29 Ekim 2008 Çarşamba

BAHAR PASTALARI

www.pastha.com

adresiyle yakında sizlerle birlikte

olacağız....




Bildiğiniz gibi tüm blogların 6 gün boyunca karartılıp kapatılmasıyla sizlerden uzak kalmıştık. Tüm arkadaşlarımız gibi bizi de çok üzen bu olayla dileriz bir daha karşılaşmayız. Bir müddettir yapım aşamasında olan www.pastha.com adresimizle çok kısa bir süre içinde sizlerle pasta paylaşımlarımıza devam edeceğiz.
Şimdi içimizi neşelendiren iki bahar pastamızla kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Saksı2

Daha önce bir çok pastasını yaparak en güzel anlarına ortak olduğumuz sevgili Zeynep Hanımın doğum gününü, bu defa arkadaşları bir pasta sürpriziyle kutlamak istediler. Aynı gün doğum gününü kutlayacakları arkadaşları sevgili Oya Hanımada bir pasta yapmamız istenince çiçeklerin boy gösterdiği bu iki pastamız ortaya çıkmış oldu.

Saksı3

Oya Hanımın pastasında, saksının içinde cıvıl cıvıl çiçeklerin olması istendi..

Saksı4

Farklı bir tasarım olmasını istediğimiz için renkli kurabiyelerle çiçeklerimizi yaptık...

Bahçıvan1

Ve Zeynep Hanımın pastası..

Bahçıvan2

Zeynep Hanım için ise bahçıvan suluğu içinde güller istendi..

Bahçıvan3

Bizde pembe tonlarında güllerle süslediğimiz bu pastayı hazırladık..

Bahçıvan4

Sevgili Zeynep Hanım ve Oya Hanımın yeni yaşlarını bir kez daha kutluyor, nice mutlu seneler diliyoruz...

21 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

iki pastada çok gzüel olmuş ellerinize sağlık

sevgiyle kal

Unknown dedi ki...

iki pastada harika elinize sağlık sevgiler

inci dedi ki...

yine harikalar yaratmışsınız,ellerinize sağlık kızlar:)

Adsız dedi ki...

bekliyordum artık kendinize ait bir sitenizin olmasını..


bu iki düş gerçek olmuş pasta olmuş ne güzell

sevgilerrr

made in funda dedi ki...

PASTALAR HARİKA.ELLERİNE SAĞLIK.

egeli dedi ki...

CANIMMM.. HEPSİ HARİKA OLMUŞ HERKESİN ELİNE SAĞLIK...SEVGİLER.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Yeni yeriniz hayırlı olsun... En kısa zamanda yeni mekanda görüşmek üzere...

Sımsıcak sevgiler..

Disalce dedi ki...

canım pastalarınız harika olmuş...

siteniz hayırlı olsun....

sizin adınıza çok sevindim....

öpüyorum canım...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ahh çiçekler çiçekler...
bayıldımmmm..

Fikrisabit dedi ki...

Her iki pasta da cok şık olmus.Ne kadar emek vermişsiniz böyle..

Fikrisabit

Adsız dedi ki...

Çok Şık olmuş:) bayılıyorum sizin pastalara çok muntazamlar hepsi, sulama kabının rengini çok beğendim,saksı konsepti olan pastada çok orjinal olmuş,ellerinize sağlık cnm...
Yeni siteniz hayırlı olsun,herşeyin yolunda gitmesini diliyorum:)

Sevgiyle.

pelince dedi ki...

Yeni siteniz şimdiden hayırlı olsun...
Pastalar yine enfes olmuş,emeklerinize sağlık...

Sevgiler..

akasyakokusu dedi ki...

canımmm benim önce tebrik ediyorum....hayırlı olsun yeni sayfanız..
orayada gelirim ben gelmemmiiii...
burayı taşıyacaksın dimi.
hımmm bahar pastanı seveyim senin.
ellerine sağlık..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Canim,
harika pastalarinla yine döndügününe cok sevindim. Yeni blogunda hayirli olsun, insallah ordan da görüsürüz sevgiler....

Saliha dedi ki...

feyzacım nıhayet kavustuk:))

ellerıne saglık arkadasım.. cok guzelolmus

sevgılerımle..

Adsız dedi ki...

Yeni siteniz şimdiden hayırlı olsun.
Pastalar birbirinden şık olmuş. Ellerinize sağlık.
Sevgiler

ceyt dedi ki...

canım Feyzamm, pastalar harika.ellerinize sağlık birtanem.yeni sitenize de çok sevindim.hayırlı olsun şimdiden.
öpüyorum kocaman.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

feyza'cım cnm bende yaşadığımız tatsız olaydan dolayı uzun süredir ertelediğim siteyi kurmak istiyorum.cnm bu konuda yardıma ihtiyarcım var ve bu konuda nerden nasıl adres alacağımı da bilmiyorum.yardımcı olabilirsen çok memnun olurum.öptüm cnm.

Ilker Erdem dedi ki...

Feyzacigim yeni siteniz hayirli olsun. Gercekten her yaptiginiza bayiliyorum.
Sevgiler

capankizimutfakta dedi ki...

yani ablacim ne diyim bilmiyorum. ben ikisinide cok begendim, bir secim yapamadim dogrusu. her ikiside cooook guzel. zaten birgun senin pastalarindan birini yapmayi dusunuyorum. uygun birsey arastiriyorum bakalim piyango hangisine vuracak....

Tijen dedi ki...

Evet evet! Sizin pastaları görmeden yaşayamayız biz Feyza'cığım. Öyle capcanlılar ki insana yaşama sevinci veriyorlar.