17 Aralık 2008 Çarşamba

AYŞEGÜL'ÜN TATLI RÜYASI

Ayşegül1

Sevgili Ayşegül Hn.'ın (Ayşegül'ün Tatlı Rüyası) evlilik yıldönümü için hazırlamış olduğumuz pastamız ile herkese güzel bir gün diliyoruz..
Ayşegül3

Ayşegül Hn.'ın çoğunuzun bildiği gibi bir blogu vardı ancak aileye katılacak yeni üye nedeniyle :) şimdilik blog yazarlığına ara verdi.İnşallah en kısa zamanda yine mis gibi tarifleriyle aramıza katılır..

Ayşegül4

Ayşegül Hanımın sevgili eşi , zıpkın ile dalmayı çok seviyormuş.Kıyafeti ve üzerinde gördüğünüz tüm ayrıntılar gönderilen resimden bire bir çalışıldı..Göğsüne dikili mouse pad de buna dahil :))

Ayşegül2


Bizler de bu mutlu çifti kutluyor ve ailelerine yeni katılacak minik üye ile güzel bir ömür diliyoruz...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

harika olmuş feyzacım AYŞEGÜLE eşiyle birlikte mutluluk dolu uzun yıllar diliyorum bende ,ellerinize sağlık sevgiler

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Herzamanki gibi harikasınız canım ellerinize emeğinize sağlık...
Sevgiler...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

yine süper yine güzel.emeklerine sağlık canım.imreniyorum sizin pastalarınıza.

öptümm canım sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

Feyzacım ben bu pastanın yapıldığını duymuştum ve merakla beklemekteydim:) Ayşegül hala kızım olur:) onlara mutlu bir beraberlik diliyorum..
Ellerine sağlık pek hoş bir pasta olmuş.
Sevgiler..
öptüm..

egeli dedi ki...

FEYZAMMM YİNE DÖKTÜRMÜŞSÜN CANIM ,ELLERİNE SAĞLIK.

Adsız dedi ki...

Rüya gibi bir pasta olmuş yine.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.

http://www.hayatintakendisi.com

Aysultan... dedi ki...

Eline sağlık :))