14 Şubat 2008 Perşembe

MİNİK KALPLER


Herkesin Sevgililer Gününü kutluyorum..
Sevgilimmmmm , eşim, hayat ortağım, kuzumun babasıııı, huhuhuhuhuuuuu kocacımmmm sana diyorummm, seninde günün kutlu olsun:))) Seni çok seviyorum, en az ilk günkü gibii...


MALZEMELER

-Dilediğiniz kadar milföy

-Krem şanti

-Süt

-Pudra Şekeri

YAPILIŞI

-Milföyler çözüldükten sonra dilediğiniz kalıpla kesin.

-Önceden ısıttığınız (180 c) fırında üzerleri hafifçe kızarana kadar pişirin.

-Diğer yanda krem şantiyi üzerindeki tarife göre hazırlayıp dolapta 1 saat kadar dinlendirin.

-Servis yapmadan önce kalpli milföyünüzü ortasından bir bıçak yardımıyla ikiye ayırın. Arasına krem şantiyi sürün..Ve üzerine bolca pudra şekeri eleyin.

Afiyet olsun..

57 yorum:

NiNo dedi ki...

ayy bayildim ben bu kalplere komsuicum bayildim ellerine saglik nefis gorunyor;larrrrrrrrrr

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Bayılıyorum senin bu naneli naneli ferahlık veren foroğaflarınaaaaa.
Gününüz kutlu ve nmutlu olsun Feyzacığım !

Nilay Cinisli dedi ki...

Gepçemmmmm,
Hemi de en sihürlüsündennnnn :)Senin ve enüştemün( nam-ı diğer ancaaa) sevgülüler kününü kutlarım..Hep böyle özel ve güzel kalın...Kucak dolusu sevgiler
yeni gelün :)

ebrulitatlar dedi ki...

Feyza'cım ellerine sağlık. Eşin ve kuzucuğunla ömür boyu mutluluklar dilerim canım. Sevgiler..

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık Feyzacım,
kolay ve lezzetli tatlılara bayılıyorum:)
sevgiler..
www.keyiflimutfagim.com

EZGi :)) dedi ki...

FEYZACIM ENFES OLMUŞ BUNLAR HEMDE PRATİK.ELLERİNE SAGLIK CANIM KOCAMAN SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Şekerim sihirli kepçem benim,

ne güzel, ne pratik bir tarif..

Canımın içi seni sımmsıkı kucaklıyorum.. Sevgililer gününüz kutlu olsun. her gününüz sevgiyle geçsin cancağızım..

Sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım sevgi günün kutlu olsun..minik kalpler çok güzel olmuş cnm..çıtır çıtır..:)
ellerine sağlık.
sevgiler.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

AMANINNN NE ŞİRİN KALPLER... FEYZACIĞIM ELLERİNE SAĞLIK... SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUNNN...

Cafe Gusto dedi ki...

Sevginiz uzuuun yıllar eksilmesin,yıpranmasın.Kalple müthiş ellerine sağlık.sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Pufuy puful ne tatlı kalpler bunlar böyle:)
Ellerine sağlık canım..
Sevgi gününüzde kutlu olsun..

Delfina ; dedi ki...

feyzacım nice kutlamalara,eşinle,kuzunla geçireceğin sonsuz güzellikteki bir ömür diliyorum sana...

kalplerin tadı enfes gibi,mmmm , damağımda bişiler hissediyorum ama :)))

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Blog aleminin milli gorumcesi Gepce kardes,
Cok cok sansli sevgilinle, senin ve tomurcugunuzun sevgililer gununu kutlarim.
makara yapacam ama sevgilim bilgisayari istiyor, aslinda sevgililer gunu icin, yeni bir laptop mu istesem ne :) Benim yaptigim gaydiriguppak pastalar karsiliginda laptop. Kurnazim hee

DENİZSEFASI dedi ki...

mm ellerine sağlık

mutluluğun daim olsun :)

Adsız dedi ki...

selamlar feyzacimmmmmmmmm

minik kalplerin süper olmus,

bugün kalplerin günü :))

nilaydan neler yaptiginizin haberlerini aldik bile hehe :))

süpersiniz, ellerinize saglik

sevgililer günün kutlu olsun canim...

karamelam dedi ki...

çok şık olmuş

Yaren dedi ki...

Ne kadar güzel kalbin var daha dogrusu kalblerin,yerim ben onlari ,ellerine saglik canim.Seninde sevgililer gününü sahsima layik bir sekilde kutlar vede sevgilerimi gönderirim (bu sefer cok kibar yazdim canim)öpüldünn kepce hatun.

