

İlkercim, dediğin gibi ; anladımki blog sahibi olmanın en güzel yanı buymuş :)))
Dilerim hep böyle dostluk ve sevgi içinde oluruz..
Çok öptüm...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Kepçe'm, canım Kepçe'm,
Gerçekten ben de çok mutluyum sizleri tanıdığım için:)) Harika bir dostluğun da, böyle güzel ve ani bir başlangıcı olmalıydı zaten. Ama dediğin gibi o kadar da çok yemesek daha iyi olurdu:)))
Canımmmm, çok teşekkür ederim sıcacık dostluğun için, ama bir dahakine Sare'yi kesin bekliyoruz:))Onsuz olmuyor yaaa......

Sare'yi ve seni kocaman öpüyorum.....
Sevgilerrrr......

Baharcicegi dedi ki...

Bulusmaniz cok güzel gecmis,yemekler bol kahkahali sohbetler.
Arkadasliginizin daim olmasini dilerim

Adsız dedi ki...

Daha çok yeni olmama rağmen içim neşe doldu okurken:))Bende orada olmak istedim.Sevgiler ve öpücüklerr

Nilay Cinisli dedi ki...

Canım görümcem sühürlü gepçem,
Valla korkarım ki Gönül'lümle Rapunzelim en kısa sürede buraya taşınacaklar :))))))))))))))))))))))))))Seyret o zaman cümbüşü....Bizde seni çok seviyoruzzzzzz canım benim :)

cincinsfikirli dedi ki...

ay ne güzel, sanal alemden gerçek dünyaya geçiş ha...hayallerinizdeki gibimiydiniz acaba????dostluklarınızın sürmesi dileğiyle...bu arada ben bunları yazıyorum ama aklım aşağıdaki petla da ve üzerine de o ıslak kekten isssstiyoruuum...

Tijen dedi ki...

Ay ne muhteşem olmuş bu iş. Bir dahaki sefere beni de alın yanınıza, ben de çatlayana kadar gülmek istiyorum! Daim olsun dostluğunuz Feyza'cığım!

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Siz soylemeseniz de ben zaten anlardim Kitchen Oclock Nilay ile arkadas oldugunuzu. Cunku fotograflariniz hem guzel hem ayni stilde. Arka plan isik, beyazlik, nasil anlatilir bilmem ki. Ama hosuma gidiyor. Ve de sormak istiyorum, nasil yapiyorsunuz bunu

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Pardon bi daha dikkatli okudum, zaten 'gelinim' demissiniz :) Ben hala fotograflarda nasil oluyor da diger objeler gorunmuyor merak ediyorum. dekopaj mi yapiyorsunuz ?

Feyza Fidan dedi ki...

Rapunselim canım,
Sare Rapu teyzesinin hediyesine bayıldııı :))) Bi dahaki sefere kesin gelecek zaten..Çok öpüyoruz seni ve çok seviyoruz....

Baharçiçeğim,
çok teşekkürler, güzel dileğin içinde amin diyorum,
Öpüyorum,

Ayşecim,
Buralara gelirsen senide aramızda görmek isteriz canımcım :)
Öpüyorum...

Gelinim, gelsinler gelsinler, gelecekleri varsa görecekleri de var hahahhahahahh..
Öpüyorum
...

Cinsimcinsfikirlim :))
Valla herkes hayaşşerdeki gibiydi:)) Hele rapunseli görsen dersinki masaldaki rapunsel..Resimde belli zaten saçlarından :))
Ne istiyoosam yapiimde gel canımcım, ikram ediyim sana :))
Öpüyorum..

Tijen'im,
Birdahaki buluşmayı bildireceğim, inşallah katılırsın, çok seviniriz hepimiz:)
Öpüyorum çook..

