27 Şubat 2008 Çarşamba

ÇİKOLATA SOSLU TAVUKGÖĞSÜ


Bugün sizlere görücüye çıkardığım tavuk göğsü aslında daha önce tarifini vermiş olduğum frambuaz soslu tavuk göğsünün ta kendisi :)) Sadece makyajı ve elbisesi biraz değişik. Hani biz kadınlar hep deriz ya; mutlaka gardrobumuzda siyah bir elbise olsun, aksesuarlarla, fularlarla onu değiştirip, her seferinde ayrı bir elbiseymiş gibi giyelim. Hahh işte bu tavuk göğsüde benim gardroptaki siyah elbisem..Zavallıcığı her yeni misafire farklı farklı bezeyip sunuyorum, bakalım başına ( yani üstüne) daha neler gelecek :))



MALZEMELER

125 gr.margarin
1 su bard. un
1 kaşık buğday nişastası
1,5 su bard. tozşeker
1 litre süt 1 pkt. vanilya
1 pkt. damla sakızı (3 küçük tablet çıkıyor içinden)
Çikolata Sosu (Dr. Oetker)
Sos için 2,5 su bard. süt




YAPILIŞI

-Margarini bir tencerede eritin. Unu ve nişastayı ilave edip kavurun. Unun kokusu çıkınca sütü ilave edin. Devamlı karıştırın.
-Toz şekeri,vanilyayı ve damla sakızını ekleyerek karıştırmaya devam edin. Muhallebi kıvamından biraz daha koyu bir kıvama gelinceye kadar pişirin.
-Kare borcamınızı suyla ıslatıp tavuk göğsünü boşaltın. Oda sıcaklığına gelince, önceden üzerindeki tarife göre hazırlanmış ve soğutulmuş çikolata sosunu üzerine dökün ve buzdolabına kaldırıp e n az 3-4 saat bekletin.
-Dilimlediğiniz tavuk göğüslerinin üzerine hindistan cevizi serperek servis yapın.
Afiyet olsun..

63 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

ilk yorum bendeeeeeennn..hımm bide eğer izin verirseniz size feyza abla diye hitap etmek isterim...tavuk göğsü harika görünüyor..ellerinize sağlık..sevgilerr

Feyza Fidan dedi ki...

Fatoşummm,
De ayoll abla de tabii nolcek :)) Bende sana gece kuşu diycem o zaman..Bende bir ben varımdır sanıyodum gecenin bu vaktinde blog alemini dolaşan :)))
Öpüyorum seni..

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, harika olmus Feyza'cigim. Vallahi pek hizlisiniz gelin gorumce, masallah:))sizlere yakin oturmak vardi:)

NiNo dedi ki...

canim kuzu hasta mi oldu Allah sifalar versin bidenem. benim dersler cok yogun kafa kaldiracak hal yokki arada aciyorum ama senide hic gormedim canim. kuzu iyilessin su dersler yavaslasin(!) gorusuruz gene canim :) giysisi degismis tavukgogsu supero lmus ben en cok bug iysisini severim :) ellerine saglik dattluuummm

dostkokusu dedi ki...

Esas marifet de o değil midir aslında? Değişik sunumlar yapabilmek yani :) Ellerine sağlık...

Pastanı Seç dedi ki...

Canım ellerine sağlık,bende sabah sabah blog alemini dolaşanlardanım:)

sevgiler

karamelam dedi ki...

harika olmuş en kısa zamanda denenecektir eline sağlık

Betül İnce dedi ki...

Tavuk göğsünü ayrı, çikolatayı ayrı, ikisini birarada çook severim, ellerine sağlık Feyza'cığım. Güne tattlı talı başlatıyor insanı.

Sevgilerimle.

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

Feyzacımmmmmmm, yerim ben senin gardırobundaki o siyah elbiseni, şey pardon tavuk göğsünü......ellerine sağlık canım pek güzel süslenmiş yine...... öpüyorum canım......

ebrulitatlar dedi ki...

