4 Haziran 2008 Çarşamba

CAKE MAKE AÇILDI...

CakeMake5

Cake Make Pastacılık Dünyası pazar günü kapılarını tüm pasta severlere ardına kadar açtı..
Sevgili Duygu'nun bu sıcacık, şirin mi şirin pasta dünyasının içinde yer almak ve hayallerinin gerçekleşmesine şahit olmak bizide çok heyecanlandırdı :)) Dileriz bu mutluluk hep onunla olur ve yüzü hep böyle ışıl ışıl ışıldar :))
Şimdi sizleri bu çikolata kokan dünyada ufak bir gezintiye çıkarmak istiyoruz...

CakeMake3

Pasta / kurabiye yapımıyla ilgili gerekli tüm malzemeler raflarda sizleri bekliyor...

CakeMake4

CakeMake6

CakeMake2

Maket2

Duygu için yaptığımız bu maket pasta daha yaparken içimize enerji doldurdu..Dileriz orada bulunan/bulunacak herkes içinde aynı duygular geçerli olur...

GÜLLER3

Yine Duygu'ya özel yaptığımız bu makette Cake Make'in içindeki mis gibi çikolata kokusuna eşlik etmek üzere raftaki yerini buldu...

GÜLLER1


Ve gelelim bu dünya tatlısı arıyaaa :)))
Bu arı aslında Duygu'yu temsil ediyor ve Cake Make'inde resmi olarak logosu :))) Duygu'nun doğum günü ve Cake Make'in açılışı için yaptığımız bu pastadaki vızır vızır çalışan bu güzel arıya yeni işinde başarılar ve bol kazançlar diliyoruz...

DUYGU

Duygu1

Duygu3

duygu 5



34 yorum:

pelince dedi ki...

Feyza'cığım maket pasta şahane olmuş,cıvıl cıvıl,ellerinize sağlık..
Yeni işyeriniz,yeni işiniz hayırlı uğurlu olsun..Bu güzel ellerden kim eğitim almak istemezki..
Başarınız daim olsun...

Sevgilerimle

Delfina ; dedi ki...

Eğitimler çok güzel ve keyifli geçecek eminim...Düşünsene karşımızda resmi ve soğuk biri olmayacak :) kıpır kıpır şeker 2 kız olacak,onlardan ders almak hayatın en isabetli kararı olacak :) dersleri kaçıranlar yine hayatı kaçırmış olacaklar...

göööözlerinden öpüyom şeker feyzam benimmm :)

Adsız dedi ki...

Canımm duyguya da hayırlı uğurlu olsun. Sizler gibi dostlarla bu iş harika olur. Keşke orada olabilseydim de o eğitim programlarına katılabilseydim. Cake Make adresini alırsam istanbula geldiğimde oraya uğramak isterim en azından.sevgiler. maketler bir mükemmel arılı pasta harika.katlı maket ne kadar müthiş olmuş rengarenk cıvıl cıvıl.elleriniz dert görmesin feyzammm...

Seçil Durmazer dedi ki...

ne kadar şirin bir yer olmuş..orada çalışmak eminim çok eğlenceli olur:)hayırlı olur inş. kolaylıklar diliyorum mutlu kalın

SOFRAM dedi ki...

Canım Sevgili Duygu'ya hayırlı olsun, çok güzel bir açılış yapmışsınız, herşey gönlünce olur inşallah...
Canım ne güzel şeyler hazırlamışsınız, çok güzel olmuş herşey, sizlere de seminerlerde başarılar kolaylıklar diliyorum...
Sevgilerimle...

akasyakokusu dedi ki...

Feyzam günaydın canım.O güzel sözlere tşkler bitanem..
Duygu'yu tebrik ediyorum logosu gibi vızır vızır müdavimleri olur inşaAllah..
Yalnız fiyatı 300 milyonmu 30 milyonmu sıfırlarından çıkaramadım:))
Neyse öpüyorum seni sanada bol şans ve başarılar canım.

Adsız dedi ki...

Tebrikler, bu işi başarmak güzel. Pastacılığa ilgi duyanlar için güzel bir fırsat oluşturmuşsunuz. Sizin de başarılı olacağınıza inanıyorum. Başarılar.
Ayrıca kızımın doğum günü dileklerin için teşekkür ederim.

uygarimizlahayat dedi ki...

Feyzammmmmm canım benim çok güzel yaaaa, o kadar özeniyorum ki size, dün akşam eşimede gösterdim, enerjinize, yeteneğinize hayranımmm, inşallah hepiniz için hayırlı olur canım benim, kocamannnnnnnn öpüyorummmmmm...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Tebrik ederim tekrar Feyza'cım, ne kadar heyecan verici.. Bir öğretmen olarak, öğretmenin zevkine varacağınız için sizin adınıza çook mutlu oluyorum.. Maket pastaların hepsi birbirinden güzel, ellerinize sağlık.. Arı teması da Cake Make'in genel rengiyle çok uyumlu :)

Tijen dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun Feyza'cığım. Nice güzel dostlukta buluşmanız dileğiyle.

Saliha dedi ki...

ACILISA GELEMEDIM SINAVLARIM VARDI AMA BURADAN KOCA KOCA SEVGILERIMI YOLLUYORUM GEPÇEM..
AYRICA ZIYARETINIZEDE GELECEGIM INS...
MALZEME ALMADAN YAPAMAM HERALDE..IYIKI YAKINA ACILDI
YASASIN:)))))
SEVGUILERIMLE..

dostkokusu dedi ki...

