4 Şubat 2008 Pazartesi

FRAMBUAZ SOSLU TAVUK GÖĞSÜ


Yine bir hafta sonunu geride bıraktık.Dilerim herkes için güzel bir hafta sonu olmuştur. Şimdi önümüzde koskoca bir beş gün var..İnşallah mutlu, huzurlu ve başarılarla dolu bir beş gün olur herkes için..

Dedimki haftaya tatlı başlayalım da tatlı devam etsin günlerimiz ( güzel bağladım konuyu :) Vereceğim tarif benim çok sevdiğim bir tatlı olan frambuaz soslu tavuk göğsü..Bu tatlı çikolata sosuylada enfesss oluyor..


MALZEMELER


125 gr.margarin
1 su bard. un
1 kaşık buğday nişastası
1,5 su bard. tozşeker
1 litre süt
1 pkt. vanilya
1 pkt. damla sakızı (3 küçük tablet çıkıyor içinden)
Hazır frambuaz sosu




YAPILIŞI

-Margarini bir tencerede eritin. Unu ve nişastayı ilave edip kavurun. Unun kokusu çıkınca sütü ilave edin. Devamlı karıştırın.
-Toz şekeri,vanilyayı ve damla sakızını ekleyerek karıştırmaya devam edin. Muhallebi kıvamından biraz daha koyu bir kıvama gelinceye kadar pişirin.
-Dilerseniz kuplarınızı yada kare borcamınızı suyla ıslatıp tavuk göğsünü boşaltın. Oda sıcaklığına gelince buzdolabına kaldırıp 3-4 saat bekletin.
-Servis tabağınıza kupu ters çevirin ve frambuaz sosunu üzerine dökün.

Afiyet olsun..

Şimdi sıra geldi önemli bir duyuruya;
Herkesin severek, hayranlık ve taktirle takip ettiğini bildiğim sevgili CAFE FERNANDO (Cenk) Altın Örümcek 2007 'Bloglar' kategorisinde finalistler arasına girdi..Çoğunuz belki biliyorsunuz veya bilmeyenlerde şimdi öğrendi :))
Şimdi bizim bloglar arasındaki dayanışmayı göstermek için bir fırsatımız oldu :))
Ne yapacağız??? Tabii ki sevgili Cenk'e destek olacağız oylarımızla ...Nasıl mı? Cafe Fernando adresine giderek aşamaları öğrenebilirsiniz..Hiç zaman almıyor inanın ki:))


Gelelim bir diğer duyuruya :))) Duyuruyu Eyvah Yemek Yandı Gönül'üm den aynen buraya aktarıyorum:

DUYANLAR DUYMAYANLARA LÜTFEN DUYURSUN..........
ARKADAŞLAR UZUN ZAMANDIR BLOG ALEMİNDE BİRARADAYIZ....YORUMLAR SAYESİNDE ÇOK GÜZEL DOSTLUKLAR KURULDU..BİRBİRİMİZİ TANIMIYORUZ AMA KİMİMİZ ÖZELDEN MSN DEN GÖRÜŞÜYORUZ KİMİMİZ YORUMLARLA SICAKLIĞI YAKALIYORUZ..GÖNÜL İSTERKİ HERKESLE BİR ARADA KONUŞUP GÖRÜŞEBİLMEK FAKAT BU MÜMKÜN DEĞİL 50 KİŞİLİK BİR MSN GRUBU OLUŞTURMAKTA ARAP ÇARŞISI GİBİ OLUR TAKDİR EDERSİNİZKİ....DÜŞÜNDÜK TAŞINDIK VE 09.02.2008 CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 13.00 DA BULUŞMAYA GÖRÜŞMEYE KAHKAHALARI HAVALARDA UÇURMAYA, KEYFİ DORUKLARA ÇIKARMAYA KARAR VERDİK.....SİHİRLİ KEPCEM FEYZA FİDAN VE BEN YER KONUSUNDA ŞÖYLE BİRŞEY DÜŞÜNDÜK..EN ADALETLİSİ BU ÇÜNKÜ...ŞİMDİİ GELMEK İSTEYEN ARKADAŞLARIM BLOG İSMİ,KENDİ İSMİ VE OTURDUĞU YAKA ANADOLU YADA AVRUPA BUNU BİZE BİLDİRSİNLER BİZDE HANGİ TARAF ÇOĞUNLUKTAYSA O TARAFTA YER AYARLAYIP BULUŞMAYI DÜZENLİCEZ...HATTA AYARLANAN MEKANIN DURUMUNA GÖRE BELKİ HERBİRİMİZ BİR ÇEŞİT BİŞİ YAPIP GETİRİCEZ..BUNU SİZLERE DAHA SONRA YAZICAM..LÜTFEN 07.02.2008 TARİHİNE KADAR GELECEK OLAN KİŞİLER VERECEĞİM İKİ ADRESE MAİL ATSINLAR.....KATILMAK İSTEYEN HERKESİ BEKLİYORUZ....
BULUŞMA TARİHİ: 09.02.2008 CUMARTESİ
BULUŞMA SAATİ : 13.00
BULUŞMA YERİ : Katılmak isteyenlere özelden bildirilecek(mail ile)
KATILMAK İSTEYENLERİN MAİL ATACAKLARI ADRES:
sihirlikepce@gmail.com
gonlum75@gmail.com
pastacirapunsel@gmail.com
nilaycinisli@gmail.com


