25 Şubat 2008 Pazartesi

UN KURABİYESİ



Herkese güzel bir pazartesi ve yine güzel bir hafta diliyorum.. İşlerimin yoğunluğu nedeniyle geçtiğimiz hafta arkadaşlarımın bloglarına olan ziyaretlerimi aksattım :( İnşallah bunu en kısa zamanda telafi edip, arkadaşlarım neler yapmış, yapmamış diye bir bir dolaşıcam bloglar arasında..
Dediğim gibi işler biraz yoğundu bu nedenle ne evimle çok ilgilenebildim, ne de çeşit çeşit yemekler ve pastalar yapabildim.. Tabiiki bu durumuda en kısa sürede düzeltmem gerekiyor :) Bugün vereceğim un kurabiye tarifim artık benimde oluşturmaya başladığım stoklarımdan biri..Ben yine bu kurabiyeyi methedicem..Ağızda dağılıyor, pastanede satılanları hiç aratmıyor inanın..




MALZEMELER


250 gr. oda sıcaklığında tereyağı

1 çay bard. 1 parmak eksik sıvıyağ

4 çorba kaşığı buğday nişastası

4 çorba kaşığı pudra şekeri

4,5 su bard. elenmiş un

Üzeri için: Pudra şekeri




YAPILIŞI

-Tereyağını ve sıvıyağı iyice karıştırın. Pudra şekerini ekleyip iyice çırpın.Karışım pürüzsüz hale gelince birlikte elediğiniz un ve nişastayı ekleyin.

-Hamuru iyice yoğurun.

-Daha sonra hamurdan büyük parçalar alarak tezgahta yuvarlayın ve uzun rulolar yapın ( yaklaşık 1- 15, parmak genişliğinde).

-Yaptığınız ruloları ikişer parmak arayla, keskin bir bıçak yardımıyla kesin.

-Yağlanmış yada yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizin. Kurabiyelerin üzerini çatalın sırtıyla hafif bastırarak şekillendirin.

-Önceden 160-165 C ile ısıtılmış fırında hafifçe pembeleşene kadar ( yada altları pişene kadar) pişirn.

-Fırından çıkardığınız kurabiyelerinizi biraz ılıması için beklettikten sonra bol pudra şekeri eleyerek servis yapın..

Afiyet olsun...

85 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Canım,
yine harika bir tarifle gözümüze ve gönlümüze hitap etmişsin. ellerine sağlık.

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Ay nasil kiskandim, nasil gipta ettim, birini yaptim bu dediklerimin iste. Fotograflari gorunce nefesim kesildi. Senle Nilay, siz zaten olmussunuz, ne diyeyim.

ebrulitatlar dedi ki...

Feyza'cım bende bu şekilde yapıyorum. Gerçekten pastane kurabiyelerini aratmıyor. Nefis oluyor. Elceğizlerine sağlık canımcım. Sevgiler, işlerinde kolaylıklar..

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Sevdamavişim, sende benim gönlüme hitap etmişsin herzamanki gibi, ne diyem ben sana, koskocam öptüm seni...

Şefimmmmmm,
sen olmuşsun esas, biz çabalıyoz daha..Ama azimle izindeyim :))
Çapaklım nasıl bu arada..Öpüyorum ikinizide..

Ebruşummm,
Önceden yuvarlak yapardım, sonraları bu şekli yapar oldum, daha çok benzedi pastane kurabişine :))) Seninde ellerine sağlık canımcım,
Çok öptüm seni..

nagehan dedi ki...

Hemşerim selam
Yoğunluk bitmiştir inşallah.
Un kurabiyelerinde harika görünüyor, zaten çektiğin fotolar harika. Ellerine sağlık.
Sevgiler
Nagehan

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Badem ezmesi mi? demeye ramak kala, başlığından 'Un kurabiyesi'olduğunu okudum. Ablacığım, bu ne güzellikte kurabiye. Sizin meth etmenize gerek yok. Zavallıcıklar, bas bas bağırıyorlar, kıymayın feryatlarını algılıyorum. Elleriniz dert görmesin, gözlerimiz kurabiye bayramında. Sağ olasınız,saygılar.

aNNePeRi dedi ki...

