15 Şubat 2008 Cuma

ÇİKOLATALI MUZLU PASTA




Güneşli bir günden herkese merhaba..Hepinizin geçmiş sevgililer gününü tekrardan kutluyorum :)))))
Fotoğraf makinemin lütfedip nadir verdiği fotoğraflardan biri olan bu pastamla yeniden çikolatalı tariflere kavuşmuş bulunmaktayım.. Yapımı kolay, tadı güzel ve tamamen benim doğaçlamam olan bu pastayı haftasonu yaparak afiyetle yiyebilir ve beni anarsınız inşallah :))

MALZEMELER

3 yumurta

1 su bard. tozşeker

1,5 su bardağı un

3 yemek kaşığı kakao (tepeleme)

1/2 su bard. süt

1/2 su bard. sıvıyağ

1 pkt. kabartma tozu

1 pkt. vanilya

1 limon kabuğu rendesi

1 pkt. çikolatalı-fındıklı cremeole

1 pkt muzlu cremeole

2 büyük muz

iri çekilmiş fındık

YAPILIŞI

- Yumurta ve şekeri mikser yardımıyla iyice çırpın.

-Süt, sıvıyağ, vanilya ve limon kabuğu rendesini ilave edip çırpmaya devam edin.

-Diğer tarafta birlikte elediğiniz un,kakao ve kabartma tozunu da ekleyip mikserin düşük devrinde yada çırpma teliyle karıştırın.

-Yağlayıp unladığınız kelepçeli kalıbınıza boşalttığınız keki 180 C de önceden ısıttığınız fırında yaklaşık 50 dakika pişirin. Pişirme fırınınızın bir köşesine ısıya dayanıklı bir kapla su yerleştirirseniz kekin üzeri çatlamayacaktır.

-Kek pişip soğuduktan sonra keki ortadan ikiye bölün. Arasına, üzerindeki tarife göre hazırladığınız muzlu cremeoleyi sürüp, üzerine dilimlediğiniz muzları dizin.İkinci parçayı yerleştirin.

-Yine aynı şekilde hazırladığınız çikolatalı fındıklı cremeoleyi kekin üstüne ve kenarlarına sürerek yayın. İri çekilmiş fındıkla süsleyerek buzdolabında en az iki saat bekleyip servis yapabilirsiniz.

Afiyet olsun..

ÖNCEKİ GÜNLERDE YAPTIĞIM DUYURUYU TEKRAR HATIRLATMAK İSTEDİM, ZİRA DEĞERLENDİRMELER 17 ŞUBAT TARİHİNE KADAR SÜRECEK..

Herkesin severek, hayranlık ve taktirle takip ettiğini bildiğim sevgili CAFE FERNANDO (Cenk) Altın Örümcek 2007 'Bloglar' kategorisinde finalistler arasına girdi..Çoğunuz belki biliyorsunuz veya bilmeyenlerde şimdi öğrendi :)) Şimdi bizim bloglar arasındaki dayanışmayı göstermek için bir fırsatımız oldu :)) Ne yapacağız??? Tabii ki sevgili Cenk'e destek olacağız oylarımızla ...Nasıl mı? Cafe Fernando adresine giderek aşamaları öğrenebilirsiniz..Hiç zaman almıyor inanın ki:))


64 yorum:

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Abla,
'çikolatalı muzlu pasta'nız kafamı karıştırdı, pasta konusunu meraklanmaya başladım. Şu resim sorunumu bir çözeyim bakalım, hayırlısıylan. Ellerinize sağlık, yine konuşturmuşsunuz, obje-görüntü
muhteşem. Saygılar.

Ferah Gülşen dedi ki...

Feyza'cığım benim de çikolataya karşı iştahımı kabarttın. Ellerine sağlık. Kızın nasıl oldu bu arada? Opuldunuz.

Feyza Fidan dedi ki...

Klasiğim, resim konusunu çözdün ya kardeşceyizimmm...Sen geç pasta olayına valla :))
Sevgiler...

Ferahımm,
Pastalarına bayıldım senin burdanda söylemeden geçemiycem :))
Kızım fena deil ama yinede tam olarak iyileşmiş sayılmaz :((
Damlayı ve seni çok öpüyorum..

Unknown dedi ki...

canımcım valla kolay ve şık bir pasta olmuş ellerine sağlık...

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık canım..

Disalce dedi ki...

feyzam cicim bizi alıştırdın hergün yeni tarife bir iki gündür girip çıktım kabak kafalı olduydum....

ha şöyle pastanın keyfiniçıkark...

ellerine sağlık canım.teşekkürler makinaaaa....