Ve gündemimin son aşaması, Mim Cevaplarım :)))) Sıkıldınız değil mi? Biraz daha sıkın dişinizi :))))
Canım Burçin'im (Burçin'in Denemeleri) ve yine canım Fulya' cım (Yunkabu)beni sobelemek suretiyle pişti oldular :))
Gelsin şimdi cevaplarım:)

İşte Bunlar Bakalım Kaç Tanesi Gerçek Olacak
1-Kızımı insanlarının kötü olmadığı, her türlü tehlikeden arındırılmış tertemiz bir İstanbul’da endişe etmeden büyüdüğü görmek ya da İstanbul’u bu nedenlerle terketmek…
2-Evhamlarımı bir tarafa savurup tekrar üniversite sınavına girerek Tıp Fakültesinden mezun olmak amaaaa doktor olmamak..
3-Çokk uzun bir deniz seyahatine çıkmak..Her limanda durup en güzel restaurantta yemek ve tatlı yemek ve yediklerimin tariflerini toplayıp dünyanın en büyük yemek tarifi koleksiyonunu hazırlamak.
4-Canım Gelinim Nilay’la çok özel bir cafe açmak
5-Sevdiğim insanların daima mutlu olduğunu görmek
6-Her yeni çıkan kitabı alıp hemen okuyabilmek ve yazarıyla tanışabilmek
Hemen yapabileceğim halde yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim
1-Meditasyon ve yoga yapmak
2-Sare’ye bir kardeş dünyaya getirmek :)

3-Yemek kitap ve dergilerimi artık bir araya getirip düzenlemek ve tarif defterlerimi temize çekmek
4-Süperrrr bir fotoğraf makinesi almak :))

5-Sigarayı bırakmak :(((
Dünyaya bir daha gelseydim
1-Sessiz bir sahil köyünde eşim ve kızımla birlikte yaşamak isterdim..
2-Bir daha geldiğim dünyanın, mutsuzluğun ne olduğunun bilinmediği cennet gibi bir dünya olmasını isterdim..
3-Gamsız, tasasız, evhamsız bir insan olmak isterdim..

4-Eğitimsiz, kültürsüz tek insanın kalmadığı bir Türkiye'de yaşamak

Ve ben Mutfakta Ateş Var Kevser'imi, Sefertası Belgin'imi ve Mutfak Doktorum Nirvana'yı sobeledimmm...

54 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın;
Feyzacığım tavuk göğsüne bizim evde bayılırlar, ama bu gerçekten şahane olmuş.hafta sonu oğlum için deneyeyim ben bunu.ellerine sağlık canım.
asotu.blogcu.com

Gönül dedi ki...

gepçemmmmmmmmm sihürlü güzel gözlü gepçemmmm harika olmuş ellerine asğlık...ne zaman gelipte yicez kız bunnarı rapımla :))))) bebişimmmm öpüyorum seni.....bide fernandoya gideyim bakalım madem git eddin senimi kırcam yavvvv:))) sevgilerimle yeşil gözlü afroditim benümmmm

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Sosun dokulusundeki matematik gozumden kacmadi, kenardan cikintilarin arasindaki mesafe ayni, kader mi bu yoksa bir sirri var mi :)

Tijen dedi ki...