Feyzoş her zamanki gibi sunum harika. Tavukgöğsüne zaten laf yok. Nefis olmuş. Bu tatlıya her şey yakışıyor zaten. Benimde misafir geleceğinde ilk yapılanlar listemde her zaman. Ellerine sağlık canışkosu. Bu arada bende doktora gittim. Parmağımdaki Yumuşak doku tümörüymüş. Ameliyat dedi. Şimdi bir başka doktora daha gideceğim. Oda aynısını derse, ameliyat olacağım galiba. Bir haber viriyim dedim. Hadi kendine çook iyi bak. Öptüm kocaman kocaman sevgiyle, hoşçakal..

Disalce dedi ki...

feyzam yine sevdiğimiz bir tarif bulmuşsun....

un var onu biliyorum ama nişasta duymadım......bundan sonra bende katar denerim.....daha değişik olacağını düşünüyorum.....

ellerine sağlık.....görüntüsümü....?????
...her zaman ki gibi.....harika....

EZGi :)) dedi ki...

feyzam her yaptığın bir olay.bu ne güzel bir lezzettir ölee:(( yaa ama yapma feyzacım diyetteyim ben:((
enfes görünüyor.içim gitti resmen.yutkuna yutkuna bi hal oldum ama yaaa:((
enfes ötesi olmuş bu...
ellerine saglık canım benim kocaman sevgiler...

lezzetlilerim dedi ki...

Feyzacım ellerine sağlık tavuk göğsünü bende yaparım sık sık. Ama böylede denememiştim. Güzeldir herhalde.(eminim)

Un kurabiyende çok leziz görünüyor. Şekil harika.

sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

gerçekten bu elbisede çok yakışmış:).
ellerine sağlık cnm..herzamanki gibi nefis gözüküyor..
sevgiler.

Feyza Fidan dedi ki...

Aybikecim, ahh keşke yakın olaydık :)))
Devamlı tabak getirir götürürdük birbirimize :) Tabi içi dolu olurdu...
Öpüyorum seni...

Ninooom,
He valla kuzum hasta yine, ateşi 40 a yaklaştı dün gece :(( İnşallah biran önce iyileşir..Sende derslerini ihmal etme..Nasılsa görüşürüz canım benim..
Öpüyorum seni..

Canım Firuzecim/Saniyecim :)))
Çok teşekkürler,
Öpüyorum sizi..

Aylincim,
Teşekkürler, öpüyorum seni...

Güzincim, inşallah tadını da beğenirsin canımcım,
Öpüyorum seni ve Elayı..

uygarimizlahayat dedi ki...

Gepçemmmm benim, yine ne güzel bir sunum yapmış canımcım, bitanem harikasın yaaa, kurabiyenden yaptım kısmetse yarın koyucam, harika oldular, görüntüsü seninkiler kadar güzel olmadı ama idare et artık...Canımcım ellerine sağlık...

Yaren dedi ki...

Feyza can ne güzel anlatmisin cikolata tavukgögsünü,tavuk olasim geldi:))))güzel güzel soslar oh ne güzel,yerum onlari peeen.Cok ta lezzetli görünüyor.Canim o kadar güzel lezzetli görünüyorki,aksessuari olmadanda eee pardon sosu olmadan de yenir,sade ve cibildak:))))Ellerine saglik yavru kus.Öptüm sakadanak.

Feyza Fidan dedi ki...

Betülcümm, tam dediğin gibi ikiside ayrı ayrı ama bir aradayken apayrı :))
Öpüyorum seni..

Nesrinim canımm )))
afiyet bal olsun..Öpüyorum seni...

Canım Ebrulimm,
İnşallah bir an önce yileşirsin canım benim, çok geçmiş olsun tekrar..
Çok öpüyorum seni..

Disalimmm, nişasta daha güzel kıvam verdiği için servis yaparkende zorlanmıyor insan..Öpüyorum seni canımmmm..

Ay Ezgimm, nerene diet yapıyosun ayoll, gayet de güzelsin bu halinle...
Öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

Merhaba Feyza'cım
Ay benim kafadan birini buldum yaa
Uydurukçu diyolar ama olsun desinler...Önemli olan üretmek değilmi. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. sevgiler....

