10 Şubat 2008 Pazar

BULUŞTUK BİZZZ GELMEYENLERE İTHAF OLUNUR :))



Buluştukk bizz nihayettttt..Çok da iyi etmişiz vallahi...Harika bir cumartesi oldu benim için...Gelmeyenler oldu tabii..Ne diyim ki onlara ben şimdi..İllaki mazeretleri vardır değil mi kızlar ??? Ama eğlenceyide kaçırdınız haberiniz ola :)))

Gelinim Nilay, Könülüm Gönül, Rapunselim Didem, Makaron üstadım Işıl , Sarı mutfağından çıkıp teee uzaklardan gelen Hande, Lilaaa Pastacı Ferah..Kadro bu şekildeydi..Gözlerimiz kapıda bekledik tabii geleceğim diyen arkadaşları ama ıı-ıhhh gelmediler bir türlü..Canları sağolsun hepsinin..





Buluşmadan resim bekleyen arkadaşlarım var biliyorum, amaa yine yüzleri çekmeme kararı aldık :))) Yukarıdaki resimde sol baştan Gönül, Bendeniz ve Gelinim Nilay böyle bir poz verdik:))) Eee idare etceksiniz artık :)))) Bu arada blogumdaki resimleri beğenen arkadaşlarımmm, fotoğraf makinem bitti, artık resim çekemez hale geldimmm :(((( Bakalım ne yapıcam bundan sonra..Bu resimler Nilaydan...



Yemek blogu olan bir sürü hanım bir araya gelince ne yapılır ??? Tabii ki önce bir güzel yemek yenir (bir tek ben tabağımı sildim süpürdüm bu arada, yetmedi yan tabaklara sulanıp yemek ilavesi yaptım kendime kızların şaşkın bakışları eşliğinde :))))

Işıl'cımın makaron maceralarına doyum olmadı, Hande'cim kurs maceralarını anlattı hele kahvaltı kısmı çok nefasetliydii..Sıcak poğaçalar eşliğinde mis gibi taze demli çay haaa Hande :))) Lila Ferah'cımla kızlarımızdan bahsettik, yuva nerde, çabuk alıştı mı senin kız, hangi antibiyotik şöyle, hangisi böyle :))) Canım Rapum midesinden muzdaripdi accık çok yemedi ama orada olması bile yeterdi benim için..O olmazsa olmaz kesinlikle, yüzünü hep gülerken görmek istediğim bir prenses o...Gönül Deliiiii. Delii etti beniide kendine uydurdu..Bir dahaki sefere sözkonusu mekan bizi almaz herhalde, çevreye verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü :))))))) Gelinim asil mi asil...Onu hergün görmezsem uyku uyuyamam deilmi Nilay :)))) Bide günde 40 kere telefonla konuşuruz karşılıklı apartmanlardan :))) Konuştukta konuştuk dünde...Yan masalar kimbilir neler dedi bizim için :)))


Çokk güldük, çok eğlendik, e tabii çok yemek yedik...Harika bir gündü..Sizleri tanıdığım için çok mutluyum kızlarrrrr...Şimdi benim makineden fluluuuu bir resimle satırlarımı sonluyorumm :)))))



38 yorum:

Adsız dedi ki...

Feyzaaa kız, bende diyorum bu işte bir yanlışlık var. Girnede cafede oturdum bekledim.. gelmediniz.. Meğer buluşma yerinde hata yapmışım :))))

Bidaaakine bende gelicem yaa banane...

Çook kıskandım çook

www.misssgibi.com

Feyza Fidan dedi ki...

Anaaaaa bende diyorum Zerrin nerde kaldı hahahahha..Çok bekledin mi Misim yaaaa :))))))
Kıskanma bee, gelincen nasılsa bu ara :)))) İllaki buluşucaz seninle yavru kuşum benim...
Öptüm seniii...

meleginmarifetleri dedi ki...

Feyzacım hemen sizlern bloglarına geldim bi baayım neler yaptıklarını anlatmışlarmı resim koymuşlarmı diye merakımdan çatladım kızlar vallahi sefanız olsun hadi öpüyorum canım bay

Leziz Tarifler dedi ki...

harika ama ben kaçırmısım ne yazık ki. sürekli takip edemiyorum ve yakalayamıyorum. ne güzel yapmışsınız Feyza cım.