Feyza'cığım,
Oralarda olsaydım yanınızda olmak isterdim mutlaka. Kalbim sizinle olacak, çok güzel bir buluşma olsun!

uygarimizlahayat dedi ki...

Yine harika bir tatlı ve yine harikaaaaaaaaaaaaaaa bir sunum, ellerine sağlık...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Yine harika bir sunum, ışıltılı bir görüntü. Ellerine sağlık Feyzacığım. Mime katıldığın için de çok teşekkür ederim. Bu sefer olamadı ama bir daha ki buluşmada mutlaka ben de olmak isterim ve de öperim :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Sabah sabah harika bir tatlıyla güne başlamak harika:)
Ellerine sağlık canım,süperrr görünüyor

Ateş Mutfakta... dedi ki...

CAnımın içiii, gepçeeem dedim sana bak yine geldin beni sobeledin..Ayy hangi ara cevaplayacağım bunu bilmemki..Tarif bile ekleyemedim bak takılı kaldım doğum günümde:)))Neyse gülüm sana can gurban..Eşceğizime sölimde evdeki internet problemini çözsün bu akşam..
Bu arada yaptıkların enfes görünüyor..Ellerine sağlık canım..
öperim seni..Bye..

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Feyza tavuk göğsü nefis görünüyor ellerine sağlık, oyunadaki yapmak istediklerim kısa zamanda olur inşallah

Adsız dedi ki...

canım yaaa,
sen beni böööle orta yerimden çattadanak çatlatıcan bu gidişle; bak uyarıyorum sayende gözüm arkamda gidicem!! aman aman sakın daha iyi bir makina filan alayım deme maazallah bu sefer beni kimse toplayamaz.:))
yaa valla bitiyorum senin bu resimlerine ; ben ki bu yıl sırf bööööle şahane resimler çekebileyim diye kursa gittim ama iğrenç ötesi bir hocayla karşılaştığım için bırakmak zorunda kaldım; gideyim bari bir kitap alyım okuyupp öğreneyim, resimleri çekip karşısına geçip facia egomu doyasıya rahatlatayım ki sen benim dilimden kurtulasın...ohh bitti cümle.!
her zaman ki gibi tavuk göğsü sayende bir kraliçe edasıyla duruyor ki sorma içine şeker yerine tuz koysan yine aygın baygın bakardım:))ellerine sağlık canımcım;
beni de sobelemişsin sağolasın bir haftadır vücudumu ele geçirmişolan -sanıyorum- grip mikrobundan kendimi kurtarır kurtarmaz cevaplayacağım anacım:))) hani salim kafayla bir düşünebileyim di mi?
zaten bu yorumla dengemin ne kadar bozuk olduğunu sen anlamışsındır:))!!
Öpüyorum canım sevgiyle ve güzel geçecek bir hafta seninle olsun:))

Feyza Fidan dedi ki...

Sebilay'cımmm,
İnşallah bu tarifide beğenirsiniz canımcım,
Çok öptüm seni
Bu arada mailini aldım, haberleşiriz :))


Hahahahh, kıss Gönül gelemiyceksiniz diom ne zaman annıycannn :))))) Ben yapıp ben yiycem bu datluları :)))
Çok yakında canımın içi, ciğerimin kenaru hahahhahahaha...(annadın sen onu)
Hasretle öptüm...

Daniel Efe'nin anası :)))
Tamamen kaderin cilvesi, hiç bir formül uygulamadım vallahiii :)))
Öpüyorum çok..

Tijen'im buralara geldiğin zaman mutlaka haber verirsen çok güzel bir organizasyonla seni ağırlarız hepbirlikte..
Çok öpüyorum seni..

Böcüğümmm, çok teşekküreler cancağızım benim...
Öptüm senii..

Canım Burçin'im, çok zevk aldım bu mimden bende..Ben teşekkür ederim beni dahil ettiğin için...Bir sonraki buluşmaya gelicen ama söz değil mi??
Öptüm seni..

Luluşum, nöbetçi blogcum benim :)))
Çok öpüyorum seni güzel yanaklarından..

Kevserüm benim, ben annamam, enişte na yapsın etsün düzeltsin sorunu..Takip ediyorum valla 2 günü geçmesin cevapların :))))))
Öptüm seni...

