22 Aralık 2008 Pazartesi

DANS EDEN KIZLAR PASTASI

Tülay3
Bu cıvıl cıvıl doğumgünü pastamızı, "Anılar ve Mutfağım" blogunun sahibesi sevgili Tülay Hn.'ın prensesi için hazırladık...
Tülay2
Dans etmeyi çok seven bir prenses Tülay Hn.'ın kızı....
Tülay5
Tülay Hn., kızının kendini arkadaşları ile birlikte dans eder şekilde figürlenmiş görmekten çok hoşlanacağını ve konseptin de bu yönde çalışılmasını istediğini belirtti...Ve karşınızda dans eden kızlarımız....
Tülay4

Ve pastalarımızı tamamlayan cupcakelerimiz...
Tülay6

Tatlı prensesin doğumgününü kutluyor, ailesi ile birlikte mutlu ve sağlıklı bir ömür diliyoruz...

13 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

unutulmuşmuydum alışıyormuydun yavaş yavaş yokluğumaaaa
beklenmiyormuydummm...
diye bi şarkı vardı nedense yazasım geldi..


yine süper bir pasta,ellerine sağlık canım benim:)
sevgilerr

Adsız dedi ki...

Pasta yine harika ama bu sefe cupcakeler beni kalbimden vurdu :)
Ellerine sağlık.
Sevgiler
http://www.hayatintakendisi.com

Hansa dedi ki...

ne kadar hoşlar oooh oh yandan yandan....

Adsız dedi ki...

tek kelime ile harika olmuş.tablo gibi her karesine hayranlıkla baktım ellerine sağlık.sevgilerimi bırakıyorum

egeli dedi ki...

AYYY FEYZAMMM NE GÜZEL OYNUYOR BU KIZLAR,FIKIR FIKIR OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

Aybike Ceylan dedi ki...

harikasiniz gelin gorumce, baska ne denir ki, ellerinize sgalik...

Sevgiler ve guzel bir hafta dilegimle...

Karen Hanim dedi ki...

Kızlar bayılır bu pastaya!

Disalce dedi ki...

feyzam bu kızlar çok şirin...

şu eğilen kız ben olayım....gizemli takılayım...benimde saçlar siyah....tamam ben oyum....

küçük kızlar genelde grup olan şarkıcılarda kendilerini gruptan birine benzetirya benimde içimden geldi işte....

öpüyorum ellerinize sağlık..nilayımında seninde...

Ilker Erdem dedi ki...

Feyzam bu kizlar ne kadar guzel dans ediyor boyle. hepsi de cok sIk giyinmisler. Sevgiler

leyya dedi ki...

şükür artık benimde renk renk keklerim kurabilerim hatta püsküvütlerim oldu))))
ay çok kolaymış kepçem yeaa))hemide benimkinler 0 kalori))öptüm çok

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ben bu kızlara bayıldımmmm!!!

Sevgiler,
Evren

Aysultan... dedi ki...

süper olmuş bayıldım:))
elinize sağlk:))

saniyesultan dedi ki...

yine süpersin canım,ellerine sağlık