Adsız dedi ki...

feyzacığım aaaaaaaaaaaaahhh.bilsen ne çok istedim gelmeyi.uzakta olsa planlar yaptım.şu saatte yola çıksam olur dedim.hatta hiç bilmem ben oraları eşim getirecekti..
amaaaaaaaaaa, oğlum arkadaşlarını toplamış gelmiş.hepsi samsundan, konyadan,ankaradan çocuklar, onları bırakıpda gelemedim:(((((((((yemek yapmak gerekti, hizmet etmek lazımdı:((((bir daha olursa neresi olursa olsun gelmeye çalışacağım.söööööööööööööööz..aaaaaaaaaaahhhhh.hatta burada bile ağırlarım vallahi sizi:............
asotu.blogcu.com

ebrulitatlar dedi ki...

Feyza'cım dünde benim işim dışarıda erken bitti. Telefonunuz olsaydı nerdesiniz diye arayıp gelecektim vallahi. Ama maalesef yoktu. Ben daha çok kişi gelir diye düşünmüştüm. Sayıca azmışsınız. Neyse güzel bir gün geçirmişsiniz. İnşallah birdahai sefere görüşürüz diyeyim. Sevgiler,öptüm..

Adsız dedi ki...

ay çok kıskandım ben bu kareleri keşke bende olsaydım neyse keyfiniz bol olsun sevgilerr

aNNePeRi dedi ki...

:((((
benim ikizlerim var bakıcak birini ayarladım akrabaları geldi :((
annemin işi vardı evde yoktu kayınvalidemlere bırakamam :(( onlarla gideyim dedim ikiz çocuk ve bağcılardan koşuyolu gidip dönmek imkansız gibi bişey vede bırakmıcaklardı :((
saatle karşılıklı birbirimize baktık durduk bütüngün ne yapıyolardır dedik :((

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Azar azar bir gün çok kişi buluşursunuz umarım. Güzel dostlukların devamı dileğiyle. İyi pazarlar.

Sevgilerimle.

Feyza Fidan dedi ki...

Melekcim benim, keşke gelebilseydin oralardan valla..Konuşur gülüşürdük hepberaber :)))
Öpüyorum seni çok...

Feyhan'cım, ahh keske önceden görmüş olaydın duyuruyu, bir dahaki buluşmayı bloguna gelip sana bildireceğim söz :))
Öpüyorum...

Sebilayyyyyyyyyyyyyyyyy, bak kulaklarımı kapatım, mazeretlerini duymuyorum :(((((
Canım Sebilay'ım, şaka yapıyorum tabiki, ama keşke gelseydin, ilk masaya yanaştığımda Hande'ye Sebilayyy didim valla :))))
Olsun bir dahaki sefere sana limuzin yolluycan, enişteye zahmet olmasın :))))
Öpüyorum seni...

Aaaaaaa, Ebrum Gönülün telide mi yoktu sende cancağızım.Vallahi çok üzülmüm şimdi..Bir dahaki sefere görüşücez mutlaka :))
Öpüyorum...

Yeşimim, bi dahaki sefere Ankara'dan otobüzzz kaldıralım valla..Canım benim keşke burda olaydın...
Çok öpüyorum seni...


Anneperriiiiiii, sana da kulaklarımı tıkadım valla :(((
Gönül anneperide gelecek didiydi, gözüm kapıda kanatlı bir hatun gelcek die boynum tutuldu...
E ne diyem, mazeretlerin geçerli, tarafımdan kabul gördü :))) Bir dahaki sefere çocuk odası olan bir yere gideriz, salarız çocukları oraya ne dersin..
Öpüyorum çok..


Betülüm,
Ankara dan kaldıracağımız otobüzzze sanada yer ayarlıycam canımcım :)))
Öpüyorum çok..

Ferah Gülşen dedi ki...

Feyza'cığım gerçekten çok hoş bir buluşma oldu benim için.Çok memnun oldum. Yine görüşmek üzere diyorum kızını da öpüyorum. Sevgiler,

Feyza Fidan dedi ki...

Ferahcım, dilerim sık sık görüşürüz ..Bende Damlayı çook öptüm, tabi senide...
Sevgiler...

