25 Haziran 2008 Çarşamba

DENİZ KIZI ARİEL

Sare1

Herkese merhaba..Uzun bir aradan sonra yeni bir pastamızla sizlerleyiz..Bu uzun arada çok yoğun bir çalışma tempomuz oldu..Çok yorucu ve detaylı bir çalışma yaptık..İlerleyen günlerde sizlerede sunacağımız bu çalışmamız nihayet sonlandı..

Sare3

Sare4

İşte bu nedenle geçtiğimiz cumartesi canımın içi, hayatımın anlamı, biricik kızım Sare'nin doğum günü olmasına rağmen, Sare'ye yaptığımız iki pastanın ilkini ancak şimdi yayınlayabiliyoruz..

Sare5

Küçük aşkım Sare'min yuvası için yaptığımız pastada yine kuzumun isteğiyle Ariel başroldeydi.

Sare6

Prensesime benimle, babasıyla ve tüm sevdiklerimizle birlikte geçireceği, sağlıklı, sıhhatli, mutlu, huzurlu, başarılarla dolu upuzunnnnnnn bir ömür diliyorum.. KIZIMMMM SENİ ÇOOOKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMM...

Sare2


50 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım benimmmmmmmmmmmmm küçük prensesin, Sare'nin doğum günü kutlu olsun, allah hep iyilikleri karşısına çıkarsın inş. Sare'ye tatlı annesi, babasıyla uzun ömürlerrrrrrrr diliyorum canım benim, ikinizide kocamannnnnnnnnn öpüyorum... Pasta içinde ellerinize sağlık...

hcr hobi atölyesi dedi ki...

ömür boyu mutluluklar,
bu arada pastanız herzamnaki gibi şahane :)
ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

ANNESİNİN PRENSESİNE ; ANNESİNİN PASTASI KADAR TATLI VE RENKLİ KOCAMAN KOCAMAN MUTLULUKLARLA DOLU YENİ BİR YAŞ DİLERKEN ; ANNESİNİNDE GÖZLERİNDEN ÖPERİM :)

Begüm dedi ki...

Canim, biricik kizinin, sarenin dogumgününü kutlar, ona sizinle, sevdikleriyle birlikte uzun, saglikli, mutlu, bol sansli nice yillar dilerim.
Pasta mükemmel olmus. Cok beyendim. Ariel cok güzel, baliklar, midye... hepsi harika. Ellerinize, emeginize saglik.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Feyzacım
İnci Sarenin yeni yaşı kutlu olsun.Sağlıkla,mutlulukla daha nice yıllara
pastayı çok beğendim cıvıl cıvıl birde inci detayına bittim.Ellerinize sağlık.İkinci pastayı da dört gözle bekliyorum

sevgiyle kal

PAPATYA PRENSES dedi ki...

:)) Allah hayırlı uzun ömürlü evlat etsin inşallahhh:)
Ellerinize sağlık(:
öptüm kocaman kepçecim..

dostkokusu dedi ki...

Sare'nin yeni yaşı kutlu olsun :) Arieli benim kızım da seviyor, pastaya da çok yakışmış, pastanın şekli kadar renklerin seçimi konusunda da harikasınız gerçekten, ellerinize sağlık gelin-görümce :) _Saniye_

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Feyza'cım daha nice mutlu zamanlarına tanık olursun inşallah Sare'nin.. Gelin pastalarını da yapmak nasip olsun :) Nice seneler diliyorum! A bu arada unutmadan, ıstakoza bayıldııımmmmm :)))

Esra Kars dedi ki...

İyi ki doğmuş Sare. Bütün sevdikleriyle birlikte nice mutlu güzel günlere inşallah.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Feyza'cığımm, Kepçemmm,

Sare kuzusuna nice sağlıklı, sevgi dolu, neşeli, uzuuuunnn yaşlar diliyorum.. Sevdikleriyle beraber geçireceği harika bir hayat beklesin onu, hep güzellikler sunsun ona.. Tonton yanaklarına kocaman öpücükler.....

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum......

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Öncelikle kızını Allah bağışlasın.
Sare'nin doğum gününü kutlar,sevdikleriyle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir ömür geçirmesini dilerim.
Pastanız nefis görünüyor,ellerinize sağlık.
Figürler çok güzel olmuş,hele o yüz ifadelerine bayıldım.

SOFRAM dedi ki...

Canım, Sevgili Sare'ye,sağlıkla, nice mutlu yıllar...İnşallah kızınınızın daha nice güzel günlerini de ağız tadıyla, sağlıkl, huzurla kutlarsınız...
Canım pasta da harika olmuş, yorgunluğunuza değmiş, ellerinize sağlık, öptüm minik Sare'yi,sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Feyzacım
Sarenin doğum günü kutlarım bende, nice uzun ve sağlıklı ömürler diliyorum. Çok güzel bir pasta demekten dilimde tüy bitti. Harikaa canım benim.. Çocuklarımıza herşey feda olsun..

