23 Ekim 2008 Perşembe

İŞKOLİK KRAL

Kral5

Sevgili Deniz Hn.'ın, erkek arkadaşının doğum günü için hazırlamış olduğumuz pastayla sizlerleyiz.

Kral4


Deniz Hn.'ın tasarımda özellikle olmasını istediği ayrıntılar; erkek arkadaşının işkolik olması, herzaman masasında ince belli bardakta çayının bulunması, elinden sigarasını hiç düşürmemesi ve çalışma odasının vazgeçilmez yerden aydınlatması idi :) Tüm bunları hazırlarken en son eklememizi istediği kral tacını da yerleştirmeyi unutmadık..

Kral2


Kendisinin doğumgününü kutluyor ve Deniz Hn. ile birlikte mutluluklar diliyoruz...

20 yorum:

Seda dedi ki...

valla süper olmuş..kültablasındaki izmaritlere bayıldım diyebilirim...ellerinize sağlıkkk :))

Unknown dedi ki...

süper olmuş her ayrıntı mükemmel eline sağlık canım sevgiler

Adsız dedi ki...

Yine ayrıntı denizinde yüzmüşsünüz ve mükemmellik sahiline ulaşmışsınız Feyzacım. Harika olmuş canım, sevgiler...

Eya dedi ki...

Yaaa Feyzaciiim ben masadaki kahveye,pastaya takili kaldim...offff nasil ugrasiyorsunuz yaw?
Harika...bu arada ödül icin bende coooook tesekkürler edioyrum arkadasim...iyi ki varsin...sevgiler

zehra

Sevil Şahin dedi ki...

MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

HUYSUZBALIK dedi ki...

and the Oscar goes tooooooo :) Efendim ödülünüzü almak için sizi bloguma bekliyorum :) Sevgiler...

zarpandit dedi ki...

e artık yorum yazmasammı diye dusunuyorm kelime haznem yeterli değil :)

canım benim cok gec kalmıs olsamda bir arkadaslık odulude benden sana bacummmmm :)

öptüm cokkk

egeli dedi ki...

Feyzam süper olmuş yine canım eline sağlık ,ayrıca kiloları boş ver ben sana bir dilim pasta yollıyayım :))

Adsız dedi ki...

feyzam yine döktürmüşsünüz masallah canım..
muhtesem ya muhtesem.. benım butun yorumlarıma bakarsan zaten aynı kelimeler var ama oyle napım:)))
1 gunde bende ogrenebılır mıyım.. :)))) cok sey umut edıyorum dı mı.. ama her salisesini degerlendirecegime emin olabilirsin canımcım..
opuyorum cok gepçem:))
gorusuruz..

capankizimutfakta dedi ki...

ay feyza abla ben bu pastayi cok begendim, ellerinize sagli, cok seker olmus...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Ne eğlenceli bir pasta bu :) Özellikle taç'a bayıldım.
sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı cumalar canım..allah her şeyi gönlünce ve dilediğince versin..sevgiler

Adsız dedi ki...

canım benım cok guzel herzamankı gıbı bayıldım ellerıne saglık
sevgılerımle..

Mutfaknotlari dedi ki...

feyzacım çok ayrıntılı çok mükemmel şeyler yapıyorsun canım yine harika olmuş

Bir Dilim Düş dedi ki...

Feyzacığım çok değişik ve sevimli bir konsept olmuş ellerinize sağlık.

Sevgiler,
Evren

NiNo dedi ki...

blogger engellenmis turkiyede dogrumu feyzam :((((

Yeliz dedi ki...

feyza,ben bu pasayı yapmaya kalksam kafayı yerim desem:)bunları yapmak ciddi bir iş eline koluna sağlık, sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım feyzacığım gözünüz aydın kavuşturana şükür.ben kendi derdimle uğraşırken karışmış bloglar, daha dün duydum, bugünde açıldığınızı görmek o kadar şahane ki.öpüyorum gülüm.
sebilay
asotu.blogcu.com

fatosun mutfagından... dedi ki...

Cumhuriyet bayramımız hepimize kutlu olsun canım.öpüyorum çook sevgiler..

Adsız dedi ki...

Çay tabağından-gövdersindeki kaslara kadar yapan bir sizsiniz Feyzacm:)) ellerinize sağlık çok detaylı ve gzl bi çalışma:)

Sevgiyle