22 Kasım 2008 Cumartesi

EKSPERTİZ PASTASI :)

ekspetiz

Sevgili Dilek Hn.'ın, eşi Tamer Bey için hazırlatmış olduğu doğumgünü pastasıyla karşınızdayız...
ekspetiz.jpg3

Tamer Bey, pastamızın konseptinde de yansıtmaya çalıştığımız gibi bir sigorta eksperi :)
ekspetiz.jpg2

Biz de kendilerinin doğumgününü kutluyor, ailesi ile geçireceği upuzun bir ömür diliyoruz...

15 yorum:

zerrin - misss dedi ki...

siz çılgınsınız başka birşey demiyorum size..

Delfina ; dedi ki...

aman amann ne sevimli olmuş pasta,ellerinize sağlık güzel arkadaşlarım benim yaa... :)

nino dedi ki...

canlar ellerinize saglik ne cici bir pasta olmus esranin etkinligine bekliyorum

Leyya dedi ki...

nası yani yeaaa))))ay bu kadarına pess))aklıma ne geldi biliyo musun?geçende okul dönüşü 2009 model bi bmw ye fena halde sürttüm.içinden gencecik bi çocuk çıktı..yazık babası daha yeni almış o kadar üzüldüm ki.hani benimki kaşarlandı zaten de onun arabası gıpgıcır))o an yakınlarda olsan sana böle bi sipariş versem kendimi affettirsem))ama durrrr!ben daha çook şipariş verebilirim aslında.marka model farketmez dimi)))ellerinize sağlık kepçem vallahi süpersiniz..

SARI PAPATYALAR dedi ki...

bütün pastaların harika olmuş hepsini tek tek inceledim muhteşem bayıldım

akasyakokusu dedi ki...

Canım yine müthişsin..Tamer beye mutluluklar diliyorum.
sevgilerimle.

Huriye dedi ki...

Pasta muhtesem yine,çok begendim,detaylarina varinca yapiyorsunuz masallah sizlere...sevgiler canim ablam

egeli dedi ki...

FEYZAMMMM,ZERRİN-MİSSS'E KATILIYORUM ...SİZ CILGINSINIZ GERÇEKTENDE ,BU NE BÖYLE BACIMMMM....ELLERİNİZE SAĞLIK...HARİKA.

Betül dedi ki...

Bir sanat eseri daha olmuş Feyza'cığım. Ellerinize sağlık.

Sevgilerimle.

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

feyzacim vallahi nerden buluyorsunuz bu fikirleri ya hayranim size
canim oyun degerlendirmeye alindi:))
ama pasta acik ara önde gidiyor sanirim meksika yemegi 2. olacak:))
öptüm balim iyi pazarlar simdiden bol bereketli bir hafta dilerim sevgiler

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

ne kadar sanatsal olmus anlatamam..eliniz cok guzel maasaaallah..canım arkadasım msndende olsa gorusemıyoruz..özledım ben sızı....sevgıyle kalın..

kizilciksurubu dedi ki...

Expert de cok yakisikliymis... Canim cok güzel bir pasta olmus, her ikinizin de ellerine saglik. Öpüyorum seni.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Harika yaaa. Hep bunlara özenip bende yapmaya kalktım ve sonuç tam bir hüsran oldu :)
ama napayım yaptığınız her pastayı gördüğümde bende özeniyorum.
Ellerine sağlık canım
Sevgiler

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım çok leziz görünüyor...




Sevgiler....

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Çok hoş görünümü var
Ellerinize sağlık