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım pasta yine mükemmellll, harikasın ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Pasta enfes görünüyor. Şu minik kalplere de bayıldım. Ellerine sağlık.

DENİZSEFASI dedi ki...

feyza bu ne harika bir şey, ayyy ellerine sağlık, yutkunmaktan boğulacam şimdi.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben pastalara doyabilir miyim:))
Bu pastayı da doğum günü pastam olarak alıp yemek istiyorum,ekranın karşısında içim gitti resmen.
Birde doğum günü çocukları pastadan tiksinir derler.Yok anacım 5 öğün yesem bıkmam:)
Senin yerine de yedim üçündende merak etmeyesin:)
Ellerine sağlık canım,sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

feyzammmm yaaaa bu enfesss olmuşş.agzım şapur şupuroldu.nefissss..... ellerine saglık kocaman sevgiler

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Feyzacım ellerine sağlık ne gzüel pasta o öyle
oohhh heryerinde bol bol fındık
öpüyorum canımcım

sevgiyle kal

meleginmarifetleri dedi ki...

Fetzacım ellerine sağlık güzelim nefis bir görüntü bu tadını kim bilebilir tabiki yapan ve yiyen sevgilerimle iyi haftasonları cenım bay

cekirdeksizuzum dedi ki...

çok şık olmuş ellerine sağlık.
blogda görünen adresine mail atmıştım ulaştı mı acaba?

sevimin sayfasi dedi ki...

canim feyzam,
gine harikasin yaa ne güzel mamalar yapmisin öyle
hepsi cok güzel olmus canim
kabak tatlisini kacirdim yaaaa
aksam alirdim tabagimi

canim bir kac gün ugriyamadim sana biraz rahatsizlik,yogunluk derken telafe edecem söz
ben kabak tatlisina yandim yaa
kacirdim :-(
ellerine saglik canim

Unknown dedi ki...

selam feyza hanımcığım mutluluğunuz bir ömür hiç eksilmesin canımcığım pastana kızımla birlikte baktık da bittük bacım bittüüüük bir dilim aldık eline sağluuuuuk sevgilerle sağlıkla kal

Feyza Fidan dedi ki...

Zerrinim, gerçekten çok kolay ve lezzetli bir pasta, ayrıca kekini sade olarakta çok beğeniyorum ben..
Öpüyorum...

Saniye Sultanım,
Çok teşekkürler,
Sevgiler...

Oyy benim Disalimmm,
Gelde sana neler neler yapar bu gepçee :))) Öpüyorum canım benim...

Böcüümm,
Kocaman öptüm seni...

Dilekcim, saol arkadaşım benim...Dide'de çok sever o kalpleri annesi, onada yap yesin, Feyza Teyzen yolladı dersin :))))
Öpüyorum ikinizide,

Canım Denizsefam, kolaycacık bir pasta bu , iki dakkada yaparsın sen :))
Öpüyorumm..

Adsız dedi ki...

sabah kar öğleden sonra güneş ankara böyle bu aralar
pastan harika
ellerine sağlık
sevgilerr

Feyza Fidan dedi ki...

Canımmm Lululuşummm,
Efferim sende benim gibi pasta delisisin besbelli..Birgün yapıp karşılıklı yiyek canım benim :)))))
Öpüyorum minik prensesimiii...

Fıstığım Ezgimm,,
Sen daha güzellerini yapıyosun hamaratımmm..Öpüyorum bol bol...

Dilekcim, he valla hiç malzemeden kaçırmadım hihihihihihi:)) Resim çekilecek ya buladım bol bol fındığa :))
Öpüyorum seni...

Canım Meleğim, sanada harika bir hafta sonu diliyorum,
Öpüyorum..

Çekirdeksizimm,
Daha maillerime bakmadım canım benim, Bi bakimmm :))))
Öpüyorum seni...

Sevimcimmm, niye hastalandın bacım yaa :((( Geçmiş olsun..Kabak tatlısını sana yine yaparım :))canımcım benimm..
Öpüyorum..

Kıss Papatyam, bakmayında anakız sıvayın kolları gedün mıtfağaa bee cancağızım :))))
Hadi şimdiden hamarat anakızımın ellerine sağlık..
Öpüyorum ikinizide :)

Feyza Fidan dedi ki...

Yeşimcim,
Ankarayı çok severim ben..Kısmet olsada gelebilsem :))
Çok öpüyorum senii..