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm kızının pastası çok güzel doğumgünü kutluolsun hep beraber olun inşallah
ellerine sağlık
öptüm sarışekerim

fidaneli dedi ki...

cnm görumcem benım, guzel Sare nın doğum gunu kutluolsun:)) dilerim yenı yası kendısıne de, sıze de mutluluk, huzur sağlık getırsın.. ve bu hep boyle sursun gıtsın.. her yenı yasında daha da coğalsın... cep mendülü gelununndenn sevgüler....

Adsız dedi ki...

Feyzacım kuzucuk Sare'nin doğumgününü ve tabii ki seni içtenlikle kutluyorum. Allah Sarenin bahtını açık etsin, hayırlı insanlarla karşılaştırsın inşallah. Tabi ne kadar şanslı bir çocuk olduğunu farkediyordur, böylesi yüreği güzel ve marifetli bir annesi olduğu için. Sevgiler gönderiyorum kucak dolusu...

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Sare'nin doğum günü kutlu olsun. Kızınla ve tüm sevdiklerinle daha nice mutlu ve sağlıklı doğum günleri dilerim.
Pasta da ayrı bir güzellik.

Sevgilerimle.

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Canim , kucuk prensesin dogum gununu kutluyorum. Nice yillara, saglikla buyusun insallah.
Kim bilir belki bir kac yil sonra Sare'ye kardesinin pastasini da secmek nasip olur. (insallah)

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

feyzacımmmmm ... kuzucuğunun doğum günü kutlu olsun..... nice mutlu seneler diliyorum.... sevgilerimle.....

Eya dedi ki...

Feyzaaaaammm....Sarem'in doğumgününü tüm kalbimle kutluyorum.Allah hayırlı ve sağlıklı bir ömür nasıb etsin.Bu arada sık sık uğrayıp not bırakamasamda zannetmeyin ki sizi unuttum. Sıkı takiptesiniz pastacı dostlarım.yarattığınız harikalıkları sıkı takip ediyorum...sevgilerimle...

zehra

Perihan Doğmuş dedi ki...

Annesinin küçüğüne birlikte sağlık, mutluluklarla geçirecekleri nice seneler olsun. İnciye, deniz kızının saçlarına birde üzerine oturduğu taşlara bayıldım, hepsi çok canlı cıvıl cıvl, ellerine sağlık annesi.. Sare'ye kocaman öpücükler..

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Sare'ye uzun uzun mutlu yıllar diliyorum.Pasta herzamanki gibi muhteşem olmuş.Ellerinize saplık......

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Feyza ablacım, Sare'nin doğum günü kutlu olsun!

Adsız dedi ki...

Canimmm, minik prensesin, Sare'nin dogum günü kutlu olsuuun. Daha nice güzel ve saglikli yillara insallah. Pasta da muhtesem olmus, ellerine saglik Feyza'cim. Öpüyorum canim benim.

ebrulitatlar dedi ki...

Sare'ciğimin doğumgünü kutlu olsun. Allah sizi hiç ayırmasın. Pastasıda süper olmuş. Ellerine sağlık. Kocaman öpücükler, sevgiler..

Neşeli Sesler dedi ki...

Feyzam,
Pastalarına baktıkça marifetli ellerini öpesim geliyor. Harikasın gerçektennn:)
Sevgiler

Gönül dedi ki...

saremmmmmmmmmmmm canım bebeğimmmmm prensesimmmmm doğum günün kutlu olsun sağlıklı mutlu huzurlu başarılı ve hep mutlu ol uzunnnn bir ömür senin olsun...gepçecimmmmm ellerine sağlık pasta harika olmuş sareme yakışır bir pasta olmuş....mutluluklar diliyorum...şimdi yorumumu onayla ve saremi koklaya koklaya gönül teyzesi için öpüver:)))) öpüyorum sevgilerimle yeavrımmmmm

Disalce dedi ki...

amanda aman...sarenin doğum günüymüş...ne şanslıki senin gibi güzel pasta yapan bir annesi var...

mutlu yıllar diliyorum sareşe.....

seninde ellerine sağlık canımm....harika olmuş...

pelince dedi ki...

Sarenin yeni yaşı kutlu olsun...

Pasta yine şahane,emeğinize sağlık...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim merhaba canim,asta yine super deniz kizimiz da çok sirin masallah. Ellerinize saglik. Feyza ablacim adresim degismistir,beklerim,kocaman optum.

Merhaba,size etkinlik için davetimi birakiyorum katilmaniz umidiyle,sevgiler.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim yaaa unuttum yazmaya,kizinin yeni yasini kutlarim hep guzellikler hep iyilikler karsisina çiksin bir omur boyu mutlu saglikli olsun...optm.

Cafe Gusto dedi ki...

Feyzacığım minik Sare'ne Allah sağlıklı mutlu güzel seneler göstersin. Doğum günü kutlu olsun...Pasta her zamanki gibi süper...

made in funda dedi ki...

harika bir pasta olmuş.sareciğe sizinle nice güzel yıllar diliyorum canım..

lezzetyolculugu dedi ki...