Ben şurdan iki tane alırım kahvaltıdan sonra keyif çayıyla iyi gider ohhh :)Çok seviyorum un kurabiyesini süper göünüyolar ellerine sağlık
BİZİ İHMAL ETMEEE :))

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Capaklim cok komik ya, butun cocuklar cok saf. Dun kutuphaneye goturdum onu, boyle kultur kompleksi buyuk bir yer.Bizimki bir rampa gordu, atti kendini yere yuvarlanmaya basladi, ben de 'ah cocukluk' diyerek izledim. Ayni Turk filmlerindeni gibi yuvarlandi bir sure, sonra gelirken zorlandigimiz merdivenlere surukledi beni, kardan artik merdiven degil kaykay haline gelmis bir yere. Oradan da yuzustu kaydi bir, hevesini aldi.Cok masumlar, benimki hem masum hem kitap meraklisi, kitap okumadan uyumuyor,usandiracak derecede kitap okuyor okutuyor.Senin Inci Sare nasil, o daha kibardir bizimki gibi kendini tastan tasa calmiyordur degil mi :)Cok uzun olmus kusura bakma.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım ellerine sağlık,enfes ve çok şık kurabiyeler olmuş yine:)
İşlerinde kolaylıklar diliyorum canımcım..

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar. Afiyet olsun. www.guzelevim.blogspot.com

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

MUTLU HAFTALAR FEYZACIMM

Ellerine sağlık canım.Harika görünüyor kurabiyeler:)

canımm diyet etkinliğine katılcan dimiii

sevgiyle kal

uygarimizlahayat dedi ki...

Sihirlim gepçemmmmm harikaaa olmuş yaaa, şuan kahve içiyorum nasıl canım çekti anlatamam ellerine sağlık canımcım...

EZGi :)) dedi ki...

feyzam bunlar ne böle yaww.nefis birşey olmuş.ağzım şapur şupur oldu:((
çok canım çekti.
ellerine saglık sevgiler

Tuğba dedi ki...

Feyzacım,
un kurabiyenin süper olduğuna eminim çünkü bende yaklaşık bu ölçülerle yapıyorum harika oluyor..
ellerine sağlık..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

selam canım..güzel bir haftaya süper bir tarif....eline saglık.sevgiler.

Aynur dedi ki...

Müthis gozukuyorlar.pastanedekilerden bir farklari olmadigi kesin.

elinize saglik

selam ve sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Unknown dedi ki...

feyzaaaa bunlar çook güzeller.
o kadar uzun zaman oldu ki un kurabiyesi yemeyeli.görüntüsüyle tadı damağımda yer etti bile

Gönül dedi ki...

gepçemmmmmmmmmm sihürlüüüüüüüü kız baaa bakk saaa diommmm banada yapacannıı bunnarddan kı rapumla biz gelecezde antredemi oturtcan ahahaha gerek yok sitenin girişine iki tabsure koy oraya kıvrılırız biz ...çaya zahmet etme ordaki kahveden söylerik ahahahah delüüüüüüüüüüüüüüüüüü gelmeyüm yanunaaaaaaa.....kurabiyeler harika olmuş bebişim ellerine asğlık ye sen bunnarı yeeee....sonrada termal don bi işe yaramasın:)))) hadee öptüm seni yavrucuk

ufukmutfakta dedi ki...

Feyza benim de ara sıra yaptığım bir tarifim var, seninkine çok benziyor.Yalnız senin şeklin çok güzel olmuş, ben genellikle klasik olarak yuvarlıyorum ama bu şekil mükemmel duruyor. Tabii mükemmel duran sadece kurabiye ve şekli değil, fonda kullandığın bardak ve içindeki billur gibi çay ve çay bardağı ile çok uyumlu peçeler muhteşem. Böylece senin ne kadar ince bir zevk sahibi olduğunu da fotoğraflardan yavaş yavaş görüyoruz. Kocaman sevgilerimi gönderiyorum, esen kal...

Adsız dedi ki...

Ya bu ne güzel tarifler, bu ne güzel resimler, bu ne güzel sunumlar, parmak ısırtacak cinsten vallahi. Yine döktürmüşsün, ellerine sağlık...

Feyza Fidan dedi ki...

Nagehanım dadaşım, çokda bitti sayılmaz valla :(( Sağlık olsun ama , çalışıcaz artık napalım :))
Öpüyorum seni..

Klasiğim,
Senin yorumlarını hep dört göz bekliyorum, öyle güzel bir yorumlayışın varki bayılıyorum :)) Ağzına sağlık seninde..
Kocaman sevgiler..

Benim güzel Anaperimmm, al sen iki değil fazla al, çocuklarada virirsin, Feyza Teyzeniz yaptı dersin ::)))
Hepinizi öpüyorum...

