21 Ekim 2008 Salı

ULUSLARARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ/ Friendship Around The World Award


Herkese merhaba..

Çok sevdiğim arkadaşlarım;


Yemek Kutusu - Betül


Düşlerimin İncisi-Dilek


Fatoş'un Mutfağından-Fatoş


Her Tattan Çeşni-Ceyda


Sıcak Paylaşımlar-Aysel


Saniye Sultan

Eya's Cookies-Zehra

Sihirli Mutfak


Cafe Gusto-Serpil

Sevim'in Sayfası

Nagehanca

Huysuz Balık - Esin

Kakaolu Pasta- Gökçem

Benim için anlamı çok büyük olan ve gerçekten beni çok mutlu eden Uluslararası Arkadaşlık Ödülü'nü bana da vermişler..Hepinize çok teşekkür ediyorum..Sizlerin arkadaşı olmak benim için çok önemli , çooook öpüyorum hepinizi...

Ödülün amacı arkadaş listenizdeki bloggerları dünya çapında tanıtabilmekmiş.. Sizi seçen arkadaşınızın listesindeki isimlerden 1 fazla olması kaydıyla sizinde bir liste oluşturmanız gerekiyormuş..Gönlümdeki liste öylesine uzun ki.. Hiç birinizi atlamadan nasıl yazarım diye düşündüm ve tüm siz sevgili arkadaşlarıma bu ödülü hediye etmek istedim...İyi ki sizleri tanımışım... İyi ki arkadaşlarımsınız...

1 yorum:

capankizimutfakta dedi ki...

ben bir odul daha aldigima cok sevindim, tesekkur ederim pasta ustasi ablam, sevgiler...