Adsız dedi ki...

canım benimmm. ne güzel seslenmişsin eşine..ben beceremedim buralardan bağırmayı:)))))
ben bu miflöylere bayıldım..kolaycacık.yarın ilk işim yapacağım..öpüyorum.
haaa bu arada tarif ekledim bilgin olsun:)))))))))))))
hani sabredemiyorum ya ben...çatlarım ya seni görmezsem sayfamda:)))))))))
asotu.blogcu.com

uygarimizlahayat dedi ki...

Gepçemmmmmmm, sen beni öldürüceksin yaaaa, elin neye değse harikalar yaratıyorsun, ismini doğru söylemişsin, kesin sihirlisin sihirliiiiii...Ellerine sağlık canım, sevgililer gününüz kutlu olsun, eşinle kuzucuğunla daha nice mutlu huzurlu yıllara....

rümeysaninrüyasi dedi ki...

slm ellerinize saglık çok güzel gözüküyor SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUNbenide eklerseniz ugrarsanız banada sevinirim

Aynur dedi ki...

acaba bu blog bi ara yorum aldigim ama ulasmaya calisip ulasamadigim profiliniz uygun degil dedigi blogmuki:)

eline saglik süper olmuslar minik minik :)

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Disalce dedi ki...

feyzacım mutluluklar....

pek güzel tarif.....

ellerine sağlık......

biz dün kutladık....ne alakaysa dün...

öptüm canış....

aNNePeRi dedi ki...

çok çokkkkkkkk mutlu olun sevginiz aşkınız hiç bitmesin birbirinize kilitli kılsın Allah sizi
kocaman sevgiler :)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim, cicim,
yine yapmissin yapacagini valla!

Sevgililer günün kutlu ve mutlu olsun! Mutlulugunuz her daim olsun canim arkadasim.

Bu minik kalplerden bana da yapsana, cok sirin, cok sevdim ben onlari yemeye kiyamam, alir onlari süs esyasi yaparim o kadar süper yani.

Ellerine saglik canim benim!

Selamlarimi yolluyorum ve öpüyorum o görmedigim güzel yanaklarindan..ah, pardon birazcik görmüstüm bulusma fotolarinizdan..

Ateş Mutfakta... dedi ki...

Yemek deham benim..Çok afilli olmuş bunlar yaa..Bayıldım valla..
Güzel yüzlü bacım sevgililer günün kutlu olsun..Sevgili eşinle sevgi ve saygı dolu uzuuun bir ömür diliyorum sana..Kocaman öperim seni..

Adsız dedi ki...

CAnım sihirligepçemmmm..Sevgililer günün kutlu olsun.Kuzucuğunla eşinle bir ömür sevgililer günü gibi yasayın.Öpücükler milföylü kalplerr

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Ablacım,
Günün anlam ve önemine uyan iyi dilek ve kutlama içeren mesajımı, sembolü 'minik kalpler' olmayan sayfanıza yollamış olsam bile, bir kez daha sevgililer gününüzü kutlamaktan
onur duyarım. Saygılar.

NİRVANA dedi ki...

yavruuum seninde sevgililer günün kutlu olsun...canım benim ellerine saglık harika bu kalpler...sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Minik kalpler nefiss olmuş harikaa ellerine sağlık canım...
Sevgi günün kutlu olsun arkadaşım...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Kepçe'mmm, sihirli kepçemmmm,
Canımın içi, bir tanemmm, kalplerin içinden gelen kepçemm:)) Canikom, bir şu midemi düzelteyim, gelip bunlardan yiyeceğim:)) Aklı kaldı vallahi pelte de ondan yine yapar mı Ulu'mm:))
Canım, kocişinle, Sare'mle, upuuzuuunn, sevgi, aşk dolu bir hayat diliyorum sana....
Rapu Teyze'si kocaman öpüyor Sare'mi:)))
Sımsıcak, koskocaman sevgiler.....

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Kuzummm,
Halı gerçekten çok güzelmiş, unutmuşum, bu sefer dediğimi yapamadım, ama Gönül'ümle gelince, ikimiz beraber bir iyilik düşünüyoruz cici halına:))

Eya dedi ki...

Feyzacığııııııımmmm...

harikasın arkadaşım.Ellerine sağlık.Bu sevgi gününde bende sana kocamaaaaaan dolu dolu sevgilerimi yolluyorum.

Zehra

capankizimutfakta dedi ki...