Şefim ,kurban olurum ben çapaklıma yaa..Nasıl afacanlıklar yapmış öyle..Eee sende rahat kadınsın vesselam, hayatta bırakmazdım Sareyi öyle karların ortasında yüzüstü merdivenlerden kaysın deyiiiii :))))Anacım çokmu yaramaz çapaklım yoksa banamı öylegeldi :)))))) Senin takatin nasıl kalıyo yemek yapmaya valla :))) Pes diyorum şefim sana... Benim kız tam kız usulü yaramazlık derdinde..Benimle yemek yapmak ister ki mutfağı altına üstüne getirsin, temizlik yapmak ister ki bir kova suyu mümkün mertebe yerlere boşaltsın, toz almak isterki dibi köşeyi ortalığa koysun bıraksın :))))))))))
Ama bayılıyorum her yaptığı şeye senin gibi..Saredede çok sever kitap okunmasını kendisine..Artık en sevdiği kitapları okurken eğer yanlışlık yapıyorsak yada kısaltıyorsak çabuk bitsin diye bizi sert bir dille uyarıyo :)) Ezberlemiş ayoll..
Ay hepiciğine Allah sağlık sıhhat versin, iyi günler göstersin :)))
Öpüyorum Efemi ve şefimi...

sarımutfak-hande dedi ki...

İŞTE ENSEVDİĞİM KURABİYE
AĞIZDA DAĞILIR IMMMMM NEFİS
ELLERİNE SAĞLIK FEYZACIM

Müge Hüner dedi ki...

Feyzacım;
Kurabiyen ve eminim bütün tariflerin birbirinden güzel.
Ben asıl fotoğraflara ba yı lı yorum ! Senin ve Nilay'ın sayfasında dolaşırken, çok kaliteli bir yemek dergisi okur gibi oluyorum. ellerinize gözünüze sağlık canım.

Eya dedi ki...

Feyzacığım...bayılırım un kurabiyesine.Ellerine sağlık,harika...
güzel bir hafta olsun hepimize...

sevgiler


zehra

Cafe Gusto dedi ki...

Canııım yine harika bir sunum eşliğinde kurabiye yapmışsın bizlere..Ama duyduğum kadarıyla termal don almışsın.Bak böyle tadlar yaparken onu giyme sakın.Allah korusun kilo alırsan içinden çıkamazsın :)))Yanlız giremezsin değil haaa çıkamazsın...

DENİZSEFASI dedi ki...

feyzacığım yine arika bir tarif vermişsin, ellerine sağlık
sevgiler.

. dedi ki...

KURABIYE DEYIL,SANAT ESERI RESMEn.ELINIZE SDAGLIK ARKADASIM,MUHTESEM GÜZELLIKTELER MASALLAH BRAVOOOO:)

NiNo dedi ki...

canisi super bisi bu ben de bayilriimmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Un kurabiyesine bayılırım. Bunlar da enfes görünüyor. Şu an olsa çayın yanında nefis olurdu. Ellerine sağlık.

fatosun mutfagından... dedi ki...

merhaba canım..çok ama çok güzel görünüyorlar.ellerine sağlık..sevgiler

Beyza dedi ki...

offf offf offf...Sabahtan beri tutuyorum kendimi girmiyorum mutfaga ama simdi bu kurabiyeleri görünce nasil girmem? Offf gidiyorum mutfaga yapicam ben de süper görünüyor dayanamadim :))) Bunlar aynen pastane kurabiyesi olmus. Cok severim ben de...Ellerine saglik Feyzacim, yaktin beni Feyzacim :)
Sevgiler

Disalce dedi ki...

feyzam bu kadar olur....en sevdiğim kurabiyeden yapmışsın canıım...

ne komiktirki çok sevmeme rağmen hiç yapmadım..ama hep yaptırdım....

uyanıkmıyım ben yoksa....yok canım....üşengeç desek daha doğru olur....

canım benim ellerine sağlık...pek pek güzel görünüyor...

LeYYa dedi ki...

ayyy yetti gariii.bu güzel sunum bu güzel kurabiyelerle beni bilem yoldan çıkarırsın sen yaww.ciddi anlamda tebrik ve takdirlerimi hafiften de hasetlerimi yolluyorum))selamlar..

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Haklısın, gerçekten insan ne söyleyeceğini bilemiyor bu durumlarda. İlgin ve başsağlığı dileğin için çok teşekkür ederim.
Yaşam devam ediyor.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

ya arkadasim ben senin sayfaman her geldigimde midemden gurultu sesleri geliyor bu sence normalmi:))

ellerine saglik canim herzamanki gibi mhtesem bir goruntu

www.yenitadlar.blogcu.com

Tijen dedi ki...

Şöyle ağızda dağılan bir un kurabiyesine asla hayır diyemem. Ama ev yapımı olacak tabii.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Öfffff bu ne güzel bir kurabiye görüntüsü....Yemede yaninda yat...yok yaaa niye yatiyim ben yerim onlari....ellllerine saglikkkk.....Berlinden bu güzel kurabiye pisirene sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Luluu prensesimm,çok öpüyorum seniii...Duydumki hafta sonu çok güzel şeyler yemişsiniz :))) Oh yarasın luluşuma :))))


Gültencim, çok teşekkürler,
Sevgiler...