Tijen dedi ki...

Ben de fotoğrafı görünce makinesi düzelmiş demek ki arkadaşımın dedim. Yahu ne olur gel bize de yap bu pastadan. Bugün bir pasta yedim, hiç hoşlanmadım. Herhalde hazır kek tabanıyla yapılmış. Gerçi nicedir aklımda bir muzlu rulo pasta yapma fikri var ya vaktim yok!

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sihirli, hem de en sihirli kepçemm,
Yine döktürmüşsün, çikolata,muz daha ne ister ki rapunsel'in:))
Ya şu makinayı da bir tamire falan mı versek kuzum, çok uğraştırıyor seni:)
Ellerine sağlık cancağızım,
Sare'mi ve seni kocaman kucaklıyorum......
Sevgiler.....

. dedi ki...

FEYZACIGIM SENIN MUZLU PASTANA VE RESIMLERINE BITTIM RESMEN:)))
Canim yaa...su kilo poroblemi olmasada bizler bütün tarifleri arka arkaya siralasak ne güzel olurdu.
Henüz iki cesit pasta buzdolabinda duruyorken ben bu tarifi yapmak icin kendimi frenliyorum bu seferlik.Ama mutlaka deneyecegim.
Canim yorumun icin tesekkürler,peynirli pasta harika bir tarif memnun kalacaksin canim:)

pelince dedi ki...

Ellerine sağlık,çok güzel gözüküyor..Bende dün buna benzer bir lezzet yakaladım,başka tarifle.Ama bunu'da denemek istiyorum.Evdeki bitsin hemen:)

İyi hafta sonları.

Adsız dedi ki...

İyi dileklerine ve ziyaretine teşekkür ederim. Kızlar toplantısına katılmayı da çok istemiştim ama kısmet değilmiş. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Sİhirlimi sihirli çikolata sosuna banılmış gepçemmmm:)Bende istiyorum ama:)akşam akşam canım istedi,biraz önce çay demledim yanında ne güzel giderdi şimdiiii.Ellerine kollarına fotoğrafına sağlık.Öptüm en çikolatalısından

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Harika bir pasta.Hemde en sevdiklerimle yapılmış.Muzlu ve kakaolu Ellerine sağlık canım nefisss olmuş...

belgin kıral dedi ki...

Feyzam ,
Canımı çıkardınız dünden beri:)) Senin ki de kanırttı yani:)) Bir sevgilidir gündür tutturmuşunuz gidiyonuz,herkes pastalar pastalar kalpler masalar,kırmızılar....cık cık! olan var olmayan var di mi? yiyen vaaaar yimiyen var di mi? ha bizim gocacığımız yok biz netcez? düşman çatlatır gibi?!!!bizim adam da tam kaçacak pardon gidecek zamanı buldu ...gelsin ben bir daha kutlayım bari şu mübarek günü...!!!
ellerine sağlık diyem bari ne diyem? öpüldün canım...

Feyza Fidan dedi ki...

Tijencim,
Keşke şimdi orda olsam da yapsam bu pastadan..Kimbilir ne güzeldir orası :))
Öpüyorum seni..


Rapunselim, canımın içii,
Şimdi benim makinenin arasına çm lşö ö şöşlmöşmşlöö . şlömlömpşlhömphjöpkmkphklp .i,ipara mı sıkışmış yani hihihihiihihihihiihih..Canımcım, sana daaa haşmetli bi pasta yapıcam..Listeni hazırla sen :))))
Öpüyorum seni goccaaamannnnnn..

Güldencim, ay bende şu kilolarla hem savaş halindeyim hiç sorma :)))) Keşke hiçç kilo almasak değil mi:)))
Öpüyorum...

Feyza Fidan dedi ki...

Pelinnn, bekliyorumm senin tarifiiii:)))
Öpüyorum seni...

Limonlum, sağlık olsun canımcım, birdahakine inşallah buluşuruz.
Öpüyorum seni...

Ayşem Ayşemmm benim ayşemmm,
He valla kıss bir dilim pasta çayın yanına güzel olurdu hakkaten :))))
Bende seni kocamannn öpüyorummm
canımcımmm...

Gönülümmm,
canımcımm keşke bir dilimde sana verebilsem :))
Öpüyorum..

Belgin gıssss,daha iyiya senin daha güzel bir kutlama olur yahuu :)))) Özlemişsinizdir şindük birbirinizi hihihihihihihiihi..Ay hadi konuşturma benüüü :)))))))))))))))))))
Öpüyorum senii canım benimmmmm...