Seda'cım çok teşekkürler,
İnşallah hepimizin gönlünden geçenler bir bir olur :)))
Çok öptüm seni..

sevimin sayfasi dedi ki...

feyzacim gine harika bir tatli yapmisin yaaa
icim gidiyor baktikca
bir tabak ayir gece mutfagina dalarim;-)
ellerine saglik

bulusmanizi baya bi kiskandim:-(
keske bende orda olsaydim sizlere katilirdim
kahkaha seslerini simdiden duyar oldum
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Off beee,

ben niye yokum o buluşmada :(

Yine çatlatacaksınız beni hadi bakalım. :)

Canım Feyzam cevaplar şahane, sen şahane, tavuk göğsü desen daha ne olsun.

Hep mutlu ol hayatım

öpüyom seni
www.misssgibi.com

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Tatlın çok güzel görünüyor, ellerine sağlık. Sigarayı bırakmanın yolunu bulduğunda bana da haber verir misin, rica etsem.

Öpüyorum, sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Tavuk göğsü en bayıldığım lezzettir.Resim zaten harika olmuşşş ve bende gelmek stiyorum buluşmayaaaaaaaaaaa.Neden hepiniz istanbuldasınız sankiiii.Ben izmirdeyim biraz haksızlık olmuyor mu ama.Sevgiler öpücüklerrr

Adsız dedi ki...

Tavuk göğsü çok güzel görünüyor. Tabi lezzeti de öyledir. Frambuaz da bir akmış üstüne yani ye beni diye bağırıyor. Ellerine sağlık canım...

Feyza Fidan dedi ki...

Aaaa Belginime bakın hele :)))) Kıss accık susta bana sıra gelsin :))))) Ay keşke burda olsaydında sıkıverseydim yanaklarını canım benim yaaaa...Anacım makinam S.O.S. sinyalleri veriyo..Yakında kalıvircem makinesin, sen sağ ben selamet sonra hahahhahahahahah ..
Dengen felanda hiiiç bozuk deil valla , zımba gibisin güzel arkadaşım benim..Cevaplarını bekliyorum..Kocaman öptüm seni..

Sevim'cimmm keşke gelebilsen yaaa, ay çok güzel olurdu, Harika vakit geçirirdik hep birlikte ..İnşallah buralara geldiğinde görüşürüz canımcım hayırlısıyla..
Tabağın hazır, buzdolabının 2. rafında :))))
Çok öptüm seni canımcım..

Yaaa Misim tatlım, tadundan yenmezim :)))
Yahu gelin artık İstanboola sizde yaaa..Kalk gel diycemmm, nasıl gelecen..Biz gelelim diycemm oda olmuycak :))))
Sen buraya gelince görüşecez artık fıstıkcım..
Kocaman öptüm..

Feyza Fidan dedi ki...

Betülllll, olmuyor canım arkadaşımmm, olmuyor :(((((
Olsa keşke seve seve o formülü veririm sana :)
Çok öpüyorum seni..

Ayşem keşke gelebilsen pamuk prensesim sende yaa..Buralara yolun düşerse mutlaka görüşürüz ama:))
Çok öptüm canımın içiiii..

Canım Mihrabcım, çok teşekkürler, denersen eğer üzerine çikolata sosuda çokk yakışıyor..
Çok öptüm..

saniyesultan dedi ki...

çok sevdiğim bir tatlıdır. ellerinize sağlık .Şimdi istanbulda olmayı istedim,hep beraber ne güzel olurdu.Sizi arkadaş ekliyorum.

Mutfak Havlusu dedi ki...

ah ah tavukgöğsünün güzelliğinemi yanayım yoksa buluştuğunuzda sizlerle olamayacağımamı neresinden tutsam elimde kalıyor şimdi bu güzel mevzular tatlar:(((

sağlık olsun diyelim.
tavukgöğsünün sunumu gene şıklığıyla konuşturuyor ellerine sağlık.

Cafe Gusto dedi ki...

Feyzacığım bu tatlıları yapıp yapıp yiyormusunuz diye merak etmeye başladım.Tabi çöpe atacak değilim ya dediğini duyar gibiyim.Eğer yiyorsanız nasıl kilo almıyorsunuz bana biri anlatsın.Bizim evde tatlı şeyler çok az yenir.Bir kek yapıyorum 1 hafta da bitmiyor.Eşim de oğlum da tuzlu şeyler seviyor.Bloğuma güzel tatlılar koyamıyorum hiç.Senin tatlılarını da çok kıskanıyorum.
Ellerin dert görmesin yine çok güzel olmuş...
sevgiler....