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Sevgili Ablacığım,
En geçerli mazeretin, kendi mazeretim olduğunu düşünüyorum. Şöyle ki, o güzel görüntü içerisinde tesbihin tepesinde imame gibi görünürdüm. O da, hoş olmazdı. Affınıza sığınır, saygılar sunarım. Makinanızın bittiğine de üzüldüm.:((

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ne güzel eğlemişsiniz,çok sevindim inan canım...
handeyle konuştuk gelmek çok istiyordum aslında,
elektrikler kesildi ödevimi yapamadım gibi olacak ama emreyi sabah erkenden hastaneye götürmek zorunda kaldık,kadıköydeydik erken biter işimiz uğrayacaktım sözde ama işimiz bittiğinde akşam olmuştu:(((
birsürü test yaptılar falan,harap ve bitap eve zor attık kendimizi:(

(kurtarma yazılısı yaparmısınız örtmenimmmmmm)

en kocamanından öpüyorum canım

Unknown dedi ki...

selamlar feyzacığım beni neden çağırmadın çok kırıldıııım:(
ama gerçekten kıskandım sizi bende bütün blog arkadaşlarımla tanışmış olmayı çok isterdim neyse canım belki birgün olur değilmiiiii
hadi canuuum sana iyi pazarlaaaar sevgiler gelinine selam

Adsız dedi ki...

Yediğiniz içtiğiniz sizin olsun. Sefanız muhabbetiniz bol olsun. Neşeniiiz daim olsun. Amiiiin. Bu günkü duamizi da yaptık Allah'ımıza bin şükür:)))) Sevgileeer...

Adsız dedi ki...

Feyzacığıııııııım yine ben...
cevabımı buradan almışım meğerse ama ,küstürtüm mü diye baktım canımıniçi...börek yapıp koydum ,uğrayıp bakmadın bile:(((
limuzin istemem anacım, siz bana ayrıntılı tarif yazarsınız,adresi yani:)))trenle bile gelirim.ne de olsa istanbula hiç yalnız gelmedim.kartala kadar az buçuk biliyorum ama gerisi benim için çin sayılır:)).öptüm.
asotu.blogcu.com.

Feyza Fidan dedi ki...

Klasiğimmm, aşkolsun yani..Senin mazeretinde mazeret değil hani :))
Demiyosunki o kadar bayanın içinde vıdı vıdı çekemem, başım şişer diyede tespihe imame gibi olurum diyosun :)))) Allah senin iyiliğini versim çok güldümmm..Bir dahaki sefere ablanı kırmazsın gelirsin ama değil mi??
Makineyi ise hiç sorma..Bir tas yemeğe 200 kere deklanşöre basıyorum ki 3 tane eliyüzü düzgün foto çıksın :(((
Sevgilerimle klasiğim..

Zeynommm,
Çok geçmiş olsun yahuu..İnşallah şimdi iyidir kuzucuğum...
Mazeretin çok sıkı olduğundan kanaat notu verip sınıfı geçirdim cancağızım :)))
Çok öpüyorum...

Papatyacım, kıss oralardan nasıl seni buraya transfer edecektim ayolll :))) Kralın uçağını ayarlayaydınya güzel bacım :)))))
Bidahakine ben yollayım uçak sana...
Çok öptümm...

Mihribanımmm,
Aminnn..Cümlemizin sefası muhabbeti bol, neşesi daim olsun canım arkadaşımm..
Öptün senii...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ayy canım ya nasıl imrendim yine..selamımı almana çok sevindim canım ..inş..bi dahaki sefere bende geleceğim..aradan biraz zaman geçsin ama..:)
cumartesi en az bende sizinleymişim gibi merakla düşündüm sizleri ne yaptılar diye..işte böle...
öptüm cnm seni..sevgilerimle..

