2 Aralık 2008 Salı

PAMUK PRENSES VE YEDİ CÜCELER PASTASI

yedi-cüceler7

Bugün sizlerle , Sevgili Banu Hn.'ın prenses kızı Sima için hazırlattığı doğumgünü pastasını paylaşmak istiyoruz...
yedi-cüceler6

Sevgili Sima, tam bir Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler hayranı...


yedi-cüceler5

Bizler de Banu Hn.'ın arzu ettiği gibi farklı bir "Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler Pastası" hazırladık sevgili Sima için...

yedi-cüceler4

Karşınızda Bilgin cüce...

yedi-cüceler3

Utangaç Cüce...

yedi-cüceler2

Veee Mutlu Cüce...

yedi-cüceler

Bizler de Prenses Sima'nın doğumgününü kutluyor ve sağlıklı upuzun bir ömür diliyoruz....

49 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne diyebilirim ki? Yine güzel olmuş, çok güzel olmuş, figürler muhteşem, öpüyorum...

svl dedi ki...

Allahım ne kadar güzel bi pasta bu.Feyza hanım yine döktürmüşsünüz,ellerinize sağlık.
Nilah hanımada sevgiler ,tekrar kutluyorum...

Adsız dedi ki...

süper ya feyzam herzamankı gıbı..
en ınce noktasına kadar masallah yaptınız.. sıhırlı eller:))
yenı sıtem acıldı..
beklerim hayatım.. darısı basınıza ınsallah:))
bu arada kızını merak ettim.. umarım iyleşmiştir..
canım benım cok opuyorum senı..
nilaya da cok selamlar:))

Saliha dedi ki...

ay en sondakı suratsız cüce tam ben:)))son zamanlarda boyle gezıyormusum:)))))))
yıne harıkalar cıkmıs elınızden masallah..

sevgılerımle..

Unknown dedi ki...

feyzacım cücelerin yüz ifadeleri çok güzell,valla maşallah ikinizede süper ellerinize sağlık sevgiler

PASTASEHRİ dedi ki...

Feyzammmm Nilgüncüğümün 7 cüceleri sonrasında siiznkiler vallahi bayıldımmmm. çok zor bunca modellemeyi yapmak ellerinize sağlık

MUTFAKISTAN dedi ki...

sihirli kepcem muhtesem olmus pasta
cuceleri yemek istedim ellerinize saglik,sevgiler

ufukmutfakta dedi ki...

çok güzeller....

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Söyleyecek söz bulamıyorum ben artık herzamanki gibi muhteşem ötesi ellerinize sağlık canım..kocaman sevgiler

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Muhtesem,utangaç cucegi hep sevmisimdir:))sahane yapmissiniz ellerinize saglik...sevgilerimle ablam.

egeli dedi ki...

YİNE HARİKA YİNE MUHTEŞEM...NE DİYİM ARTIK BEN SİZE FEYZAM ,ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN...

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık kızlar çok güzel olmuş. Bende bu hafta pamuk prenses ve 7 cüceler pastası yaptım resimini koyacağım inşallahhh bir toparlanabilsem artık :) Sevgilerimle

Ilker Erdem dedi ki...

Cok datayli ve sirin olmus. Sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

bütün figürler emek .saatler alıyor bunları modellemesi değilmi..ama sonuç mükemmel herşeye değiyor..ellerinize sağlık canım benim..sanat diyorum ben buna.herşey süper.

sevgilerimle

uygarimizlahayat dedi ki...

canımcım artık güzel demek bile yetersiz kalıyor, gerçekten nasıl yorum yapılır bilmiyorum harikasınızzzzzzzzz,ellerinize sağlık öptüm seni kocamannnnnn mucuk mucukkk...

akasyakokusu dedi ki...

Feyzam merhaba..Gözlerim bu görsel şölenle bayram ediyor canım.
Harikuladesin.Ellerine sağlık canım..
Yoğun olduğunu anlayabiliyorum canım sağlık olsun.Bende bakınıp iadelere turlayıp çıkıyorum..
Kocaman öptüm..

sarımutfak-hande dedi ki...

hepsi harika ellerinize emeklerinize sağlık cnm
sıcacık sevgiler

pelince dedi ki...

Canım yine şahane bir pasta yapmışsınız,emeğinize sağlık...