CANIM ABLACIM, SENINDE SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN, MUTLULUGUNUN DEVAMINI TEMENNI EDERIM. KALPLERINDE BIR HARIKA. BUNUN BENZERINI BENDE YAPMISTIM, COK LEZZETLI OLUYOR. ELLERINE SAGLIK...

hayatkazanbenkepce dedi ki...

TEK KELİMEYLE SÜPER OLMUŞ BUNLAR , ELLERİNE SAĞLIK...
SEVGİYLE KALIN...

Leziz Tarifler dedi ki...

Feyza cım, kalbin aşşşkkkllllaaa dolsun. Sevginiz daim olsun. Kalpler harikaaaaaaaaaaaa. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Minik kalpler cok sirin olmuslar,ellerine saglik tatlim.Ben de senin sevgililer gününü kutluyorum,öpüyorum.

Feyza Fidan dedi ki...

Nininomm benim, canımcım o senin kalbinin güzelliğiiii..
Öpüyorum senii..

Burçincim benim
senin gibi bir fotoğraf ve yemek ustasından (gerçekten ustasın lafta değil) bunları duymak harika..
Seninde günün kutlu olsun..
Öpüyorum..


Gelinim, bende kutlarım bu özel gününüzüüü...
Öpüyorum canımmm..


Ebrucumm, çok teşekkürler :)
Öpüyorum seni..


Tuğbacım, çok teşekkürler güzel sözlerine..
Öpüyorum..

Ezgicim, bende seni kocaman öpüyorum fıstığım..

Tijen dedi ki...

Birlikte elli yıllar, yüz yıllar yaşayın inşallah!

Ilker Erdem dedi ki...

senin de sevgililer gunun kutlu olsun canim arkadasim. Ayrica bu Kalpler de harika oluyor. Ellerine saglik nefis nefis...

Unknown dedi ki...

ahaha bayildim bu kalplere cok guzel olmmus bir o kadarda nefisss gozukuyor.
ellerin dert gormesin.canim esinle birlikte guzel gunlere diyorum ALLAH bir omur boyu daim etsin.
sevgililer gununuzu kutluyorum.
kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Misimmmm, tadından yenmezim :))))
Seninde sevgililer günün kutlu olsun canım benim..
Kocceeeman öptüm senii..


Özlemcimm,seninde günün kutlu olsun..Çok öptüm seni..

Ayselcim aplamm benim, seninde sevgililer günün kutlu olsunn..
Öpüyorum..

Serpilcim,
Aynı dilekleri tüm kalbimle senin ve eşin için diliyorum canım benim..
Öpüyorum...

Luluuummluluşummm, miniğim
iyiki doğdun sen ..
Öpüyorum...

Delfinacım benim...
Aynı dilekler benden sana canım arkadaşımm,
Çok öpüldünnn..

Uy benim uçuk kaçığım, Danielin anasıcımm,
Bende senin sevgililer gününü kutlarım..Hade ver enişteme laptopunu :)))Kızdırma valla ..Bak ben benim adamcağızım kalk diyince iki etmiom heç hihihihihii..
Öpüyorum..

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

çoook pratik feyza'cım ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Merhaba Feyza
Çok pratik ve güzel bir tarif olmuş. Ellerinize sağlık.Sevgililer gününüz kutlu olsun.

Baharcicegi dedi ki...

Cok güzel ve nefis olmus eline saglik canim.
Sevgililer günün kutlu olsun

Feyza Fidan dedi ki...

Semacım, amin canım benim,
Öpüyorum,

Ayselim canım, güzel haberlerini beklemekteyim :)
Öptüm seni...

Elacım,
Çok teşekkürler,
Sevgiler...

Yarenimm kıss nie kibarlaştun şindükk, sevgililer gününe özel Yarenümm bu mudur :)))
Öpüyorum cancağuzuuuummm..

Sebilayım, canım,
Hele bi posta yazdıklarımı tekrar et bakem..Heeh şöyle...Şimdük get eniştemin yanına söyle bunnarı, bakalım nolcek sonunda..Haber et ama merakta koma benii..
Öptüm kocaman canım arkadaşım benim...

Ah böcüüm güzel böcümm benimm..Ağzından bal damlayan böcümm benim :)))
Seninde sevgililer günün kutlu olsun..
Çok öptüm senii..


Rümeysacım, çok teşekkürler,
Hem sana uğradım hem seni ekledim linklerime :))
Öpüyorum canımcım..

Aynurcum o ben miyim şimdi beni düşüncelere sevkettin ayoll :)))
Sevgililer günün kutlu olsun,
Öpüyorum..


