29 Nisan 2008 Salı

CAN DOSTA PASTA

seyahat-4

Aslı Hanım ve Rengin Hanım uzun yıllardır arkadaş...Arkadaş kelimesi sanırız biraz yetersiz kaldı..Arkadaştan öte kardeş, sırdaş kısaca can dostlar onlar...

seyahat


Aslı Hanımın geçen hafta doğum günüymüş..Doğum günü için sürpriz yapmak isteyen Rengin Hanım, Aslı Hanımı bizlere anlattı, hoşlandığı şeyler, ilgi alanları v.s.... Aldığımız bilgileri hamura döksek :) herhalde çoook büyük bir pastaya ihtiyacımız olurdu..Bizde Rengin Hanımla neleri yapacağımızın kararını birlikte alarak görmüş olduğunuz pastayı yaptık ve herzamanki gibi büyük bir mutluluk ve biraz da hüzünle emin ellere teslim ettik....


seyahat-2



Bu arada unutmadan söyleyelim ; Rengin Hn. ve Aslı Hanımın Esentepe'de harika bir Cafe-Restaurantları var...Ev'ce Cafe - Restaurant..Yolunuz Esentepe'ye düşerse (Dedeman Ticaret Merkezinde) mutlaka uğrayıp harika tatdaki yemeklerinden yiyin ve sıcacık bir bardak çaylarını yudumlayın..Böylece pırıl pırıl bir mekanda, güler yüzlü hizmet almanın ne kadar önemli ve güzel olduğunu sizlerde bizim gibi yaşayın isteriz...

seyahat-3



Aslı Hanımın doğum gününü tekrar kutluyor, bu güzel dostluklarının ömür boyu sürmesini diliyoruz...

33 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım benim bu ne hızzz böyle, ben daha junior sihirli kepçenin kurabiye çekimlerine yorum yazacaktım :))) Bir baktım tekrar sayfaya harikaaaaaaaaa bir pasta daha eklenmiş, ellerinize sağlık canımcım... Kurabiyelerde nefis görünüyor, öpüyorum seni kocamannn Wınx Stellam :)))

EZGi :)) dedi ki...

feyzam ne desem az size harika olmuş herzaman ki gibi
ellerinize saglık kocaman sevgiler

NiNo dedi ki...

can kizlar ellerinize saglik
ne guzel dostlar var valla
kimse benim icin bir pasta yaptirmadi bole
kocacikkkkkkkkkkkk sana soluyom ustunede alinmazki :PPPP

Ayşegül dedi ki...

her geldiğimde bissürü güzel tarif karşılıyor beni hiçbirinin hakkını yemek istemiyorum :))

1- fener pastası pek bi anlamlı ve hüzünlü geldi bana bu günlerde bir galatasaraylı olarak :)))
ama çok çok güzel her zaman ki gibi canımcım..
2- kurbişleri mi Sarenin minik ellerini mi yesem karar veremedim ben yaaaa!! hepsi ayrı bir tatlı görünüyor!
3-bu pasta nasıl bir emektir ya saygıyla eğiliyorum karşınızda ellerinize sağlık... kimbilir ne kadar mutlu olmuştur doğumgünü sahibi...

e bu kadar yeter artık dimi bugünlük :))

öptüm seni görüşürüz..

Adsız dedi ki...

Anacım sizin yaratıcılığınızın sınırı yok ve bunun pastalarınıza yansımasına bayılıyorum..Hergün ; acaba bugün kızlar ne yaptı diye bi gayret sessiz de olsa sizi takip ediyorum..Buralar size dar gelir kuşum.Bol bol yeni siparişler alın , alın ki gözümüz gönlümüz şenlensin !!

ŞŞşşşşş çırak lazım mı ???

Adsız dedi ki...

feyzoşum günaydın canımın iç.
yine ben görmeden birsürü şeyler yapmışsın gülüm be.hangisine yorum yapayım:))))hepsi birbirinden şahane.bavula bayıldım.tek kelimeyle harika.ben beceremedim şekerim, aynen bıraktım.elimdeki artan malzemeleri sana yollayayım bari, b,r işe yarasın.:))
gülüm kızına çok geçmiş olsun diyorum.gerçi iyileşti diyosun ama olsun.öpüyorum gözlerinden sareninin.
sebilay.

Betül İnce dedi ki...

Ne güzel ve alımlı olmuş Feyza'cığım, yne. Ellerinize sağlık.

Öpüyorum.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Yine harika bir pasta emeğinize sağlık...Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Feyza'cım ellerinize sağlık, bavula bayıldım doğrusu :) Yalnız hüznün sebebini anlayamadım..

