19 Şubat 2008 Salı

KALP KEK VE BÖĞÜRTLENLİ CHEESECAKE

''Aşık Eden Tarifler'' bu ayki etkinlik konumuz..Etkinliğe ev sahipliğini sevgili Minik Kuş yapıyor..Her zamanki gibi evsahibimize misafirperverliğinden ötürü teşekkür ediyor ve kolay gelsin diyorum :))


KALP KEK






MALZEMELER

4 yumurta (oda sıcaklığında)
4 kahve fincanı tozşeker
1 kahve fincanı süt (oda sıcaklığında)
1 kahve fincanı sıvıyağ
5 kahve fincanı un (elenmiş)
1 pkt. kabartma tozu (üzerine birkaç damla limon suyu dökülecek)
1 pkt. vanilya
1 portakal kabuğu rendesi
1/2 su bar. kuru üzüm
1/2 su bar. iri çekilmiş fındık
1/2 su bar. iri çekilmiş badem




YAPILIŞI
-Bir kapta yumurtaları ve toz şekeri mikserle iyice çırpın.
-Daha sonra sırasıyla, süt ve sıvıyağı ilave edin ve çırpmaya devam edin.
-Portakal kabuğu rendesi, vanilya ve kabartma tozunu ekleyin ve çırpın. Elenmiş unuda ekledikten sonra tahta bir kaşıkla kek hamurunu karıştırın.
-Son olarak üzüm, fındık ve bademi ilave edin ve yine tahta kaşıkla karıştırıp yağlanığ unlanmış kek kalıbınıza dökün.
-Önceden 175 C de ısıtılmış fırınınızda kekinizi yaklaşık 45-50 dak. kadar pişirin (Kürdan yardımıyla kontrol ederek süreyi uzatabilir yada kısaltabilirsiniz) .
-Ilıyan kekinizin üzerine pudra şekeri serperek servis yapabilirsiniz.

BÖĞÜRTLENLİ CHEESECAKE



MALZEMELER

2 paket iyice ufalanmış yulaflı bisküvi

130 gr. eritilmiş tereyağı

1/2 çay kaşığı tarçın

Üzerine:

2 kutu labne peynir

3 yumurta

1 su. bard. tozşeker


1 adet limon yada portakal kabuğu rendesi

Sosu:

300 gr dondurulmuş böğürtlen

50 gr tereyağı

1 limon suyu

3/4 su bard. tozşeker

1 çay kaşığı buğday nişastası


YAPILIŞI

-Tüm malzemelerinizin oda sıcaklığına gelmesini sağlayın.

-Eritilmiş tereyağı, tarçın ve bisküvileri elinizle karıştırırarak hamur haline gelmesini sağlayın. Yağlanıp yağlı kağıt serilmiş ve tekrar yağlanmış kelepçeli kalıbınıza bisküvili karışımı dökün ve kalıbın tabanına iyice yayım. Yanlarını biraz yükseltin. Dinlenmesi için buzdolabına kaldırın.

-Diğer tarafta labne peynirlerini mikserin düşük devri ile çırparak pürüzsüz hale gelmesini sağlayın. Toz şekeri azar azar ilave ederk çırpmaya devam edin (2 dk.)

-Yumurtaları birer birer kırarak karışıma ekleyin ve düşük hızda çırpmaya devam edin.

-Limon veya portakal kabuğu rendesini ilave edin, hafifçe karıştırıp karışımı bisküvili hamurunuzun üzerine dikkatlice boşaltın. Hava kabarcığı olmaması için kalıbı hafifçe sallayın.

-Kalıbınızın altını ve yanlarını alüminyum folyo ile iyice kaplayın ( su girmemesi için), büyük bir fırın tepsisine sıcak su koyun (kalıbınızın dibine 1 parmak su gelecek şekilde) ve kalıbınızı bu tepsiye oturtun.

-Önceden ısıtılmış 165 C fırında 45-50 dak. pişirin. Salladığınız zaman cheesecakeinizin ortası sıvı olacak. Daha sonra bekledikçe sertleşecek.

-Cheesecake soğuyunca buzdolabına koyun ve en az 5 saat kadar dinlenip soğumasını sağlayın.

-Bu arada sos malzemelerini bir kapta karıştırın ve ocağa alın. Kısık ateşte, hafifçe karıştırarak kaynayana kadar pişirin. Kaynadıktan 5 dakika sonra sosunuzun altını kapayın. Soğumasını bekleyin.