Betül İnce dedi ki...

Pasta ve her zaman olduğu gibi fotoğraf muhteşem Feyza'cığım, ellerine sağlık.
Gönül'den haber var mı?
Neşeli bir hafta sonu diliyorum.

Sevgilerimle.

Cafe Gusto dedi ki...

Feyzaaaa seninde termal şortun mu var?Bu tatlılarla nasıl formda kalabiliyorsun? Yoksa neee?
Ellerin dert görmesin emi.Bu ne güzellik yine böyle...
sevgilerrrr...

Mutfak Havlusu dedi ki...

4 ay sonrasına gün veriyorum olurmu ben 4 ay sonra olacak bütün haftasonları pasta yapacağım:)))

bu nefisliklere bakınca ah çekmeyeceğim:))
gene nefis bir tat ve görüntüsü,ellerine sağlık demek düşer bizede değilmi?

Baharcicegi dedi ki...

tek kelimeyle sahene olmus,muzla cikilotanin birlesirde bir pastada nefis olmazmi eline saglik canim.
neseli huzur dolu bir hafta sonu dilerim

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Feyzacigim pasta cok guzel gorunuyor canim ellerine saglik. Ben de aldim bir dilim helal et. Sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Feyza'cigim,
Ellerine saglik, bu ne kadar guzel bir sunum,ne guzel bir tarif.

Guzel bir hafta sonu diliyorum ve sevgilerimi gonderiyorum.

Feyza Fidan dedi ki...

Betülcüm, çok teşekkürler..Gönül geldi Ankaradan, çok üzgün tabi :((
Allah sabır versin hepsine inşallah..
Öpüyorum seni..

Aaaaa Serpilimmm, kim demiş formdayım die :))))) Bacım 7 kilo vermem lazım benümde en acilinden..termal don bende aldım Gönülün yüzünden :)))Bakalım nolcek..
Öpüyorum seni..

Canım havlum, okulların kapanmasınımı bekliycez yaaa :)))
Öpüyorum senii..

Feyza Fidan dedi ki...

Bahar çiçeğimmmm, enfess olurrr :)))))
Öpüyorum seni..

İlkerim benim helal olsun :)))
Kıss hepiciği helal olsun sana :)))
Çok öptüm seni...

Feyza Fidan dedi ki...

Aybikecimm, teşekkürler canım arkadaşım,
Öpüyorum..

ebrulitatlar dedi ki...

Canımcım pastan süper olmuş yine her zamanki gibi. Elceğizlerine sağlık.Pastanın içinede, üstünede muzlu kremole yazmışsın hayatım. Hani çikolatalı fındıklısı nirde? öpüyorum kocemen kocemen, sevgiler, karlı güzel bir hafta sonu diliyorum..

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Feyzacigim, bek bir hizlisin. Dumani ustunde butun lezzetler senden kacmiyor, daha midemize gitmeden, sen yorumunu yapiveriyorsun, ne de olsa MILLI GORUMCESIN :)
Hangisiydi bilmiyorum ama dun bloglarin birinde CAY'la ilgili benzetme vardi, icinde kaynana - gelin ve gorumce geciyordu. Tam senlik ama adresi bulamiyorum. Optum

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Feyzacigim, seni gnocchi konusunda kandirmislar mi ne, uyanigim, dedektifim. Sen soyleyince internetten baktim, gnocchi yani okunusuyla niyoki benim yaptigim gibi bir sey. Ama senin yaptigin lezzet de Italyan mutfagindandir, cunku icinde irmik var. Ona da Sonradan Italyan Feyzanin Gnocchisi diyelim, olur mu :)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzam, Fidanim,
dün Pelince Lezzetler'in sayfasinda da muzlu bir güzellik gördüm ve onada aynen sizler beni öldüreceksiniz dedim, valla muzlu tatlilara ve pastalara özel bir ilgim var, sen artik cok iyi biliyorsun.

Senin pastan zaten müthis birsey olmus, tek basima bile bitirebilirim. Hayatim, ellerine saglik diyorum, cok güzel olmus.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

Feyza Fidan dedi ki...

Ebrummmm,
Valla doğru demişsin anacım yaaa :))) Hani nirde çikolatalı fındıklı cremeoleeeee hihihihihiihihiihihhihih..Ay bi koşu düzeltimm valla..
Çok öpüyorum seni...