Adsız dedi ki...

tavuk göğsü harika görünüyor zaten fotoğraf çekme konusunda gerçekten harikasın çok güzel kareler yakalıyorsun resimlere bakmaya doyamıyorum mu yoksa baktıkça acıkıyorum mu desem ellerine sağlık hoşcakal

fidaneli dedi ki...

gusel görumcem benım neler yapmıs yıne:)) ellerıne sağlık.. eee smn de yokmusunuz artık hıc görusemez olduk:(

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Anlatımına bayıldım bayıldım görüntü de pek nefis :)) Şim yalnız bişi sorucam o nar taneleri de bildiğimiz garanti takı inci kolye oluyorlar değil mi :))
Ben öyle de yakışmış gördüm kendilerini heh heh
Ellerine sağlık olsun...

Cafe Gusto dedi ki...

Feyzacığım ellerine sağlık.Giysi aynı ama tarz değişmiş.Ayrıca kuzun hastaymış geçmiş olsun.Hep derim onlar hastalanacağına ben hasta olayım diye..
sevgiler...

Gönül dedi ki...

sen beni öldürcenmüüüüüüüüüü çıldırtcanmuuuuuuuuuu gepçemmmmmmm:)) ellerine sağlık bibişim...ben saaa gelmeden önce rapumla 5 gün yemek yememe kararı aldık sana 5 gün açlıkla gelücez ahahahahahahah:)))) hade öptüm senii...ben giderken sen napıordun hah işte ondan hade yap gidim:)))

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik, tavukgögsü harika olmus birde üzeri cikolata soslu ve narlar harika yakismis, ellerine saglik. CAnim evet 1.31 arasi etkinlik, yani ben baslamasina az kaldi diye hatirlatma yapmak istedim, yoksa bu tarihlerde, istedigin zaman yollayabilirsin, bir kac tarifde beraber yollaya bilirsin, sevgiler...

Adsız dedi ki...

günaydın canım.
harika görüntüyü sergilemişsin gene:))gözlerimiz bayram etti.
benim eski makineyle çektiğim tüm fotolar hepsi zayi ziyan canım ya:(((((((tam 36 poz, yani nereden baksan en az 18 yemek tarifi..gittiiiiiii:((( çöpe gitti.dijital makine gibi yakın çekim yaptıydım...ne büyük gaflet yarabbi:(((
şimdi dünden beri uzaktan çekiyorum.iki yemek çektik bakalım.36 yı tamamlayalım ne olceek.
tavuk göğsünü en çok ben severim bizim evde..hep sade yapardım:)) bak allayıp pullayıp yutturmak varmış meğerse:)) öptüm canım.
sebilay.

sarımutfak-hande dedi ki...

feyzacım nafis olmuş nefis
ellerine sağlık canım
öptüm seni

aNNePeRi dedi ki...

nino ya katılıyorumm.Bende en çok bu elbisesini seviyorum bu tatlının :)Sunum enfes diyorum ayrıca :)
Ellerine sağlık svgiler saygılar efemm :)

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim
tatlin harika gorunuyor

www.yenitadlar.blogcu.com

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Gecenlerde Gonul tavuk kalcasi yapmisti, sen tavuk gogsu yaptin, bir de dekolteli.
Ay ne seksi yemekler bunlar boyle!

ayşegül mutfakta dedi ki...

hııımm bu makyajda yakışmış bu hanıma ama :) eline sağlık

Tuğba dedi ki...

Tavuk göğsüne bayılırım,altında bisküvi üstünde jöle,sos,meyve ne olursa olsun tavuk göğsü tavuk göğsüdür:))
sevgiler..

çınarkurabiye dedi ki...

canım nefis olmuş tavukgöğsü,
ayrıca üstündeki örtüsüyle de birleşince eminim harika bir lezzet olmuştur..sizlere afiyet olsun bizde burdan bakmakla yetinelim artık :(( öpüldün

sevgiler
gözde

lezzetsofram dedi ki...

Feyzacım,
Ellerine sağlık,bende yaparım kakao soslu tavuk göğsünü.Sunumun harika,nişasta koyulduğunu duymamıştım.İlk tavuk göğsü yaptığımda nişasta ekleyeyim:))
Sevgiler,
asevi.blogcu.com

lezzetsofram dedi ki...