-Sosu soğuyan cheesecakeninizin üzerine dökün.

**Benim kelepçeli kalıbım 22 cm. olduğundan cheesecakekim ince oldu. 18 cm.lik kalıpla yaparsanız daha kalın bir kekiniz olur :)

Afiyet olsun...

75 yorum:

NiNo dedi ki...

vasssssssssssssss bekle bekle degdi he :) super bisi olmus bide fotolar kotu demezmi gebertecem bu kizi yahu masallahhhhh bogurtlenleri ben yiyem :DDDD

ayseyaman dedi ki...

Feyza her iki tarifinde çok güzel görünüyor. Bu resimleri özellikle mi arkası beyaz cekiyorsun yoksa foto makinan bozuk o yüzden mi arkaları beyaz cekiyosun..:))
Her nasilsa pek güzeller, ben karar veremedim hangisi daha güzel diye..
ikisinede aşık oluverdim...:P ellerine sağlık canim..
sevgilerle ;)

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Ablacığım,
Maşallah, O güzel ürünleriniz fırından çifter çıkmaya başladı. Ellerinize sağlık, etkinlikte başarı getirmesi dileği ile, hoşça kalınız. Saygılar.

yaban mersini dedi ki...

ben cheesecake bayıldım..çok güzel görünüyor..çok seviyorum bir de..ellerine sağlık cnm..

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

FEYZACIMMMMM CANIMMMM ELLERINE SAGLIK...... NEDENSE CİKOLATASIZ TARIFLERİ DAHA ÇOK SEVİYORUM.....BÖYLE İÇİNDE BİRAZ DA MAYHOŞLUK VEREN MEYVELİLER VAZGEÇİLMEZİM.... CHEESECAKE'İ DE HERHALDE BEN ÖYLE SEVİYORUM DİYE BÖĞÜRTLENLİ YAPTIN:)))).... KEK DE AYRI GÜZEL BAKIYOR...... SEVGİLER...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

O böğürtlenli cheesecakeden bir dilim de bana ver Feyza Fidan ben bile aşık olurum sana :))

Aynur dedi ki...

bende aldimmmm kalpli kalippppp::)) bende yapcam iste en kisa zamandaaa ::)) görmemisin kalibi olmus durumu benimkide ahahah :) napim pek seviniyorum böle durumlarda :)

eline saglik nefis gozukuyo

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Feyzacığım, canımın içi beceride senin üstüne adam tanımam ben:))))kızım bu ne hal, hem bilgisayarım bozuk dersin, hemde bir yandan da yine yetişirsin buralara:))))Allahım Allahım valla tam aşık olunacak pasta.banada yapıver gülüm bir adet.ben böööööyle işleri beceremem hiiiiiiiç..emmmeeeee denemezsem neyim ben:))))))
en kısa sürede malzemeler alınacak ve böööyle bir pasta yapılacak..
not: Serhat Karstanım anacım....20 yıldır Kocaelili olduk ya gerçi..ondan önce Almanya-Bursa-Kastamonu gezdik durduk anacım.memleket işte..6 yaşındada çıksan oralardan kan çekiyo anacım.
asotu.blogcu.com

Gönül dedi ki...

gepçemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ne güsel olmuş bunnar böyleee...ben onnarada sanada ayık oldum nolcak şimdi eranı napcaz de bana.......öpüyorum elciklerine sağlık balam...

DENİZSEFASI dedi ki...

feyza, kız öldürecen mi sen beni. bunlar da ne öyle. çoooook güzel, ellerine sağlık

EZGi :)) dedi ki...

FEYZAAAMMMM KISS SEN SABAH SABAH ÖLDÜRCENMİ BENİİ:(((
OLMAZKİİ YAAA BU KADAR ENFESİ YAPILMAZ Kİİ YAA:))
ÇOK CANIM ÇEKTİİ,İÇİM GİTTİ:((
YİNEEEEEEE
HARİKASIIINNNN ELLERİNE SAGLIK KOCAMAN SEVGİLER

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Feyzacığım. Kek de çok lezizdir ama cheescake'i fena halde canım istedi. Ne olacak hiç bilemiyorum :((

Yaren dedi ki...