Daha önce de demiştim sanırım, o eğitimlere katılmayı ne çok isterdim bilsen Feyza :(
Cake make, başta duygu olmak üzere hepinize hayırlı uğurlu olsun, kolay gelsin size gelin görümce :) Sevgiler... _Saniye_

Adsız dedi ki...

selam canım..iş yeriniz hayırlı ugurlu olsun..maket pastalar harika...elinize saglık...sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Feyza ablacim merhabalar,hayirli ugurlu olsun açilis harika geçmis, hepsi masallah enfes lezzetler harikasiniz,ellerinize saglik. Cok guzel bir gun geçirmisiniz,insallah bol bol kazançlar diliyorum hepinize,hersey gonlunuzce olsun,opuyorum seniii.

Aybike Ceylan dedi ki...

Hersey cok guzel gorunuyor. Emegi gecenlerin ellerine saglik. Turkiye'ye bir geliyim, ugrayacagim ilk duraklardan birisi.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir gun diliyorum Feyza'cigim.

Baharcicegi dedi ki...

Yeni isiniz hayirli olsun canim.
istanbulda olsaydim seminerlere katilridim hem seninlede tanisma firsatim olurdu,pastalar cok ama cok güzel olmus ellerinize saglik.

keskinli dedi ki...

canim hersey cok süper olmus maket pastalarada bayildim yakin olsam hemen katilirdim o kurslara inan ama mesafeler iste
senin o marifetlerini ögrenmeyi nasil isterdim anlatamam sevgiler canim kolay gelsin öptüm

Adsız dedi ki...

Feyzacım başarılarınızı gördükçe, sanki benim başardıklarımmış gibi seviniyorum. İnsanın sevdiği işi yapması ve etrafında takdir kazanması ne kadar güzel. Devamını bekliyorum, bir dolu orjinal pasta düşleri diliyorum. (Mikserle hamur yoğuran arı mesela ;)

ebrulitatlar dedi ki...

Feyza'cım hayırlı olsun yeni işiniz. Bol bol kazançlarınız olsun. Seminerlerinizde başarılar dilerim ikinizede. Sevgiler, öptüm..

zarpandit dedi ki...

oooof oooof feyza ablam hayırlı ugurlu olsun keske bende gelebilsem o kadar güzel olurki anlatamam:)
eminim çok çok güzel dostlukların ve arkadaşlıkların başlangıcı olur:)
rabbim bol kazançlı günler versin inşallah..

NiNo dedi ki...

Sizlerle tanışmak çok zevkliydi,Vizviz Arinin kovanında çok guzel işlerde görüşmek üzere:)

NiNo dedi ki...

kis nirdesin sen gene geliyorum ona gore :) son 6 gun kaldi hehehee canim benim gene harika seylere imza atiyorsunuz ben buralardan hayranlikla izliyorum sizi tebrik ediyorum cok cok mujk

egeli dedi ki...

MAKETLER ŞAHANE ,PASTA MALZEMELERİ ŞAHANE.......HEPSİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM ,ALLAH İÇİNİZE SİNDİRSİN,İŞ KARŞILIĞI VERSİN....BAŞARILAR...SEVGİLER

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Tüm deteylarıyla çok samimi ve sıcak bir ortam yaratmışsınız.Sizleri canı yürekten kutluyorum.Hayırlı uğurlu olsun....Sevgiler

Ilker Erdem dedi ki...

Canim pastalar cok guzel olmus ellerinize saglik. Hele gullu pastayi cok cok begendim. Hersey dilediginiz gibi olsun. Basarilarinizin devamini dilerim. Cok opuyorum sevgiler

Eya dedi ki...

Feyzaaaaammmm.....hayırlı olsun canımcım, allah güzel günler göstersin. Yazın geldiğimde yanınızdayım, sevgiler


zehra

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Feyzacım arılı pastada maket pastada harika görünüyor.Ellerinize sağlık
yeni işiniz hayırlı uğurlu olsun
bol bol kursiyeriniz olsun inş.
sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

oncelıkle arkadasımızın dukkanı hayırlı olsun dıyorum..
o maket pastadan kendımı alamadım.. superrrr.. ınsan bakmaya doyamaz.. renklı renklı gıyınırım tam bana gore pasta olmus:)) canım bende ıstanbulda oturuyorum.. okullar tatıl oluyor kıbrısa gıtcem ınsallah. yaz bıtsın senın kursuna kesın katılacam. hem senle tanısmıs oluruz hemde muhtesem pastalarından ogrenme ımkanım olur..
opuyorum canım..
sevgıler.:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

Neş'e dedi ki...

maket pastaya bayıldım pek cici olmuş:) yeni işinizde hayırlı olsun
sevgiler

rümeysaninrüyasi dedi ki...

merhabalar hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık hayırlı uğurlu olsun allah bol kazançlar hayırlı kazançlar versin sevgiler

Cafe Gusto dedi ki...

Feyzacığım cake make süper olmuş.Hayırlı olsun.Ayrıca sizler adına da çok mutlu oldum.Pasta dünyasına hayırlı olsun..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Feyza'cim sana ve Nilay'a daha nice basarilar dilegim... Yakinda sizi pasta odulleri alirken gorursek hic sasmam... Sevgilerimle...Ozlem

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

feyza'cım yazıdan anladığım kadarıyla seminerlere başlamışsınız.yakışır cnm benim başarılarınızın devamını diliyorum.cake make hayırlı olsun.öptüm seni.

Adsız dedi ki...

DOST SELAMINDA TESELLİ BULAN HER YÜREK,DAĞLAR ARDINDA BİLE KALSA,TESELLİYİ GÖZÜN GÖRDÜĞÜYLE DEĞİL,YÜREĞİNDE DOST BİLDİĞİYLE BULURMUŞ...!merhaba dostum....
karabiberinmutfagi.blogcu.com
kucukprensinkucukdunyasi.blogcu.com