2 Ocak 2009 Cuma

PASTHA BY N & F'NİN KURABİYE EVİ



2009 yılının herkese öncelikle sağlık, mutluluk, huzur ve devamında da bol kazanç ve güzellikler getirmesini dileyerek yeni yılın ilk postunu yayınlıyoruz...



Yeniyıl tebriği için bir önceki postumuzda yayınladığımız kurabiye evimizi daha detaylı olarak yayınlamak istedik..


Bu gördüğünüz ev aslında bizim şekerden ve kurabiyeden inşa edilmiş çikolata kokulu dükkanımız...Görmüş olduğunuz figürler de bizleriz :)





Pastha'nın F'si :)



Ve pastha 'nın N'si :)



Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyoruz.2009 yılında tüm düşlerinizin gerçekleşmesi dileğiyle,
PASTHA BY N&F
FEYZA FİDAN & NİLAY CİNİSLİ





9 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper olmuş bu ev :) Ellerinize sağlık.
Mutlu ve huzurlu bir yıl olur umarım.
Sevgiler

sibellebutikpasta dedi ki...

Feyzacığım yeni yılın şekerden eviniz gibi tatlı geçsin, uyumlu çalışmanız sonucu ortaya çıkan muhteşem pastalarınızla yeni yılda da birlikte olmak dileğiyle...

Disalce dedi ki...

CANLARIM BENİM ....DEMEK SEN KZIL,NİLAY SARI....

EV HARİKA....

BAYILDIM....

sarımutfak-hande dedi ki...

süper olmuş cnm ellerinize sağlık insan yemeye kıyamaz bunu

mutlu yıllar

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Muhtesem muhtesem!!! ellerinize saglik...ev harika olmus...opuyorum canim...

pastaciyiz.biz dedi ki...

Nilay özellikle çok benzemiş, süpersiniz valla:) sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

Cok güzel olmus ellerinize saglik ikinizinde
Iki güzel alimli hamarat bayan biri sarisin biri kizil sacli önlüklerinizde cok güzel bende isterim

aNNePeRi dedi ki...

çok benzemişiniz :) rüyamda sizi gördüm bu arada daha doğrusu kendi markanızla bir cafe butik pastane gibi bir yer açmışsınız.Kocaman bir ticari minibüs üzerinde N&F yazıyo servise çıkmış ay diyorum negzellllllll :D maşallah maşallah dedim bir sürü bir sürü valla inşallah gerçek olur :)

made in funda dedi ki...

süpper.ellerinize sağlık...