5 Mayıs 2009 Salı

ÇOCUKLARA ÖZEL CİCİLİ BİCİLİ SUNUMLAR

cCicibici4

Herkese merhaba... Bu ayki ''Yaman Etkinlikler''e evsahipliğini sevgili gelinim, iş ortağım :) , ruh ikizim :)))) Kitchenoclock Nilay yapıyor:)

Cicibici2

Gönül isterdi ki yeni bir tarifle etkinliğe katılayım. Ama sevgili evsahibimin :) bildiği gibi pasta yapımı ile ilgili yoğunluk çok fazla olunca yeni bir tarif denemeye zamanım olmadı. Bende önceden yapmış olduğum çikolatalı çilekli dilimlerimin boyutlarını küçülterek günün anlam ve önemine yakışır bir hale getirdim :)




Cicibici1

Sadece çilekli dilimler yeterli değildi tabii ki..Bende en cici bicisinden dört kardeşi ve annelerini yapıp çilekli dilimlerin etrafına serpiştirdim :)

Cicibici3

Böylece cicili bicili sunum etkinliğine katılmaya layık bir görüntü ortaya çıktı :)

Cicibici7

Bende tek bir fotoğrafla yetinmedim, gözüme güzel gelenlerin hepsini sizlerle paylaşmak istedim..

Cicibici5

Çilekli Dilimler tarifine burdan ulaşabilirsiniz.

Cicibici8

Bu vesile ile tüm çocuklarımızın 23 Nisan bayramını gecikmelide olsa kutluyor, hepsi için barış ve mutlulukla dolu aydınlık bir gelecek diliyorum.

Cicibici6
Ve sana gelince Nilayım...Kolay gelsin canımın içiiii:) Artık sen ne yapacağını biliyorsun :)))))

7 yorum:

tarifdunyasi dedi ki...

SELAMUN ALEYKÜM

Etkinliğime buyurun

Gönderen :http://tarifdunyasi.com/

42. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

4 MAYIS 2009 - 18 MAYIS 2009
TARİHLERİ ARASINDA

http://tarifdunyasi.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

saniyesultan dedi ki...

hepsi birbirinden güzel,nilayada kolay gelsin.kendine iyi bak.

edaca30 dedi ki...

sankıde muzeye geldım sanat eserı gıbı ne guzel

kizilciksurubu dedi ki...

Cocuklar icin cok shik sunum olmus, ellerne saglik Feyza'cim. Nilay'a da etkinlikte basarilar diliyorum. Cok öpüyorum.

disal dedi ki...

nilaycıma kolay gelsin..

harika sunmuşsun kepcem...

yerim kızları ve analarını...gerçekten yerim:)

ellerine sağlık canım..

nilbutikpasta dedi ki...

CANIM YİNE SÜPERSİN

şirinem dedi ki...

nilay harika bir dünya blogun gerçekten çok büyük zevk alıyorum her girdiğimde süpersin arkadaşım