Güzel bir bayram diliyorum...

Sevgiler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Benim marifetli blog arkadasim,güzel bir bayram gecirmeniz dilegi ile......Berlinden sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

♥ Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!

meleginmarifetleri dedi ki...

Harika olmuş pastan ellerine sağlık..
İyi bayramlar canım..
Hoşçakal....

Adsız dedi ki...

Yuregine damla damla umut, gunlerine bin tatli mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yaninda olsun, gulen yuzun hic solmasın. MUBAREK KURBAN BAYRAMIN KUTLU OLSUN..

Adsız dedi ki...

canım hayırlı bayramlar dılemeye geldım..
opuyorum cok..
bayramınız kutlu olsun sımdıden..
sevgiler:))

Adsız dedi ki...

çok tatlı olmuş cnm elleriniz dert görmesin:)

Sevgiyle.

Adsız dedi ki...

Ve iyi bayramlar... :)

Sevgiyle.

Cafe Gusto dedi ki...

Süper süper süper..Elleriniz dert görmesin.İyi bayramlar..

Cafe Gusto dedi ki...

Süper süper süper..Elleriniz dert görmesin.İyi bayramlar..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Mutlu bayramlar Feyza'cım..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Feyzacığımm
hayranlıkla seyrettiğim sayfanız benim olmazsa olmazlarımın başında geliyor..
çok keyifle ayrılırken gönlünce bir bayram geçirmeni diliyor sevgilerimi iletiyorum canım.
NUnU

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımcım mutlu mutlu bayramlar dilerim.
öptümmm

TAZE NANE dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

Unknown dedi ki...

feyzacım canım bende mutlu bir bayram diliyorum sıcacık sevgiler

Ilker Erdem dedi ki...

Canim bende senin bayramini kutlar sevdiklerinle guzel bir bayram gecirmeni dilerim. cok optum. Sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Çok teşkr ederim canım sanada hayırlı mutlu bayramlar öpüyorum..

Baharcicegi dedi ki...

Pamuk prensesin kitabini cocukken belki 20 kere okumusumdur .
her zamanki gibi harika olmus pasta eline saglik canim.
Ailenle neseli huzulu bir bayram gecirmeni dilerim

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Bende sevdiklerinle birlikte mutlu, sağlıklı ve neşeli bir bayram geçirmeni diliyorum.

Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Feyzacığım Bayramını içten dileklerimle kutluyorum, sağlıkla, umutla kal. Öpüldün sevgiler...

saniyesultan dedi ki...

bayram sana ve ailene huzur mutluluk ve sağlık getirsin. iyi bayramlar.

HULYA dedi ki...

Canım Hayırlı Bayramlar diliyorum.Sevdiklerin ve seni sevenlerle birlikte her günün bayram sevincinde geçsin inşallah.Sevgiler

Neş'e dedi ki...

ay en sevdiğimmmmmm şeydir cuculer :)) çok guzel olmuş nefisss

Ilker Erdem dedi ki...

Sevdiklerinle gecirecegin mutlu bir bayram diliyorum canim. Opuyorum seni cok. Sevgiler

ebrulitatlar dedi ki...

Feyza'cım iyi bayramlar dilerim canım. Öptüm,sevgiler..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

İyi bayramlar... Sevdiklerinizle, sağlık ve mutlulukla...
Sevgiyle öpüyorum...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte unutamayacağın bir bayram geçirmeni dilerim. İyi bayramlar!!!

Sevgiler,
Evren

keskinli dedi ki...

canim hayirli bol bereketli bir bayram gecirmeni dilerim sevgilerlimle

Adsız dedi ki...

canım bayramın kutlu olsun sevdiklerinle nice bayramlara sevgiler

Saliha dedi ki...

ustte yorum kısmını bulamadım grıp gozlerımı kor ettı heral:PPP

bayramınız mubarek olsun aılenızle nıce bayramlara feyzim:)))

Mutfak Havlusu dedi ki...

feyzacım hayırlı bayramlar olsun tatlı gibi olsun
:)

leyya dedi ki...

ben sana darılır mıyım sevgili kepçem.başarılarını zevkle izliyor ve takdir ediyorum seni...maşllh barekallah sana...geçmiş bayramını da kutluyorum feyzam.sevgiler