Feyzacım,
Ellerine sağlık,bende yaparım kakao soslu tavuk göğsünü.Sunumun harika,nişasta koyulduğunu duymamıştım.İlk tavuk göğsü yaptığımda nişasta ekleyeyim:))
Sevgiler,
asevi.blogcu.com

LeYYa dedi ki...

kepçem kepçem güzel kepçem bana herbişeyi sor ama bu canalıcı soruyu sorma))o zevkli sofralar sonadan adamı nasıl şişliyo bütün kadınlar bilirler bunu))bak bugün ümraniyede az işim vardı.ordan teee eve kadar yürüyerek döndüm.niye.ahanda o sofralar yüzünden..ah ahh.şimdi de bi açım ki.ne olsa yirim.üstüne de çikolatalı tavuk göğsünü yirim))

LeYYa dedi ki...

bu arada senin ufak kıza geçmiş olsun.çok hastalanıyor bu senin kızın sanki yaw.bırak biraz mikroplarla haşırneşir olsun.pamuk prenses dönemi geçti artık.kirli prensesler inn))

Baharcicegi dedi ki...

tarif ayni olabilir ama önemli olan desiklik vermek,sen söylemesen biz ayni tarif oldugunu bilmeyecektik cünki cikilotayla nefis olmus,sunumda her zamanki gibi harika eline saglik canim

Aynur dedi ki...

Aman efenim beni ihyaa ediyorsunuz :) sagolun efenim:)))

yaa canim sütlü tatli istiyo simdi bunu gorunce.:)

eline saglik süper gozukuyo

bende kazan dibi yapicam :))

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Ferhanca dedi ki...

Nefis görünüyor ellerine sağlık..dedğin gibikolay hemen yapılabilen değişik versiyonlarala sunulan her defasında tarifi istenilen bir tatalı..
un kurabiyende acayip başarılı olmuşş
seni linklerime ekliyorum sevgiler..

Neş'e dedi ki...

Feyza Hanım bu nedir böyle !!! İnanılmaz güzel görünüyor, ellerinize sağlık fotoğrafta bir o kadar şahane.Nar taneleri ile süsleme fikrinizide izninizle çaldım deniycem ;)
Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

selamlar feyzacigim :))

naber nasilsin???

vayyy tavuk gögsün süper olmus canim

hic cikolata soslusunu görmedim inanirmisin,

ellerine saglik canim...

ayrica ev konusunda halen bakiniyoruz, birini cok begendik ama karar vermek zor ya :)) hayirlisi...

hoscakal canimcim :)) hihi

sevimin sayfasi dedi ki...

canim benim gine nefis tatli yapmisin
bulacagim yere koy tabagi aksama gelirim
ellerine saglik

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Feyza'cım çikolata içine girmiş ya benden tam puan aldı diyebilirim cnm.Bence çok şık ve leziz.Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Canım sihirli kepçem nasıl oluyorda hiç görmediğim birine bu kadar sempati duyuyorum çözemedim valla:))BAyıldım çikolatalı tavu gögsüne zaten tadına diyecek yoktur onu biliyoruz.Missgibi olmuş miss.Elcağızlarına sağlık

Unknown dedi ki...

feyzacigim ne guzel olmusss tatlin ahaha oldum vallahi uzanipta alasim geldi ellerine saglik canim
marifetli arkadasima sevgilerimi gonderdim.

Feyza Fidan dedi ki...

Canım arkadaşlarım benim,
kuzum Sare'm yine hastalandı..Ateşi nerdeyse 40 a çıktı..Bugün doktordu , kültürdü, ıslak tülbentti :) , bol sıvıydı derken geçti gitti..Bloguma giripte tek satır yazamadım bir saatten sonra :)) Şu an ateş kontrolü için nöbetteyim. Saat sabahın 5.26 sı :))
Sabahın ilk ışıklarından hepinize yürek dolusu sevgilerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum.

Azizecim,
Özlemcim,
Böcüüm,
Yaren Bacım,
Mihribancım,
Füsuncum,
Fidanım, çiftcanlım :)
Burcuuum,
Serpilim,
Könülümmmmm,
Ayşecim,
Sebilayım Sebişimm,
Çıtıpıtım Handecim,
Ümmügülsümüm anaperim,
Nurcanım,
Şefim ,çapaklımın anasıı,
Ayşegülcüm,
Tuğbacım,
Gözdecim,
Emelcim,
Leyyam,
Öznurcum,
Aynurcum,
Ferhacım,
Neşecim,
Ayselim,
Sevimcim,
Semracığım,
Ayşem pamuğum,
Özgülüm..

