28 Aralık 2008 Pazar

BOTANİST PASTASI

Botanik3


Buz gibi bir pazar sabahında içinizi ısıtacağını düşündüğümüz "Botanist Pasta"mız ile herkese günaydın demek istedik...
Botanik2

Huzurlarınızda , Rezzan Hn. ın aile dostu beyefendi için hazırlattırdığı doğumgünü pastası bulunmakta...
Botanik1

Beyefendi yoğurt yemeyi çok seven bir botanist ve birbirinden tatlı 3 tane evladı var..Biri güzel mi güzel bir prenses, diğeri futbol oynamayı çok seven sıkı bir FB taraftarı ve sonuncusu da okumaktan çok keyif alan bir abi ...
Botanik5

Kendilerinin doğumgününü kutluyor ve çocukları ile birlikte upuzun bir ömür diliyoruz...

13 yorum:

Unknown dedi ki...

feyza'cım
canım ellerine sağlık .yine enfes bir pasta hakikaten içimizi ısıtan bir pasta olmuş
Sevgiler

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

merhabalar
çok güzel görünüyo
güzel bir konu olmuş ellerinize ve emeğinize sağlık
sevgiler..

made in funda dedi ki...

pasta nefisssssssssssssssss.

Adsız dedi ki...

ben tembellik yapıyorum siz tam gaz devam

çok başarılısınız ne diyim ellerinize sağlık

kocaman öpücüklerr

PASTASEHRİ dedi ki...

Gerçekten de içimizi ısıtan bir pastaaa. çok güğzel herzaman ki gibi. sevgilerimle
Feyzacığımmm

Disalce dedi ki...

çok güzel feyzacım....

benimde hayalim gibi bişey olmuş...

öpüyorum tatlım seni...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Süpper süppperrr!!

2009'un tüm istediklerinizi vermesi dileğiyle...

Sevgiler,
Evren

DENİZSEFASI dedi ki...

ellerine sağlık, çok güzeller...

nice mutlu yıllar dilerim

sevgiler...

leyya dedi ki...

ay ne zaman uyuyosun sen feyzam..ahanda bunları düşünüp tasarlamak adamın uykusunu kaçırır vala))ben mesela gecenin körü aklıma bişey düşse hortluyorum yataktan..tabii sizde iki beyin avantajı var amaaa çok da teferruat var..brovo vallahi..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Feyza'cım mutlu seneler diliyorum canım.. Sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Yeni yilini kutluyor, daha nice saglikli, mutlu ve aydinlik yillar diliyorum. Ayrica elolerinize saglik, hepsi harika pastalarin Feyza'cigim...

Sevgilerimi gonderiyorum.

sarımutfak-hande dedi ki...

bol yeşilli bir pasta harika olmuş cnm ellerine sağlık
mutlu sağlıklı bir yıl dilerim herşey gönlünce olsun
öptüm

Limonlu Kek dedi ki...

Yeni yıl en çok istediklerini, herşeyin en güzelini, en büyük mutlulukları, sevgileri versin, yeni yılın kutlu olsun...