13 Mayıs 2008 Salı

ŞİMŞEK MC QUEEN VE TEBASI :)))

şimşek-1
Halasının kuzusunun, yakışıklısının, Sare'min korkulu rüyasının :)) yani efelerin efesi Efe'min dün doğum günüydü..Dünya yakışıklısı yeğenim tam 4 yaşına girmiş....Zaman hızla geçmiş, yeğenim kendi pasta figürlerinin ne olacağına karar verecek kadar büyümüş meğerse :)))

şimşek-2


Efe'ciğimin son zamanlarda en sevdiği çizgi film kahramanlarından Şimşek Mc Queen ve arkadaşları işte böyle süsledi yeğenimin pastasının üzerini...

şimşek3


Pastadaki her karakterin ayrı bir hikayesi varmış, ama ben bilmiyorum :))))) Erkek evlat anneleri tebessümle okuyorlardır bu yazıyı ama kız çocuk anneleri benim durumumdadır eminim :))) Zira biz Barbielerden, Bratzlerden ve Winxlerden anlarız :))))))

Nilay'dan öğrendiğim kadarıyla bu çizgi film kahramanlarının hepsi çok şirin ve çok komikmiş.. Hatta seyretmem için CD sini verdi dün Nilay :))

Favori karakterler şerif,fıstık Sally :), Lizzy,Doc Hudson Hornet,Meter,Guido,Luigi ve tabiki Şimşekkkkk :)) mişşşş :)

şimşek4

Yakışıklı yeğenim, balım kaymağımmm, iyiki doğmuşsun sennnn...Ancan :) ben ve Sare sağlıklı, sıhhatli, mutlu, huzurlu, anne ve babanla ve tabiki bizlerle :) geçireceğin upuuuzunnn, güzel mi güzel, başarılarla dolu bir ömür diliyoruz sana...

Ve seni çoooookkk seviyoruzzz...

36 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Feyza'cım Efe'nin doğumgünü kutlu olsun, nice senelere dilerim.. Ellerinize sağlık :)

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Bütün pastalarınız gibi bu da muhteşem olmuş,ellerinize sağlık.
Benim yeğenim Efe'de bu çizgi filmin fanatiklerinden.
Kendisi 3 yaşına girdi ama bazen yaramazlıklarıyla bize kök söktürüyor.
Bende bize geldiği zaman evde onu oyalamak için bu çizgi filmin cd'sini bulunduruyorum.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Yeğenin Efenin doğum gününü burdan tekrar kutlarım... Birlikte geçireceğiniz sağlıklı uzun yıllarrr dilerim....
Pastada harika olmuş ellerinize sağlık canım...
Sevgiler...

Gönül dedi ki...

oy oy oy efecimmmmmmm iyiki doğmuşşşş halasının bitanesi.....sağlıklı mutlu uzun ömürlü başarılı bir hayat diliyorum ...dur gidip nilayada yazım iki kelam:))))öpüyorum...haaaaa bu arada gepçecim alttaki hergenç kızın rüyası dikiş makinası:))) harika olmuş...efemin pastasına söz yok zaten....kıı şimdi sen barbylerden annıyon kız anası olaraktan..nilayımda şimşeklerden erkek anası olaraktan...ozaman ben heç bi p...tan annamıyom heee onumu dimek istedin:)))))

Adsız dedi ki...

Feyza ablacim ne kadar harika bir pasta yigenine yakisan pasta masallah kendi kararini kendi vermis,hemde harika kahramanlarla,Efe'nin dogum gununu kutlarim,up uzun saglikli omur dilerim,pasta harika otesi ellerinize saglik,opuyorum....

DENİZSEFASI dedi ki...

nice mutlu yıllara

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Efe'ye nice mutlu yıllar diliyorum.Pasta her zamanki gibi harika ellerinize sağlık.....

sarımutfak-hande dedi ki...

feyzacım pasta harika ellerine sağlık efeciğin doğum gününü kutlarım şekerim
öptüm

Pelin dedi ki...

Feyzacığım,
Harikasınız! Bütün pastalarınız size özgü ve çok güzel.Çok yaratıcı ve beceriklisiniz.Ne söylesem az kalıyor.Ellerinize sağlık.
Sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

HALASI DA NE GÜZEL PASTALAR YAPARMIŞ EFE'SİNE...

YAKIŞIKLI EFE'YE SAĞLIKLI, MUTLU, BAŞARILI, TÜM SEVDİKLERİYLE UZUN UPUZUUUUNNN YAŞLAR DİLERİM...

HALASININ VE ANNECİĞİNİN ELLERİNE SAĞLIK...

SEVGİYLE...

pelince dedi ki...

Feyza Efenin yeni yaşı kutlu olsun,nice senelere inşallah...
Pasta şahane olmuş...
Ben eminim uzun süre bu pasta üzerinden sipariş alırsınız..
Erkek çocukların tek favorisi bu aralar...
Emeğinize sağlık...
Sevgiler..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

tatlılar tatlısı feyzammmmm,
efeciğin doğum günü kutlu mutlu olsunnnnn...nice mutlu mutlu yaşlara inşallah...
pasta her zamanki gibi süper olmuş
ellerinize sağlık
anneler günün de kutlu mutlu olsun canım:)
özlem dolu sulu sulu öpüyorum:)

Adsız dedi ki...

sizin için kelimeler yetersiz kızlar harikasınız

sevgilerr

Tuğba dedi ki...

İyi ki doğmuş Efe,iyi ki halasının tatlı yeğeni olmuş:)
süper arabalar,çizgi filmini görmedim ama eminim orjinaline birebir benzettiniz Feyzacım.
Ellerine sağlık..
sevgiler.