Dilekcimmm, katılmam mı tabikii katılacağım :))) Zaten bu gün recüümümün ilk günü, hala bozmadım valla, aaaa bana bir haller oluyor :)))))))))


Böcüüm, canım,
Kap kahveni gel buraya :)))
Yok kahvesiz gel onuda ben yapıcam, sen yeterki gel :)
Çok öpüyorum seni...

Ezgicimmm,
Canım benimmm haydii sende kalk gel canım benim :))) Gelirkende kekinden bide ekmeğinden getir :)))
Çok öptüm seni...

Adsız dedi ki...

Ah ah neler yapmışsınnn!!!Canım sihirlim benim öyle bakakaldım yani elim uzansa alıp yiyeceğim.O beni içmelere kıyamazsın çay bardağındanda bir yudum çay içtim.Tadı tamağımda aklım kurabiyelerde ayrılırıyorum siteden:)))))))

Baharcicegi dedi ki...

Agza alinca dagilan kiyir kiyir bir kurabiye olmus,pastanede satilanlardan daha nefis eline saglik canim.

inci dedi ki...

mmmm....bayılırım un kurabiyesine...hele sunumun çok şık olmuş..çayın rengi süper..ellerine sağlık....işlerinde kolaylıklar dilerim,sevgiler....

Adsız dedi ki...

ellerinize saglık çok güzel gözüküyor yorumunuz içinde teşekkürler

sevimin sayfasi dedi ki...

feyzacim,
kurabiyeler nefis nefis
uzun zamandir yapmiyorum seninkileri gördüm canim cekti bu görüntüye kim dayana bilirki
ellerine saglik canim

Adsız dedi ki...

selamlar Sihirli kepçe!
blgouna ziyarete geldim .Geliyorum ara sıra sessiz takipciyim ben.Henuz yenıyım cunku...
ellerine sağlık yaptıkların gercekten çok nefis gorunuyor fotograflar da super..Fakat benşm naçizane bir teklifim olacak..Sitende bulunan takipteyim bölümünde bi adrese tıklamak istediğimizde senin sayfan kapanıyor.O sayfalar yenı bır sayfada açılsa olmaz mı? benim önerim bu çünkü ziyaretçilerin ora yı da tıklayıp aynı zamanda sende de kalmaları hoşuna gitmez mi...Sevgiler ben de beklerim..

uzerimdemavi.blogcu.com\safiye

Adsız dedi ki...

Feyza cığım,
HAni utanmasam gecenin on birinde kalkıp Manolya ya gidicem, kendisi bizim buraların en kıdemli pastahanesi olur- un kurabiyesi şeyttirir misiniz diyecem..! Yoksa maazallah şişeecem yani...!! E bu saatte mübareği yapamayacağıma göre...!! Bu bana yapılır mı şimdi Feyzoş yaa?! Hadi ellerine sağlık olsun bari..HAni ben de fena yapmam bunu ama seninkiler cidden çok güzel görünüyor ...super Feyza:))) öptüm sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Feyzacığım,

Neler eklemişsin yokluğumda,hepsi birbirinden nefis görünüyor.Un kurabiyesi harika ve çok şık...


Canım annemlerin henüz net bağlantısı olmadığı için yorumunu geç okuyabildim.Sizlerle tanışıp paylaşımlarda bulunmayı ben de çok isterim.

İnşallah yazın geldiğimde görüşme imkanımız olur.


sevgilerimi gönderiyorum canım...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ayy sorma ya..bende bi kaç gündür çok yoğundum..blogla ilgilenemedim hiç.başıboş kaldı:)..
kurbişler nefsi cnm..harika..aynı pastanedekilene gibi olmuş.
ellerine sağlık hayatım.
sevgiler..

emineninemekleri dedi ki...

Merhaba Feyza hanim,
Sayfanis, tariflerinis, fotograflarinis tek kelimeyle muhtesem. Inanin laf olsun diye söylemiyorum gercek bu, eminim defalarca duymussunusdur. Sizi kutluyorum ve linklerime ekliyorum izninisle......

Görüsmek umuduyla.............
Emine

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Feyza'cım bu ne güzel bir görüntü hele de çay:).Sen şimdi tarif çay değil kurabiye diyeceksin ama böyle görünen bir çaydan gözümü almam mümkün değil.ellerine sağlık cnm.herşey harika görünüyor.

cincinsfikirli dedi ki...

aman allahım sanki aylardır sana ziyarete gelmedim sandım...amma çok ve amma güzel şeyler yapmışsın bu kısa zamanda..böğürtlenli cheesecake yapar da insan çağırmaz mı ayol..bayılırım böğürtlenli şeylere..tarçınlı kurabiye tarifini aldım, tam benlik. Un kurabiyesi hiç yapmadım, şevk edici bir tarif...ellerine sağlık, sevgiler, öpüldün..

Adsız dedi ki...

