8 Şubat 2008 Cuma

FINDIKLI TARÇINLI KURABİYE


Yaşasın hafta sonu geldi diyen kaç kişi var aranızda :))))) Kimse yoksa bile ben varım...Hafta arası iş nedeniyle yapamadığım bir sürü tarif birikti elimde... Yarınki büyük buluşmadan sonra dalacağım mutfağa, yapabildiğim kadarını yapıp sizler için resimlerini çekeceğim hepsinin :))) Buluşma demişken, geleceğim diyip yarın gelmemeye niyetlenen arkadaşım varsa şimdiden söyliyim,valla küserim gelmezseniz..Bir daha ki buluşmayada ben gelmem haberiniz olsun :(
Şimdiii geleyim bu günkü tarifee...Çayın yanına enfes bir uyum sağlayan şekilde gördüğünüz kurabiyeler tüm kurabiyeseverlere armağanım olsun...
MALZEMELER
250 gr yumuşak margarin
3,5 su bard. elenmiş un
4,5 yemek kaşığı pudra şekeri
1 su bard. fındık
Üstüne ; pudra şekeri ve tarçın (1 çorba kaşığı pudra şekerine 1 tatlı kaşığı tarçın ilave edip karıştırın)
YAPILIŞI
-Margarini ve pudra şekerini elinizle krema kıvamına gelinceye kadar karıştırın.
-Ardından elenmiş unu ilave edip kendini toplayıncaya dek hamuru yoğurun.
-İri dövülmüş fındığı ekleyip tekrar yoğurun.
-Merdaneyle 1 cm kalınlığında açtığınız hamuru dilediğiniz kalıpla kesin ve yağladığınız tepsiye dizin.
-180 C de önceden ısıtılmış fırında pembeleşene kadar pişirin.
-Kurabiyeler ılıyınca pudra şekeri/tarçın karışımını üzerlerine eleyin.
-Diğer yandan kurabiyelere arkadaşlık etsin diye mis gibi bir çay demleyin :)))
Afiyet olsun...

32 yorum:

nino dedi ki...

ay super bir sey olmali findik ve kurabiye harik abir ikili bence sihir gepcem :) canim :) ellerine saglik kuzum ama olmuyo bole kedi ciger masali gibi ekrandan bakmak bilesinnnnnn :)

Tijen dedi ki...

Feyza'cığım,
Mutfağa girmeye üşendiğim zamanlarda ayın kaçı, haftanın hangi günü, günün hangi saati olduğunun hiç önemi yok. Nasıl üşeniyorum öyle zamanlarda anlatamam. Ne yemek, ne kurabiye, ne tatlı...

ball kabak dedi ki...

O ne güzel bir görüntü öyleeee.Dizaynda bir harika ne diyeyim ki bu bir sihirli kepçe:)))

yeşim dedi ki...

yaşasın tatilll ben varım
canım öyle güzel ki kurabiyeler ben yanına kahve alıyım mümkünse

ellerine sağlık
sevgiler

ayseyaman dedi ki...

Feyzacım, yarın ki buluşmanızda bende olmak çok isterdim...Ne güzel valla ben bile tee uzaklardan özendim size, öyle kararını değiştirenler varsa bileyim önce ben küsücem, kaçırılır mu bu fırsat..
Yorumuma son verirken ellerine sağlık çok güzel olmuş demeden geçemiyorum..Arka planın beyazlıgı önceki tarcıh fındıklar pek güzeller..
sevgilerle

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Şu an bu kurabiyelerden olsada kahvemin yanına yesem.Harika olmuş arkadaşım ellerine sağlık...

meleginmarifetleri dedi ki...

Fezacım ellerine sağlık kurabiyeler nefis olmuş resim bir şahaser yani eh hadi sizler buluşun bakalım bizlerde böyle bakalım karşıdan öptüm

Betül dedi ki...

Ellerine sağlık Feyza'cığım. Ben de geçen hafta sonu yapmıştım. Aynı ana denk gelseydi tokuştururduk.
Size yarın mutlu, coşkulu buluşmalar, neşeli dakikalar diliyorum.

Sevgilerimle.

pastacirapunsel dedi ki...

Kepçeeeemmm,

Bırak tatili falan bir kenara, sen bunlardan bana da yapacak mısın onu söyleee:))
Feyza'm, artık halıyı da aldığına göre ne zaman geliyoruz kirletmeye, kurabiyeleri yemeye:))

Canikom, ellerine sağlık,

Kocaman öpücükler,

Sevgilerrrr.....

http://illedeyemek.blogcu.com/ dedi ki...

elinize sağlık çok güzel görünüyor... Sevgilerimle...

dide dedi ki...

Mis gibi tarçın kokusuyla fındık muhteşem bir ikili olmuştur. Ben bu tarifin cevizlisini yapıyorum. O da çok güzel oluyor. Ellerine sağlık.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım ellerine sağlık. nefis görünüyor.Tarçın kurabiyeye çok yakışıyor.Sunumunda harika olmuş.iyi eğlenceler size

Baharcicegi dedi ki...

tarcinla findik olurda o kurabiye nefis olmazmi,aldim bie tanecik eline saglik canim.
Size iyi eglenceler blogcu bulusmasinda,resimlerinizi bekliyoruz,gelemeyecegizya hic degilse resimlerle gitmis kadar olalim.

semra mutfakta dedi ki...

