9 Haziran 2008 Pazartesi

BAHAR PASTASI

ANAOKULU2
Herkese günaydın..Yaz aylarına geçiş yaptık ama havalar bahar havası şeklinde seyrediyor..Bu nedenle adını Bahar koyduğumuz bu pastamızı biraz gecikmelide olsa sizlerle buluşturmak istedik..

anaokul1

Bu pastamız bir doğum günü pastası değil.. Bloglarımızı takip eden sevgili Gülçin hanım, minik kızı Mina'nın anaokuluna başlaması nedeniyle bu pastayı kızının yeni arkadaşları için bir merhaba pastası olarak bizden istedi..Miniklerin hepsinin beğeneceğini düşündüğü bu temayı birlikte kararlaştırdık..Gülçin Hanımın dediğine göre pastamız miniklerden tam not almış :))

ANAOKULU3

Sevgili Gülçin Hanıma ve prensesi Mina'ya sevgimizi yolluyor pastamızı huzurlarınıza çıkarıyoruz..

43 yorum:

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Fazla söze gerek yok her zamanki gibi harika bir pasta.Ellerinize sağlık.Sevgiler....

Adsız dedi ki...

cok guzel olmus hayatım herzamankı gıbı.. yıne tek kelimeyle muhtesem dıyecem. buna muhtesem demeyen cıkmaz zaten:)
iyi haftalar canım..
sevgiler:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

Malesef hiçbir yorum yazamayacağım, çünkü kelimeler yetmeyebilir. Sadece şunu yazmak istiyorum Feyzacım, ilk gördüğümde "hiiii ne güzel" diye iç geçirdim :)Öpüyorum canım

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım ellerinize sağlık, çok şeker bir pasta olmuş.. Çitlere ve kirpilere bayıldım :)

Hülya dedi ki...

Feyza'cığım,
Bayılıyorum sizin şu pastalara.
Seminer haberinize çok sevindim.(Çalışmalarınızı severek takip ediyorum bazen hızınıza yetşemesem de..)Ama ben Ankara'dayım :(
Sizi seminer için Ankara'ya davet şansımız yok değil mi :(
İlk İstanbul seyehatimi sizin seminerlere göre programlamak istiyorum.
Zaten bahar geldiğinden beri canım İstanbul istiyor İkea istiyooor bir de seminer üstüne iyi gider değil mi ?
Sevgileeer

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Tü tü tü tüü maaşallah, dibim düştü yine..Ellerinize sağlık efendim, inanışlmaz şeker ve şirin bir pasta olmuş yaaa...

Hah işte pastalara devaaaammmm;) Bu görüntüler içimi açıyor canım gepçemmm:)

Öpüyorum kocaman
sevgiyle kal,

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

her zaman ki gibi çok canlı gözüküyor ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

çok sıcacık bir pasta feyzamm
ellerin dert görmesin

Pelin dedi ki...

Merhaba Feyzacığım,
Böyle üzümlü bir pasta yapma halini ben de kuruyorum.Umarım becerebilirim.Ördekler ve mantarlar çok sevimli olmuş.Bayıldım.
Sevgiler

Begüm dedi ki...

Harika bir pasta daha :) tüm detayina kadar. Hele Kirpiler cook sirin olmus. Ellerinize emeginize saglik.

Mebrule dedi ki...

Her pasta bu kadar guzelmi olur canim, o mantarlara bittim oncelikle, alip yemek istedim... Ordekler nasil guzel oyle, inanki anlatacak kelime bulamiyorum...

Ellerine saglik, sevgiler canim..

meleginmarifetleri dedi ki...

Miniklerin verdiği notun iki mislini veriyorum:)
Harika olmuş ellerine sağlık feyzacım banada öğretsen diyorum bu figürleri yapmayı öyle nutlu olurumki:) sevgiler öptüm bay.

Adsız dedi ki...

Canim ablam merhaba,

Yine muhtesem bir pasta,eminim ki minikler bayilmistir,ben minik degilim ama ben bayildimmmmmmm,ellerinize saglik. Paskalya çoregi de muhtesem ne diyeyim harikasin canim benim.