Ne güzel olmuuuusss,ellerine saglik Feyza can yine güzellikleri sunusun.Elmali turdada cok güzel olmus mmm cok severim.Burda onun guccünden satilayor,emme aile boyu icin böyle büyük boy ey olur.Ellerine saglik kepce hatuuun.feyzaaa caaan gendüe ey bak hemii,sevgilerimi biraktim bi dene de öptüm senii.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Oy oy oy oy tam aşık oluncak tarif yani:)
Ellerine sağlık kepçem:) Süer süper:)

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ANAAAAA her iki tarifde beni kalbimden vurdu yaf:)aşık oldum ben galiba..
ellerine sağlık cnm..çok güzel olmuşlar..akan böğürtlen sosunu parmaklamak istiyorum:D
not: aşktan gözü dönmüş bir dost:))):P
sevgilerimle.

Delfina ; dedi ki...

kalp keke portakal enfes tad vermiştir eminim...çiizkek yemedim ben hiç yaa,bir tabak alabilir miyim feyzacım...ellerine sağlık mmmmmm

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Amaninnn aneyyy... Kepçem yaaaa cheesecakeden kaldımııııı??? Ben cheesecake canavarıyım da... Nasıl yaptın bunu bana... Kaderimde cheesecake'ke bakıp sulanmak da varmış :)) Keki unuttum sanma o da başka bir güzellik... Öpüldün...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Kepçeeemmm, canım Kepçeeemm,

Ben aşık oldummm:)) Ama hangisine bilemedim:) Kalp keke mi, cheese cake mi, senin sıcacık dostluğuna, kalbine mi:))

Canım, ellerine sağlık,

Sare'mi ve seni sımsıcak kucaklıyorum, kocaman öpüyorum....

Sevgiler......

nagehan dedi ki...

Canım merhaba ben döndüm, aranıza katılmayı o kadar çok istemiştimki oysa. Olmadı nasipse başka birgün inşallah.
Kalp pastan harika olmuş ellerine sağlık.benimde böyle bir kalp kek kalıbım var ama küçük çapda. Senin ölçüyü ikiye bölüp yapsam nasıl olur acaba???
Canımcım bana yazdığın yorumda hemşerim demişsin Erzurumlumusun yoksa???
Gerçi çokdandır sorucam bir türlü soramadım gelininin adını gördüm ya birkaç kez Nilay Cinisli diye . bizim burda cinis köyü var ordan olabileceğinizi tahmin ettim.

Neyse ben şimdi kaçıyorum canısı, sevgiler
Nagehan

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Fayza Hanım merhaba:) Ben cheesecake de takılı kaldım:) Acaba rejimde olmamın etkisi mi? Ellerinize sağlık! Fotolar süper:) Sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

iki nefis pasta ikiside birbirinden lezzetli olmus,kalpli pastan cok zarif ask kokuyor,bögüetlenli cheescakede üstündeki sosuyla gel beni ye diyor ikisindende aldim bir dilim eline saglik feyzacim

LeYYa dedi ki...

hiiiiiii cheesecake benim blog alemine dalmamı sağlayan bir aşktır zaten .herzaman ayrı bir yeri olmuştur bende.cheesecake tarifi araken blogları kefşetmiş sonrada hadi bende sayfa açayım deyip başlamıştım.sayende aşk tazeledik))iki tarifin hatta aşağıdaki turta tarifin de dahil olmak üzere hepsi aşık edecek nitelikteler.7 kocalı hürmüz müyüm neyim))

NiNo dedi ki...

ay okullum benim yazmissin ya hahahhaha liselim, benim der gibi hahahaha deli kizzzz :DDD

ebrulitatlar dedi ki...

Feyza kek nefis, cheeseke bayılırım. Harika, bittim bu ne güzellikdir böyle. Ellerine sağlık gülüm. Bu tariflere aşık olunmazda napılır. Sevgiyle öpüyom kocemen..

uygarimizlahayat dedi ki...

Sihirlim gepçemmm, bu tarifler insanı aşık etmez, kara sevdaya bile düşürür valla :)) Ellerine sağlık canımcım, süper olmuş ikiside, afiyetler olsun...

cekirdeksizuzum dedi ki...

hmmm nefis olmuşlar. cheesecake bayılırım ben.
sevgiler...

pelince dedi ki...