Hepinizi çok seviyorummmmmmmmmmmmm.

keskinli dedi ki...

selam feyzacim
tasarufflu hatunsun vesselam senin elbise degistirme iyi fikir bugün cikolatali yarin kimbilir nasil cikartirsuin ortaya görüntü süper olmus canim
ah ah birde bizim burda olsa su damla sakizi cok iyi olacak ellerine saglik canim öptüm

ebrulitatlar dedi ki...

Feyza'cım Sare'ye çok geçmiş olsun. İnşallah iyileşmiştir. Acil şifalar. Sanada kolaylıklar. Sevgiler..

ab-ı hayat dedi ki...

Feyzacığım,ben üstteki çikolatalı kısmı ve narları alabilirmiyimmmm canım:)))

Ellerine sağlık nefis görünüyor her zaman ki gibi...


sevgiler....

uygarimizlahayat dedi ki...

Ayy canım benim günaydın, kuzucuk hala hasta mı :((( Canım benim çok geçmiş olsun, inş. biranönce iyileşir, hava değişimi herkesi kötü yaptı...Canım benim kurabiyenin tadı nefisti, ben ne kadar 1 tane ile sınırlı yesemde onun tadını çıkara çıkara yedim, hımmm sesleri altında:))) Tarif için teşekkürler canım, tekrar geçmiş olsun, kuzunu da seni de öpüyorum...

meleginmarifetleri dedi ki...

Süperrr ellerine sağlık feyza ne güzel görünüyor tavuk göğsü ne kadar lezzetli ne hafif bir tatlıdır bu bayılırım sevgiler canım öptüm bay

Adsız dedi ki...

Canım ciğerim feyzam, sorma o gradr. siyah elbiselerin halini.. :)))

Ben bu tavuk göğsünün methini çok duydum. gelince ben de isterim. haberin olsun :))

öpüyorum şekerim.

www.misssgibi.com

Eya dedi ki...

Sihirli kepçem...
Tam da diyordum ki haftasonu şöyle çikolatalı bir muhallebi gibi bişey yapsam....sana geliyorum ona göreeee...:)))) ellerine sağlık

sevgiler
zehra

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

feyzacım
Canım benim döktürmüşsün yine ellerine sağlık valla tavukgöğsün harika görünüyor
sunumunda harika olmuş

gÜzel dileklerin için çok teşekkür ederim.Sanırım artık iyileştim.Hemen koştum geldim sayfana
görüşmek üzere öpüyorum canım
sevgiyle kal

Mutfaknotlari dedi ki...

feyzam fidanım eline sağlık nasıl harikalar eklemişsin yine öyle eline sağlık

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

TAVUK GÖĞSÜNE DE BU ELBİSESİ PEK Bİ YAKIŞMIŞ FEYZAM FİDANIM... BEN BİDE MEYVE SOSLUSUNU SEVERİM...

ELLERİNE SAĞLIK SİHİR USTASI :)

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Tavuk göğsüne yeni kıyafeti çok yakışmış.Harika ve çok lezzetli olmuş ellerine sağlık canım...

pelince dedi ki...

Feyza öncelikle çok çok geçmiş olsun,zuzucuğun iyileşmiştir inşallah...
Tavukgöğsü'de çok şık giyinmiş ,maharet burda zaten....

Ellerine sağlık

pelince dedi ki...

Feyza öncelikle çok çok geçmiş olsun,zuzucuğun iyileşmiştir inşallah...
Tavukgöğsü'de çok şık giyinmiş ,maharet burda zaten....

Ellerine sağlık

cincinsfikirli dedi ki...

bu ne kreasyon şekerim, bayıldım, hemen edinmeliyim bir adet tavuk göğsü, en çikolatalısından!!!!ellerine sağlık...

Nilay Cinisli dedi ki...

Ellerine sağlıkkkk balımmmm...Her süsleme de ayrı bi hava katıyor ama öyle deme :)Öpüyorum canım benim hasretle :)))))

Feyza Fidan dedi ki...

Ayşemm,
Ebrucum,
Bengissum,
Böcüüm,
Melekcim,
Misimm Zerrinim,
Zehracım,
Dilekcim,
Melisacım,
Ayselim,
Gönülcüm,
Pelinim,
Cinsimmm,
Gelinim Nilayım..

Hepinizi kucaklayıp bol bol öpüyorum :)