NiNo dedi ki...

siz bulusun bulusun bide poz verin eferinnnnnnn bizde burda catlayalim yahu yokki bir kisi daha tiranda bende bulusem ben bi gelim bir haziran gelsin gorusururuuzzzzzzzzzzzzz nilaylada gorumceden misiniz yahu ben nasil kacirdim bu olayi pes valla :) nilay sozlu edecek beni artik yazdiklarimi okumuyonmu ksi yoksa dedi :) bunca ders arasida birde kitchen o clock sinavi cikti eyimi onun adida ingilizce :) hehehehhehehe

guzel yorumlarinla beni neselere bogan sihirli melegim benim ben seni yirin de :) doymam yine yirin :D ama su var sen gel gene ayaginin altinda ezme beni uzenleri :) kendileri aileden birileride hahahahhaha o bakimdan sey ettiydim hahahahah :) neysem gece gece hade ben yatem artik gucel cantama sarilip :) pekbi mutluyum bugun aman masallah nazar oluyom sonra :) hahahahaa

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Kepçeemmmmm, Sihirli Kepçemm,

Sizler her zaman kocaman,en içten sevginizle yanı başımdayken, benim yüzüm nasıl gülmez canım benimmm:))
Feyzammm seni ve Sare'mi kocaman öpüyorummmm....

Not: Diye diye galiba, saçlarımı topuklarıma değdireceğim ne dersin:))))

Sevgilerrrr....

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Feyza'cım ne güzel kareler,ortamı tahmin etmek hiçde zor değil.Gelemediğim için üzgünüm ama mümkün değildi:( inşallah birdahaki sefere.öptüm cnm.

Hülya dedi ki...

Ankara otobüsünde ben de varıııımmm

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Özlemimmm, gelcen tabii bir dahaki sefere ama niye aradan biraz zaman geçsin onu annamadım kıs :)))) Sanki hep görüşüyozda bıktın benden gibi oldu hahahahhahahahahaah...Arayı açıp özlüycenmi beni hahahahahhah.Ay kendi kendime gülmekten kırıldım burda, acep delimiyim ben hahahhahahah...
Öpüyorum seni...

Nininininoöö, Allah cizanı virmeye, hakket yenimi öğrendin Nilayın görünncesü olduumu hahahahah..Kalk kıss uyan, üsküdarda zebah olduuu....
Şindi gece uyuyana kadar düşünim ben acep kim üzdü benim canımun içünüü diee..Accık annar gibi oldum ya..Dur bakimm çıkarabilecemmi kendüsünü o kişiliğin hihihiihihihi..
Bacım benim, nazar değmesin, hep mutlu ol..Elem tere fişşş, kem gözlere şişşşş..
Öptüm senii..

Ahanda saçı topuğuna değen prensesim gelmiş..Kıss hiç heveslenme elimde makas takipteyim seni..Puntuna getürüp viricem eline o altın rengi saçlarınıııı hahahahahhahahahah...
Sare de bende seni çooook öpüyoruz, canım arkadaşım benimmmm...

Semracım yaw, bir daha ki sefere bir dahaki sefere..Nereye gitcek bu böyle..Valla son bir hakkınız daha var böyle diyenlerin.Ne yapıp edip geleceğiniz, yoksa karışmam vallahiii..
Öpüyorum çok...

Baharcicegi dedi ki...

Cok güzel kahkahalarin havalarda ucustugu hatta carpistigi bir bulusma olmustur kesin,yemklerde pek nefis görünüyor ne yediniz kiss feyzaaa.
Insan biraraya gelince sanki 40 yildir taniyormus gibi konusulucak okadar cok sey buluyorki,canim arkadasliginizin daim olmasini diler ve birdahaki bulusmaniza daha fazla arkadalarin katilmasini dilerim.

Yaren dedi ki...

Ayy ne kadar özendim anlatamam.Keske bende orda olsaydim yaaa:(Yazin insal. bulusulur ve cok güzel olur.Daha cok kisi gelir.Ama sizlerin naminda sevindim yavru kusum.Hayen galin öpüldün bebek,sevgiyle kal.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzam, Fidanim,
valla böyle bir bulusma firsati hic kacirilir mi? Ya ben TR'de olsam, farketmezdi hangi ilden gelecegim. Cok keyifli gectigi her satirindan anlasiliyor, sizlerin adina cok sevindim, biraz önce Nilay'ima da yazdim, bulusma saatinde bende sizleri düsündüm valla. Bedenen orada olamasam da ruhen sizlerdeydim, simdi diyceksin bu kadin kafayi siyirmis diye ama olsun öyleydi iste.

Ben yine de bunu özellikle vurgulamak istedim.

Seni cok öpüyorum ve sevgilerimi birakiyorum.