Öpuyorum iyi haftalar.

made in funda dedi ki...

hayatımda gördüğüm en güzel pasta desm yalan olmaz..

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Çok çok çokk güzel bir pasta yine ellerinize sağlık Feyzam Fidanımm :)) modellemedeki sabrınıza özeninize bir kez daha şapka çıkarıyorum ;))
Sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm ellerin dert görmesin...10numara bir pasta yine....şahane ablammm

Adsız dedi ki...

:)))) nefis nefis.. ayol az önce nilaydaydım. Kirpileri farketmemişim. Şimdi gördüm. feyzam nasıl güzel olmuş. ellerinize sağlık be hayatım.

vallahi enfes.

sevgiler.
www.misssgibi.com

ab-ı hayat dedi ki...

Pasta bir harika Feyzacığım,ellerinize sağlık.


sevgiler...

Unknown dedi ki...

Allahım ekrana yapıştım biri beni kurtarsın bu pastanın büyüsünden:)))
ellerine sağlık harikasın canım benim kendimi alamadım güzelliğinden kimbilir tadı ne kadar güzeldir sevgiyle kal umarımgelince bana da yaparsın papatyalısın dan:)

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Feyzacığım, öyle imreniyorum ki size, yaratıcı gücünüze elinize yüreğinize sağlık. Süper bir çalışma

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Buralarda yağış var için çok sıkılıyor...Bu güzel pastaya baktıkça içim şenlendi birden...Yine harika bir pasta ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

ebrulitatlar dedi ki...

Feyza'cım kısa bir süre yoktum. Assos'ta ufak bir tatil yapıp geldim. Oğluşa sınav öncesi moral olsun diye. Uğramayalı yine harika şeyler yapmışsın bacım. Hepsi şahane. Pastan, dev paskalya çöreğin ve mis kokulu limonlu muhallebin nefis görünüyorlar. Sunumlarına zaten diyecek söz yok. Elceğizlerine sağlık hayatım. Koccemen öptüm nanaklarından, sevgiler, işlerinde kolaylıklar..

elif dedi ki...

pasta tam bahar gibi olmuş.paskalya çöreğine de bayıldım....

Ferhanca dedi ki...

Feyzecım aman ben gelmeyeli nelere olmuş ..
Öncelikle make cake hayırlı olsun tam adres ne?yazarsan iyi olur..
çörek paskalya çok severim ay çöreği ile ikisine baylırım elllerine sağlık.
Pasta bahardan çok neşe pastası olsun derim neşeniz bol olsun ..ne kadar güzel mutluluk verici insanın yüzünü güldüren bir pasta ellerine sağlık...çok öptüm..
sevgiler.

sevimin sayfasi dedi ki...

fayzacim pastan herzamanki gibi süper görünüyor
ellerine saglik

istanbula gelmisken bende sizlerle bulusmak isterim, bukez benim icinde gelmem süpriz oldugu icin kimseye haber veremedim ama seneye gine gelmeyi düsünüyorum 3 günlügüne degil tabiki gelmisken bir hafta kalmak istiyorum,
insallah o zaman görüsürüz

öpüyorum canim benim

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Ayy çook şirin bir pasta olmuş bayıldım hele ördekler bitirdi beni:)
ellerinize sağlık canım öpüyorum kocaman sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım uzun zamandır gelemedim. harika şeyler kaçırmışım..:(
hepsi birbirinden nefis ve süper ötesi olmuş..ellerine sağlık canım benim.
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

cok guzel olmus bayildim

Aybike Ceylan dedi ki...

Ahh Feyza'cigim ahh,

Harikasiniz, elinize ve kolunuza saglik. Bu pastalar yenemez bence, bir sanat eseri diye saklanir. Cok ama cok guzel.....

Sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

artik sadece harika ötesi bir pasta olmus diyecegim,gercektende sizin gelin görümce elinizin degdigi pasta oluyor tablo,bahar dalini cok güzel modellemissiniz ellerinize saglik canim.