Disalim benimm, sevgililer günün kutlu olsun, Öpüyorum çok..

Canım Ümmügülsümcüm, aminnnnn..hepimiz için öyle olsun inşallah..
Öpüyorum seni..

Kevserim benim, seninde sevgililer günün kutlu olsun..Bende seni çok öpüyorum, ama ben senin resmini blogunda görmüştüm hihihihihi..
Eldoşumu çok öptüm..

Ahada öteki Kevserim, ateşli kevserim,Canım benim bende senin sevgililer gününü kutluyorum ve senin dileklerinin aynısını senin için istiyorum.Çokkk öptüm sarışekercim..

Ayşem ayşemm, benim pamuk Ayşem,seninde sevgililer günün ktlu olsun inşallah:)))
Çok öptüm seni...

Klasik tatlım kardeşim, bende senin sevgililer gününü kutluyorum, Kucak dolusu sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Aman doktor, canım doktor, benim doktor, seninde sevgililer günün kutlu olsun ..çok öpüyorum seniii.

Gönülüm benim, sevgililer günün kutlu olsun canımcım benim..
Öpüyorum seni..

Canım benim Rapunselim, dünya tatlımmmm...Senin herzaman başımın üstünde vede halımın üstünde yerin var biliyosun...Sen yeni koltuklarıma bir iyilik düşünmede halılar önemli değil hihihihiihih..
Sareyle ben seni çoook öpüyoruz, bide saçlarına hayran hayran bakıyoruz :))

Zehracım, bende sana kucak dolusu sevgi yolladım buradan :)
Çokkkk öptüm seni...

Çapankuzum benim, çok teşekkürler dileklerin için..Çok öpüyorum seni..

Hayat kazan ben kepçemmmm, kepçelerimiz pişti oldu :))))
Güzel yorumun için çok teşekkürler..

Feyhancım benim, aminnnnnn:))
Çok öpüyorum seni...

Senemcim benim, kocaman öpüyorum seni....
Sevgiler...

Tijenim, AMİNNNNNN..
Çok öpüyorum seni..

İlkercim, özledim seniii:) çok öpüyorum...

Özgülcüm çok teşekkürler, amin diyorum tüm güzel dileklerine :))
Öpüyorum seni..

Semra'cım gerçekten çok pratik ama çok lezzetli :))
Öptüm seni...

Mihribancım,
Seninde sevgililer günün kutlu olsun, Öpüyorum çok..

Baharçiçeğim benim, seninde sevgililer günün kutlu olsun..Kocaman öptüm senii...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Feyzacım
maşallah demekten alamıyorum kendimi:)Aman nazar değmesin ne orjinal bişey olmuş böle ellerine sağlık
sevgiyle kal

DENİZSEFASI dedi ki...

feyzam canım, mesajın için teşekkürler. ben de sevgililer gününü kutluyorum tekrardan.

Delfina ; dedi ki...

feyzacım canım,sana mail atmıştım geldi mi acaba :)

svg,

sevdamavisi dedi ki...

Feyzacığım,
günün anlamı gösteren nefis bir tarif hazırlamışsın ellerine sağlık. ben kabak tatlına da bittim bu arada. bu kış hiç yapamadım ve senin o güzel görüntülü tatlına bakıp iç geçiriyorum şu an. sevgililer günün de kutlu olsun canım.

Neşeli Sesler dedi ki...

ayyyy ne güzelleerrrr
Çok hoşuma gitti
Sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Dilekcim canım benim, teşekkürler, çok pratik valla hemde çok lezzetli..
Öpüyorum seni...

Semacım, öpüyorum senii..

Delfinamm, geldi canımcım, bende yolladım sana :)) Öpüyorum seni..

Sevdamavişim Sevdacım, çok teşekkürler :))
Öpüyorum çok..

Neşeli seslerimm,
çok teşekkürler,
Çok öptüm seni..

Ferah Gülşen dedi ki...

Ne kadar hoş bir fikir. Ellerine sağlık. Geç oldu ama kusura bakma:(

Feyza Fidan dedi ki...

Ferahcım canım, teşekkürler :)))
Öpüyorum Damlayı ve seni..

meleginmarifetleri dedi ki...

Feyza dün bende bu pastadan yaptım canım seninkini şimdi gördüm ama ben arasına çikolatalı krema pişirdim ellerine sağlık bay

Feyza Fidan dedi ki...

Melekcim
seninde ellerine sağlık canımcım,
Öpüyorum çok..

Pastanı Seç dedi ki...

valla bayıldım ben bunlara çoook güzeller

sevgiler