31 Ekim 2008 Cuma

BAHARATLI TAVUK

Baharatlı-Tavuk3

Cumhuriyetimizin 85. ci yaşı hepimize kutlu olsun..

Hafta sonu nihayet geldi..Bloglarımızın yeniden gün ışığına çıkmasıyla keyfimizde hazır yerine gelmişken nefis bir tavuk yemeğiyle haftayı kapatmak istedim..

MALZEMELER

3 adet tavuk göğüs

1 büyük kuru soğan

5 diş sarımsak

2 adet kırmızı biber

Tuz

Tane karabiber

Köri

Kekik

2 adet defne yaprağı

Kimyon

Salça

YAPILIŞI

-Soğanları piyazlık doğrayın, sarımsakları ayıklayıp bütün haldeyken ezin (bıçağın enli kısmıyla bir kere ezilecek). Tencereye biraz zeytinyağı veya mısırözü yağı koyun, soğan ve sarımsakları ilave edip kavurun.

-Kırmızı biberleri kare şeklinde doğrayıp tencereye ekleyin, 5 dakika kadar kavurup kuşbaşı doğradığınız tavukları da ilave edin.

-Tavuklar suyunu salıp çekinceye kadar pişirin, arzu ettiğiniz miktarlarda tuz, salça ve diğer baharatları ekleyip karıştırın.15 dakika kadar daha kısık ateşte pişirip servis yapabilirsiniz.

Afiyet olsun..

39 yorum:

Adsız dedi ki...

canım yemegın yıne herzamanki gıbı profosyonelce.. sayfamda bosuna yazmadım sihirli el diye.. dogru diyorum valla:))
ellerine saglık.. körisiz tavuk dusunemıyorum zaten.. hastasıyım.. afıyet olsun sıze..

bu arada canım tesekkure geldım.. hakikatten cok guzel bı gun gecırdım.. hersey harıkaydı.. cok misafirperverdiniz bi kere.
cok mutlu geldım eve saolasınız.. insallah bi daha gorusme fırsatımız olur..
sayfamda yayınladım canım cok detaya inmeden.. insallah bı gun detayııına da inerim:)))
butun emegınız için tesekkurler..
cok opuyorum feyzam seni..:)

akasyakokusu dedi ki...

canımmm kokusunu aldım sabahın köründe hemdee..
ellerine sağlık nefis olmuş..

Bir Dilim Düş dedi ki...

AAA ÇOK HOŞ BİR TARİF CANIM BU ARADA BAHAR PASTALARINA BAYILDIM, ÖZELLİKLE BAHÇE SULAMA İÇİN KULLANDIĞIMIZ ALETL OLANA....(ADINI BİLMİYORUM NAPAYIM)

SEVGİLER,
EVREN

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Ohhh sabah sabah iştahım açıldı vallahi... Feyzamın ellerine sağlık... Öpüyorum datlım bidenem :)

Unknown dedi ki...

Enfes bir yemeğe benziyor. Özellikle tavuk severler için :)

DENİZSEFASI dedi ki...

mm harika olmuş, ellerine sağlık

iyi tatiller.

Yelda dedi ki...

Çok iştah açıcı bir görüntüsü var
ellerinize sağlık

Bu arada kullandığınız makina nedir

Adsız dedi ki...

hımmmmmmmm .nefisgörünüyor canım.öglen vakti pekte canım çekti:)akşama yapayımda şişmeyelim:)))eline saglık arkadaşım harikaaaa olmuş.sevgiler.
http://www.hunerlieller.net

egeli dedi ki...

FEYZAM,GÜZEL SÖZLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM CANIM,O SENİN GÜZELLİĞİN....SENİN DE BAYRAMIN KUTLU OLSUN .TAVUK YEMEĞİNDE PEK Bİ LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM...SEVGİLER

Hülya dedi ki...

Tam da öğlen vakti işyerinde bir simit ve ayranla geçiştirmişken yapılır mı bu ?
Haksızlık ama
Ellerine sağlık.

made in funda dedi ki...

feyzacığım senin pastalarının yanında bizimki hiç kalır ama yine de güzel sözlerine çooook teşekkür ederim.yemek nefis.mmm mis gibi kokusu geldi burnuma.ellerine sağlık canım...

Adsız dedi ki...

Çok lezzetli bir tarif olmuş ve iştah açıcı bir sunum.
Ellerine sağlık.
Sevgiler

Beyza dedi ki...

Feyzacim,
nefis olmus bu yemek. Gel beni ye diyor yani.
Ellerine saglik canimcim :)
Sevgiler

Disalce dedi ki...

canım en sevdiğim yemek...tavuklu yemekler...

nefis görünüyor..bandırmada tam bir tavuk yeri...ama sadece kokusunu dinliyoruz uygun fiyat yok anlayacağın..

öptüm canım..hayırlı cumalar...

Unknown dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

http://porselendemlik.comhttp://birdemliksohbet.comhttp://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 29 için 03.11.2008 -16,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 29 EV SAHİBESİ OLARAK http://karabiberinmutfagi.blogspot.com/ OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 29" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.
SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..

Saliha dedi ki...

KEPCEM ELLERINE SAGLIK..TAVUGU COK SEVEREK YERIZ..HEMEN KOPILIYORUM...