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Danielefe :)))
Nilay gelinim olur :))))
Fotolara gelince : hiç bir oynama yok canımcım, olay sadece ışık, zemin ve arka planla ilgili..Oda şöyle oluyorki, fotolar kesinlikle flaşsız ve sadece gün ışığında çekiliyor..Zeminde beyaz bir örtü var..Arka plan tül perdenin beyazı :)))Mekanda balkon camının kenarı olunca şartlar olgunlaşmış oluyor..Stüdyo hazır yani :)))
Beğenmene çokk sevindim,
Görüşmek üzere :))
Sevgiler,

EZGi :)) dedi ki...

NE GÜZEL BİR BULUŞMA OLMUŞ.İNSALLAH DOSTLUĞUNUZ DAİM OLUR.BİZDE UĞURBÖCÜŞÜ SERİYLE TANIŞTIK.BEN BLOGLARDA BU ARKADAŞLIK OLAYLARINI PEK SEVİYORUM.
SANIRIM UZUN SAÇLI OLAN RAPUNSEL KARSISINDAKİ SİZ,YANINDAKİ GÖNÜL,SİZİN YANINIZDAKİDE NİLAY:)))
SEVGİLER CANIM.

Gönül dedi ki...

gepçemmmmmmmmmmmmmm sihürlü gepçemmmmm yerim ben seniiiinnn yeşil gözlerini kaybolurum o gözlerde ahahahahaahah allahtan erkek değilim yoksaaa kimse alamazdı elimden senü:))) gepçem ben hala gülüyorum....heee sitenize gelcez tabüüü sözün varrr nikah şahüdü etcem kı senü ahahahahah:)))) artık sitede tek tek terkedilme durumlaru yaşanır karuşmayuz orasına gayrı ahahahahaha...yeavrım benim hade iyi pazarlar...bu dostluğun ebediyyen sürmesi dileğimle...bebişimmm kendüne ey bak

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Feyzaaaaaaaaa
Çorabın çok güzelmiş
Valla ay :)))

Mutfak Havlusu dedi ki...

harikaa yaa gönülün sayfasında da gördüm Allah muhabbetinizi artırsın baki olsun inşAllah.
ama gönülün resminin açısını iyi yakalamışsınız açıkçası bunu kesinlikle söylemeliyim dedim:)çok hoş olmuş.

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Feyzacığım ;
muhteşem gelin görümce ikilisine yepyeni dostlar girmiş ne güzel dostluğunuz daim olsun inşallah
Sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

çok güzel eğlenmişsiniz harika olmuş bence sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

BULUŞMA HİKAYENİZİ GÖNÜLÜN SAYFASINDA YÜZÜMDE KOCAMAN BİR GÜLÜMSEMEYLE OKUDUM... NE GÜZEL DOSTLUKLAR KURULUYOR... UZUN ÖMÜRLÜ OLMASINI DİLERİM... SEVGİLER....

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzosum,
demek güzel ve yesil gözlerin var, bu kadarini ögrendik ya buna da sükür.

Bende aranizda olmak isterdim bu mesafeler olmasaydi aramizda, kismet diyelim, belki birgün bir yerde bizlerlede bulusursunuz.

Sizlerin bu güzel toplantinizi bizlerle paylastiginiz icinde tesekkürler canimcim.

Seni cok öpüyorum ve selamlarimi yolluyorum..bye bye..

Feyza Fidan dedi ki...

Ezgicim, herkesi bingo tutturmuşsun ayol:)) Tam dediğin düzendeyiz:)))
Çok öptüm..

Bidenecik Gönülüm, canımın içü, yewrummmm, datlum, balumm....
E daa ne diem ...Hade öptüm seni :))))))))))


Burcum,
anacım yüksek dopuklu giyinmedim, dedim pantolon altından bU güzelim trend çoraplarım nasısa belli olmaz..Belli olmak ne kelime.Ayyyyy herkeşler gördü :))))))
Öptüm seni çok, bu arada makaronuna birkez de burdan bayıldığımı söyliyim...


Canım mutfak havlum,
sayfaya koyulacak resimleri seçtik ama diğer resimleri bir görsen valla süperrr..Bu arada açıklayayım burdan merak edenlere Rapunselimde Gönülümde ayrı ayrı güzeller valla :)))
Çok öptüm cancağızım..