NOT:
Bana Elda'nin anlamini sormustun, valla ben de anlamini bilmiyorum ne yalan. Bu isim hele birde Almanlarin da cok hosuna gidiyor kolay söylenebilmesi acisindan yani.

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Eve bir an once geleyim de sizin gezmeyi makaraya sarayim istedim. Rapunseli ziyaret ettim, Gonule bir ugradim, uzuldum. Bir sey soyleyemiyorum, sadece sizin fotograflara bakinca tahmini robot resimlerinizi cizdirdim, blogumda WANTED diye yayinlayacagim . :)

DENİZSEFASI dedi ki...

hadi sefa sürmüşsünüz, gözümüz yok ne diyelim,
şaka bir yana güzel vakit geçireceğiniz zaten belliydi, öyle de olmuş hani
hade öptüm hepinizi

Feyza Fidan dedi ki...

Öznurum çiçeğim, hakikaten öyle oldu valla, sanki ne zamandır tanışıyoruz gibiydik :)))
Anaacım ne yemedikki, ben çin usulü etli bişi yedim ama adı çok asortikti hatırlamıyorum..Ama akıllara ziyan bişiydi Allah inanadırsın..Kıss yedim yedim doymadım valla, gönülün nilayın tabaklarındanda otlandım hahahhahahahahhahah..
Öpüyorum seni canuuummm...


Kevser, sen gelirsin hakket valla cancağızım..Ama işte bir sürü işgüç olunca bide evli barklı olunca insab haa deyince olmamıştır hemi ya???
Kıss anlamını bilmedüün ismi yavrucuma niye koydun be bacım..Tez araştır bul bakim anlamını..Fena bişi olur molur gidip değüştürürük hahahhahah..Ben isim bulurum Eldoşa merak etme ...
Öpüyorum ikinizide..

Canım Yarenimmm,yaza seni bekliyorum balacım valla, kimse gelmezse ikümüz buluşuruk hahahhaha..Öptüm güzel yanaklarından..


Vahh canım çıksın..Boğazında kaldı dimi makara hahahhahahahha..Ay bana bak nasıl gülüyorum koca kadın...Sana özel resmimi yollayam ben bir boy bir portre en iyisi hahahhahahhahah...
Öptüm güzelim...

saniyesultan dedi ki...

kıskandım vallahi keşke ben de istanbulda olsa idim..

Feyza Fidan dedi ki...

Saniye Sultanım, gerçekten keşke olaydın valla..Birdahaki sefere bekliyoruz diycem ama Trabzonlardan teee buraya gelirmisinki acep :)))
Gelirsin demi bacım :))
Öpüyorum seni...

Yunkabu dedi ki...

hos bir gun olmus besbelli. ayni sehirde olmanin keyfini cikarin. ben de bulusmaya dair yazdiklarini okurken keyif aldim, belki bir gun araniza katilmak da kismet olur, kimbilir..
sevgilerimle

pelince dedi ki...

Sefanız olsun ne iyi yapmışsınız....Bana çok yakınmışsınız tüh :( cadde'desiniz sanırım.....Kozyatağımı yoksa??

Sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

kıs şekerim senden bıkılırmı ayol:)..ben sana gönül dediydi sandım mailde ona yazdıklarımı.
şimdi burda yazmıyım..
aradan geçsin (benim gezmelerim biraz fazlaca bu ara olduda:)
az bi duraklıyım evdeki birilerinin gözüne batmasın hani;)..
işte böle..
bende gülmekten öldüm şimdi yanlış anlaşılma olmuş hehehe..

he he arayı açıp biraz özliyek birbirimizi..deliiiiiii.:))))
öptüm cnm sevgilerimle..

Feyza Fidan dedi ki...

Fulyam, keşke o kadar uzakta olmasaydın yaaa:)) Gel desk gelemezsin. gelek desek imkanı yok :(((
İnşallah bir gün görüşürüz canımcım,
Öpüyorum..

Pelincimmm iki tahmininde yanlış hihihihihi..Daha bu tarafta, sağ yapp gell, topla toplaaa bacım hahahahhahahahaha..
Öptüm yanaklarından...

pelince dedi ki...

Feyza hadi ya:)) tüh bilemedim :))

sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Pelinnn, bilemedin valla :)))