14 Ekim 2008 Salı

'' 20 YIL SONRA BİZ '' PASTASI

Seda8


"20 yıl sonra Biz" Pastası ile yeni haftaya merhaba diyor ve herkesin güzel bir hafta geçirmesini diliyoruz...


Seda7

Sevgili Mutfakta Hoş Sedamız'ın arkadaşı Sevgili Nihan Hn. 'ın doğumgünü için eşi Ufuk Bey tarafından hazırlatılan pastamızın konsepti oldukça kalabalık :)


Seda6

Ufuk Bey'in pasta konseptinde ana tema pastanın isminden de anlaşılacağı gibi 20 yıl sonraki Ufuk Bey ve Nihan Hn. idi..
Gelin yapım süreci oldukça eğlenceli geçen bu pastamızı ve karakterlerini kısaca tanıyalım;

Seda9

5 tane boy boy evlat :)
Seda5

Süslü püslü, plakası Nihan ve Ufuk olan sevimli bir karavan...


Seda4

Karavanı nöbet tutan evin sadık köpeği :)



Seda3

Yeni bir bebek bekleyen Nihan Hn. ve pijamalarıyla Ufuk Bey..


Seda2
Sevgili Nihan Hn. ve Ufuk Bey'e birlikte geçirecek leri nice 20 sene diliyor ve Nihan Hn.'ın doğumgününü kutluyoruz...

18 yorum:

Adsız dedi ki...

canım ya cok sekerler cokta guzel ellerıne saglık bıtanem sevgılerımı yolluyorum..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

çok guzel olmus ablacim,emeginize saglik...pek sirin olmus kahramanlar,opuyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok hoş ve gülümseten bir tema olmuş feyzacığım.
pastalar daima böyle olmalı :)))
yılları unutturup, gülümsetmeli lezzetleriyle ve temalarıyla...
ellerinize sağlık canlarımm..
sevgilerrrrr

Karen Hanim dedi ki...

Harika olağanüstü bir şey!!!

Adsız dedi ki...

Feyzacım herşey ama herşey çok güzel, ama ben 6. çocuğa takıldım :) Aman Allahım Nihan Hanımı çifte kavrularak tebrik ediyorum. Sevgiler canım öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Feyzacığım burası bir cennet.Her sana uğrayışımda kendimi başka bir alemde buluyorum.Pastanın teması muhteşem,uygulanması ayrıca çok güzel olmuş.Pastanın sahibi eminim çok mutlu olmuştur.ellerine ve yüreğine sağlık
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

Betül İnce dedi ki...

Geçenlerde bir site neredeyse hepimizin sayfalarını rss üzerinden kendi sayfasına aktarmıştı, hatta benim blogumun tümüne yakınını koymuştu. Sonra birisi bu kişinin mailini verdi ve zalim bir mailden sonra kaldırdı sayfamı ve ben de bu maili bu hırsızlığı duyuran arkadaşa verdim ki tüm tanıdıklarına iletsin diye. Sanırım bunlarla başedemeyeceğiz.
Pasta yine çok güzel.

Sevgilerimle Feyza'cığım.

ebrulitatlar dedi ki...

Feyza'cım çok şeker bir pasta olmuş. Ellerinize sağlık canım. Sevgiler, işlerinizde kolaylıklar...

Unknown dedi ki...

feyzacım tema çok hoş 20 yıl sonrasını hayal etmek, çok ince çalışmışsınız yine çok güzel olmuş ellerinize sağlık sevgiler

ceyt dedi ki...

Feyzamm, bu ne güzel bir pasta böyle.insan yemeye kıyamaz.oturup oynar:) benim kızlar deli oluyor bu pastalarına görsen, çok gülersin.küçük kızım özellikle çığlıklar atıyor anne ne olur bizde isteyelim bize de göndersinler diye.ellerinize sağlık birtanem.öpüyorum kocaman.

Unknown dedi ki...

cok tatlılar ellerıne saglık döktürmüssün yıne öpüldün canımınıcı...

Baharcicegi dedi ki...

Cok ugrastirmis ama degmis harika olmus pasta,becerikli ellerinize saglik canim
sicacik sevgiler

belgin kıral dedi ki...

Feyza m balım,
ciddi kalabalık bir pasta sakinleri diyarı ,bir de üstüne yolda gelen var...:))) Allah 50 leri nasip etsin maşallah..çok sevimli..ellerine sağlık

fatosun mutfagından... dedi ki...

oyyy feyza ablamm bu pasta çook güzel olmuşş çookk...yemeye kıyamaz insan bunları...ellerine sağlık canımmm..öptüümm

SOFRAM dedi ki...

Feyza'cığım bayıldım ben bu pastaya ne güzel yapmışsın, çok ta emek vemişsin canım, ama bu kadar çocuk..:))
Tatlında pek güzel gözüküyor. Ellerine sağlık güzelim,afiyet olsun, öptüm sevgilerimle...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

bayılıyorum sizin pastalarınıza inşallah bende birgün bu kadar ayrıntılı bir pasta yapabilirim..

emeklerine sağlık canım ..

öptüm sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Yine harika ve yine gülücükler oluşturan bir pasta ellerinize sağlık!!!

Sevgiler,
Evren

akasyakokusu dedi ki...

canım benim harikasın yinee..
temalar şekiller elinden heriş geliyor valla.
dolmalar pastalar larr :))
ellerine sağlık canım..
az iyi gibiyim saol bacım benim..ama az daha eğilsem sinyal vermeye başlıyorum..
yorulmadan geziyorum birazcık ne yapim:)))
öptüm seni kocaman.