Vallahi şahane olmuş,inan fotoğraflarda öyle.Ellerine sağlık.....
Böğütlenli cheesecake bende istiyorum bende:))

Sevgilerimle

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar, ellerine saglik, ne harika lezzetler yapmissin, sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Düşman çatlatırsınız siz yaptıklarınız çok güzel. Elinize, yüreğinize, gönlünüze sağlık.17.02.2008 - 23.02.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 15 EV SAHİBELİĞİNİ http://dogada.blogspot.com/(Gül Ablamız)yapıyor. Sizleri mümkünse orda görmeyi çok isterim. Hoşçakalın...Aleyna-Dilara

Tijen dedi ki...

Bana da bundan yaparsan ben de seni gezilere götürürüm Feyza'cığım. Deliye her gün bayram misali, ben her gün zihnimde gezilere çıkıyorum zaten!

sekergibi dedi ki...

feyzoşum benim
bu etkinlik yanlış olmuş şekerim.
tarifleri değil seni aşık olunacak kadın seçiyorum.
erkek olsaydım varya böle kek yapan bir kadınla evlenirdim.
her işte bir hayır var demekki iyiki erkek olmamışım 100 kilo olurdum.
sen yapardın ben yerdim hehhhheeeeeee

Cafe Gusto dedi ki...

Amanıııııınn yemede yanında yat dedirtiyor.Valla çok canım çekti.Ellerine sağlık..

aNNePeRi dedi ki...

Kek benimdirrrrrrrr :)Üzerinde de pudra şekeri ohhh ohhh :))Ellerine sağlık sevgilerden bir demet efenim :)

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Kalp kekin,böğürtlenli cheesecake'in nefis görünüyor,ellerine sağlık.
Böğürtlenli Cheescake'in üzerinde ki sos yok mu,hangi babayiğit bu lezzete hayır der şaşarım.

sevimin sayfasi dedi ki...

feysacim artik masallah cifter cifter döktürüyorsun canim
kekde cheesecakede harika olmus canim
ellerine saglik

Ferhanca dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık.Sayfan aşk dolu..:)) kalpler nefis . gönlün sevgiyle dolsun..

Adsız dedi ki...

selamlar feyzacim,

ikiside süper olmus.

ellerine saglik canim...

iki tarifin beni asik etti :)) süpersin...

hayirli geceler, anca simdi yazabildim yaprak dökümü izledimde haha :)))

Adsız dedi ki...

Feyzacım güzel yorumun için çok teşekkür ederim.Artık sık sık görüşürüz canım.Sevgilerimi yolluyorum.
Ve tarifin ve sunumun tek kelimeyle
harika diyorum.Kızını da öpüyorum darısı başıma İnşallah.
İyi geceler canım.

Pastanı Seç dedi ki...

canım ellerine sağlık harikasın.

sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

öncelikle ziyaretin için çok teşkr ederim canım...kek ve cheescake bayıldım süper olmuşlar ellerine sağlık...sevgiler görüşmek üzere

Feyza Fidan dedi ki...

Ninommm,
Ay bacım yaaa tamam çok kötü değil ama :(( Hadi sen böğürtlenlerden yii accık :)))
Öptüm seni..

Yamanımmm,
He valla özellikle beyaz çekiyorum, beyaz örtü, beyaz tülperde :)))) Fondaki malzeme bunlar...
Öpüyorum seni...

Klasiğim, çok teşekkürler,
Sevgiler...

Süheylamm, çok teşekkürler,
Öpüyorum çok..

Nesrincim, he canımcım sana yaptıydım bu cheesecakeki..Amma sen gelmeyince biz yedik :(
Kocaman öptümm,

Burcumm Çalışkanımm,
Komplesi feda olsun cheesecakekin sana :)))
Öptüm seni...

Aynurcuumm, kalpli kalıptan ne çıkacak merak ediyoruummm :)))
Öpüyorum..

Sebilayım, canım benimmm, sen iste 40 tane yapıyim sana :)))))
Çokkk öpüyorumm..
Canım benim bu arada nerdeyse hemşeri çıkacaktık ama olmadı, eee bizde fahri hemşeri olduk hemiya :))))

Könülümmm,
Hakket güzelmi canummm benimmm :)))
Öptüm seniiii...


Semacımm, Sağol canımcımmm, bende senin irmik tatlılarına hayran oldum :)))
Öpüyorum seni..

Feyza Fidan dedi ki...

Fıstıkcım Ezgimm,
Sen bunların daha güzellerini yaparsın ayoll, hamaratım beniiimmm,
Öpüyorum seni...