Sare'cike Allah sağlıklı sıhhatli sizlerle birlikte uzun ömürler versin.Pasta hakkında yorum yazmaya gerek yok yine harika

akasyakokusu dedi ki...

canım feyzam demek inci sare teyzesinin doğum günüydü.
nice yıllar diliyorum.
anne babasıyla sevdikleriyle inşaAllah.amin
canım benim evet galiba biz nazara geldik.inan geçen hafta kaç bardak kırdım bilmem.sakarda değilimde işte elimdem kayıp düştü.makinaya koyarken kırıldı vs.:)))
kızım biraz daha iyi teyzesi hergün pansumana gidiyoruz.inşaAllah dahada iyi olacak.
şimdiii pastayada yazalım.ne yazalım nefisss,şahaneee enfesss,muhteşemmm.sen yaparsan böyle harikulade olur işte.

Hatice dedi ki...

Feyzacığım prensesinin yeni yaşı kutlu olsun, sevdikleriyle birlikte sağlıklı, mutlu ve başarılı bir ömür diliyorum...
sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

minik prensesinin dogum günü kutlu olsun,saglikli uzun ömürler dilerim sansi bol olsun hayat ona hep iyi yüzünü göstersin insallah.
canim pastasi cok güzel olmus ellerine saglik,allah agiz tadinizi bozmasin yavrunla esinle birlikte

zarpandit dedi ki...

ayyyyyyyyyyyy coook güzelmiş feyza ablam benim:)

kızının yeni yaişını kutşuyorum nice mutlu saglıklı senelere inşallah:)

bu arada daha gecen gun geldi aklıma mail atsammı ayıp olurmu akıl vermek gibi olurmu demiştim denizkızını diyecektim şeker hamurundan yapsan aslında diye:)

Ilker Erdem dedi ki...

Sarenin dogum gununu kutlar nice mutlu basarili ve saglikli bir omur diliyorum. Ayrica pasta cok guzel. Sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Canım kızının doğum günü kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yıllar onun olsun..pastasınada bayıldım şahaneee olmuş ellerine sağlık..kocaman sevgiler

Unknown dedi ki...

Feyza'cim kizinin dogum gununu kutluyor, sevdikleriyle beraber saglikli, mutlu, huzurlu, basarili uzun yillar diliyorum ona. Pastalariniza soylenecek tek kelime harikulade olduklari elbette :) Sizi izlemeye devam ediyorum canim :)

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Feyzacığım Sareye nice mutlu yıllar dilerim. Annesi ona yine harika bir pasta yapmış. Ellerine sağlık. Diğer pastasını merakla bekliyorum.
Sevgilerimle

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Canımmm bacım nasıl atlamışım ben Sareciğin doğumgünü pastasını... Eee annesi bir pasta uzmanı olunca kızının pastası da süper ötesi olmuş... Şekerpare Sare'ye seninle, babasıyla tüm sevdikleriyle sağlıklı, mutlu, başarılı uzun upzuuuuuun yıllar diliyorum...

Kocaman öpüyor sıcacık sevgiler bırakıyorum♥♥♥

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ben ayakta alkışlıyorum başka da bir şey demiyorum artık:))))

Sevgiler,
Evren

aNNePeRi dedi ki...

amanda amannnnn :)Allah Sare'ye ailesiyle upuzun hayırlı sağlıklı mutlu bir ömür nasip etsin.Etrafında hep onu en az annesi kadar seven,düşünen,kucaklayan insanlar olsun.
Ariel sare nin yanında solsa sıfır kalmıştır eminim ama ariel de çok tatlı hani :)

anneminkizıyim dedi ki...

Merhaba canim, sevgili kizinin dogum günü kutlu olsun. Pasta tek kelime ile muhtesem olmus, nasilda her seyi kitaplardaki ve cizgi filmelerdeki gercege uygun calismissin, ellerine saglik, ayrica ne yenilikler var merak ettim, sevgiler....

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Feyzam,
Minik prensesinin doğum gününü kutlar, anne ve babası ile birlikte sağlıklı, mutlu ve başarılarla dolu uzun bir ömür dilerim canım.

Senin gibi yetenekli, azimli ve çalışkan bir anneye sahip olduğu için Sare çok şanslı. Her ikinizin de yanaklarından öperim.

Pasta yine muhteşem. Ellerine, yüreğine sağlık.

Sevgilerimle,

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

MERHABAKLAR.
küçük sare-nin yeni yaşını kutlarım,allah bahtını ve tahtını yüksek eylesin inş.
sevginizi pastanızın üzerinde görebiliyorum.. kocaman engin bir deniz gibi......
elinize sağlık. svglr
NuNu

fatosun mutfagından... dedi ki...

uyyy bu deniz kızi ayni bana benziyo..offya keşkelerim böyle incecik olsam ama nerde.....canımm ablamm prensesine sağlıklı,mutlu uzzzunn bir ömür diliyorum..pasta şahane elerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

ayyy canim benim iyiki dogmus görmesekde ona uizun hayirli bir ömür dilerim ayrica pastani görünce yine agzim bir karis acik kaldi cok sahane olmus yaa ellerinize saglik öpüldün caniminici....