13 Haziran 2008 Cuma

SAHİL PASTASI

DENİZ-KENARI-5

Bahar pastasının arkasından, şöyle mis gibi deniz kokan, arka planda cıvıl cıvıl martı seslerini duyar gibi olduğumuz bu pastamızla haftayı bitiriyoruz..

DENİZ-KENARI-1


Sevgili Perihan Hanımın güzeller güzeli kızı Zeynep Duru'nun 1. yaş günü pastasında tüm aile güzel bir tatil sabahında, kumsalda dinleniyor :))

DENİZ-KENARI-2

DENİZ-KENARI-4

DENİZ-KENARI-3

DENİZ-KENARI-6


Zeynep Duru'nun doğum gününü bir kez daha kutluyor, ailesiyle birlikte geçireceği nice mutlu seneler diliyoruz..


40 yorum:

egeli dedi ki...

YA VALLAHİ TEBRİK EDERİM FEYZA'CIM,NASIL GÜZEL PASTALAR BUNLAR ,İMRENİYORUM GERÇEKTEN...ELLERİNE SAĞLIK CANIM...SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Feyza ablacim yine bir guzellik daha bittim ben bu goruntuye,ay çok sirinler ama,kendimi tatilde hissettim muhtesemsiniz,ellerinize saglik,opuyorum canim ablam benim.

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Belki de hep aynı şeyleri yazıyorum.Ama gerçekten bu pasta da harika olmuş,ayrıntılara bayıldım.Sevgiler...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Ya gepçem ve kitçınım:)

Sizin pastalarınızdaki detaylara kopuyorum, hiç aklıma gelmeyecek detaylar düşünüyorsunuz harika, bu kadar mı ayrıntı olur ayol:) Valla ne diyeyim ki biliyorum hep aynı şeyleri yazıyorum ama ne yapayım: Süper, çok güsel, muhteşem...Aslında bu kelimeleri ekonomik kullanıp bütün pastalarınıza bölmek lazım...:):)

Öpüyorum gepçem güselim...

Özledim valla:)

Sevgiler,

Adsız dedi ki...

feyzacım insan bi siteye bakarken bu kadar zevk alır mı.. 15 dakıka bı pastayı inceler mi.. inan bu muhtesem pastayı ıncelemek ıcın 15 dakıka bıle az.. bu kadar ınce detay bu kadar ayrıntı.. muthişşş.. butun guzel sozler bu pasta için az gelir.. yeminle:)
insallah eylülde oglum okula baslayınca sende kurs verirsen gelcem.. hem senle tanısmak için hemde bi iki püf noktası almak için..
opuyorum canım..
sevgiler:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

aslı'nın mutfağı dedi ki...

:) Çoookk güzeeell!! "Perihan Hanım'ın" bikinisine ve parmak arası terliklere bayıldım.. Ellerinize sağlık, nefis olmuş..

İlker Ergin dedi ki...

Şekerim valla tatil aklıma geldi,yani,bu sene tatile gidemeyeceğim demek istedim:(((( Yavrum yine muhteşem detaylar,renkler nefis.Ellerinize sağlık.Çoooook öpüyorum,Sare'ciği ve seni...

pastaciyiz.biz dedi ki...

Yine muhteşem bir pasta, inanılmaz güzel, ne diyeceğimi bilemedim, ellrinize sağlık, sevgiler..

EZGi :)) dedi ki...

TAM BENLİK OLMŞ FEYZACIM YİNE HARİKASIN ELLERİNE SAGLIK KOCAMAN SEVGİLER

Gönül dedi ki...

gepcecümmmmmmmmmmmmmmmmm ay pek güzel olmuş pastanızzzz bayıldım bayıldım ellerinize sağlık...off pastayı kıskandım valla bende bir an önce tatile gitmek kumlara uzanmak istiyorum....gepçe beni tatile götürsene:))))) hade öpüyorummmm sevgilerimle kaluver yavrımmmm

Adsız dedi ki...

Feyzacım
bu pastayı görünce tatil tatil diye çığlıklar atasım geldi. Fonda da şöyle bir şarkı sesi geliyordu. UZANMIŞIM KUMSALA GÜNEŞ DAMLAR İÇİME..
Ellerin dert görmesin süper süper süper..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

o pastanın üzerinde kız olmak istedim birden:)))
eline sağlık canım,yine harika olmuş:)

NiNo dedi ki...

ayy supersiniz kizlar hele o minik bebis tam benim yegenim olmus ne ciciiiiiiii

pelince dedi ki...

Feyza her seferinde ne desem şaşırır oldum :))
Süper Süper Süper!!!!

Kızını ve seni öpüyorum...

LeYYa dedi ki...

neydi o kadının ayak tırnaklarındaki ojeler)))bu iş çok detay istiyor ..ben sadece izlemekle yetinsem iyi olacak))çok başarılı bütün ötekileri gibi alinize sağlık pastacı gelin_görüm diyorum)

ab-ı hayat dedi ki...

Feyzammm,


Harika bir pasta olmuş,ellerinize sağlık...Ayrıntılar her zamanki gibi muhteşem tasarlanıp uygulanmış...


Böyle nefis ve şık pastalar yapıyordun da sen nerelerdeydin daha önce canım...


Güzel bir hafta geçirmen dileğiyle...hayırlı cumalar...



sevgilerimi gönderiyorum...