Burçincim benimm,
Accık daha yakın olaydık kalkıp getiriverirdim vallahi :))
Çok öptüm senii..

Ay benüm gurbet kuşumm Yarenimmm,
Çok çok öptüm seniii canımcım benimmmm:))


Lululuşummm, co-piloların en prensesiii,
Öptüm güzel yanaklarını :)))
Bakalım hangi blogta karşıma çıkıcan bu sefer ihihihih...


Özlemim güzelimm,he valla sosa ekmek banalım gel birlikte..Pek nefasetliydi ayıptır sülemesi :))))
Öptüm seni...

Delfinammm, kalk gel bana ben sana cheesecake yapıyim canım arkadaşımmmmmm..
Öptüm seni çok...


Ayselimmmm,
Kaldı kaldıııı, sana ayırdıydım 2 dilimmm :))) Hadi gel yanınada kahve yapam :))
Öptüm seni...


Rapummm,
O senin kalbinin, gönlünün, yüzünün güzelliği, canımın teee içi...Prensesim, saçları dopuğuna değenim, Sareyle seni, kucaklıyıppp öpüyozzz öpüyozz bi daha öpüyozzzz..

Nagehanımm, canın sağolsun bacım yaa..İnşallah bir dahaki sefere buluşuruz.. Dediğim gibi Erzurumluyum, Cinisliyim.. evlendim Fidan oldum..Tahminin doğru canım benim o köyyy bizim köyümüzdürrrr, gitmeesekteee :)))
Öpüyorum çok..


Sevgili Seblacım,,
Eee tabiki bu durumunun makus recümle direkt alakalı :)))
Bende zaten bu gidişle şok diyet tarifleri vereceğim yakında :((( Gidişim gidiş değil yani :)))
Öpüyorum...

Canım Öznurum, her ikisinide al götür güzel arkadaşım, afiyet ,şeker, bal ,şurup ,tahin pekmez olsun :)))))
Çok öptüm seni..

Leyyacımmm, o zaman sana bademli cheesecake tarifin varmıııı diye sormak geldi içimdennn..Ayy bir türlü güzelini bulamadım ki yapıyimm eşime :(((
Çok öptümmm..

Ninininommm, heyaa okullumsun sen benimm kısss :)))
Bir daha öptüm seniii...

Ebrucummm,
Bilmemki aşık olundumu olunmadımı daha soramadımki eşime :))
Öpüyorum senii...

Böcüümmm, öyle dion ama hiç karasevdaya düşmüş gibi durmuyoo benim beyyyy :)))) Ay ne komik oldu beyy lafı :))) Annem derdide gülerdim, şimdi ben didim valla...
Öptüm senii böceeeim benim...

Çekirdeksizim benim, çok öpüyorum senii..

Ay Pelinime bakın helee..Ayoll yakın mesafedeyiz, tembellik etmede kalk gel canımcım, veriyim 2 dilim sanaa güzel arkadaşım benimmm..
Öptüm seni...

Ayşecim çok teşekkürler,
Çok öpüyorum seni..

Aleynacım Dilaracım,
inşallah katılacağım bu etkinliğe :))
Öpüyorum sizi..

Tijennnim, istediğin bunlar olsunnn, hemen yapıverim, sen bavulları hazırla, bavulun cebii çoktan hazır bekliyor :)))
Çok çok öptüm seniii..

Şekerimm benimmm,
Bu yorumunu gidip gelip eşime okutuyim o zaman cancağızımmm :)))
Ay kilo milo deme bana şekerimmmm, aldım başımı gidiyorum bende :((((
Çok öpütüm seni...

Feyza Fidan dedi ki...

Ay benimmm canım Serpilim, al oğluşunu kalk gel buralara yapıyim sana bunlardan :)))
İkinizide kocaman öpüyorum...

Anaperimmm,Ümmügülsümümmm,
al canımcım, istediğin kek olsun, afiyetle ye cancağızım :))
Öpüyorum seni...

Muhteremimm, ne diyim canımcım güzeldi hakkaten, acaba diyorum frambuazlı dahada güzel olurmuydu acep :)))
Öptüm seni..

Sevimcimmm, he valla, etkinliğe çiftli tarif denk geldi :))
Ama artık yapmamak lazım, yapsakta yememek lazım bacım yaa :))))
Öptüm seni...