Adsız dedi ki...

Selamlar Feyzacim,

tavuk gögsü cok severim, sen ne güzel soslu yapmissin,

ellerine saglik harika olmusssssssssss...

kiz senin tariflerini böyle görünce asureyimi yapamican, kolaylikla yaparsin, sana inaniyorummmmmm :))

iyi bak kendine canim,

selamlar aysel

Yaren dedi ki...

Feyza can sen ne yapmisin yine,5 yildizli hotellerdekiler gibi hazirlamisin,ellerina saglik beya,siyevdim bu tavugun bu halini.Hayde sana ey hafta diliyom ,gendüe ey bak;)

Gönül dedi ki...

yeabrımmmmmmmmmmm güzel gözlü ceylanummmmmmmmm ellerine sağlık göğüss yabu tavık göğsü enfes olmuş ..ahhh ahhha rapımla bize bunnarı yeme fırsatı ver yarabbimmmmmmmmmmmmmm aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:)))) öpüyorum bebişim seni.haydilililililili yar haydi lililili yarrrrr:))))

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

FEYZACIM
Ellerine sağlık tavukgöğsü harika görünüyor.

sevgiyle kal

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Saniye Sultan'cım, gerçekten keşke burda olsaydın :)) İnanki çok güzel bir gün geçirirdik hepberaber :)) Bende seni takip listeme aldım..
Sevgiler,


Zeynepcimm, valla keşke gelebilsen yahuu..Böyle diyince sizler üzülüyorum vallahi...
Canım benim inşallah seninlede buluşmak kısmet olur :)
Çok öptüm...

Serpilcim hiç sorma..Yiyoruz onları :)))) Ev nüfusu üç kişi ama banamısın demiyoruz :)) Tatlı canavarlarıyız biz :)))
Eee biraz kiloda alıyoruz tabi :)))
Çok öptüm...

NiNo dedi ki...

canim benim elciklerine saglik be oyumu kulanmistim zaten o yuzden duyurularina katilamiyorum malum turkiyedede degilim bulusmaya gelim :( bole eline saglikla idare etcek artik ne edek :*

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Haftaya tatlyla başlama fikrini sevdim.Heleki sütlü tatlı olura dahada iyi olur.Bayıldım ellerine sağlık arkadaşım...

Feyza Fidan dedi ki...

Ayselim valla yapamam diyorum, hiçç gaz verme bana :)))
Sen yap ben yerim :)))
Çok öptüm...

Ah benim güzel Yarenim, datlu bacımmm,sende kendüne ey bahh..Oğluşunu öp benüm yerüme :)))
Bende seni öpem...

Gönülllllllll, olmaz diom, OL-MAZZZZZZZZZZ..
Halı meselesi çözülmeden olmaz hahahhahahahhahahhahahah
Canımın içü, ciğerimin kenaruuuu,
öptüm seni

Feyza Fidan dedi ki...

Dilekcim çok teşekkürler,
Öptüm seni..

Adsız dedi ki...

merhaba,
ellerinize sağlık tariflerinizin hepsi çok güzel olmuş. benide takibinize alırsanız sevinirim. www.guzelevim.blogspot.com

Melek* dedi ki...

ah ah öyle bir köyde yer varsa banada haber ver:)bende orda otururum.gamsız tasasız olmak hiç bana göre olmasada çok isterdim:)

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

tarifin nefis,buluşma fikri harika ve cevaplar çok içten arkadaşım.

Feyza Fidan dedi ki...

Aaaaa Ninomm benimmm sen gel bişi dimesende olur, bir nokta koy ben anlarım güzelim benim,
Çok öptüm :)))

Gönülcüm,
Haftaya tatlıyla başlayıp tatlıyla bitirelim valla..
Çok öptüm seni..

Gültencim çok teşekkürler,
Hemen linklerime ekledim seni,
Görüşmek üzere..

Melekcimm,
Bulunca diyecem sanada..Komşu oluruz yanyana evlerde :)))
Çok öptüm seni..


Semracımmm,
Çok öpüyorum seni :))

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Kepçeeeem, sihirli Kepçemmm,
Yine sihirini yapmışsın, harikalar yaratmışsın canımmm:)

İkimiz de şu evhamları, gamları biryelere tatile falan göndersek ne dersin hayatım? Bakarsın hayat onlarsız daha güzeldir:)

Canımmm, ellerine sağlık,

Sevgiler kocaman kocaman......

