9 Ekim 2008 Perşembe

ÇİN MANTISI

Çin-Mantısı2



Canım arkadaşım Nino'mla İstanbul'a geldiği zaman buluştuk.Sanki daha önceden tanışıyormuşçasına konuştuk, güldük, eğlendik kısacası harika vakit geçirdik....İşte bu buluşmanın anısına Ninom bana Çin Mantısı yapabilmem için harika bir hediye verdi. Bu buharda yemek pişirebilmek için dizayn edilmiş bir kaptı.Aşağıda sizler için resimledim :)
Buhar1Buhar
O gün bugündür çin mantısı yapmak için uygun zamanı bekliyordum. 11. kilomu verip 12. kiloyu vermeye başladığım bu sıralarda işte o uygun vakitti :))))

Çin-Mantısı1

Harika bir lezzeti olan Çin Mantısının tarifi Ninomda...

Şimdiden yapacaklara afiyet olsun...

22 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım Feyzammmmmmmmm ellerine sağlık harikaaa olmuş, Ninomunda gönlüne sağlık... 11 kg harikasınnnnnnnnnn, eminim mankenlere taş çıkartacak bir hal almışsındır, güzel arkadaşım benim kocamannnnnnnnn öpüyorum seni...

sarımutfak-hande dedi ki...

feyzacım bravo bayağı kilo vermişsin canım sevindim.
mantında harika olmuş ellerine sağlık.hediyeni güle güle kullan canısı

akasyakokusu dedi ki...

Uyyhhhh Feyzam nefisgörünüyor çin mantısı..anam kayseri mantısı,çin mantısı ayy dur aklıma gelmiyor mantı şölenleri.
eline sağlık canım tarife bakmaya gidiyorum byby..

Eya dedi ki...

Fezyacıııııım...ellerıne sağlık, ayrıca uğramamanın cezası olarak irmik tatlısını da kaçırmışım...harika ammmmaaa daha harika olan 12.kiloya ulaşmış olman? Nasıl başardın yaw? Ben tembelim bu konuda ve de dolayısıyla tombiş :))) önerilerini beklireeeeem

Sevgiler...

egeli dedi ki...

FEYZAMM MAŞALLAH ,NE GÜZEL KİLO VERMİŞSİN...BANADA SÖYLE FORMÜLÜNÜ....AMA BOŞ... VAZGEÇTİM...SEN MANTIDAN HABER VER !!!!SÜPER OLMUŞ ...ELCAZLARINA SAĞLIK CANIM...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

11 kilo muuuu! İnanamıyorum!Bravo!!! Çin mantısı da hediye oluyor galiba:)) Süper gözüküyor. İçli köfte gibi:)) Ellerine sağlık!

Adsız dedi ki...

Sevgili Feyza,
Nilay'la yaptığınız o harika pastaları , kurabiyeleri hep "gık" çıkarmadan izledim, sessiz sedasız tıklayıp , yine sessiz sedasız seyrettim mutkfağınızda pişip taşan herşeyi ama 12 kilo verme hadisesi beni neredeyse naralar atarak "Nasılllllll?" diye sormaya zorladı:)
Bende 2 yıl önce 16 kilo kadar verdim sonrasında da 8 kiloyu geri aldım ne yazıkki:( Şimdi yeni bir itici güç lazım yeniden başlamam için.
Belki senin yonteminden kuvvet alırım ...
Ne dersin:)

Ferhanca dedi ki...

Feyza maşallah çok yol almışsın hiç bozma hedefine var.)
çin mantısını görünce aklıma nino geldi okuyunca baktım ninodan:))
afiyetler olsun..sevgiler..

HÜLYA dedi ki...

öncelikle verdiğin 11 kilo için kocaman bir tebrik geliyor sana helal olsun bacıım...

ayrıca çin mantın da ahrika görünüyor elelrine sağlık. ee ninocum tarif verir hele bide sen yaparsan sonuç başka olmazdı zaten..

sevgiler canım

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Feyza abla ellerine sağlık. Mersin'e gelirsen, eee teyzesi Nazlı diyor ki, Feyza teyzem beni sevmiyor neden gelmiyor diyor:) Gelirken bu aparatı getirirsen birlikte yaparız mantıdan:)

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Ohh bu mantı tam bana göreymiş kocaman :) O bir kaşığa 40 tane sığanları yemek çok güzelde, birde yapan lazım :)
Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok harika olmuş. O buharda pişiriciye bayıldım. Sevgilerimle..............

made in funda dedi ki...

BU ÇİNLİLER İŞ BİLİYOR DEMEKKİ.ELİNE SAĞLIK.NEFİS.NİNO DA SANA HARİKA BİR HEDİYE VERMİŞ.BURALARDA BULURSAM BEN DE ALAYIM DEDİRTTİ BANA..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Feyzacigim, ellerine saglik harika olmus cin mantisi, nino da sagolsun, düsünüp ne güzel süzgec getirmis, aynisi bende de var, ama hala bir cin mantisi yapmayip, sebze icin kullanmaktayim, sevgiler...

Unknown dedi ki...

feyzacım tebrikler 12.kilo süper bende 10.kiloda takıldım duraklama diyor doktorum ama bakalım ,arada bir böyle lezzetleri tatmaktan birşey olmaz ellerine sağlık sevgiler

Official Editor dedi ki...

eelllllerine sağlık... birde bunu yapacak biri olsa :))

keskinli dedi ki...

canim fezzacim bu oldumu ya bu aralar diyete basladim ama ne mümkün her gördügünü yap ye ondan sonrada :))ellerine saglik
ninonun hediyeside süper yani
sevgiler canim hayirli cumalar

Neşeli Sesler dedi ki...

Feyzoşşş sobelendin canımcımmm:)

Yeliz dedi ki...

feyza ben hiç çin mantısı yemedim yaaaa:) ellerine sağlık

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Feyza'cım ellerine sağlık, fotoğraftan ne kadar leziz olduğu anlaşılıyor.. Mmmmm..

ceyt dedi ki...

Feyzamm, canısım ellerine sağlık çin mantısıda pek güzel görünüyor.mantı dedinmi ben hiç duramam zaten çok severim.ninonun hediyesini de güle güle kullan tatlım.kilolarıda vermişsin maşallah Allah nazarlardan korusun birtanem.
kocaman öpüyorum seni güzel bir hafta sonu diliyorum.

NiNo dedi ki...

anaaaaaaa ben nasil kacirmisim bunuuuuuuuu :D ay kuzum mantuyuda yapmisda yemis bilem kesin benim bunalim oldugum gunlerde yapmisin bunu sen :D ellerine saglik bidenem ben senin aldigin rendeyi kiyamiyom kis kullanmaya :D ama herkes bayiliyo :D catlasin millet hehehehe