Ferhancam,
Beğendiğine çok sevindim canım arkadaşım, şöyle bir baktım dediğin gibi iki kalpli tarif olmuş sayfada :)))))
Öpüyorum...

Ayselimmm, sendemi Yaprak Dökümü seyrediyon canımcım :)))
Öpüyorum çok...

Mucizembenibul, inşallah canım arkadaşım :))
Öpüyorum..

Canım Pastanı Seçcimmm,
Teşekkürler güzel yorumuna canımcım,
Öpüyorum..

Serap'cımm,
Çok teşekkürler,
Görüşmek üzere,
Öpüyorum...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzosum,
harikasin gercekten, bir degil artik iki tarifle cikiyorsun karsimiza helal olsun sana, hersey icin ellerine saglik diyorum.

Güzel arkadasim, bu ekmekli salata fikri benden degil ya maalesef Italyan komsularimizin aklina gelmis, benim degil.

Bende seni cok öpüyorum güzel arkadasim benim, hoscakal...

Feyza Fidan dedi ki...

Kevserimmm ben anlamam İtalyan komşu felan, bu tarif defterime Kevserimin tarifi diye not edilecek..Öpüyorum seni...

TATLI DİYAR dedi ki...

iki tarifte birbirinden muhteşem ellerine sağlık
nefisssss görünüyorlarrrrrrr
sevgiler...

nagehan dedi ki...

Canım döndüm diye yazdım ama görmemişsin sanırım.Yemin ederim buluştuğunuz gün hiç aklımdan çıkmadınız ama oğlum oralarda çok hastalandı, kına gecesi günü sabahdan akşam 6 ya kadar hastanede idim serum falan taktılar çocuğuma. Buluşma günüde Küçükyalıda halamın evindeydim oğlumla birlikte çocuk baygın bir şekilde yattı tabi bende başında durdum. Şimdi artık mazeretimi anlamışsındır.
Valla ne yalan söyliyim blog aleminde en merak ettiğim birkaç arkadaşımdan birisin sen, e şimdi hemşeri olduğumuzu öğrenince de bu merak ikiye katlandı. Msn ni yazsana ekliyimde ordan konuşalım oldumu ama benim blogcudaki sayfaya yorum olarak yazki orda yorum düzenlenebiliyorya ondan yani.
Şimdi kaçıyorum sonra görüşürüz canımcım.
Sevgiler
Nagehan

Aynur dedi ki...

Kalp pisircem kalp :) olur mu ? ::)))

Ne pisirim ayol tabikide kek pisircem::))

selam ve sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

saniyesultan dedi ki...

ellerinize sağlık güzel gözüküyorlar

Naşide Dönmez dedi ki...

canım bunlar harikaaaaa.ellerine sağlık.hele o kalp kek varya insanı bomba yapar bomba:)))

daimamutfak dedi ki...

sevgili feyza hepsi hoş, hepsi nefis görünüyor..ellerine sağlık..

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Feyzacığım, ziyaretin için teşekkür ederim. Çok memnun oldum. bloğuna gelince daha bir sevindim böğürtlenleri görünce. pastadan akan karamelli meyvelere bayılıyorum. hep aklımda ve çıldıracağım :) nereden bulacağım böğürtlenleri? marketlerde yaz kış hiç rastlamıyorum bu tarz meyvelere. heleki frambuaz, bunları bulmanın bir yolu olmalı :)
Sevgilerimle

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Feyzacigim, gariban fotograflarim hakkinda soylediklerinle bitirdin beni, koparttin. Sen bir sey iste benden , yapayim; oyle mutlu oldum yani. Isin aslini soyleyeyim de gul. Biz gecen sene ediyle budu gittik fotograf makinesi almaya. Ama dersimize calismisiz, 'pahalisindan' alacagiz illa ki. Aslinda ayranimiz yok icmeye, ama ne kadar pahali o kadar iyidir diye dusunduk. En pahali ikinci makineyi aldik.Inanir misin 2 ay dokunamadik, cok karisik bir sey. Bir kitapcigi var, kitapcik degil ansiklopedi. Neyse ben ucundan ucundan karistirmaya basladim. Yani benim fotograflar iyi degil, elimdeki makine cok iyi. Ben tam kapasite kullanamiyorum. Veee bomba, fotografcilik kursu buldum, yemek kursum bitince ona gidecegim ve sahiden duzgun fotograflar cekecegim insallah.
Senden kiskanip elmali tart yapacaktim ya, tart kalibi aramaya gittim, gordun neler almisim ama bir tart kalibi bulamadim.
Son bir surpriz daha bu haftanin menusunde cheesecake (paykek) var. Yani senle karsilikli atisabilecegiz :)

Leziz Sofralar dedi ki...