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzam, Fidanim,
bugün sana yazmakta gec kaldim biliyorum hayatim, ama kizim hastalandigi icin onun icin kosturmakla gecti bu günüm. Eh, sizler de iyisiniz bakiyorum da bulusmalar, organize isler, harika bir fikir ama maalesef Nilay'a da yazdim mesafeler bize engel, baska bir zamana diyelim.

Sizler bizlerin yerine de kahkahalari havada ucucturun, yakisir arkadaslarima.

Gelelim, frambuaz soslu tavik gögsüne, müthis ötesi müthis görünüyor, resiminden adeta ye beni diyor, ellerine saglik hayatim.

Artik hafta sonuna bulusma resimlerinizden bol bol bekliyorum haaaa..birde öyle kesik kafali olmasinlar ... hi hi ..cok öptüm seni canikom..

DENİZSEFASI dedi ki...

feyzam fidanım, yine döktürmüşsün yav, ellerine sağlık, bu ne güzellik böyle.

canım, güzel mesajın için teşekkür ederim. Evet oğluşumla evde dinlendik, oynadık, güzel vakit geçirdik. Ama malesef bitti :((

Gelmeyi çok isterdim buluşmaya ama taaaa kırıkkaledeyim :((

Sobedeki cevaplarının gerçekleşmesini ben de çok isterdim ama malesef, güvenli bir şehir, kültürsüz insan olmaması... biraz zor gibi geliyor malesef.

sevgiler...
sema

NiNo dedi ki...

hafizim benim unv de vermiyolar karne ama :D senin icin bir karne yaparim benim canimmmmmmmmmmmm

fidaneli dedi ki...

görumcem, ellerıne sağlık:) hemen herkesın bıldığı ve yaptığı meshur tavuk göğsunu sen oyle guzel sunmussun kı dıyecek söz bulamadım.. bu arada bulusma da olmak ıcın can atıyorum amma ve lakın cmt lerı calısıyorum:( ve durumum ne olacak bılemıyorum:(( henuz dısarı cıkacak kadar ıyı hıssetmıyorum kendımı... bak sımdı daha da kötu hıssettım ya cok asosyal oldum ben coookkk:((

nagehan dedi ki...

Canım merhaba
yorum yazan herkes gibi bende bayıldım bu tatlıya, ellerine sağlık. Belgin ablanın dediği gibi harika foto çekiyorsun valla.Maşallah.
Buluşmanız nerde gerçekleşecek acaba çok merak ediyorum, gelmeyi çok istiyorum bu perşembe nasipse inşallah İstanbul da olacağım, gelmeyi çok istiyorum sizleri görmeyi tanımayı çok istiyorum.Yani kesin değil ama bütün imkanları seferber edip sizlere katılmaya çalışacağım (annemi kafalayıp 1 saat oğluma bakması için ikna edersem, abimi kafalayıp sizin yanınıza getirmesi için ikna edersem)
Anadolu yakasında bir yer olursa gelmem biraz daha kolay olur. Maille bildirin diye yazmışın ama , benim gelip gelmeyeceğim kesin değil ya o nedenle maille bildirmedim.Beni de ta Dadaşlar Diyarından gelen bir misafir olarak kabul ediverirsiniz inşallah.
Neyse bu kadar yeter, şimdilik kaçtım canım.
Sevgiler
Nagehan

sevdamavisi dedi ki...

Feyzacığım,
kilo vermeye çalışıyorum ben ya bu güzellikleri göstermeyin bana. ellerine sağlık.,
buluışma fikri çok güzel benim de hep aklımdadır ama maalesef İstanbulda olmadığım için katılamayacağım. sevgiler

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Canım ablacığım,
Sayfanızda yine güller açmış, 'Frambuaz Soslu Tavuk Göğsü' şakıyor. Allah size, sağlık, sıhat ve uzun ömür versin. Hürmetlerimle.

meleginmarifetleri dedi ki...

fezya önce tavukgösüne deyineyim öhöm öhm pek güzel olmuş bende yapıyorum çok harika bir tatlı oluyor herkese tavsiye ederim ellerine sağlık
gönülle ne güzel bir buluşma düzenlemişsiniz bende aranızda olmayı çok isterdim ama uzaklık tokmu ahh ah neyse sizin buluşmalarınız bloglarınızdan takip ediyorum artık ne yapalım bide senin dediğin gibi cenkede gideyim bakayım ne zamandır uğramamıştım hadi öptüm bay

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım ya süper bir görüntü yine:)))
ellerine sağlık bayılıyorum fotolarına...bak bayıldım yineee:))))
ellerine kollarına sağlık canım

kocaman kocaman öpüyorum

Feyza Fidan dedi ki...