Adsız dedi ki...

Gepçem Feyzam,
Yahu ölüyorum senin bu sayfana her gelişimde, karın ağrıları çekiyorum resmen; anacım her seferinde söylüyorum ama gerçekten müthişsiniz:)) Kıymayın şu canım pastalara yahu.!!!
Herkes muhallebi yesin duydunuz muuuu?
Canım benim gelemedim üzgünüm..!!
İçim de cıızz etti resimleri görünce ama günlerdir telekomla karşılıklı saç baş yolmaktayız.!!Dört gün bağlantım yoktu..Kiii benim için de çok önemli günler..Proje teslim tarihimiz erkene alındı, yarın vermem gerekiyor..Deli gibi çalışıyorum dün geceden beri..bir de sınav heh heh ...oynatmaya az kaldı:))!!!
Ama çoook yakın gelicem inşallah, sevgili duyguya hayırlı olsun dmek isterim en azından...
Öptüm tatlım goccaaamanından sevgiler

sefertasi.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Canım harika bir pasta olmuş, tam da adına uygun,bayıldım,tam bir sabır işi bu pastalarınız,ellerinize sağlık, sevgilerimle öptüm...

Hatice dedi ki...

Feyzacığım harika bir pasta olmuş, ayrıntılar çok başarılı, ikinizin de ellerine sağlık...
bu arada yeni işiniz de hayırlı olsun, başarılarınızın devamını diliyorum, sevgiler...

busem dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK. ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR.DOSTLUKLARIN TÜKENMEDİĞİ, SEVGİLERİN ÖLMEDİĞİ, GÖZ YASLARININ AKMADIGI, GÜLÜCÜKLERİN BİTMEDİĞİ, EN GÜZEL GÜNLER SİZİNLE OLSUN HOŞÇAKAL.

Adsız dedi ki...

OY GEPÇEM GEPÇEM GEPÇEMMMM
SENSİZ NİRELERE GİDEMMM
OY GEPÇEM GEPÇEM GEPÇEMMMMMMMM
BAHAR ŞENLİKLERİ EDEMMMMMM

İÇİME BAHAR DOLDU GEPÇEMMMMM

keskinli dedi ki...

pastya birlikte blogunada bahar gelmis sanki ama senin blog hep bahar havasinda yaptigin her pasta bir birinden enfes canim ellerine saglik tüm marifetini koymussun yine ortaya

pelince dedi ki...

Pasta beğenilmeyecek gibi değil ki enfes olmuş..Süslemenin hangisine baksam inan şaşırdım..Yaratıcılıkta sınır tanımıyorsunuz,emeğinize sağlık..

Sevgiler..

aNNePeRi dedi ki...

Pastayı görünce insanın yazlıklara köylere kaçası geliyo.Çok tatlı olmuş valla ellerinize sağlık :)

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Ne maharetlisiniz Feyzacığım maşallah canım Allah nazardan korusun içim açıldı çok güzel bir pasta olmuş
Sevgiler

sevdamavisi dedi ki...

Feyzacığım,
yine iç geçirdim bu güzel pastayı görünce. o kadar neşeli ve güzel ki ellerine sağlık pardon ellerinize sağlık. sevgiler.

Ferkay dedi ki...

Feyza cım cıvıl cıvıl renkler bayıldım pastalara insanın içi açılıyor. Sevgiler canım.

sarımutfak-hande dedi ki...

feyzam süper olmuş kesip yemeye kıyamam ayol. ellerine sağlık cnm
öptüm kocaman kocaman

Ayşegül dedi ki...

Feyzam,
cake make için hayırlı olsun diyemedim canımm şimdi diyorum :) hayırlı ,uğurlu, bol eğitimli, bol kazançlı olsun inşallaaahhh!! herşey harika gidiyor, pasta yine süper!
paskalya çöreğine de bayıldım , senin elinden herşey harika oluyor canım benimm!!! ellerine sağlıkkk kocaman öptüm seni..