Feyza'cım cnm yarın herkese benden de selam söyle.Maalesef ben yokum yarın aranızda inşallah birdaki sefere.
cnm kurabiyelerin missss ler gibi koktu.ellerine sağlık.

kizilciksurubu dedi ki...

Sahane,vallahi sahane..Süper olmuslar canim benim,ellerine saglik.Ayrica milföylü pizzana da bayildim,harika.Öpüyor ve güzel bir hafta sonu diliyorum.

Kevser dedi ki...

Feyzosssummm,
bak sen galiba bu kurabisleri biz gelemeyenler icin yaptin, sonra sayfanda yayinladin ve bizlerin de gönlünü hos tutmak icin bu güzel jesti yaptin, ay valla bu simdi cok iyi geldi, yarin o saatlerde ben kalbimle sizlerle orada olacagim bu kesin.

Sizler yarin bir güzel kaynatin ve bol bol foto istiyorum ona göre, bak anlamam dinlemem. O kadar olacak artik.

Cok öptüm seni güzel arkadasim ve yarin icin de iyi eglenceler..

Muhteremle Afiyetle dedi ki...

Sevgili Feyza,
Ellerine sağlık,kurabiyen nefis görünüyor.
Eeeee,onu kim yaptı sihirli kepçe,
kim resmini çekti sihirli objektif,yani sen : )
Tarçının mis gibi gibi tadı ve kokusu kurabiyede muhteşem bir tat bırakmıştır.
Bu arada milföy pizzan da nefis görünüyor,çok şık olmuş.
Seviyorum ben bu milföyü,hangi şekle soksak,hiç ikilemeden giriyor.

Cafe Gusto dedi ki...

Feyzacığım ben sevinemiyorum çünkü bugün çalışıyorum.Ama sen yine boş durmamışsın.Kurabiyeye bayılıyorum ellerine sağlık.sevgiler...

klasiktatlar dedi ki...

Ablacığım,
Ellerine sağlık, bu güzel tarifinden
yararlanacağım. Saygılarımla.

Papatya Prenses dedi ki...

Bir zamanlar çık yapardım tarçınlı fındıklu kurabiye:) Yemesi çok güzel oluyor hihih:)
Çok güzel görünüyor seninkilerde canım. Ellerine sağlık.
Neşeli haftasonları..

Hülya dedi ki...

Feyza'cığım,
Ellerine sağlık çok güzel bir görüntü yine...
Buluşmanızla ilgili haberleri bekliyorum.

Ayşegül dedi ki...

ben ben beeeenn!! yaşasın hafta sonu diyenlerdenim! ama bugünkü alışveriş ve temizlik olayından sonra bu hafta sonu olayı beni düşündürmeye başladı :)) çok yorgunumm ve hiç mutfağa giresim yyookkk :((
ama senin kurbişleri görünce hareketlendim :)) eline sağlık canımm
bu arada buluşmayı olayını hiiçç kıskanmıyorummm :)) Ankaraya da geliinn!!

öpüyorum canımm

pelincelezzetler dedi ki...

Ellerine sağlık,kurabiyeler nefis olmuştur eminim.Ama itiraf ediyorum ki resimleri,çektiğin fotoğrafları ,nasıl bir kadraj yakaladığını 'da zevkle izliyorum...

Sevgilerimle

oburfil dedi ki...

ellerinize sağlık. çok güzeller:)

hande dedi ki...

Çok güzel gözüküyor ...ellerine sağlık.sağlık ve afiyetle...kahve de alabilirmiyim yanında sade olsun :)))))

LeYYa dedi ki...

feyzacım ne güzel tarifler eklemişsin yine,kekler,pizzalar, soslu tavuk göğsüü,hele o milföy çubukları yenmez mi hiç hepsi için eline sağlık.büyük buluşmadan şu saat heberim oldu ki saat 01.30 hoş haberli olsam da gelemezdim.oğlumu kesik bir şeyle)) bırakıp biyere gidemezdim.bana gel de evhamın annesiyle tanış))))

Yaren dedi ki...

Kurabiyelerin harika görünüyor Feyza can,bu kurabiyelerle bulusmaya ne güzel hazirlanin biliyyonuuu,psikolojin daha bi ey olur biliyonuuu.Hedi goster bize iresimleri en karizmatiginden,fazlaca bekletmeyesin.Ellerine saglik feyza can.Ey bir hafta sonu dilemekteyim her bir vakit.

Firuze&Saniye dedi ki...

ne hoş buluşuyosunuz demek,özendim şimdi,feyzacım kurabiyelerin harika görünüyo ayrıca sitene ilk geldiğimde dikkatimi çeken fotoğrafların kalitesi ve dizaynı olmuştu,tebrik ederim gerçektgen çok hoş fotoğraflar ;zevkli ve yeteneklisin..sevgiler.. _Firuze_

Feyza Fidan dedi ki...