Merhaba Feyza'cım
Canım harikasın ne diyelim ki sana.
Muhteşem bir görüntü, muhteşem bir lezzet. Nefiss görünüyor canım. sevgiler...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

YAAAAA BEN DE İSTİYORUM BUNLARDAN BANA NE BANA NEEE... UN KURABİYESİNİ BİR TÜRLÜ TUTTURAMIYORUM BİRDE SENİN TARİFİNLE DENEMELİ... KEPÇEM ELLERİNE SAĞLIK. SEVGİLER EN KOCAMANINDAN....

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Feyza Hanım tek kelimeyle ağızda dağılmalık olmuş! Yanında da çay! Ohh daha ne isteriz! Ellerinize sağlık!

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Feyza Hanım tek kelimeyle ağızda dağılmalık olmuş! Yanında da çay! Ohh daha ne isteriz! Ellerinize sağlık!

Unknown dedi ki...

Canım emin ol herkes belirli dönemlerde senin yaşadığın bu yoğunlukları yaşıyor üzülme...Her zamanki gibi çok güzel görünüyor kurabiyeler ellerine sağlık..

Ateş Mutfakta... dedi ki...

Bayılırım un kurabiyesine beeen..Uzun zamandırda yapmıyordum..Resimlerinde çok güzel yine..Ellerine sağlık canım..Öperim seni ..Sevgiler..

Nilay Cinisli dedi ki...

Güzel kepçem,sihirli görümcemmmmmm,
Walla ne yaparsan güzel oluyo..Daha ne diyim :)Şimdi okuyanlar dicek ki körler sağırlar birbirini ağırlar diye amaaaaa arkadaşlar görümcem diye demiyorummmm inanınnnnn,gerçekten çok lezzetli oluyorlar ..Mutlaka deneyin derim ben.Öpüyorum canım kahveye beklerim :)

ceyt dedi ki...

Sevgili Feyza, arkadaşlardan hep duyuyordum sihürlü gepçe diye.ancak gelmek şimdiye nasipmiş.iyiki de gelmişim.harika bir blog,çok güzel tarifler ve yazılarla karşılaştım.ellerine sağlık.izninle seni arkadaş listeme eklemek istiyorum.bundan sonra da görüşmek dileğiyle..
sevgiler

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Feyzacığım - Becerikli ve zevkli görümce arkadaşım (böyle tanıdık sizi di mi ama:)))
Un kurabiyesine bayılırım ama böyle lezzetli ve düzgün şekillisini çok az gördüm ya da görmedim diyebilirim. Harika, enfes bir görüntü !Ellerine ve zevkine sağlık.

Nilay'a not : Canım ona ne şüphe her şey ortada zaten.

İkinize de sevgiler kucak dolusu...

saniyesultan dedi ki...

merhaba un kurabiyeniz harika gözüküyor, bundan sonra bu şeklide deneyeçeğim. Bende beklerim..
www.saniyesultan.blogcu.com blogcu adresime beklerim.

YeMeK vAkTi dedi ki...

zaten taktım aşadaki ay kurabiyelere şimdi un kurabiyesi koymakta noluyor?Ben hiç böyle şekil veremiyorum becerüksüzlüğümden zaar ama seni tebrik ediyorum yaptıklarından dolayı valla nasıl zayıf kalıyosun anlamıyorumda hee

Feyza Fidan dedi ki...

Tuğbacım,
Sanırım hemen hemen yakın birbirine un kurabiyesi tariflerinin, bir çok arkadaşta öyle dedi :)))
Seninde ellerine sağlık,
Çok öptüm...

Hülyacım, canım benim güzel bir hafta diliyorum tekrar,
Öpüyorum..

Fundacımmm, olsanda ikram etsem şimdi :))
Öpüyorum çok,


Könülümmm, siz gelin helede bir iyilik düşünücem size, artık o da benim insafıma kalmış :)))))))))))))))))))))
Termal dona azcık ara verdim biliosun , çok kaşındırıo :)))
Öptüm seni..

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Of of tereyağlı hem de missler gibi kokusunu duyar gibi oldum ellertine sağlık ossun :)) Sevgiler...

Saliha dedi ki...

canım ellerıne saglık..nılayada yazdım nıye gelemedıgımı..hastayım ben:( uzun sure oturamıyorum pc basında..canım..ellerıne saglık..oglum cok sever bende..bunun seklıde guzel olmus klasıkd egıl yanı..sevgılerımle..
özledım sızı ne zaman goruscez yaa

Feyza Fidan dedi ki...

Ufukcum, güzel yorumuna çok teşekkürler, aslında blog açmadan evvelde mutfak eşyalarına meraklıydım ve misafirlerime yaptığım sununların güzel olmasına çalışırdım..Tabiiki şimdi biraz daha fazla uğraşıp alışveriş yapıyorum :))))
Beğenmene çok sevindim, senin gibi bir ustadan bunları duymak göğsümü kabarttı, çok öptüm seni...