Feyza'cim her iki resimede asik olmamak mümkünmü nefis olmuslar ellerine saglik canim sevgiler...

DENİZSEFASI dedi ki...

arkideş nerdesin ya, hadi fincan kekini yapta koy bakalım nasıl olmuş, senin fotografların güzel oluyor
hadi bekliyoruz seni
öptüm

Feyza Fidan dedi ki...

Tatlı Diyarım,
Çok teşekkürler canımcım,
Öpüyorum seni...

Nagehancım, çok geçmiş olsun kuzuna canımcım, şimdi iyidir inşallah...
Öpüyorum seni...

Aynurr, pişir pişirrr :)))
Öpüyorum

Saniyesultancım, çok teşekkürleri
Öpüyorum seni...


Sevgili Ata Sofrası, çok teşekkürler güzel yorumuna, gerçekten bomba gibi birkek :)))
Öpüyorum seni...

Sevgili Daima Mutfak, çok teşekkürler,
Öpüyorum çok,

Asiyecimm,
Marketlerin dondurulmuş gpda bölümünde bunlardan var, ay neler yokki frambuazmı dersin, frenk üzümümü, çilekmi, vişnemi, offf off. Tabiki tazeleri gibi olmuyor ama yinede lezzet veriyor pastaya tatlıya :)
Öpüyorum çok...

Feyza Fidan dedi ki...

Nagehancımmm, Efecimin anası..
Ay beklenirmi bu kadar yeni makineyi denemek içüün :)) Ne güzel çeker şimdi o makine kurstan sonra varya..Benimde yakın vadede almayı istediğim tek şey cıkss bir fotoğraf makinesi..Öyle en iyi skalasında üst sıralardan alamam şimdülük ama şimdükünden iyi olsa yeter bana :))))
Neyse benim canımın içi şefimmmm,
Merakla paykekini bekliyorum..Eminim ki solda sıfır kalcek benimkisii...
Çok öpüyorum seni...

Sevalcim, çok teşekkürler canım arkadaşımm:)
Öpüyorum seni...

Semammm,
Yapcem yapcemm söz valla..Artık resimlerim garantili değil biliyosun, Allah ne verdiyse :)))
Öptüm seni ve Denizi..

hatice dedi ki...

Feyza'cım ne kadar güzel şeyler böyle, tek kelimeyle harika, hangisini seçeceğimi şaşırdım , ellerine sağlık..canım sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Haticem, çok teşekkürler arkadaşım benim :))
Çok öpüyorum seni..

hdidem95 dedi ki...

her ikiside çok güzel görünüyor tesadüfen geldim sayfanıza iyikide gelmişim:)) ellerinize sağlık tarifleriniz birbirinden güzel sevgiler

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

şekerim feyzammmm,
inan bloğuna gelince önce içim açılıyor sonra midem kazınıyor:))))
bu ne güzellikler böyle...
ellerine kollarına sağlık nefis ve şık görünüyorlar...

öptüm şapur şupur:)

Adsız dedi ki...

selamlar feyzacigim, sihirli kepcem...

kiz kimbilir bu yaptigin pastalardan hala buz dolabinda biseyler vardir,

eee bu düsünceyle ugradim zaten yoksa hic gelirmiydimki :))

ee bir iki dilim alayim ne dersin :))

tekrardan ellerine ve yüregine saglik canim...

öptüm hoscakal, aysel

Unknown dedi ki...

Feyzacığım hepsi birbirinden şık olmuş yaptıklarının hepsine bayıldımmm. ellerine sağlık canım
sevgiler
Funda

made in funda dedi ki...

süper olmuş canım.resimler harika.eline sağlık.

pelince dedi ki...

Feyza öpüyorum tekrar,enerjin o kadar yüksek ki maşallah diyorum sana......41 kere maşallah.....

Hülya dedi ki...

Bu görüntüler aşık eder insanı zaten Feyza'cığım.

Nurten dedi ki...

Ooofffffff Feyzaaaa... bittim ekranın karşısında, hangisine baksam bilemiyorum :))). süper görünüyorlar süper süper :) ellerine sağlık

Saliha dedi ki...