Ninommmm, güzelim benimmmm,
Geldiğinde bu kurabiyeleride yapıcamm canumun içüüü, ekledim listeye :)))
Öpüyorum seniii...


Tijenim, sen ne istiyorsan söyle bana, kargoyla direkt adresinde valla :))
Çok öpüyorum seni..

Pamuk Ayşem benimmmm,
Koccamannn öpüyorum seni, en güzel balkabağım :))

Yeşim, balacım kahve suyunu koydum, bekliyorummmm..
Öptümmmmm...

Ayşem, Yamanım, güzelimmm,
Ne zaman gelicen buralara sen de bana, hemen bir buluşma ayarlıycam, sözzzzzzz...
Çok öptümmm..


Gönülcümmm,senin kahve suyunuda koydum ocağa, bekliyorum anacımmm..
Öptüm seni kocaman..

Melekcim, keşke gelebilseydin valla..Harika olurdu...
Çok öpüyorum güzel arkadaşım...

Feyza Fidan dedi ki...

Betülcümm, bundan sonra haber edelim birbirimize valla, aynı tarfi aynı gün koyup o zaman piştiyi yapabiliriz :))))
Çok öptüm seni...

Rapummmmm, balım, güzelimmm...
Şimdi listeye bunuda ekledim ammaa şu halımı kirletme meselesinde accık durup düşünmem lazım hahhahahahahhahahahhahahahhahaha...
Çok öptüm seni prensesim benümmmmm...

Hilalcim, çok teşekkürler
Öpüyorum seni..

Dilekcim, cevizliside harikadır mutlaka, deniyim bende :))
Dide'yi ve seni öpüyorum...

Tadına doyamadım Dilekcimmm,
Çok teşekkürler valla..Eğlence dileğin kabul oldu valla, çok eğlendik...Resimleri az sonra ekleyeceğim :)))
Çok öptüm..

Baharçiçeğim benim, kaç tane istersen al canım afiyet olsun..Dedim ya resimler az sonra ana sayfada :))))
Çok öptüm...

Semracım, öyle bir dahaki sefere inşallah deyip gelmemezlik yaparsan bozuşuruz valla:)))
Selamın başım üstüne, çok öptüm seni...

Senemcimmm, güzelim, ben cevap yazana kadar hafta sonu bitti bile :))) Canım benim çok öpüyorum seni...


Kevsercim, gönlü güzel kendi güzelim....Dur bi şu cevaplarım bitsinde resimleri ekliyem :))))
Eldoşumu ve seni öpüyorum...

Muhteremcim benimmm, sihirli kepçe seni çok seviyorr arkadaşım benim :)))) Çok çokda öpüyorrr...

Feyza Fidan dedi ki...

Serpilcim, cumarteside mi çalışıyosun canım yaa..Hep demişimdir, biz kadın milletini tatil günleri daha fazla olsun diyeeee...Duyan yok ma :(((
Çok öpüyorum Egeyi ve seni..

Klasik Tadım benim, inşallah tadınıda beğenirsin..
Sevgiler,


Luluşummm,
Yapmasıda yemeside güzel tabi :))) Yemesi dahamı güzel neeee:)))))))
Öpüyorum prensesimi...

Hülyacım, çok teşekkürler,
Buluşmadan kareler azsonra :)))
Öpüyorum...


Ayşegülümm,
Bende evin neresinden başlıyım temizlemeye, akşama ne yemek yapıyim diye şu an kara kara düşünüyorum vallahi :))) Napalım kadın milletinin yazısı bu hahahhahahahaaa..
Ankaraya mı gelelim diyosun sen şimdi :))))
Bacım çok soğukmuş şimdi nasıl gelek oralara :))))
Hadi kalk sen gel buraya..
Çoook öpüyorum seni...


Pelinimmm, çok sevindim resimleri beğenmene canımcım :)))
Çok öpüyorum senii..

Sevgili Obur Fil,
Çok teşekkürler güzel yorumuna...
Sevgiler...

Handecimmm,
Misss gibi çikolata kokuları getirdin valla buralara :))
Sade kahven hazır kalk gel hadii, Sedayıda getir amaaa..
Çok öpüyorum...

Leyya'cımm,
Özlettin kendini bacım yaa..Demek kesme biçme olayına girdiniz heee:)))
Hayırlı olsun valla, daha nice mürüvetlerini görürsün inşallah hem oğluşunun hem prensesinin..
Bir dahaki buluşmaya gelcen ama:))
Öpüyorum seni..

Feyza Fidan dedi ki...

Ahhh Yarenimmm, gözel bacumm benim..Kurban olam keşke olaydın burdada buluşaydık senlede..Kısss resimleri koyacam şimdii sayfaya emme kafalar yine yokkk bilesün :)))
Çok öpüyorum gurbetkuşum seni...

Firuzem, çok teşekkürler cancağızım, beğenmene çok sevindim valla resimleri...
Çok öpüyorum seni..