Sedacım, inşallah sizlerlede şööyle büyük bir buluşma gerçeklerştiririz..Süper olur vallahi :)))
Çok öptüm..

Melekcim,
Keşke olsaydın sende güzel arkadaşım...İnşallah bir araya geliriz..Çok öpüyorum seni..


Aysel'cim sorma valla,
İnsan bir süredir yüzünü bilmediği insanlarla arkadaş olup yüzyüze gelince acayip mutlu oluyor..
Öpüyorum seni çok :)

Kevserim güzel bacımmm,
Ah keşke olaydın var yaa...İstanbula geleceğin zaman mutlak ayarlarız canımın içi..Çok öpüyorum..

Adsız dedi ki...

Harika bir şey yapmışsınız, devamı hep gelir inşallah, çok güzel vakit geçirdiğiniz belli oluyor, keşke diğerleri de kendilerini makinaların ardında da olsa gösterseydiler. Sevgiler...

Hülya dedi ki...

Feyza'cığım,
1-Senin ve Nilay'ın fotoğraflarına ben de bayılıyordum..
Sırrını vermişsin teşekkür ederim ellerinize sağlık.

2-Bir sır da ben vereyim mi(bknz.Tijen,Yalıkavak Pazarı) ben de Bodrum'u henüz göremedim.(önümüzdeki 40 yıl da olur inşallah !!!)

Ve de 3-Ne güzel bir buluşma o öyle çok heveslendim ben de isterim diyeceğim ama ben Ankara'dayım....
Sevgileeeer

Feyza Fidan dedi ki...

Limonlum canım, güzel dileğine amin diyorum ...
Bizlerde bir dahaki sefere inşallah kıyıdan köşeden kendimizi gösteririz canımcım,
Çok öpüyorum..

Hülya 'cım,
Resimleri beğenmene çok sevindim..Valla dediğim dışında hiç bir şey yok resim çekerken. Makinada emektar bir Canon A85 :))
Anaaaa..sendemi Bodrumu görmedin canımcım..(Ay biz belkide bir araya gelir,tanışır, konuşur, kaynaşır verr elini Bodruma gideriz birlikte :)))
Ay ne güzel olur valla :))
Çok öptüm sevgiler.

keskinli dedi ki...

gönüldede gördüm fotolari cok harika vakit gecirmissiniz belli eh ne diyelim yediginiz ictiginiz sizin olsun sevgiler canim

NİRVANA dedi ki...

ya sizi cok kıskandım valla...bende sizlerle tanısmayı cok isterim umarım birgün bunu gercekleştiririz..kucak dolusu sevgiler...

Ateş Mutfakta... dedi ki...

Gızz insan bir çağırıverirdi beaa..Atlayıp geliverirdim hemencecik..Neyse bende simitçileri geçtim bak şimdi..

Allah muhabbetinizi arttırsın canım..Dostluğunuz bir ömür boyu sürsün inşallah..Sevgilerimle..

Feyza Fidan dedi ki...

Ayşecim, gerçekten çok güzel vakit geçirdik..Sende tak Kevseri koluna gelin buraya birlikte buluşalım :)))
Öptüm..

Dpktorum canım, hiç kıskanma..
Nasılsa tatil felan olurda yolun buralara düşer o zaman görüşürüz hep beraber..
Çok öptüm..


Baa bah Kevser yapamıycan şeyleri dime valla..Yarın öbürgün atla gel derim gelemezsin felan kalursun tabela gibüü hahhahahahhahahhahahah....Sen buraya ne zaman geleceğini bildir biz ayarlaruk buluşma..

Çok öptümm..

Ateş Mutfakta... dedi ki...

Aaaa niye gelemeyim gızz..1.5 hadi bilemedin 2 saatlik mesafemi engel olacak bana..Siz yeterki bi toplanın geliriz gurban..

Feyza Fidan dedi ki...

Ey barii görüşücez dimektir tiiz vakit senle hahahhahahahah...