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık Feyza'cım herbir detay birbirinden güzel olmuş. Halının deseninemi baksam, notebook'amı , plaklaramı bilemedim. Sahibininde bayıldığına eminim.
Sevgiler.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Vallahi yetişemiyorum yaaa... Bu enerjiyi neye borçlusunuz Feyzacığım... Bi bildiğin varsa söyle şekercim bizde faydalanalım...

Yine harika bir pasta ortaya çıkmış... Elleriniz dert görmesin...

Sıcacık sevgiler... Öpücükler en sulu ve kocamanından :)

angel dedi ki...

selam dostum,harıkasın valla.ne gzuel olmuş pasta ya.ellerıne sağlık...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Feyzamm
Canım ne güzel böyle dostlara sahip olmak,

pastada harika olmuş


selam canım
BU HAFTA DOSTLUK HAFTASI
Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Sevgili Feyza...binlerce kere teşekkür ederiz..ellerinize sağlık.Herkes hem goruntusune hem lezzetine bayildi....supersiniz:)
Sevgiler
Rengin& Aslı

banu kırmızıgül dedi ki...

süper ellerine sağlık çok guzel olmus canım sevgiler..

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

FEYZA'CIM TEBRİKLER CNM OLDUKÇA BAŞARILI BİR ÇALIŞMA DAHA.KURABİYENEDE BAYILDIM GERÇEKTEN ÇITIR BİR GÖRÜNTÜ.ÖPÜLDÜNÜZ.

akasyakokusu dedi ki...

Feyzam döktürmüşün gene..pasta harika kurabiye nefis ellerine sağlık..
kocaman sevgiler.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canım Sihirli'mmmm,

Şirin, cıvıl cıvıl, enfesss bir pasta olmuş, hele pisiciklere bayıldımmm:)))

Sare'ciği ve seni kocaman öpüyorum, sımsıcak sevgiler....

pelince dedi ki...

Feyza ne güzel fotoğraflar ve de güzel pastalar bunlar,hepsine bayıldım..Emeğinize sağlık.Gerçekten her detay müthiş..
Sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

muhteşem bir pasta olmuş herzamanki gibi ellerinize sağlık canım kocaman sevgiler

yesildomates dedi ki...

ne kadar güzel bir pasta dostluklarına da bayıldım..allah bozmasın..
ellerinize sağlık..
ayrıntılar yine harika olmuş...
öpüyorum...

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

ellerine sağlık feyza abla.ne diyeceğimi bilmiyorum.güzel demek
yeter mi....
sevgiler.

Adsız dedi ki...

Feyzam, çok cici olmuş bu pastada...
Hergün sizin pastalara baksam hiç sıkılmam :))

çok keyifliler. Bir sürü ayrıntı görüyorum...

sevgiler bitanem.
www.misssgibi.com

kirazdünyası dedi ki...

canım ellerine sağlık çok ama çok güzel olmuş
fazla söze gerek yok herşey ortada :)

Tuğba dedi ki...

Yok yok Feyzacım,siz işi iyice abarttınız canım,bu nasıl bir pastadır böyle.Allah nazardan saklasın.Bunlar sanat eseri nasıl kıyıp satıyorsunuz kardeş:)
sevgiler..

fatosun mutfagından... dedi ki...

oyyy feyza abla..şahanesin şahane..elleriniz dert göremsin...çok şıkkkk

Adsız dedi ki...

Arkadaşım bu nasıl bir ayrıntı böyle.Sabır işi gerçekten.Harikasınıııızz. Ellerinize sağlık Sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

herzamanki gibi şahane bir pasta olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

Ferhanca dedi ki...

Canim ben bayildim bu cilgin kiza..
ozgur kiz diyelim adina..
ellerine saglik

Ayse Pamuk dedi ki...

Hayatım ya yine dökülmüş maharetler ellerinize sağlıklar

gülriz dedi ki...

Feyzacığım ne kadar güzel böyle pastalar, böyle arkadaşlıklar, böyle dostluklar... Size söyleyecek sözüm yok artık, her geçen gün ayrı şahaneler çıkarıyorsunuz ortaya; ellerinize sağlık... Aslı hanıma da nice mutlu seneler diliyorum

Kocaman sevgiler

Ilker Erdem dedi ki...

Feyzacigim bavulun detaylarida cok guzel olmus ellerinize saglik canim. Goruyormusun ne kadar guzel arkadasliklar var. Opuyorum seni ve Sareyi. Sevgiler

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

amanin bayildim ben bu pastayada, ne kadar hos olmus :)))) ellerinize saglik hayatim ...

kocaman sicacik sevgileirmle ...