Limonluuum,
çok çok öpüyorum seni canım arkadaşım,

Handecimmm, çıtıpıtımm, iş çıkışı gel bana canım benim, yapıyim sana hemen :)))öptüm güzel yanaklarını çitlembikim..

Aynurumm, gerçektem güzel oldu valla:))
Çok öpüyorum seni..

Mügecim, böyle güzel sözler duymak hem beni hem Nilayı çok sevindiriyor, İkimiz adına çok teşekkürler ve çok öpüyoruz seni :)

Zehracım, çok teşekkürler:)
Tekrar iyi bir hafta diliyorum sana :)
Çok öptüm seni..

Serpilimmm, sorma özendim Gönülden aldım termal don ama biraz fazla giymişim galiba, çıkarınca cayır cayır kaşındım ve her bir tarafımı yaraladım :))))))))
Şimdilik ara verdim, bu yüzden yemek içmek serbest :)))
Egemi ve seni çok öpüyorum..

Semammm, seni ve Denizi kocaman öptüm canım benim :))

Güldencimmm, şımartma ayol beni :))) O senin güzel gören gözlerin cancağızım,
Çok öpüyorum seni...

Ay benim okullu Ninommm,
Senin yanında çırağım daha canım arkadaşım benim..
Çok öptüm seni teee buralardan teee oralara...

Dilekciim, valla dediğin gibi tam çaylık:))
Dide'ciğimi ve seni öpüyorum...

Fatoşcum, çok teşekkürler güzel yorumuna :))
Çok öpüyorum seni..

Beyzammm, yaptınmı canım bacım kurabiye :))))
Ellerine sağlık seninde şimdiden,
Öpüyorum seni..

Disalimmm, yeminle çok basit yapılışı, senin yaptıklarının yanında hiç kalır ayoll..Dee hadi üşenme yap..Garanti veriyorum çok güzel bir tarif :))))
Beğenmezsen bana yolla, yirim onlarıda..
Çok öptüm canımın içi Disalim seni..

Anacımmm, Leyyam niye hasetlerini yolluyosun, sen neler neler yapmıştın misafirlerine gıkım çıktımı :)))))))
Canım arkadaşım benim, öpüyorum seni çok...

Betülcüm,
Dediğin gibi yaşam devam ediyor ..
Çok öpüyorum seni..

Nurcanımmm, o zaman yaptığın enfes yemekleri kimlere yediriyosun sen :)))))))))
Çok öpüyorum seni..

Tijenim, keşke burda olsaydın da ikram edebilseydim sana..Bu arada 37 yaşımdayım canımcım, bir daha düşün doğmuşmuyum o zamanlar ben :)) Demek ki benide götürebilirmişsin :)))))
Kocaman öptüm seni buralardan...

Serapcım, gurbet kuşummm, buraya geldiğinde yapıcam sana bu kurabiyeden :)))
Öpüyorum Berlinin en hamaratını..

Feyza Fidan dedi ki...

Benim pamuk Ayşemmm,
Afiyet şeker olsun sana, canım arkadaşım benim,
Çoooook öpüyorum seni...

Öznurcum, bahar çiçeğim ( ay ne güzel baharda geliyo valla:)
çok öpüyorum seni..

İncimm,
Çay deyince bizim evde akan sular durur :)) Hem ben hem eşim tam anlamıyla çay koliyiz :)))
İnşallah bir gün sanada güzel bir çay demleyip ikram etme fırsatım olur,
Öpüyorum çok...


Rümeysacım,
Güzel yorumuna bende çok teşekkür ediyorum,
Sevgiler...


Sevimcim,
Mutlaka senin kurabiyelerin daha da enfestir...Ellerine sağlık seninde canım benim,
Öpüyorum çok..


Safiyecimm,
Hoşgeldin aramıza:)) Gerçi bende çok yeniyim daha ama öylesine alıştımki buralara, sanki hep varmışım gibi..O kadar güzel ki arkadaşlıklar inanamayacaksın :)))
Sitemde sağ tuğ engeli olduğu için yeni pencere açmak imkanı olmuyor dediğin gibi, araştırıp başka bir çözüm bulabilirmiyim diye bakacağım, çünkü dediğin gibi misafirlerim hem istedikleri arkadaşıma gitsinler hemde bende kalsınlar, çok güzel olur :)))
Öpüyorum seni,
Tekrar hoşgeldin..

Ay Belginim benim, senin eline su dökemem ben ayoll, kimbilir ne lezzetli yapıyorsundur...
Bir gün karşılıklı oturup yemek nasip olur inşallah :))
Öpüyorum canım arkadaşım seni..