Şefiiiimm, valla hızlıyımdır, sen daha mutfaktan çıkmadan görürüm ne yapmışsın..Dedüün gibi görümce milleti accık uyanık olcek hihihihii..Danielimin anasıı yaaa ben aradığımda gnokçi deyi yazılan tarif çıkmıştı ay ne bilem annamadım ben bu işi :(((
Neyse dediğin gibi o gnokçi benim olsun telif haklarını alim noterden hihihiihihihi..
Seni çooook öptüm teee burdan oraya :)))

Kevserimm canımmmm,
Sen böyle dedikçe ahh bu Kevser buraya gelsede yapsam şundan diyorum :))))
İnşallah gelirsinde uzun bir liste hazırlayıp hepsini yapar, hepiciğini oturur yeriz birlikte..
Öpüyorum çokk..

. dedi ki...

CANIM COK TESEKKÜRLER:)))
Yine kaldim senin cikolatali sahane pastanla basbasa.O bana ben ona baka baka duruyoruz hep:)
Ne yapmali...???
Mutfaga girip tabiki yapmalidaaaa...ilk önce gidip muz almayi yaaa:)))
TATLIM IYI HAFTASONLARI DILIYORUM.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Feyza'cığım,

Yazdıklarını duyanlar seni görmemiş olanlar kilolu olduğunu zannedecekler.
Hayır arkadaşlar, Feyza'yı görmüş olan birisi olarak onun incecik ve vücut ölçülerinin çok güzel olduğunu bildirmek benim boynumun borcu. Bakmayın öyle sürekli kilolar ile başım dertte dediğine.

Canım, nefis olmuş bu çikolatalı muzlu pastan. Ellerine sağlık.

Çok öpüyorum güzel arkadaşım.

Sevgiler,

Feyza Fidan dedi ki...

Güldencimmm,
Yaptınmı acep pastanı merak ettim :))) Yaptıysan eğer afiyet şeker olsun canımcım...
Öpüyorum..

Işılımmm, canım benim,
Sen var ya bitaneciksin valla..Moralim yerine geldi sayende..Ama sana birşey söyleyim, inanmazsam kızlarada sor..Sen beni gördükten sonra en az 3 kilo almışımdır :))))) Eeee yemek yerken gördün beni, potansiyel vardı bende :))))
Kocaman öpüyorum seni Işıl Işılımm benimmm...

LeYYa dedi ki...

mmmm.pasta nefis görünüyor.eline sağlık feyzam güzelim.makinanada hörmetlerimi sunuyorum..anladı o onu))

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

mutlu pazarlar canım

Mutfaknotlari dedi ki...

çok güsel görünüyor eline sağlık feyzacım

ben şu alttaki kaplere takıldım çok şekerlerrrrrrrr

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik cok nefis bir pasta olmus, simdi olsa iki dilim hic yok demeden yerim, iki gündür icim pasta cekiyor, halim yok yapamiyorum, bu gün kizima söyleyeyim yapsin bana, sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Leyyam benimmm :)))
Anladı anlama mııı:))) Canım benim çook çok öpüyorum seni..


Dilekcim benim, sanada çok güzel bir pazar günü diliyorum..
Öpüyorum çok..

Melisacım, çok teşekkürler..Kalplere bende bayılıyorum, çok ta lezzetliler o kadarcık hallerine rağmen :))
Öpüyorum..


Ayşecim, muffinlerine bayıldım..Sen pastadan al bende onlardan :)))
Kızınında şimdiden ellerine sağlık..Belliki anasının kızı valla ...
Öpüyorum ikinizide..

Yaren dedi ki...

Feyza can nekadene gozel pasta bu beyle,himide muzluuu,pek severim ben onuuu.Cikolayla muzu ey ettin de bir araya getidin kizzz.Banada burdan bir dilim düser heralde sanursam galibaa,hemi kepce hatunum.Sevgilerimi biraktim sana ey bir pazar diliyorum,öpüyomm en kibarindan:)

Feyza Fidan dedi ki...

Yarenim canım, saa ben komple yenisinden yapıvirim bacım yaaa..Ne demek 1-2 dilim canımcım benim :)))
Öpüyorum hasretle...

sekergibi dedi ki...

şekercim
harika olmuş pastan ellerine sağlık.
tutma beni hemen cenk e gidiyom
öptüm

. dedi ki...

