29 Haziran 2008 Pazar

ELMALI TURTA






Herkese güzel bir pazar diliyorum..

Pastalarla geçen günler nedeniyle bir çok etkinliği kaçırdım, hatta şöyle bir bakınca çook eskilerden kalan mimlerim bile var..Bu nedenle tüm etkinlik sahibi arkadaşlardan ve yine beni sobeleyen arkadaşlarımdan özür diliyorum..Yoğunluğun biraz azaldığı bir iki gün içinde ev halkına yaptığım bu turtayla hemen canım Huriş'imin (Kelebekli Saniyeler) evsahipliğini yaptığı '' Porselen Demlik Çay Saati 26 '' ya katılmak istedim.Aslında daha önce yaptığım Elmalı Turtanın aynısı, sadece üzerini şeritler keserek kapadığım bu turta çok lezzetli.. Tarife burdan ulaşabilirsiniz..




Tatlı Kelebeğim Huriye'yi çook öpüyor kolay gelsin diyorum.

10 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bayılırım elmalı olan herşeyee:) Sanada bayılırım:))
Ellerine sağlık canım,enfessss görünüyor:)
Mutlu ve neşeli pazarlar..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Feyza'cım ellerin dert görmesin, çok şık olmuş.. Kestiğin dilimi ben alabilir miyim? :) İyi pazarlar canım, sevgiler..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim Feyza ablacim,bir elmali turta bu kadar mi güzel olur,harika görünüyor,begenmemek mümkün degil hatta sahane ötesi,ellerine saglik canim ablam. Ayrica katildigin için çok ama çok tesekkür ediyorum,çok sevindim ve bu güzel sözlerin içinde çok mutlu oldum anlatamam. Canim biliyorsun etkinlik 2 hafta sürüyor bu zaman içerisinde diledigin kadar tarif yollaya bilirsin,seni öpüyorum ablam,iyi pazarlar.
Tarif pazartesi günü yayinda olacak.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim resimi alamiyorum engelleme eklemisin haberin olsun,alamadim,optum.

akasyakokusu dedi ki...

Feyza'cım nefis bir tart gözümün önünde duruyor..Ve ben yiyemiyorum..
Ellerine sağlık ne güzel birde dilimlemişsin..
Birde kurabiye varr..Ayyy çatlıycam şimdi..
Kocaman sevgilerimle öpüyorum senii..

Adsız dedi ki...

Bütün tarifleriniz gibi bu da muhteşem görünüyor, ellerinize sağlık. Sevgiler.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Feyzammm Fidanımmm Elmalı turtaya bayılırım... Pastaların zaten harika, hangisine yorum yazacağımı şaşırdım güzelim :) Ama bak bebek kurabiyelerinin devamını bekliyorum; bir arkadaşım için ben de yapacağım...

Kocaman öpüyorum...

Sıcacık sevgiler♥

Betül KAVAL dedi ki...

mmmm olsada yesem vallahi senin elinden de çok lezzetli olmuştur.. ellerine sağlık..

sevgiler..

Sevil Şahin dedi ki...

MERHABALAR ARKADAŞIM 26. Ev sahibemiz olan HURİYE(KELEBEKLİ SANİYELER) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK GUZEL BİR HAFTA DİLERİM
Sevgilerimle SEVİL

Mutfak Havlusu dedi ki...

üff üfff en sevdiklerimden
yeni yapıldığında bile yetermi diye telaşa düştüğüm tatlardan:)