Canım Bengisum benim, valla buluşmada hep aklıma geldin hatta kızlara da dedim, Bengisu şimdi İstanbulda diye :(( Dediğin gibi inşallah yazın görüşürüz...
Öpüyorum seni...

Özlemmmmmcim,
şindüdee kızım ateşli valla, bir koşuşturmaki sorma, işi astım evdeyim ama bak saat kaç oldu yeni aldım elime klavyeyi :))
Öpüyorum çok..

Eminecim, güzel yorumların için çok teşekkürler, çok mutlu ettin beni..İzin ne demek, çok sevinirim, bende seni ekleyeceğim,
Tekrar görüşmek dileğiyle, öpüyorum ..

Feyza Fidan dedi ki...

Aaaaa Semracım, benim gibi çay düşkünü biri hiç öyle şeyler dermi :)))
Öpüyorum seni..

Banummm, hakkaten nerelerdesin sen :)))) Farkında değilim sanma :))))
Öpüyorum çok..

Mihribancım, çok teşekkürler :)) Kocaman öptüm seni...

Ayselim appplamm, bu tarif garanti canım benim, çok güzel oluyor :)) Hadi neticeyi bekliyorum..
Çok öptüm seni..

Sevgili Seblacım,
Çaysız olmaz deilmi:))))
Öpüyorum kocaman,

Zerrincim,
çok teşekkürler,
Öpüyorum seni..

Kevserimmm, nerelerdesin sen ???
Yoklamalardan kaldın kıss :)))
Öpüyorum seni..


Gelinimm, gepçen kurban olsun sana :)))))) Eeee körler sağırlar olacak o kadar, bişi demez arkadaşlarımız merak etme :)))
Hasretle öptüm seni...

Sevgili Ceytttim, hoşgeldin:)))
Güzel yorumların için çok teşekkürler..
Çok sevindim beni linklerine eklemene, hemen bende seni ekliyorum,
Sevgiler,

Feyza Fidan dedi ki...

Burçinimm canım,
Şekillerini önceden yuvarlak yapardım hatta birerde fındık batırırdım üzerlerine :))
Canım benim, öpüyorum seni...


Saniyecim, blogspota hep gidiyordum sana, ne zaman blogcuya geçtin :) Artık oraya gelirim bende..
Öpüyorum seni..

Anaaa kıs Aylin, termal don aldıydım bende Gönülüm dimedimi sana:))) Çok kilo aldım bu aralar, o göründüğüm gibi değilim şimdi :))))
Öpüyorum seni çok canummm..

Burcuumm,
Tereyağlı çok daha güzel oluyor bu kurabiye milleti değilmi :))
Öpüyorum seni..

Salihacım, devletlümm, çok geçmiş olsun canım benim yaaa, sen iyi olda hele tiiz vakit görüşelim..Bende çok özledim valla..
Öpüyorum seni ve oğluşunu...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzosum,
bu kurabiyelerin güzelligine öyle hayran kaldim ki, bunlardan bende mutlaka yapmaliyim, ama senin gibi güzel sekil verebilirmiyim iste ondan emin degilim. Sanki hazir kaliptan cikarmis gibi duruyorlar, o denli güzel yani, ellerine saglik hayatim, bu tarifi ben cok tuttum. Senin cay bardaklarin hani AIDA'lar var, normallerden biraz büyükce olanlardan mi acaba? Gerci resimde secmeye calistim ama yine de senin kendi agzindan bir duyayim dedim.

Cok öpüyorum seni hayatim, kendine iyi bak ve selamlar..

TATLI DİYAR dedi ki...

selam feyza
kurabiye çok güzel fakat resimlerinde çok güzel canım
çaybardağı ve peçete kombinasyonuna bayıldım çok zevkli...
ellerine sağlık
sevgilerr

pelince dedi ki...

Ellerine kollarına sağlık ,bu ne güzel kurabiye.....
İşlerinde kolaylıklar diliyorum....

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canımmmm Kepçeeeemmm,
Aaaaa, bir baktım ki benim yorumum yooookkkk..Ahhh ahhh, yaşlandım ben diyorum, hiçbiriniz inanmıyorsunuz bana:)))

Canımmm, var mı hala bu kurabiyelerden, yarın sitenin girişine geliyorum, sen de bir zahmet camdan aşağı sallayıver:)))Malum eve giremiyoruz ya:))

Kepçem, Sare'mi de seni de kocaman, sımsıkı kucaklıyorum, öpüyorummm..

Kocaman sevgiler....

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Feyzacigim yine cok guzel bir goruntu ile karsi karsiyayim canim ellerine saglik. Sevgiler

Ayşegül dedi ki...

Feyzacım sayfana geliyorum gözüm gönlüm açılıyor resmen fotolardan.. ben de yoğunum bu sıralar hiç bişi yapamıyorum kolaya kaçıyorumm :))
ama şimdi bi heveslendim bi heveslendim senin kurbişleri görünce nefis olmuşş nefiss ...
öpüyorumm...