HE BU ARADA BU PASTA İŞİNE EL ATANLARIN SİPARİŞLER HARICINDE BASKA YAZI YAYINLAMAMALARINA UZULUYORDUM AMA SİZ OYLE DEGILSINIZ..ANLADIN SEN:)

CANIMMM SEVGILERIMLE...

Adsız dedi ki...

canım ellerıne saglık nefıs gorunuyor. sevgılerımle..

Unknown dedi ki...

feyzacım yemek harika eline sağlık yemek ve pastalar kadar sunum ve resimlerde mükemmel sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Feyza'cım çok şık olmuş tavuklar, ayrıca çok da pratikmiş.. ELlerine sağlık..

Pelin dedi ki...

Feyzacığım yemek de fotoğrafı da çok güzel. İyi bir hafta sonu geçirmen dileğiyle sevgiler

Adsız dedi ki...

canımın içi feyzam, ne güzel bir fotoğraf bu böyle..

tavuk isterim isterim diye bağırıcam birazdan.

Ellerine sağlık canım benim.

sımmsıkı kucaklıyorum
sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

Canim gecmis olsun dileklerin ve beni yalniz birakmayip üzüntümü paylastigin icin cok tesekkür ederim.
nefis bir sunum enfes bir görüntü,ellerine saglik feyzacim.
güzel bir hafta sonu dilerim

leyya dedi ki...

demin bi arkadaşa yorum yazıyordum.tavuk babam olsa yerim diyordum))sana da aynını diyebilir miyim)))(Allahtan babamın tavuk olmak gibi bi ihtimali söz konusu değil))))sevgiler sihirli kepçem feyzam..

Yemekbahane dedi ki...

Yemek zaten harika bir de fotoğrafı şık olunca yemek dergisinden fırlamış gibi durmuş
Ellerine sağlık

Sevgiler
Müge

Adsız dedi ki...

Gözüm üzerinizde artık..Takipteyim..

Tavuğa bayılırım..ellerinize sağlık..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

böyle güzel sihirli elden yenmezmi mis gibi tavuklar..
ellerine sağlık cnm. sevgiler

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Feyza'cığım,
Canım, ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor yemeğin. Bu yemek benim can kurtarıcımdır her zaman. Yemek yoksa ve vaktim de azsa o gün hemen ilk aklıma gelendir nedense.

Feyza'cığım, son günlerde omurgamdaki rahatsızlıktan dolayı ağrılarım bana hiç huzur vermiyor.Bir de bilgisayar kursunda sürekli mouse'u tuttuğumuzdan olsa gerek sağ kolumda sürekli ve şiddetli ağrıdan ne istediğim gibi sizleri ziyaret edebiliyor ne de o enfes pastalarınıza yorum yazabiliyorum.
Nolur kusura bakmayın. İnşallah bir an önce geçer diye ümit ediyorum.

Kucak dolusu sevgilerimle,

Ayse Pamuk dedi ki...

Hayatım benim yaptığım tavuğa çok benziyorrrr,damak zevklerimiz çok benziyorr elcağızlarına sağlıkk

Mutfak Havlusu dedi ki...

hafta güzel tatla kapatılmış,dilerim önümüzdeki hafta bundan da tatlı açılır inşAllah..

tavukla arası çok çok fazla olmayan birisi için bile çok çok güzel görünüyor ve de leziz,ellerine sağlık.

keskinli dedi ki...

canim ellerine saglik defne yapragi ve köri varsa tamamdir
fatostada marifetlerinizi nasil yaptiginizi bir kez daha gördük ah oralrda olsamda bende gelsem bacim emeklerinize saglik sevgiler mutlu hafta sonlari

belgin kıral dedi ki...

Feyza cığım,
Tavuk nefis, görüntü nefis her zamanki gibi müthiş sunumla birlikte:))
Ellerine sağlık canım
Sevgilerimi bıraktım

fatosun mutfagından... dedi ki...

feyza ablamçok lezzetli görünüyor ellerine sağlık öpüyorum..mutlu hafta sonları

ebrulitatlar dedi ki...

Mmm. tavuklar nefis olmuş Feyza'cım. Ellerine sağlık. Sevgiler bacım, öperim çok..

Unknown dedi ki...

feyzam canim yemegin her zamanki gibi nefissss ellerin dert gormesin.
com'a tasiniyormussun hayirli olsun canim blogun kapatilamasi bizi com'a yonlendirdi:) bende ozguluntarifleri.com aldim calisiyorum insallah basarabilirim:))
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Beter Böcek dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :))
Köri sosunu ve salçayı çok seven biri olaraktan 100 veriyorum bu tarife :)

sevdamavisi dedi ki...

Feyzacığım,
büyük bir hızla gidiyorsun ne hoş. ben de istanbul da olsaydım mutlaka seminerlere katılırdım. 15 kasım da görüşebiliriz umarım. sevgiler.

NiNo dedi ki...

bak son diyom valla sen unuttun diyorum beni sen yok diyosun ama unuttun goruyorum ay kormu benim gozum sevmiyo gepcem beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :((((((((((((((((((((((((((

ceyt dedi ki...

canım feyzamm nefiss bir görüntü.marifetli arkadaşım benim pastaların gibi yemeklerinde harika.ellerine sağlık birtanem.
öpüyorum seni çook.

Betül KAVAL dedi ki...

Pastalara zaten sözüm yok hepsi harika tablo gibi..

tavuk çok lezzetli gözüküyor her çeşidini çok severim en kısa zamanda deniycem canım..

sevgiler