Begüm dedi ki...

Efenin dogumgünü kutlu olsun. Nice mutlu, saglikli yillara. Pasta süper görünüyor. Bu pastadan sonra efecik sizi kesin dahada cok seviyordur :)

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefiiis görünüyor.Sevgiler...Selamlar...Figürler harika...

sevimin sayfasi dedi ki...

feyzacim, efe'nin dogum günü kutlu olsun
benim yegenim de cok sever mc queeni

baya seni ziyaret edemedim canim kusuruma bakma bir telas almis gidiyor hic sorma

pastalarin hepsi birbirinde güzel olmus
ellerine saglik canim benim

pastaciyiz.biz dedi ki...

Hızınıza yetişmek imkansız, harikalar yaratıyorsunuz, ellrinize sağlık, nice nice mutlu yıllar diliyorum Efe'ciğe

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

oğlumda bayılıyor arabalar filmine..hatta doğumgününde şimşek mc Queeen pastası istiyordu benden:)
demekki bütün erkek çocuklarının rüyası..
canım efenin doğumgünü kutlu mutlu olsun..pastaya diyecek sözüm yok yine süper olmuş..ellerinize sağlık.
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

efeciğe uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum seni de çok öpüyorummm.

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

elerinize sağlık...
sevgiler...

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Benim minik oğlum da(5) devamlı bu filmi seyreder.Artık hepsini ezberlemiş durumdayım :))Aman görmesin ben de isterim diye tutturur ve ben beceremem:( Hepsi harika olmuş ellerinize sağlık,sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık şahanneeee....yiğen
cininnde yaşgünü kutlu olsun..ömrü uzun sağlıklı mutlu başarıla olsun inşallah...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Yeğeninizin doğum günü kutlu olsun sağlıklı, uzun ömürler diliyorum.
Pastalar muhteşem ellerinize sağlık.
Sevgiler

aNNePeRi dedi ki...

süper olmuş pasta ellerinize sağlık.Çizgi filmi ben çocuklar için almıştım onlar izlemediler kendim izlemiştim valla çok güzel :))

Adsız dedi ki...

Feyzom,
Muhteşem pastalar yapmışsınız anam bacım:)) Yemeye kıyılır mı bunlar hiç? nasıl da güzel figürler anacım yaaa?!!ellerinize sağlık efe ciğe de mutlu güzel yaşlar dilerim:))

Baharcicegi dedi ki...

Efenin dogum günü kutlu olsun,saglikli uzun ömürler dilerim.
pasta tam erkek cocuklarinin merkalisi oldugu renk renk arabalarla dolmus efe yemeden önce oynamak istemistir belkide,hala olarak bütün sevgini katarak yapmissindir bu özel ve güzel pastayi yegenine eline saglik canim

Nalan Kaplan dedi ki...

Efe'ciğe nice sağlıklı uzun yıllar!
Pastaya zaten söylenecek söz yok canım her zamanki gibi süper olmuş ellerine sağlık!SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

feyzacigim efenin dogumgununu kutlarim nice yaslara
canim benim ne guzel figurler,
helede dikis makinasina bayildim gercek gibi olmus canim bir kere daha seni kutlarim marifetli ellerine nazarlar degmesin masallah
canim cok opuyorum kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Feyza'cigim, Harika bir pasta olmus.

Benim de halam olur musun?:)))

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir gun diliyorum.

Adsız dedi ki...

Bütün iyi dileklerimi son paragrafta belitmişsin Feyzacım:) bissürü güzel geçecek yıllar diliyorum, Efeye ve sizlere tabiki, sevgiler...

NiNo dedi ki...

gepcem efecik buyudu masallah oglan anasi olaraktan bende pek sevdim bu cizgi filmi emme velakin oglana gostermedim sizin pastayi basima is acilmasin deye :DDDD efecige saglikla uzun omurler diliyorum tum sevdikleriyle birlikte elleriniz dert gormeye

P.S.bu aralar her yerde yorumlarini goruyorum bana ugramaz oldun kustum bak soluyoirum haberin olsun gelmem he istanbula :) sirf senin icin geliyom bak hihii kiymet bilmiyonmu kis hic aaaaaaa

Evcilik Lezzetler dedi ki...

İşbu tebayı benim paşamın görmesi halinde annesinin başına açacağı işleri düşünemiyorum :)) Harika olmuş, oğluşu olanlar için harika bir örnek olmuş, Efe'lerin Efe'sine de afiyetler, keyifler olmuş :)) Ellerine sağlık Kepçem...
Sevgiler :))
Not: Hamide'nin maili sana ulaştı mı ?

Neş'e dedi ki...

Feyza valla bende sizin sayenizde çizgi film dünyasının yeni kahramanlarını öğrendim :)) enfes olmuş görüntüler şaheserrr

akasyakokusu dedi ki...

ayyyy feyzam çıldırdım çıldırdım..hani şarkısı varya onun gibi.ay arabalar piramitler ne pastalar yahu..
eline koluna sağlık gözüm kala kala gidiyorum..

İlker Ergin dedi ki...

canım benim biraz geç oldu ama,biliyorsun işte,yoğunluğumu.
Yakışıklı Efe'nin gözel halası,canım Efe'ciğime sağlıklı nice yaşlar diliyorum.Allah sanada hem yakışıklı efe'nin,hemde Sare'ciğin mutlu günlerini göstersin canım.çok öpüyorum hepiciğinizi.Sevgiler canım.
Gelinime iyi bak haaaaa.