21 Ağustos 2009 Cuma

RAMAZAN GELDİ :)


Hepimize hayırlı bir ramazan ayı diliyoruz.

7 yorum:

nalan dedi ki...

Feyza'cığım bereketli sofraların olsun hayırlı ramazanlar canım...

nilbutikpasta dedi ki...

feyzacım ramazda huzur bereket ve kolaylıklar dilerim.hayırlı ramazanlar

ceyt dedi ki...

Canım Feyzam,sana hayırlı bereketli ramazanlar diliyorum.
kocaman öpüyorum sevgiler tatlım.

meleginmarifetleri dedi ki...

Herkese hayırlar getirsin inşallah:)

defneylebirlikte dedi ki...

feyzacığım hayırlı ramzanlar.

şeker pasta dedi ki...

Hayırlı ve bol bereketli Ramazanlar Feyzacım...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;21.08.2009--05.09.2009 Tarihleri arasında “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 “OLACAKTIR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HER TÜRLÜ TARİF YOLLAYABİLİRSİNİZ İSTER SALATA İSTER YEMEK İSTER GUZEL BİR SOFRANIZI BİZİMLE PAYLŞAŞMAK İSTERSENİZ MUTLULUK DUYACAĞIM . TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..