Ayyyy...feyzacigimmmyine bu pasta karsimda öldürdün beni ayolll.
Ilk firsatta bunu yapmazsam artik,yuh bana yani.Kendime eziyet cektiriyorum resmen,yapta kurtul ne olur gülden.
Yoksa her sayfana geldigimde pasta ye beni diye bagiracak bende dayanamayacagim:)))
Yorumun icin tesekkürlerrr.

keskinli dedi ki...

selam feyzam
bu ne ya aksam caya kesin sendeyim haberin olsun pastami ayir mutlaka agzimin suyu akti inan ellerine saglik canisi sevgiler ben yogunum bu ara kusura bakma pek gelemiyorum öptüm

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Şimdi Feyza'cım Fidan'cım şöyle bir durum var Sihirli kepçeye müptela olmakla beraber halen ben linklerime eklememişim seni :O E ama ben hergün gelip bakıyorum ben sana. Döne dolana tıklıyorum mutlak demek ki :)) Ha bir de yorum yazıp yazmadığımı unutuyorum ben genelde Öyle yada böyle gözüm üstünde haberin olsun :)) Makinene ben de buralardan okudum üfledim nefesim yeter inşallah :P

Leziz Sofralar dedi ki...

Canim sen bizleri cikolatali tariflere fena alistiriyorsun bak sonra adini cikolata kiz diye degistirmek zorunda kalacagiz haberin olsun:)) Pastanin görüntüsü harika ellerine saglik ama hicte dogaclamaya benzemiyor gayet özenli hazirlandigi belli,sevgiler...

ilker'in mutfagi dedi ki...

canım sen güneşli bir günde yapmışsın ama ben karlı bir akşamda bakıyorum pastana,içim ısınıyor vallahi.her yer soğuk yahu.bir an önce bahar gelsin artık.bu arada ellerine sağlık.harika olmuş yine.yokluğumda bıraktığın mesajın için de teşekkür ederim.umarım ikramlık truff larımdan almışsındır.çok öpüyorum seni sevgiler.bu arada buluşmanızı çok kıskandım.bir daha kine bende olurum inşallah.

Feyza Fidan dedi ki...

Şekerimm, şekercimm azcık daha kalaydın giderdin sonra..Ateş almaya mı geldin cancağızım :)))))
Koccaman öptüm seniii....

Güldencim, hadi kalk yap bu pastadan, çabucak yapılıyor vallahi :)))
Yakınlarda olsaydın hemencecik bir tabak yetiştirirdin sana :)))
Çok öpüyorum seni...

Burcumm,canımcımmm canın sağolsun ayoll, sen gel yeterki banada linklerindede olmayıveriyim :))))
Okuyup üfleyen ağzına sağlık, duaların kabul olur inşallah yoksa yeni bir makina almam elzem olcak hihihih..
Öpüyorum canım benim..

Ayşemmm Ayşeeeeeem, az daha yakın olaydınya canım arkadaşım benim valla, karşılıklı oturup çaylarımızı içer iki lafın belini kırarduk senle:)))))
Sen hele gel buralarada inşallah onuda yaparız değil mi?
Çok öpüyorum seni..

Sevalcimm, senin kalpli pastanın yanında oyuncak gibi kaldı bu ayoll :))
Özenli pasta diye ben ona derim..Ellerin dert görmesin arkadaşım benim..
Öpüyorum...

İlkerim sonunda döndün valla..Tekrardan hoşledin..Trufflelarına bayılıp ayıldım haberin ola..Bu arada bebek şekerlerinde müthiş..Ellein dert görmesin..İnşallah herşey gönlünce olur..
Çok öptüm seni..

NiNo dedi ki...

bana diyene bakarmisin kizim bana biton misafir geliyo :) hadi yiyoz ole sende benden asagi kalmiyon hani kendi yemiyo hatun manken gibi :) ama masallah yapip esinemi yediriyon ne :D super pastalar tartlar ohhhh masallahhhhhhhhhhh

Feyza Fidan dedi ki...

Ninomm canımcım hakkaten sen hamaratsın güzel arkadaşım, bir koltukta kaç karpuz taşıyosun sen vallahi :))
Öpüyorum seni...

sadiye dedi ki...

ellerine sağlık tam yenecek gibi asil bir poz vermiş pastacık. pasta görünce içim gidiyor son kaç gündür eşimin doğum günü yaklaştı. pasta almak yerine yapsam daha anlamlı olur diyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum ama eninde sonunda iki hafta içinde yapmak şart oldu. yoksa bana gerçekten ayıp hani hazıra konmayı sevmezsin sadiye hani hani?
ellerine sağlık
sevgiler