28 Ağustos 2009 Cuma

EGE'DEN KÖY PAZARI MANZARALARI -1

29
Herkese güzel bir hafta sonu dileyerek tatilden kalan fotoğraf karelerime devam ediyorum :) Pazarlarda dolaşmayı çok seven biri olarak bu yazımın ana konusunu açıklıyorum: köy pazarları :)


28
Çanakkale'nin Ezine ilçesinde her pazartesi ve Geyikli Köyünde her perşembe kurulan bu pazarlarda gezmek, pazarcılarla konuşmak ve tabii ki fotoğraf çekmek çok zevkliydi benim için. Kaldığım süre boyunca her hafta her iki pazara da
tekrar tekrar gittim. Bahçelerinde, tarlalarında elleriyle ekip, büyüttükleri sebze ve meyveleri satmaya gelen köy halkı ile artık akraba olmuştuk :)
26

Önceleri fotoğraflarını çekmemden biraz da olsa rahatsız olmalarına rağmen, ilerleyen haftalarda özellikle bana poz vermeleri çok güzeldi :)

25
Altımda şalvarım, ayağımda şıpitik sandaletlerim, boynumda asılı fotoğraf makinemle pazarın demirbaşı olmuştum inanın :) Hele afilli şalvarlarıma pazarcı teyzelerden, ablalardan öyle çok talep gelmişti ki; bir ara aklıma İstanbul'dan şalvar getirtip ,pazarda açacağım bir tezgahta satmak gelmedi değil :)))))

24


23

İstanbul'a dönünce pencere önü bostanlarımın ne kadar zavallı göründüğünün farkına varmamı sağlayan sebzeler, bitkiler :)

22


21
Erişteler, zeytinler, zeytinyağları, salçalar, bulgurlar..Hepsi tamamen köy mahsülü, ev yapımı ve tabii ki hepsi organik...

20
Nasılda tatlı poz vermişler değil mi?

19
İşte böyle..Pazarlardan fotoğraf karelerine devam edeceğim..Sevgiyle kalın...

8 yorum:

erzurum dedi ki...

merhaba
fotolar çok hoş :)
bloğunuz çok güzel


gunisik.blogspot.com

Adsız dedi ki...

canım çok sıcak resimlerdeki pozlar,sevgiler...

made in funda dedi ki...

resimler harika canım..seni de o afilli şalvarla çok erak ettim doğrusu..

müjde dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar hakikaten.Bizim buraların pazarları bir başkadır.:))

meleginmarifetleri dedi ki...

Feyzacım bizim buralarda hep böyle pazarlar bi ara seni buralarada beklerim.
Ellerine sağlık fotolar için:)
Sevgiler öptüm by..

Narince dedi ki...

Böyle pazarları gezmeyi çok seviyorum. Yakınımda sürekli olsa, orda yatar orda kalkarım herhal.

egeli dedi ki...

AHHH FEYZAMM!!! BENDE BAYILIRIM PAZAR GEZMEYE....FOTOĞRAFLAR ÇOK GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM.

Adsız dedi ki...

selamlar feyza'cım bu sene ben de oralardaydım, bu pazara gidemedim, ama gökçe adada harika pembe domatesler buldum.Çanakkale ve civarının çok bereketli topraklar olduğunu anladım.sevgiler

nurdanın mutfağı