15 Ağustos 2009 Cumartesi

ŞİMŞEK MCQUEEN VE ARKADAŞLARI - MERT - 2

mert2
Ceylan Hanımın biricik oğlu Mert'in, aile arasında kutlanacak doğum günü partisi için hazırladığımız Şimşek McQueen pastasının ardından, arkadaşları ile birlikte yapacakları kutlama içinde ikinci bir Şimşek McQueen pastası ve arkadaşlarına ikram edilecek kurabiyelerini sizlerle paylaşmak istedik.

mert
Şimşek ve arkadaşları bir kez daha Mert'in pastasına konuk oldular :)

mert4
Herbiri yine tüm sevimlilikleriyle ordaydılar :)

mert6
Ve ikramlık kurabiyeler...

mert5
Mert'in doğum gününü birkez daha kutluyor, ailesi ve tüm sevdikleriyle birlikte geçireceği upuzun, harika bir ömür diliyoruz.

4 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
yine harika ve rengerek pastalar var burda ellerine saglik, sevgilerimle....

keskinli dedi ki...

canim hep söylüyorum ya harikasin
ya ellerinize saglik yine enfes bir görüntü yarinde benim ikizlerin dogum günü yakin olsaydik bir pastada ben siparis verirdim :))
sevgiler iyi pazarlar

Canan dedi ki...

FEYZA ABLA'CIM SİZ MÜTHİŞ İKİLİ YİNE VE HERZAMANKİ GİBİ HARİKASINIZ. SİZİ SEVİYORUM.

SEVGİLERİMLE
CANAN

ceyt dedi ki...

canım Feyzam,bu pastan da müthiş olmuş.tam benim oğluma göre.tam bir şimşek mcQueen hastası.her gün cd sini izliyor.ellerinize sağlık bitanem.
öpüyorum kocaman.