Adsız dedi ki...

feyzoşum merhaba canım;
oğlumun arkadaşı bizdeydi ya demiştim sana, o yüzden bana bilgisayarı pek vermediler canımın içi, geç kalmışım ziyaretine..
kurabiyeleri çekip alıcam şimdi resimlerinden, öyle canlı, öyle kıyıy kıyırki,:))öptüm gülüm.
blogcu yönetimden cevap geldi başınızın çaresine bakın diyerek, biz karışmıyoruz bu işlere..demişler:(( bakıcam artık bende, arıyorum bilen birilerini:)))
sebilay

Mutfak Havlusu dedi ki...

bu un kurabiyesini aynen böyle sunumla ve o çay bardağında çayla istiyorum:)))

Hülya dedi ki...

Feyza'cığım,
Güzel bir un kurabiyesi tarifi arıyordum.
Ellerine sağlık görüntü mükemmel..
Eminim tadı da öyledir.

Feyza Fidan dedi ki...

Kevserim benim,ajdaların biraz daha küçüğü bu bardaklar :))) Ajdaları günlük çay içmek için kullanıyorum, bu bardaklar sizlere özel :)))
Öpüyorum seni...

Tatlı diyarımm,
Çok teşekkürler, beğendiysen ne mutlu bana canımcım,
Öpüyorum seni...

Pelinimmm,
Çok teşekkürler canımcım..
Öptüm güzel yanaklarından.

Rapummm, hakkaten nerelerde diyodum benim saçları dopuğuna değen prensesim :)))
Bundan sonra böyle gecikmeyesin sakın hihihihihiih..Yıl sonu karnene 0 çekerim :)))
Öptüm canım prensesim benim...

İlkercim benim,
Çok teşekkürler,
Kocaman öpüyorum seni...

Canım Ayşegülcüm, hiç sorma arada banada öyle oluyor..Ekmeğin arasına peynir koymaya bile üşeniyorum bırak yemek yapmayı :)))))
Öpüyorum seni..

Sebişim, zaten senle ben birer fotoğraf makinesi ile birerde PC alacaz sonunda :)) Bende akşamları eşimin gözünün içine bakıyorum ki yerini bana bıraksın :))
Öptüm seni canımın teee içiii..

Zeynepcimmm, ne zaman istersen gel bacım, aynısı yapcam sözz sana:))
Öptüm seni..

Hülyacım, çok teşekkürler canımcım,
Öpüyorum seni...

Naşide Dönmez dedi ki...

öyle güzel görünüyor ki çocukken mahalle bakkalından aldığımız un kurabiyelerini hatırlattı bana:))ellerine sağlık canım.

Feyza Fidan dedi ki...

Naşidemm, sende benim gibisin, bir koku, bir tat, bir renk alır götürür benide çocukluğuma..Daha dün okul kantininden aldığımız leblebi tozlarını hatırlamıştım..Nasılda boğula boğula yerdik :)))
Öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

Canim benim bir un kurabiyesi bu kadar mi güzel olur,süper olmuslar valla.Senin bu tarifini bir deneyim ben,ellerine saglik Sihirli Kepcem,öpüyorum canim.

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Senemcim benim, inşallah tadınıda beğenirsin :))
Çok öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

sevgili feyza,
öncelikle merhaba bende senin sihirine kapilanlardanim:-)). aslinda ben genelde sesiz sedasiz takib ederim bloglari. senin kepce'ni aslinda uzun zamandir takib ediyor ve inanilmaz basarili buluyorum. ince ruhlu ve cok zevkli oldugun cok beli. seni tebrik ederim. ve üstüne bu güzel tarifleri bizlerle paylastigin icin ayrica tesekkür ederim.
ben haftasonu bu guzel kurabiyeleri denedim. öyle lezzetli öyle güzel oldularki anlatamam. cok begendik ve bundan sonra da yapacagim bir tarif kesinlikle. öyle'ki yabanci komsularim'da denediler ve sayende cok güzel övgüler aldim.
cok tesekkür ederim bu güzel tarif icin.

sevgiler
nese sahin - zürih

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Neşecim,
yorumunu geç farkettiğim için çok ama çok özür diliyorum...
Tarifimi denemiş olman üstelikte beğenmiş olman beni acayip mutlu etti..Çok teşekkür ediyorum tüm güzel sözlerine..Yürek dolusu sevgilerimle kocaman öpüyorum seni :)

ebruakin dedi ki...

Selamlar,
Bugün tarifinizi denedim ve bayıldım.
Fotoğraflarını bloğuma ekleyip, sayfanızın linkini de verdim.
Ellerinize kollarınıza sağlık.
Sevgiler...