Rapummm saçları dopuğuna değen prensesim :)))
El birliği ile atcez bu evhamları teee uzaklara hiiç merak etme :))))
Seni çokkkk öptüm prensesim benim...

Kevser, kıss yine Eldoş hastamı?? Geçmiş olsun valla benim kızı anca toparladım bu hafta..Bu çocuk milleti çok zor büyütülüyor yahu :)))
Allah hepsine sağlık sıhhat versin...
Canım benim senin yerinede yiyecem,
konuşup gülücemm, kulaklarını tıngır mıngır çınlatcaammmç Hiç merak etmeeee :))))
Çok öptüm bacım...

Deniz Sefammmm gelmişşşşşşş...Ay beni seni çok özledim ayoll...İyi yapmışsın canım dinlenmişsin, ohhh yarasın canıma...
Sefammm benimmm, niye gelmiyosun buluşmaya :(( Kırıkkale dediğin neredeki ahan da şura :))))
İnşallah bir sonraki buluşmada aramızda olursun cancağızım, öptüm seni çok...

Ninommmm,
O zaman tez vakit yolla karneni :)))))) Bekliyorum canımın içüüüüü..
Öptüm seni...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerinize saglik, cok nefis bir tatli olmus, sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Nagehanım dadaşımmm... Al sana bir süpriz bende ERZURUM luyum :)))))
O zaman napıyoz ?? Hemşeriler buluşma günü bir araya geliyoruz..Buluşma yerini bloglarımızda yayınlayacağız..
Görüşmek üzere,
Öpüyorum...

Sevdamavişim, sendemi İstanbul dışındasın yaaa..Seninlede sonraları görüşeceğiz desene :(((
Kiloları hiççç sorma,moralim bozuluyor :(((
Çok öptüm seni..

Klasik Tatcım, seninde herzamanki gibi ağzından bal damlamış, çok teşekkürler güzel yorumun için,
Kucak dolusu sevgiler...


FİDAANNNNNN,
mazeret bulmaaaa, gelicen işte :)))) Ben sana bakarım orda cep mendilim benim :))))
Sen iki dakikada sosyalleşirsin aramızda hahahahhahahah..
Cumartesi görüşmek üzere :)))
Özgeyi ve seni çok öptüm...

Feyza Fidan dedi ki...

Aaaaaa Melek sendende fire yedik valla :((((
Keşke burada olsaydın ne güzel olurdu yaa...
Buralara gelince haber et ama tamam mı :))
Çok öpüyorum seni...

Feyza Fidan dedi ki...

Zeynepcimmm,
Çok teşekkürler canımın içiiiii,
Bende seni kocamannnnn öpüyorum :)

Ayşecim, çok teşekkürler,
Öpüyorum seni...

ebrulitatlar dedi ki...

Feyza'cım herzamanki gibi şahane görünüyor. Ellerine sağlık canım. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Canim benim ne güzel bir tatli olmus böyle hem de ahududulu.Bayildim vallahi,ellerine saglik tatlim.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, ne kadar guzel gorunuyor resimden. Afiyet olsun tadanlara, sevgiler.

Nilay Cinisli dedi ki...

Davık göğsüne :)))))))))) sen annadın :)))))) geç de olsa tebrik yazısı yazacağım canım..Pek albenili ,pek güzel bir görüntü olmuş..Dün de dile getirdiğim gibi :))))Harika...Ellerine ağlık gepçeeeee

Feyza Fidan dedi ki...

Ebru'cum çok teşekkürler,
öpüyorum seni..

Senemcimmm, çok teşekkürler güzel arkadaşım,
öptüm seni..

Aybikeeemmm, çok teşekküler..
Kocaman öptüm...

Aaaa gelinnnn...
Hee annadum ben onu :))))))
Teşekkürr ederim tatluma yaptığın iltifata :))))
Öptüm canummmm..