23 Mart 2008 Pazar

KAKAOLU ISLAK KURABİYE

kakaolu-ıslak1


Herkese güzel pazarlar...Nilay'la birlikte yaptığımız pastalara yazmış olduğunuz harika yorumlar için çok teşekkürler :)) Artık zamanımızın büyük bölümü şeker hamuru ile uğraşarak geçiyor, ama aralara da yine pasta - börek serpiştirmezsem olmaz :))
Canım arkadaşım Ninininomun :) yapmış olduğu kakaolu ıslak kurabiye bazı arkadaşlarım tarafından da denenip tam not almıştı..Malumunuz bende çikolatalı tatlara korkunç bir zaaf var, hal böyle olunca yapmış olduğum rejim ara ara kesintiye uğruyor ama bu tarifini geçen haftalarda denediğimden bu kurabiyeler günahsız :)) Gerçekten tarif etmekle anlatılmayacak bir lezzet..Zaten Nino'm ne yaparsa güzel yapar :) Canımın tee içi Nino'ma bu tarif için çook teşekkür ediyorum ve yapılışı için sizleri ona uğurluyorum :))

kakaolu-ıslak3

22 yorum:

Adsız dedi ki...

ay bende az yapmadım bunları bütün yaz niye böyle şiştim sanıyorsun ki
ellerine sağlık nili. sana nili diyen var mı ben hep isim takarım sevince sende çok şirinsin
neyse
sevgilerrr

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim
kurbisler harika otesi olmus
sevgiler

www.yenitadlar.blogcu.cm

NiNo dedi ki...

uyyyyyyyyy amma ovmusun kis :) utandim kizardim mi ne :DD canim benim afiyet bal seker olsun ama kilo olmasin begendigine cokkkkkk sevindim datlum opuyorum cok gucel gorunuyorlar canim cekti ama yapmicamda yemicemde :DDD

Ayse Pamuk dedi ki...

Hayatım yine harikalar diyarı yapmışsın:))Ellerine sağlık nefis görünüyor hele o taaam üstünde ki fıstıklar varya kalbimden vurdun beni canım kocaman öpüyorum

anneminkizıyim dedi ki...

Canim,
bas sagligi dilegin icin cok tesekkürler, Allahim hepimizin gecmislerine rahmet etsin, malesef elden duadan basaka yapilacak yok, sevgiler....

NİRVANA dedi ki...

of off gelde apma simdi bu kurabiyeyi ama işte kilo almak sorun dimi...olsun ya bunlar nasıl güzel agızda dagılıyor...elleriize saglık harikasınız...

Adsız dedi ki...

karıştırmışım işte hoş gör aşığım da bu aralar
resimlerrr yoldaaa

Mutfak Havlusu dedi ki...

bende denemek istiyorum bu ıslanmış lezzeti:)

ellerine sağlık.
bu aralar formunuzdasınız gelin görümce her daim güzelliklerle çıkıyorsunuz ortaya.

EZGi :)) dedi ki...

feyzam harika olmuş kurbişler kıs bu kadar hamur işini kim yiyor bakem hee:)) ellerine saglık canım benim kocaman sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Feyza'cığım,

Gerçekten ne güzel olur, şöyle kiloları verip ortada bir yerde toplaşırız.
Öpüyorum seni.

Ilker Erdem dedi ki...

Feyzacigim cok guzel olmus bunlar yahu. Ellerine saglik. Sen de ne yapsan guzel oluyor tatlim. Goruntude super. Eh birde kilo yapmasada bol bol yesek.. Sevgiler canim opuyorum seni.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık sevgili Feyza, çok güzel olmuş kurabiyelerin.. Yanında çayla ne de güzel gider, değil mi? Tarife de baktım, pratikmiş, sanıyorum bu kurabiyeyi farklı yapan şuruba batıp çıkması..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

kurabi$lerinde harika , yumusacik görünüyorlar, insanin agzinda dagilir gider :) vallahi herseyin harika hayatim :))) oofff o asagdaki ne öyle, bayildim yine vallahi :)) Süpersinnn :)

güzel bir hafta diliyorum tatlim ...

kocaman öpüldün ...

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Harika gorunuyor, lezzetli olduklari, agizda dagildiklari da goruntuden anlasilir. Evde hersey var, kalkip yapacagim sanirim. Sadece suslemesi yok :) Yapsam mi yapmasam mi, Gonul kizabilir mi ? :) Basdiyetcimiz. Ellerine saglik canim benim, adasimiza ve Inci Sare'ye de opucukler gonderiyoruz.
PS:Benim kucuk basimda bekliyor, seninki gibi canli fotograflar olursa, sayfadaki yiyecegi begenirse, ekrandan almak istiyor.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Feyzosum,
sen yaparsinda güzel olmaz mi arkadasim benim??

Hele ki Nino'nun güzel tarifleri hic sasmaz, bende uyguladigim tariflerinden hep basarili sonuclar almisimdir. Senin de o maharetli ellerine saglik diyorum ve kocaman öpüyorum...

Adsız dedi ki...

canım ellerinize saglık harıka gozukuyor.. emınım tadı da superdır.. afiyet olsun sıze:))
ıyı haftalar dılıyorum..
kendıne ıyı bak canım:)

fatostuncay.blogcu.com

saniyesultan dedi ki...

ah bu kurabiye deneyipde harika dediğim bir lezzet sen de güzel yapmışsın,ellerine sağlık.

DENİZSEFASI dedi ki...

mm harika görünüyor feyzecım, ellerine sağlık.

hep pasta yayınlamayın tabiki yapabilen var yapamayan var, canı isteyen var de mi yani.

öptüm canım

Tuğba dedi ki...

çok lezzetli görünüyor kurabiyeler,denemek istiyorum bende:)
ellerine sağlık..

Gönül dedi ki...

gepçemmmmmmmmmmm gel ne zaman istersen yeavrım ama sana cam sürahi yok plastik sürahi verecem ahahahahah anladın sen onu:)))oturduğu yerde cam sürahiyi kıran tek insan sensin:))) bebişim harika olmuş kurbişlerin ellerine sağlık..olsun kız sarem oynasın ben bi davşan daha alırım sana:))))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık. Çok bayılıyorum ben bu karibeyelere:)
*
Kim demiş kilo sorunum yok diye :'(

Adsız dedi ki...

selam canım.kurabiyeler nefis...eline saglık.sevgiler.