Tuba dedi ki...

Feyza'cim, super bir pasta olmus. Sabrin icin seni tebrik ediyorum. O bidi bidi bebeklerle nasil hic usenmeden ugrastin, helal olsun valla. Sevgilerimle,

Delfina ; dedi ki...

ohohohohoooo süper bir pasta daha...yan kısımdaki figürler çok zekice üşünülmüşşş.feyzacım,ellerinize sağlık.kocaman öptüm sarıldım...

Adsız dedi ki...

feyza teyzecim bende sizinle tanıştığıma memnun oldum sizinle tanıştığım da sanki bir sanatçı ile tanışmış oldum ama gerçekten pastalarınız evrenin güzeli:D inşallah sare ile de tanışırız iyi günler kolay gelsin(mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayınız:()

Adsız dedi ki...

Deniz, Kum, Gunes, Havuz, Yanina Bir De Meyveli Buz, Hersey Guzel Ama Biz Bu Keyifte Yokuz :) Feyzamm bayıldım yine pastanıza elcezlerinize sağlık şekerim öpüyorum sizleri mujkkk...

ayşegül mutfakta dedi ki...

canımm döktürmüşsünüz yine elinize sağlık çok hoş ben anneyle babanın mayolarını beğendim. valla size birde tekstil butik açmak lazım hoş şeyler çıkıyoo :)))

zarpandit dedi ki...

ayyy süper ya feyza abla sen yetenek insanımısın nesin..
yeminlen bacım alcan şu pastayı sahilde çatlayana kadar yiyecen:)

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Pastayı ve üzerindeki figürleri görünce şu an tailde olmeyı çok ama çok istedim...ellerinize sağlık canım harikasınız...
Sevgiler...

Mebrule dedi ki...

Canim vallahi supersin, terlik, wolkman, oje... her detay var masallah...ellerine saglik...

iyi pazarlar dilerim, sevgiyle....

Cafe Gusto dedi ki...

Feyzacığım çok çok güzel olmuş.Ellerine sağlık..sevgiler...

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Bu sıcakta deniz temalı pasta çok iyi geldi:))))Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler.....

Pelin dedi ki...

Merhaba Feyzacığım,
Çok şirin çok güzel olmuş.Ben de babanın şortuna, annenin çantasına bir de ortalarında oynayan bızdığa bayıldım.Ellerinize sağlık.
Sevgiler İyi hafta sonları

akasyakokusu dedi ki...

ayy feyza'cım canım benim merhaba.ellerine sağlık valla süper olmuş yine..acaba burası bizim antalya sahillerimi:))
ha bu arada anneyide maşaAllah sütun gibi yapmışsınız canımmmm:))

Adsız dedi ki...

canim bu pastalar varya beni öldürecek nekadar sevimli tatli seyler ay insan bunlari yemeye de kiyamaz valla buarada oglumun ve benim sitemede bekleriz
www.kucukprensinkucukduyasi.blogcu.com
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com
öpüldün caniminici

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ellerine sağlık cnm nefis görünüyor.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Feyzacığım,

Ulaşılmaz oldunuz artık biliyor musunuz? Ne diyeceğimi, nasıl tebrik edeceğimi bilemiyorum.

Ellerinize, yüreklerinize, gönlünüze sağlık.

Sizi çok öpüyorum.

Sevgilerimle,

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
ne harika bir pasta olmus yine, ellerine saglik, ya insan bunu yemege kiyarmi????
Sevgiler....

Ayse Pamuk dedi ki...

Hayatım usta oldunuz artık siz ellerinize sağlıklar olsun

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Ah o pasta mekanında bende olsaydım... Açık denizlere yol alsaydım :)))
Yine tabiki harikasınız...

♥♥ Sevgiyle ♥ ♥

Begüm dedi ki...

"PERFECT" Muhtesem olmus bu pasta. Herseyine bayildim. Kenimi hayal ettim... 2.5 hafta sonra insallah... :)

uygarimizlahayat dedi ki...

Canımcımmmm, görmesemde güzel olduğunu hissettiğim arkadaşımmmm benim, pasta yine harikaaa olmuş, tatil havasına girdim valla, harikaa görünüyor ellerinize sağlık, kocamannnnnnnn öpüyorum seni...

Nurten dedi ki...

Çooook güzel olmuş :))) ellerinize sağlık... Feyzacım pastaya bakmak bile içimdeki tatil arzusunu artırıyor :)

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Hihihi çok şirin :))

Adsız dedi ki...

resmen doyamiyorum bakmaya yaa bu ne güzellik canim öpüldün
www.karabiberinmutfagi.blogcu

Perihan Doğmuş dedi ki...

Nereden başlayayim bilemedim doğrusu..Bildiğiniz gibi kızımın doğum gününü Silivri'de yazlıkta yaptık, iki haftadır da oradayız. Eve dönmemle bu güzel yorumlarla karşılaşmam bir oldu. Feyza ve Nilay hanıma pastamıza verdiği emeklerinden,kattıkları güzelliklerden dolayı bir kez daha teşekkür ediyorum. Bu müthiş ikili'ye dikkat, sizi Paris'te, şahane mütevazi butik pasta dükkanınızda hayal ediyorum... Pastanın küçük sahibini merak edenler için kızımın sitesi: http://zeynepduru.blogspot.com