YA VARYA SEN YASLANMASSINDA YAŞLANDIRMASSINDA..İÇİNDE BU ÇILGINLIK VE BU ÇOCUK VARYA RABBBIM HIC ALMASIN İÇİNDEKİLERİ...SİZİN GİBİ OLMAYI O KADAR COK ISTERDIM Kİ:))DEVLETLUYUMYA ACUK CİDDİYİMDİR BEN :(( KOLAY KOLAY GULMEM...O YUZDEN BU GIPTA HALLERI:)))
BU ARADA BİŞİ DİYEMDE GÜL;YAZ BOYUNCA ÇİZZZKEEKK DENEDIM DURDUM..EŞİM HEP SOYLENDI PARACIKLAR LAPNELERE GIDIYOR DIYE:pp EN SON GECEN GUN TUTTURDUM AMA HEP TARIFLERIN YARI ÖLÇUSUNU YAPIYORUMDA MI TUTMUYOR ACABA DIYE BU SEFER TAM ÖLÇÜ YAPTIM:pp 30 CMLIK KALIBA ,EHEHE MESHURDUR BENIM ZATEN PASTA YAPARIM,KURABIYE YAPARIM SANKI YÜZ KİŞİ YİCEK..SONUÇ; 1 HAFTADIR GIDIP GELIP YIYORUM...ENCOK OGLUMA YARADI BAYILIR LABNEYE ANNE PEYKEKTEN VERSENE DIYOR..KÜÇÜCÜK YAŞTA ÇİZZKEKI OGRETTIM NE DIYEYIM BEN:))))

ELLERINE SAGLIK..GAYRI BU ÇİZKEKİNİ YAZA DOGRU DENERIM ....SEVGILERIMLE..

Adsız dedi ki...

Bakmalara doyamıyorum sihirli kepçemmmmm.Vallahi bir harikasın ne diyeyeyim.Her ikiside birer şahane olmuş.İkisindende tatmak istiyorummmmmmmmm.Çok öptümmmmmm

Disalce dedi ki...

kardeş napıyon yaaa...niye iki tarif birden ekliyon....piyasayı mı kızıştırıyon..sonra demezlermi "feyza iki koyyo oraya gidekmiiii"

e tabi bizde kalacaz ortalıkta....lütfen cicişkom piyasayı rahat bırak....tek koy hatta yarısını koy....

canım arkadaşım....ellerine sağlık....ikiside harika....valla....
çok öpüyorum seni....muck...ahada öptüm bile....

Neşeli Sesler dedi ki...

Ben de haftasonu kalpli kek yapmıştım
Çok güzel görünüyor
Ellerinize sağlıkk

Adsız dedi ki...

Kız Feyzaaa nerelerdesin yahu.alıştık hergün tariflerine, kaç gündür bakıyorum bişey yok.ne oluyo, yapılamadımı yoksa bilgisayarın hala...tez gelesin hatun, merakta koymayasın bizi..öpüyorum canım.
sebilay

Feyza Fidan dedi ki...

Didemcim,
Zeynepcim,
Ayselcim,
Fundacım,
Defneylebirlikteciim,
Pelincim,
Nurtencim,
Saliham devletlüüm,
Hülyacım,
Pamuğum,
Disalim,
Neşeli Seslerim,
Sebilayımmm,

hepinize çook ama çok teşekkürler, güzel yorumlarınız için :))))

Çok çok çok öpüyorum hepinizi...

Mutfak Havlusu dedi ki...

bak gene bir cheesecake tarifi:)
artık nerde var bir adet cheesecake tarifi ben ardındayım hepsine yorumum var çünkü bir türlü yapamadım kendime:)
seninki nefis görünüyor hemde basit ve az kremalı olanlardan açıkçası şu 1000 gr labne diyenler bana biraz fazla gelmiştide yani çok peynirli nasıl olur bilememiştim ama iyiymiş.

yalnız bir sualim ar mesela üstüne sos için başka birşey denesek olurmu mesela beyaz çikolata nasıl olur yada hiçbirşey koymadan olsak olurmu.

Feyza Fidan dedi ki...

Mutfak Havlumm, bana sorarsan hem beyaz çikolatalı olur hemde hiç bir şey koymadan..Ama sanki biraz meyve sosu daha güzel olur gibi :))
Hiç bir şey koyulmayan tariflerde gördüm cancağızımmm...
Çok öptüm seni..